delichris Gepost January 11 Share Gepost January 11 Wat een gaaf toernooi heb je gehad. Ik had niet verwacht dat je wereldkampioen zou gaan worden. Maar je flikt het gewoon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 11 Share Gepost January 11 Twee keer lijkt de wedstrijd op weg naar strafschoppen, en twee keer ga je er nog mee lopen. Wereldkampioen, heerlijke prestatie! Hulde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Tren Gepost January 11 Share Gepost January 11 Wauw, wat een prestatie. Gefeliciteerd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 16 Share Gepost January 16 Â even bijgelezen. Man, wat doe je het goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 18 Author Share Gepost January 18   Op weg naar de luchthaven voor mijn volgende bestemming werd ik ineens in de kraag gevat. Twee semi sportschoolfanaten van de Wagner Group genaamd Bjarn en Pjotr sleepten mij een oude geblindeerde jeep in. Om vervolgens in een donkere cel enkele dagen te mogen weg rotten zonder dat ik wist wat er nu aan de hand was.   Na een aantal dagen op wat oud brood en water te hebben moeten geleefd. Wat voor mij gelijkstaat een jaren in de hel. Werd mij dan eindelijk duidelijk waarom ik opgepakt was. Blijkbaar had iemand een leugen gedeeld dat ik een groot deel van mijn salaris naar het AZOV bataljon in Oekraïne zou over maken. Pas na exact een week waren ze het er over eens dat niet absoluut niet het geval was en mocht ik dan eindelijk mijn vlucht pakken naar mijn nieuwe bestemming.    Na een lange vlucht kwam ik aan op de luchthaven van Port of Spain in Trinidad & Tobago. En met 2700 actieve militairen hebben ze er 150 meer dan de Centrale Afrikaanse Republiek. Een nieuwe baan hier vinden was lastiger dan ik dacht en hierdoor moest ik zelfs uitwijken naar het tweede niveau en naar het kleinere eiland Tobago.    Ik ga aan de slag bij 1976 FC Phoenix. Een ploeg uit Scarborough wat dus op Tobago ligt. Trinidad & Tobago het land waar Don Leon jaren terug nog het WK voetbal mee heeft gehaald is een land wat voor de kust van Venezuele ligt. Venezuela is een heerlijk land voor vakantie en dan zeker het eiland Isla Margarita maar dat geheel terzijde. Trinidad & Tobago heeft ongeveer 1,5 miljoen inwoners. Het grotere eiland Trinidad ligt op zo'n 10 kilometer voor de kust van Venezuele en het kleinere Tobago waar ik dus aan de slag ga ligt zo'n 30 kilometer van Trinidad af. Het heeft een tropisch klimaat met een regenseizoen en de gemiddelde temperatuur ligt op 26 graden en de bekende tropische stormen in het caribisch gebied komen hier bijna niet voor. De meeste mensen wonen op het grotere Trinidad waar ook de hoofdstad Port of Spain ligt. En de grootste stad op Tobago is Scarborough waar ik dus de komende tijd ga wonen. De grootste geloofsovertuigingen zijn het katholicisme en het hindoeïsme terwijl het anglicanisme en islam gevolgd worden door kleinere groeperingen. Engels is de officiële voertaal maar de regering raad de mensen wel aan om Spaans te leren. Dit omdat het land de poort is naar het Spaanstalige Zuid Amerika. Op weg naar de club in mijn taxi hoorde ik een zeer bekend nummer   Bij navraag aan de taxichauffeur blijkt de zanger Haddaway geboren is in Port of Spain en het nummer uit 1993 wordt nog massaal gedraaid hier in Trinidad & Tobago. De zon lijkt eindelijk weer te gaan schijnen.  @delichris Ik had ook zeker niet verwacht de wereldbeker mee naar huis te nemen , zeker niet nadat Osimhen was gestopt maar des te lekker is deze winst @Marius Ben wel blij dat het geen strafschoppen zijn geworden want daar heb ik niet zoveel vertrouwen in maar wel erg fijn dat we dit wisten te behalen @El Tren Dank je wel ik was ook zeker verrast met de winst @Vlonkie Je had even een weekje de tijd om bij te lezen haha. Thnx man @DemoN @MNie @Satioz thnx  @Fantasy @Gert @Nom de Guerre @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00        Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 18 Share Gepost January 18 Die vermaledijde Bjarn en Pjotr.. Schavuiten zijn het, die Wagner-jongens. Succes op Trinidad & Tobago! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Tren Gepost January 18 Share Gepost January 18 Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 19 Share Gepost January 19 Een mooie bestemming weten te bereiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 19 Share Gepost January 19 Dat was me nog eens een tripje om op de volgende bestemming te geraken! Volgens mij trouwens nog niet eens de slechtste plek om even te vertoeven  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 19 Author Share Gepost January 19   Het had trouwens niet veel gescheeld of ik was al weg geweest zonder ook maar 1 wedstrijd te hebben gecoacht bij FC Phoenix. Want zowel Costa Rica als Slowakije zochten een manager. Twee landen die ik wel zag zitten voor mijn challenge om een prijs als bondscoach te kunnen pakken. Een WK winnen zal wat lastig zijn maar een prijs ( Gold Cup of Nations League ) hoorde wel tot de mogelijkheden dus ik solliciteerde op beide banen. En dan kwam dit   Ik moest dus op gesprek komen bij de voorzitter en als ik dat niet deed kon ik direct mijn biezen pakken. Ik ging er met gestrekt been in ( iets wat ik wel vaker doe ) En gaf als antwoord dat ze toch niemand beter dan mij konden krijgen ( Welke wereldkampioen gaat op het tweede niveau in jullie land aan de slag ) En uiteindelijk was de voorzitter er daar wel mee eens   Maar een leuke start is het niet en dus wil ik hier zo snel mogelijk een prijs pakken en weer verder gaan. Wie denken ze dat ze zijn pff. Er was wel wat budget dus ging ik direct aan de slag om het eltal van vers bloed te voorzien   Met Daniel Enyeama halen wij een talent uit Nigeria ( What's new haha ) Deze 18 jarige spits is redelijk snel en koelbloedig voor het doel. Werkt hard heeft techniek en een goede dribbel. Voor ons dus een goede versterking. De volgende versterking halen wij uit de Centraal Afrikaanse Republiek. Jose Vazquez Evuy komt uit Equatorial Guinee en deze 24 jaar oude linsbuiten stond op mijn radar tijdens mijn tijd bij Tempete Mocaf. Niet de snelste maar dat zijn meer spelers in deze competitie niet maar zeker mentaal een sterke speler. Een andere speler die mij was opgevallen in Lesotho was Shile Koto en ik ben dan ook blij dat ik hem kunnen overhalen om naar ons toe te komen. Als slot op de deur en de gene die het spel moet gaan maken is de 19 jarige Pedro Rojas naar ons toe gekomen. Uit Equador van het wie kent het niet Santa Rita komt hij transfervrij over. Voor ons een waardevolle versterking. De laatste benoemswaardige versterking is de Braziliaanse spits Jefferson die transfervrij overkomt van Penapolense. Hij mag het gaan uitvechten met Daniel wie eerste spits gaat worden. De rest van de aanwinsten zijn vooral voor de breedte of zijn net wat beter dan wij hier al hadden.   Charles gaat onze doelman zijn , Gordon gaat als rechtsback spelen , Shongwe een speler uit Lesotho die hier al was staat centraal achterin. Samen met Browne-Bryers die ook prima als centrale verdediger kan spelen. Keon Williams is onze 1e keus als linksback. Rojas gaat dus als VMC spelen. Met voor hem Goddard en Koto terwijl Bateau de rechtsbuiten van dienst gaat worden. Vanaf links gaat het spannend worden. Warner is het grootste talent en met Evuy hebben we natuurlijk een nieuwe speler die ook graag wil spelen. Zal waarschijnlijk aardig wat roteren worden net als in de spits waar beide aankopen hun beste beentje moeten laten zien.   Qua oefenduels kunnen wij tevreden zijn. Verloren alleen van het op het hoogste niveau uikomende Port of Spain. Maar zeker in augustus speelden wij prima partijen en lijken klaar te zijn voor de competitie  @Fantasy Thnx Soms zijn ze vervelend ja. Maar doen zo nu en dan ook wel goede dingen @El Tren Dank je wel @delichris Het is iig een stuk beter dan de vorige @Marius Ja je maakt wel wat mee op zo'n wereldreis haha. Nee het is zeker niet de minste locatie om te zijn @Bogatyr thnx  @Satioz @DemoN @MNie @Vlonkie @Gert @Nom de Guerre @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00      Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 19 Share Gepost January 19 Wow bijna snel weer vertrokken. Je zal geheid de titel pakken en dan weer weg zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 19 Share Gepost January 19 Dat was bijna een avontuur van wel heel korte duur. Even wat prijzen pakken en maar weer door dan zeker? Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 19 Share Gepost January 19 iets met een 'goed' begin is het halve werk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 19 Author Share Gepost January 19 (edited)   Dat er bij de doelmannen nog wel iets bij kon komen was duidelijk. En wij wisten ons dan ook te versterken in november met Tristan Williams. Deze 29 jarige doelman komt transfervrij over en gaat waarschijnlijk onze nieuwe doelman worden en maakte zij debuut in de 5-2 overwinning tegen Matura.  https://i.imgur.com/B4k1Xyy.png[/img  Sowieso ging de competitie erg lekker. Wij starten namelijk met een 4-1 overwinning tegen St.Clair's en een 5-2 overwinning tegen Club Sandro. Vervolgens winnen we met 6-1 van Bethel Utd en zetten we daarna 3x een 1-0 neer. Tegen zowel PV/DM Utd , Erin en Prisons Utd, Tegen CSWA weten wij het net dan weer regelmatig te vinden, In oktober gaan wij lekker door en weet RSSR en Youth Stars niet waar ze het vinden moeten. Beide ploegen gaan dan ook ruim onderuit tegen ons. Santa Rosa maakt er nog een leuk duel van maar wij gaan toch met de drie punten naar huis.Stokely Vale kon ons niet dwars zitten Tegen UTT liepen wij dan tegen ons eerste puntverlies aan. Wat wij weer herstelden tegen Matura,    En hierdoor staan wij ruim bovenaan. Bateau staat boven aan in qua doelpunten. En dat voor een linksbuiten. Maar het grote nieuws kwam hierna.     Voor het eerst in mijn carrierië heb ik mjin contract verlengd. Waar ik een paar maanden geleden nog bijna weg was geweest heb ik dus nu besloten om hier langer te blijven. Het belangrijkste is dat ik vrij ben om een nationaal team er bij te nemen. Daarnaast heeft nog nooit een team van Tobago succes gehad op het hoogste niveau. Iets wat ik wel laten zien  @delichris heb mijn contract verlengd @Marius heb mijn contract verlengd, het leven geeft je verrassingen @Vlonkie dat is zeker waar @Satioz @DemoN thnx  @Fantasy @El Tren @Bogatyr @Gert @Nom de Guerre @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00      Edited January 19 by Djurovski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 20 Share Gepost January 20 De titel kan je al bijna niet meer ontgaan. Dat jij je contract verlengd had ik niet verwacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 20 Share Gepost January 20 Met de vingers in de neus. De titel ligt nu al op een dienblaadje geserveerd. Of je uiteindelijk ook echt langer zal blijven, wil ik nog wel zien  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 20 Share Gepost January 20 Sterk begonnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 20 Author Share Gepost January 20  Een van de belangrijkste reden dat ik mijn contract had verlengd is dat de optie om niet te mogen solliciteren eruit was. En dat betekende dus dat ik weer bondscoach kon worden mocht de kans zich voordoen. En dan moet het ook nog een land zijn waar de kans op een prijs reëel is. Dus dan is het heel erg logisch dat ik getekend heb bij    De nummer 207 dus van de wereld. Net onder het grote San Marino. Een wereld van verschil dus maar Sri Lanka doet mee aan de South Asian Football Championship. Een competitie met landen als Nepal , India en Pakistan onder andere. Helaas kon ik eerst geen spelers oproepen omdat er totaal geen staff bij Sri Lanka was aangestelt. En in eerste instantie wou ook niemand komen. Dus moeten eerst een half jaartje wachten tot de competitie is ingeladen en dan kan kunnen we hopelijk gaan bouwen aan dit project. Er stonden nog wel twee oefenwedstrijden gepland en die werken wij af met de selectie die er al was. We begonnen met een oefenwedstrijd tegen Oost Timor. En vervolgens tegen Bahrein.    Al met al kan ik niet ontevreden zijn. Gelijk gespeeld tegen Oost Timor en een prima overwinning tegen Bahrein. Dan mag je best praten over een goede start en vanaf de volgende interland periode wordt de poel waar wij spelers uit kunnen vissen dan ook een stuk groter en dat is zeker nodig want het zijn wel direct belangrijke wedstrijden   We spelen dan namelijk de kwalificatie wedstrijden voor het WK tegen de Maladiven. Die staan een stukje boven ons dus ben zeer benieuwd of wij hier van kunnen winnen  @delichris Ik in eerste instantie ook niet maar zag nu wel dat het bestuur mij niet meer verbied om ergens aan de slag te mogen dus hebben wij het maar geaccepteerd @Marius Het loopt behoorlijk op rolletjes idd. Of we blijven dat zien we over een paar updates @Vlonkie Dat zijn we zeker @Satioz @ElMarcos thnx  @DemoN @Fantasy @El Tren  @Bogatyr @Gert @Nom de Guerre @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan  @Vis @timpy00     Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 20 Share Gepost January 20 Haha mooie uitdaging Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 21 Share Gepost January 21 Leuke zijstap, en meteen een prima debuut! Je blijft ook in de lijn van het verhaal liggen, en komt terecht in een land dat je niet meteen zou verwachten  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 21 Share Gepost January 21 Verrassende stap in je carriere. Ik ben zeer benieuwd wanneer je succes zal hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost January 21 Share Gepost January 21 succes met Sri Lanka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 21 Author Share Gepost January 21   En dan is het al weer " winterstop " of in ieder geval tijd voor de winterse transfer periode zoals wij die in Europa kennen. Echt winter is het hier niet natuurlijk.Trinidad & Tobago is het meest zuidelijke land van Carribean en valt geografisch tot Zuid Amerika. Maar op de kenmerken en de historie wordt het tot de Carribean geteld. De temperaturen liggen hier tussen de 20 en 32 graden waar de koele 20 graden net voor zonsopkomst wordt bereikt. Hier kennen ze dus geen zomers en winters alleen een nat en droog seizoen. En het natte seizoen zit er bijna waardoor we hier ook eindelijk de zon echt gaan zien schijnen. Het land ligt net buiten de gangbare tropische stormen en orkanen. Hoewel incidenteel dit wel kan voorkomen natuurlijk. Tussen 1674 en 1678 viel Tobago onder Nederlands gezag. En heete het eiland Nieuw Walcheren. In totaal is het trouwens 22x van bezettingsmacht gewisseld.  Waar mij in eerste instantie werd verteld dat de ploeg gehuisvest was in de hoofdstad Scarborough blijkt het veld echter in Bon Accord te liggen vlak bij het iets bekendere Crown Point. Zo'n 12 kilometer van het centrum van Scarborough af. Wel vlak bij het mooie Pigeon Point beach. En de beroemde Robinson Crusoe Cave. Vernoemd naar het beroemde verhaal en door sommigen wordt geloofd dat deze grot de daadwerkelijke grot is geweest. Sinds 1890 heeft het in ieder geval deze naam. Kijk en oordeel zelf   Genoeg te zien en te doen dus op dit paradijselijk eiland maar we zijn hier natuurlijk niet om alleen maar de toerist uit te hangen en te zonnen op het strand. Al moet ik natuurlijk nog wel een keer naar de andere kant van het eiland waar het beroemde Pirate's Bay ligt. In de winterse periode gingen een aantal spelers de club verlaten die niet tot nauwelijks aan de bak kwamen   Niet echt namen die echt de moeite van het benoemen waar zijn en dus gaan we direct door met de spelers die naar ons toe zijn gekomen waarvan 1 een bekende is   Anthony Williams een neef van de doelman die in november kwam , is ons komen versterken. Hij kan overal in de verdediging spelen. Curties Peltier is een speler voor de breedte en dan vooral voor op het middenveld. Maar de grote aankoop in de winter is natuurlijk Murphy Momi die overkomt van Tempete Mocaf mijn vorige werkgever. En weet natuurlijk wat ik aan de rechterflankspeler heb. Ik ben iig blij dat hij naar ons toe is gekomen.  Spoiler  In de periode dat er transfer gedaan mocht worden werd er ook gewoon gespeeld natuurlijk. Uiteindelijk speelden wij vijf wedstrijden. Op 9 december wisten wij uit bij Club Sando met 1-3. Terwijl twee dagen voor de kerst wij vrij veel moeite hadden met St.Clair's. De winnende treffer van ons viel in de 90+3. Op zes januari wisten wij ruim te winnen van Bethel United op eigen veld. Maar daarna hadden wij toch weer aardig wat moeite met PV/DM. Maar een treffer van Momi was genoeg voor de winst. Tegen Erin hadden wij het geluk niet aan onze kant hangen en mochten we blij zijn met een 1-1 uiteindelijk want in de slotfase kreeg de thuisclub nog twee dotten van kansen op de winnende.    Het gat is nog altijd vrij fors met de nummer 2 Matura maar die zijn in deze periode wel twee punten op ons ingelopen en in deze vorm kan het nog spannend worden? Wat op deze screens niet te zien is onze bekerrun. En helaas heb ik hier ook geen screens van. Maar daarin gaat het echter wel heerlijk. Dit betekend dat wij in de competitie dus regelmatig met de B keus aan spelen zijn. Hoe goed dan wij het dan in de beker?   @Gert Een uitdaging is het zeker haha @Marius Eens kijken of we hier wat kunnen presteren. Voor dit toernooi zijn het sowieso allemaal niet echt toplanden al verwacht ik wel iets India en Pakistan. Maar die zich verhouden tot Sri Lanka geen idee nog @delichris Het is natuurlijk weer ff stap terug ten opzien van Nigeria maar ik ben ook benieuwd wat we kunnen op het SAFF. @Vlonkie thnx @Satioz Thnx  @ElMarcos @DemoN @Fantasy @El Tren  @Bogatyr @Gert @Nom de Guerre @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan  @Vis @timpy00      Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost January 21 Share Gepost January 21 Ondanks dat de concurrentie inloopt, heb je nog steeds een straat voorsprong. En natuurlijk blijft ook de dubbel dan een mogelijkheid. Mij zou het in ieder geval niet verbazen dat je weer met deze twee prijzen op het einde van het seizoen vandoor gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 21 Share Gepost January 21 Je blijft lekker presteren en nu het gaan afmaken in de tweede seizoenshelft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts