timpy00 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Ik ben voor meetellen. En algemene opmerking, lekker bezig Sranga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 11 november 2023 Auteur Share Geplaatst 11 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 11 november 2023 Auteur Share Geplaatst 11 november 2023 Tussenstand na speelronde 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Wel duidelijk dat enkel de bovenste in de ranking nog aan wisselen doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Wel duidelijk dat enkel de bovenste in de ranking nog aan wisselen doen Tja, sinds het ook alleen op viaplay is volg ik het ook niet meer echt. Ik ben gewoon benieuwd hoe mijn 'selectie' over een geheel seizoen presteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 4 uur geleden zei FMNOOB: Tja, sinds het ook alleen op viaplay is volg ik het ook niet meer echt. Ik ben gewoon benieuwd hoe mijn 'selectie' over een geheel seizoen presteert. Heb juist nu 3 maanden viaplay hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 november 2023 Auteur Share Geplaatst 12 november 2023 Tussenstandje na tweede speelronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Staan toch ook weer veel spelers op uitschakeling, of geven een wedstrijd uig handen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 Tussenstandje na de helft van ronde 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 7 spelers voorlopig door. Beiden in poule A en B, dus dat is gunstig. Volgens mij kruizen ze namelijk nog steeds zo dom dat de winnaars van A1-B2 en A2-B1 vervolgens weer tegen elkaar komen. Dus dan zou ik al minimaal 1 halve finalist moeten hebben. Wade en Ratajski dus goede invallers. Helaas kan ik dat van Lennon en van Duijvenbode niet zeggen. Van Veen al hele jaar in mijn team, scoort goed maar nu niet. Gelukkig wel Searle door in die poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Een hele goede slag geslagen vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 Tussenstand na derde speelronde Achtste finales Wade - Dobey Rock - Ratajski Humphries - Searle Price - Anderson Buntz - Gilding Noppert - Bunting van Gerwen - Heta Aspinall - Cross Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Stowe Buntz wel echt de grote verrassing. Fijn dat in ieder geval Bunting dan nog door is in die poule, al had ik graag ook Chizzy erbij gehad. Gilding en Dolan had ik in poule F, maar Noppert toch meer steady dan gedacht. Van Cross/Kleermaker ook slechts 1 door, maar dat had ik wel verwacht. Laatste poule had ik enkel Greaves niet. Die had ook zomaar de poule kunnen winnen 11 spelers over, hopelijk genoeg om hoog te eindigen in deze Premier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 1 uur geleden zei 007mark: Stowe Buntz wel echt de grote verrassing. Fijn dat in ieder geval Bunting dan nog door is in die poule, al had ik graag ook Chizzy erbij gehad. Gilding en Dolan had ik in poule F, maar Noppert toch meer steady dan gedacht. Van Cross/Kleermaker ook slechts 1 door, maar dat had ik wel verwacht. Laatste poule had ik enkel Greaves niet. Die had ook zomaar de poule kunnen winnen 11 spelers over, hopelijk genoeg om hoog te eindigen in deze Premier. Zou bijna zeggen dat we dezelfde hebben. Ik heb er ook 11 over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Ik heb er nog 10 over, eindelijk een keer niet in de onderste regionen bij een major Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 9/12 hier. Enkel Chizzy eigenlijk een tegenvaller, de andere twee die eruit gingen waren Van Veen en Pikachu, maar die hebben op andere momenten al genoeg opgebracht dus daar ga ik niet over klagen. Valt me trouwens op dat jullie in NL het hebben over 'Premiers' terwijl wij dat hier in BE benoemen als 'Majors'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 Tussenstand na de helft van de achtste finales Kwart finales Wade - Rock Humphries - Anderson Buntz/Gilding - Noppert/Bunting van Gerwen/Heta - Aspinall/Cross Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Oei, hup Bunting en van Gerwen, anders heb ik alleen nog maar Wade over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Had nog even nageteld, maar had er toch maar 10 over. Anderson heel zwaar overwogen, maar omdat ik meer budget over had was ik gegaan voor Dirkie.... Jammer dat Searle ook verloor, maar rekende ik wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) Ik heb nog Rock, Humphries, Anderson, Gilding, Heta, Aspinall, Cross Dus belangrijke dag voor mij voor die spelers die de kwartfinale even moeten halen. Vooral belangrijk dat v Gerwen eruit gaat eigenlijk. 16 november 2023 bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 Tussenstand na achtste finales Kwart finales Wade - Rock Humphries - Anderson Buntz - Bunting Heta - Cross Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Alleen Buntz en Rock niet. Hopelijk verliezen die beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Enkel Buntz, Humphries, Anderson niet. Goh, gister had ik Gilding, Bunting, Heta, Aspinall en Cross. Dacht oh oh na die 1e pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 MVG toch. Ik hou er maar 4 meer voor, maar met Humpries-Anderson op het programma wel sowieso zeker van een halve finalist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 Tussenstand na de helft van de kwart finales Halve finales Wade - Humphries Buntz/Bunting - Heta/Cross Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten