Geplaatst 18 april 20232 jr. Succes @Bogatyr en @Winnem! Ik ben benieuwd wie van jullie de halve finale gaat weten te bereiken
Geplaatst 21 april 20232 jr. Auteur @Bogatyr & @Winnem - hopelijk staan er niet te veel uitjes of verjaardagen gepland Wanneer kunnen jullie dit tweeluik aftrappen?
Geplaatst 21 april 20232 jr. 3 minuten geleden zei Fantasy: @Bogatyr & @Winnem - hopelijk staan er niet te veel uitjes of verjaardagen gepland Wanneer kunnen jullie dit tweeluik aftrappen? Ik pas mij aan aan Winnem. Is nu alleen afwachten wanneer hij kan.
Geplaatst 22 april 20232 jr. Hoi @Bogatyr, voor mij zouden zondagavond, maandagavond of dinsdagavond kunnen. Laat maar weten wanneer voor jou het best past. Zo ongeveer vanaf 20.30u steeds.
Geplaatst 22 april 20232 jr. 2 minuten geleden zei Winnem: Hoi @Bogatyr, voor mij zouden zondagavond, maandagavond of dinsdagavond kunnen. Laat maar weten wanneer voor jou het best past. Zo ongeveer vanaf 20.30u steeds. Sheize. Morgenavond lukt toevallig niet en maandag en dinsdag heb ik avondschool tot 21.30u. Is woensdagavond rond 20.30u een mogelijkheid?
Geplaatst 24 april 20232 jr. Op 22-4-2023 om 14:26 zei Bogatyr: Sheize. Morgenavond lukt toevallig niet en maandag en dinsdag heb ik avondschool tot 21.30u. Is woensdagavond rond 20.30u een mogelijkheid? Hoi @Bogatyr, woensdag moet lukken. Kleine kans dat ik 20.30 dan net niet red, hopelijk is dat geen probleem. Dan wordt 't 2100 of zo.
Geplaatst 24 april 20232 jr. 36 minuten geleden zei Winnem: Hoi @Bogatyr, woensdag moet lukken. Kleine kans dat ik 20.30 dan net niet red, hopelijk is dat geen probleem. Dan wordt 't 2100 of zo. Helemaal perfect hoor! Zie je dan!
Geplaatst 25 april 20232 jr. @BogatyrShit, realiseer me net pas dat morgen de 26e is, mijn vrouw is jarig en daar kan ik niet omheen vrees is. Heb je ergens op donderdag de 27e ook tijd? Dan kan ik de hele dag. Of anders vrijdag na 20.00u? En anders zaterdag dan ben ik de hele dag weer beschikbaar. Nogmaals sorry, maar een Football Manager echtscheiding is het me niet waard ;p Dat gaat pas gelden vanaf de halve finale.
Geplaatst 25 april 20232 jr. Zojuist zei Winnem: @BogatyrShit, realiseer me net pas dat morgen de 26e is, mijn vrouw is jarig en daar kan ik niet omheen vrees is. Heb je ergens op donderdag de 27e ook tijd? Dan kan ik de hele dag. Of anders vrijdag na 20.00u? En anders zaterdag dan ben ik de hele dag weer beschikbaar. Nogmaals sorry, maar een Football Manager echtscheiding is het me niet waard ;p Dat gaat pas gelden vanaf de halve finale. Donderdag kan ik ook de hele dag en zou beter uitkomen. Maar dan moeten we het echt op donderdag bewerkstelligen. Fijne verjaardag voor je vrouw! Wie weet neem je de OBK bokaal mee naar huis als laat cadeau
Geplaatst 25 april 20232 jr. Goed, geluk bij een ongeluk. Hoe laat komt je het beste uit donderdag? Ik zal me schikken aan jou schema na deze late afmelding... En dank voor de felicitaties.
Geplaatst 25 april 20232 jr. 15 minuten geleden zei Winnem: Goed, geluk bij een ongeluk. Hoe laat komt je het beste uit donderdag? Ik zal me schikken aan jou schema na deze late afmelding... En dank voor de felicitaties. 11u oke voor je?
Geplaatst 27 april 20232 jr. Wedstrijd 1, een terechte overwinning van @Bogatyr met toch nog spannende laatste minuten. 27 april 20232 jr. bewerkt door Winnem
Geplaatst 27 april 20232 jr. Wedstrijd twee. 2-0 voor Bogatyr. @Winnem. Goed gespeeld! 27 april 20232 jr. bewerkt door Bogatyr
Geplaatst 27 april 20232 jr. En ook in wedstrijd 3 een overwinning voor @Bogatyr, die dikverdiend doorstoot naar de halve finales. Na een snelle openingstreffer hield hij het initiatief, mede door sterk fysiek spel en wat gele kaarten. Ik kon het tij maar even keren en 5 minuten voor tijd viel de logische 2-1. Proficiat en succes in het verdere toernooi voor @Bogatyr!
Geplaatst 27 april 20232 jr. 2 minuten geleden zei Winnem: En ook in wedstrijd 3 een overwinning voor @Bogatyr, die dikverdiend doorstoot naar de halve finales. Na een snelle openingstreffer hield hij het initiatief, mede door sterk fysiek spel en wat gele kaarten. Ik kon het tij maar even keren en 5 minuten voor tijd viel de logische 2-1. Proficiat en succes in het verdere toernooi voor @Bogatyr! Bedankt voor de mooie woorden @Winnem . Je was een mooie en waardige tegenstander. Hopelijk kunnen we je hierna nog meer terugvinden op het forum!