Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU-zieke Top 2000

Chiemel

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Kyrill:

Dat blijkt anders totaal nergens uit. Echt absoluut niet. Zal je gerust stellen, Pearl Jam is überhaupt mijn ding niet. Heb zes eerder genoemde nummers geluisterd, alleen Just Breathe vond ik een beetje leuk. Zelfs met films kon je het moeilijk hebben ik Oppenheimer niet heel goed vind, is hier met met jou en muziek in het kwadraat. 

Het niet eens zijn met je mening ≠ niet accepteren dat je een andere mening hebt. Mijn opinie hoef je dus verder helemaal niet persoonlijk op te nemen, dat doe ik andersom natuurlijk ook niet. 

Enfin, zo te zien komen we er verder niet uit. Dat hoeft ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vreven:

Screenshot_20231223_113622_Samsung Internet.jpg

Oke, wat dan nog? Ik ga niet hele discusie over aan... Sterker nog ik heb hele Kendrick Lamar album geluisterd, en als nog gezegd echt super fucking goed is, en ik snap mensen erop stemmen. Vraag @Djordison maar die weet dat 100% 😉 En daarnaast heb ik ook Pearl Jam geluisterd en is gewoon mijn ding niet.

@Urbeto daar heb je gelijk in. Ik verwoorde het verkeerd, ik snap dat voor jou en vele anderen zeer indrukwekkend is, omdat zoals je zegt een van beste nummers ooit is/wordt genoemd. Alleen ik krijg er geen hoogte van, ik loop er niet warm van, en is gewoon niet mijn smaak. Dat alles bij elkaar genomen zou ik niet weten waarom ik het in mijn mening/smaak nog wel indrukwekkend zou noemen.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rooster van Alice in Chains staat wel erg laag (zeker als Pearl Harbor met Black erg hoog komt te staan zoals verwacht). Ik begrijp wel dat het niet zo modern is, maar dat is Pearl Harbor ook niet, zelfde straatje als Alice in Chains.

Verder veel (vooral Nederlandstalige) meuk en nummers die niet thuishoren in een top 2000 (dus goed dat die dan laag staan).

Ik heb ook wel een hekel aan nederlandstalig, en met zo een lijst wordt dat pijnlijk duidelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Laki:

Rooster van Alice in Chains staat wel erg laag (zeker als Pearl Harbor met Black erg hoog komt te staan zoals verwacht). Ik begrijp wel dat het niet zo modern is, maar dat is Pearl Harbor ook niet, zelfde straatje als Alice in Chains.

Verder veel (vooral Nederlandstalige) meuk en nummers die niet thuishoren in een top 2000 (dus goed dat die dan laag staan).

Ik heb ook wel een hekel aan nederlandstalig, en met zo een lijst wordt dat pijnlijk duidelijk. 

Ik denk je Pearl Jam ipv Pearl Harbor bedoelt ;)?

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d84e758ccf4376aaf39bf222c22bd6bb.png

In het volgende lijstje zien we veel grote namen terug, waaronder Queen met Innuendo. Robbie Williams en de Dire Straits staan hier ook met nummers die normaliter Top 100 materiaal zijn.

1351-1400.png

@Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei The Kerfts:

Te hoog? Pure pop perfectie. Die instrumentalen daar lik ik mijn vingers bij af.

Overigens, Lee Towers _O_

Mooi hoe smaken kunnen verschillen. Want voor mij is tijdens de Top 2000 Thriller (en een hoop andere nummers van Michael Jackson) niets meer dan een perfect moment om even een paar minuten de wc te gaan bezetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een snelle update tussen de bezoekjes door. We zitten op de 5,2 scores en de kleine voldoende komen nu echt dichterbij. Dat geldt nog niet voor de volgende nummers:

1301-1350.png

@Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de volgende lijst zijn knallers als Laat Me en Billie Jean te vinden. Dit zijn geen extreem grote verrassingen, aangezien Nederlandstalige muziek en MJ het niet heel goed doen in de lijst. Ook verder lijken er geen hele grote bijzonderheden te zijn, wat een beetje een trend begint te worden in de middenmoot:

1251-1300.png

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog eentje voor de nachtbrakers. Deze staat weer vol met allerlei grote namen, waaronder eentje voor de Taylor Swift fans. Ook Sorry van Kyteman staat erin, toch wel een redelijk populair nummer bij de gemiddelde leeftijd hier op het forum was de verwachting.

1201-1250.png

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar is mijn eerste uitgedeelde 10, voor Auto Vliegtuug :classic_love: Hieraan heb ik vooral veel persoonlijke herinneringen, dus niet zo gek dat die verder niet per se briljant scoort.

Qua afgelopen twee scores zou ik Billie Jean een eind naar beneden tyfen en Edge of Seventeen mag wel een stuk hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrolijk Kerstfeest en een gelukkig Top 2000! We zitten hier nu nog net niet op de helft en ook nog net niet op de kleine voldoende. In deze lijst zien we al wel de nummer 28 van de Top 2000 van 2022, namelijk Thunderstruck. Ook Whole Lotta Rosie van AC/DC is hier terug te vinden, dus AC/DC is niet bijzonder populair hier. 

1151-1200.png

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites