Grote Ree Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Ik vond het ook geen slechte editie. Mijn top 10 was wel redelijk afgetekend moet ik zeggen, dus het was makkelijk kiezen wat dat betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Ik kom er door een druk weekend net niet meer helemaal aan toe vanavond, maar je krijgt m'n punten morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Ik heb tot dinsdagavond nodig. Heb intussen alles een paar keer geluisterd, maar moet nog even rustig alles op een rijtje zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 april 2023 Auteur Share Geplaatst 16 april 2023 @Urbeto @Roprop Geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Punten ingeleverd. Na een aantal keer luisteren werd het allemaal wel iets beter te pruimen, al is er weinig in m'n eigen afspeellijsten terecht gekomen. Ben wel blij verrast door de inzending die mijn twaalf punten gaat ontvangen. Valt een beetje buiten m'n eigen smaak, maar vond het wel tof en catchy. Zelf hopelijk een plek in het linkerrijtje ditmaal. Ik acht dit wel realistisch dus het zal me benieuwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 april 2023 Auteur Share Geplaatst 18 april 2023 Als ik vandaag de laatste punten binnen krijg gaan we weldra starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Mijn stemmen heb je ook binnen. Zoals eerder al gezegd, een hele sterke editie wmb! Bijna de voltallige top 10 heeft het in 1 van mijn afspeellijsten gehaald, terwijl dat er toch meestal maar 1-3 zijn. Leuk! Zeer benieuwd naar welke nummers er als winnaar uit gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 april 2023 Auteur Share Geplaatst 19 april 2023 (bewerkt) Hallo iedereen en welkom bij de #tweeënveertigste editie van dit wonderlijke virtuele muziekfestival. De gerechtsdeurwaarder heeft erop toegekeken dat de stemming op een correcte manier is verlopen. Als jullie er klaar voor zijn dan beginnen met we meteen met de eerste artiest van de dag. Deze jongens komen uit de eilandengroep van de Faeröer. Het nummer komt uit hun enige album (uitgekomen in 2016). Ditis tevens ook één van de weinige Engelstalige nummers genaamd 'Alright', en is een leuke meezinger waar de videoclip ervan werd opgenomen op de zolderkamer van de leadzanger. Het is ook meteen het meest populaire nummer van de band onder de Færøerne. Gaan deze jongens meteen scoren met hun nummer op het grootste zangfestival van de wereld? We zullen het binnenkort ontdekken. Sterren van het publiek: ☆☆☆☆ De punten uit Tórshavn, Faeröer. (1) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 22 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Lekker begin dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Leuke start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Puntje voor de moeite. De Scorewiz heeft ook een mooi verfbeurtje gehad zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Direct begonnen met 10 puntjes, dat is lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Niets verwacht, niets gekregen. Verwacht sowieso geen hoge ogen te gooien, deze editie, maar heb wel iedereen naar progressieve metal laten luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Dat is een begin van niks.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 5 minuten geleden zei Platina32: Niets verwacht, niets gekregen. Verwacht sowieso geen hoge ogen te gooien, deze editie, maar heb wel iedereen naar progressieve metal laten luisteren Ik was eerlijk gezegd ook verbaasd om jouw naam te zien bij deze inzending. Ben meestal meer het subtielere werk van je gewend. Vond dit er juist wel eentje voor Satyr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Heerlijk begin zo. Dank voor de twaalfpunter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Netjes, beginnen in ieder geval met punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Direct van die hatelijke nul af. Heel veel takken uit Denemarken naar de eilandjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 1 uur geleden zei Grote Ree: Ik was eerlijk gezegd ook verbaasd om jouw naam te zien bij deze inzending. Ben meestal meer het subtielere werk van je gewend. Vond dit er juist wel eentje voor Satyr. Ik ben van alle markten thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Ik verwacht geen punten, mijn Franse inzending bleek 800 miljard keer beluisterd te zijn op Spotify. Dus snel wat anders ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Dit is een goed begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Altijd leuk om te zien wie er achter de nummers zit. Een aantal had ik goed, maar bij @Djurovskizat ik helemaal mis. Ik verwacht hier en daar nog wel wat puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Nul punten, belachelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 5 uur geleden zei Vreven: Altijd leuk om te zien wie er achter de nummers zit. Een aantal had ik goed, maar bij @Djurovskizat ik helemaal mis. Ik verwacht hier en daar nog wel wat puntjes. Hoorde hem in de grote popatlas voorbij komen. Ga er erg lekker op en is eens wat anders van mijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april 2023 Auteur Share Geplaatst 20 april 2023 (bewerkt) Van de Faeroër trekken we naar Canada. De Canadese inzending in deze editie komt deze keer van Jade Eagleson (28). Een charmante countryzanger, maar vooral songwriter uit Ontario. Hij bracht negen singles en twee albums uit. De afgelopen jaren waren ongeëvenaard voor de inwoner van Ontario. Jade begon 2023 met zijn tweede JUNO-nominatie voor Country Album of the Year en in 2022 zag hij maar liefst 6 nominaties voor de CCMA Awards, waarmee hij de Award voor best verkopende Canadese album mee naar huis nam met zijn tweede albumrelease Honkytonk Revival. Zijn single "She Don't Know" uit 2022 stond lang op nummer 1 in de Canadese countryradio-hitlijsten en zijn nieuwste single "Shakin' in them Boots" was in 2022 de big hit op alle radiozenders. Sterren van het publiek: ☆☆☆☆ De punten uit Canada (2) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 22 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten