Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dartsprono 2023 - Discussietopic

Srangaman

Aanbevolen berichten

7 spelers voorlopig door. Beiden in poule A en B, dus dat is gunstig. Volgens mij kruizen ze namelijk nog steeds zo dom dat de winnaars van A1-B2 en A2-B1 vervolgens weer tegen elkaar komen. Dus dan zou ik al minimaal 1 halve finalist moeten hebben. Wade en Ratajski dus goede invallers.

Helaas kan ik dat van Lennon en van Duijvenbode niet zeggen. Van Veen al hele jaar in mijn team, scoort goed maar nu niet. Gelukkig wel Searle door in die poule. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stowe Buntz wel echt de grote verrassing. Fijn dat in ieder geval Bunting dan nog door is in die poule, al had ik graag ook Chizzy erbij gehad. 

Gilding en Dolan had ik in poule F, maar Noppert toch meer steady dan gedacht. Van Cross/Kleermaker ook slechts 1 door, maar dat had ik wel verwacht. Laatste poule had ik enkel Greaves niet. Die had ook zomaar de poule kunnen winnen :D

11 spelers over, hopelijk genoeg om hoog te eindigen in deze Premier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Stowe Buntz wel echt de grote verrassing. Fijn dat in ieder geval Bunting dan nog door is in die poule, al had ik graag ook Chizzy erbij gehad. 

Gilding en Dolan had ik in poule F, maar Noppert toch meer steady dan gedacht. Van Cross/Kleermaker ook slechts 1 door, maar dat had ik wel verwacht. Laatste poule had ik enkel Greaves niet. Die had ook zomaar de poule kunnen winnen :D

11 spelers over, hopelijk genoeg om hoog te eindigen in deze Premier.

Zou bijna zeggen dat we dezelfde hebben. Ik heb er ook 11 over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9/12 hier. Enkel Chizzy eigenlijk een tegenvaller, de andere twee die eruit gingen waren Van Veen en Pikachu, maar die hebben op andere momenten al genoeg opgebracht dus daar ga ik niet over klagen.

Valt me trouwens op dat jullie in NL het hebben over 'Premiers' terwijl wij dat hier in BE benoemen als 'Majors'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites