Lazy Gepost January 16 Share Gepost January 16 Op 14-1-2023 om 06:25 zei Nom de Guerre: Veur de fans zitten paar toffe tussen hoor 🥰 vooral die van Taribo West zijn geniaal 🤣 Kun je ook de belichting bepalen? Die donkere belichting is niet heel FM-achtig.. iets te filmisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 16 Share Gepost January 16 (edited) 7 minuten geleden zei neva: Jazeker. Kijk maar naar m'n data analyste die ik nog ga aannemen als ik haar tegenkom: Hoe zag die prompt er ongeveer uit? Edited January 16 by ElMarcos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 16 Author Share Gepost January 16 34 minuten geleden zei ElMarcos: Hoe zag die prompt er ongeveer uit? Don't judge me Deze kwam ook voorbij: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost January 16 Share Gepost January 16 2 minuten geleden zei neva: Deze kwam ook voorbij: Inhoud verbergen @Fantasy iets opbiechten? 😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 17 Share Gepost January 17 7 uur geleden zei Lazy: @Fantasy iets opbiechten? 😬 Ik ontken alles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 17 Share Gepost January 17 9 uur geleden zei neva: Don't judge me Deze kwam ook voorbij: Toon verborgen inhoud Thanks! en no judgement hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 18 Share Gepost January 18 Net ook eens een poging gewaagd en voorlopig niet ontevreden: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 19 Share Gepost January 19 Zal morgen ook eens wat van mijn eerste creaties delen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 19 Share Gepost January 19 Alle eerste elftalspelers/talent dat hier dicht tegen aan zit een face voor gemaakt. Vooral het feit dat er echt wat persoonlijkheid in zit en je echt je eigen beeld van een speler over kan brengen maakt het wel mooi. Sommige zijn beter dan andere maar over het geheel zeker tevreden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 20 Share Gepost January 20 Maak je dan nu ook gebruik van de betaal versie @Jeroen. of kun je bij de gratis versie toch voorbij de 25 gaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost January 20 Share Gepost January 20 2 uur geleden zei ElMarcos: Maak je dan nu ook gebruik van de betaal versie @Jeroen. of kun je bij de gratis versie toch voorbij de 25 gaan? Je kunt ook aanmelden met een nieuw e-mail adres, kun je er opnieuw 25 doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 20 Share Gepost January 20 4 uur geleden zei ElMarcos: Maak je dan nu ook gebruik van de betaal versie @Jeroen. of kun je bij de gratis versie toch voorbij de 25 gaan? Nu inderdaad de betaalde. Maar gezien het feit dat ik eigenlijk enkel youth only doe is het voor mij het waard. Die standaard FM faces zijn vreselijk en op Newgan was ik na een tijdje wel uitgekeken. Met deze kan ik zelf precies bepalen hoe iemand er uit ziet tot op zekere hoogte wat ze toch net wat extra persoonlijkheid geeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 22 Share Gepost January 22 Is het aan te raden de creaties pas op te slaan na detailed upscale of slaan jullie ze na de eerste upscale al op? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 22 Share Gepost January 22 16 minuten geleden zei ElMarcos: Is het aan te raden de creaties pas op te slaan na detailed upscale of slaan jullie ze na de eerste upscale al op? Wat bedoel j met detailed upscale? Je krijgt eerst die vier versie en dan upscale je er één van. Ik gebruik eigenlijk altijd die tenzij er iets niet helemaal lekker is maar dat is tot nu toe echt één keer voorgekomen ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost January 23 Share Gepost January 23 8 uur geleden zei Jeroen.: Wat bedoel j met detailed upscale? Je krijgt eerst die vier versie en dan upscale je er één van. Ik gebruik eigenlijk altijd die tenzij er iets niet helemaal lekker is maar dat is tot nu toe echt één keer voorgekomen ofzo. je kunt daarna nog kiezen voor light upscale redo en daarna detailed upscale kwam ik achter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 24 Share Gepost January 24 Hoeveel tijd zitten er tussen nu en één of meerdere faces in mijn game hebben? Merkte in mijn Youth Only challenge dat ik een een gegeven moment geen zin had om bij elke intake weer faces te uploaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 24 Share Gepost January 24 (edited) 7 uur geleden zei Chiemel: Hoeveel tijd zitten er tussen nu en één of meerdere faces in mijn game hebben? Merkte in mijn Youth Only challenge dat ik een een gegeven moment geen zin had om bij elke intake weer faces te uploaden. Dit duurt 100% langer. Zeker als je zelf de faces maakt is het langer maar als je al gemaakte faces toevoegt voor je eigen spelers is het ook wel gewoon wat werk om de nummers aan de spelers te koppelen en een XML aan te maken. Faces als je ze passend wil bij de speler is gewoon iets wat tijd kost ten opzichte van andere graphics die gewoon vast zijn en je dus slechts één keer toe hoeft te voegen. Edited January 24 by Jeroen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 24 Author Share Gepost January 24 Die XML heb je gelukkig een makkelijk programma'tje voor, dat scheelt weer. FMXML heet het. En ja, hier zit wel wat tijd in, maar het brengt je spel écht tot leven imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 24 Share Gepost January 24 1 uur geleden zei neva: Die XML heb je gelukkig een makkelijk programma'tje voor, dat scheelt weer. FMXML heet het. En ja, hier zit wel wat tijd in, maar het brengt je spel écht tot leven imo. Ja klopt maar dan alsnog alles de juiste naam geven is al meer tijd dan de NewGan draaien. Voor mij zijn de Newgenfaces een van de grootste ergernissen in FM en deze faces brengen veel meer persoonlijkheid dan de Newgan die toch allemaal vrij generiek zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 26 Share Gepost January 26 Op 24-1-2023 om 22:32 zei neva: Die XML heb je gelukkig een makkelijk programma'tje voor, dat scheelt weer. FMXML heet het. En ja, hier zit wel wat tijd in, maar het brengt je spel écht tot leven imo. Ik open altijd de config in kladblok en kopieer een regeltje. Werkt veel sneller als je er één of twee wilt toevoegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 26 Author Share Gepost January 26 17 minuten geleden zei Keko: Ik open altijd de config in kladblok en kopieer een regeltje. Werkt veel sneller als je er één of twee wilt toevoegen. Werkt ook snel ja, maar ik had in eerste instantie nog geen config Dit is ook 1 druk op de knop, zeker als je bestanden zijn opgeslagen als ID-nummer. Goede map selecteren, vinkje aan en OK drukken, geen laadtijden niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 26 Share Gepost January 26 Mijn huidige grootste talenten bij Weston-Super-Mare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost January 27 Share Gepost January 27 Moet zeggen dat het enige waar ik me vaak over verbaas is hoe lastig het is om het kapsel dat je wil daadwerkelijk ook te krijgen. Weet niet hoe jullie dat doen maar merk vaak dat het vaak beter werkt om gewoon short hair cut te doen dan om een precies kapsel proberen te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost January 27 Share Gepost January 27 https://gyazo.com/e625cb1913772802cb63f20b0d832d91 Ook geprobeerd op mn nieuwe Rb, prima gelukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 2 Share Gepost February 2 Ook hier even mee aan het testen geweest en het is toch verslavender dan ik had gedacht. Soms nog een beetje zoeken, maar al doende leert men. Voor nu is het even prima zo, maar de doelstelling is toch om een iets universelere stijl aan te houden. Voor nu: Meet KF Butrinti en hun manager Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts