DGremlin Geplaatst 8 december 2023 Auteur Share Geplaatst 8 december 2023 153. Jahresrückblick Mannschaft Een voordeel van de nieuwe FM is dat er op einde van het seizoen een mooi overzicht van de statistieken gepubliceerd wordt dat net iets duidelijker is dan de aparte zaken uit de datahub te gaan halen. Zoals te verwachten viel na afgelopen seizoen, zijn onze statistieken voortreffelijk. De grote man dit seizoen was toch wel Jovan Brkic. De Servische spits was dit seizoen in 45 wedstrijden goed voor 17 assists en 36 doelpunten. Met een gemiddelde van 7.87 zet hij veruit de beste score neer. Maar ook Marcio Shiroshi (24), Mathys Tell (24), Roony Bardghji (14) en Kvicha Kvaratskhelia(12) eindigden in de dubbele cijfers qua doelpunten. Als we die doelpuntenproductie koppelen aan de 25 clean sheets van Dennis Seimen dan weet je dat je als manager op beide oren kan slapen. DNA Ons DNA zit ook op het einde van het seizoen nog steeds boven de 70%. Bundesliga Met het behalen van onze tiende titel hebben we niet alleen onze eerste ster verdiend, we zijn nu tevens het op één na beste team in de geschiedenis van de Bundesliga. Europa Tot slot nog even een rondje langs de meest prominente Europese competities. Roma die zich tot winnaar van de Serie A kroont is ietwat onverwacht, maar dat Charleroi de titel weet te veroveren in België is toch wel de grootste verrassing van dit seizoen. Tags en reacties Spoiler Bedankt aan iedereen die volgt, liked of reageert. Dit is een unieke prestatie die ik nog nooit voor mekaar gekregen heb en by far het meest succesvolle seizoen dat ik ooit in FM gehad heb. @19CH98, @De Raam, @Marius,@Tim', @MarcFM1, @Satioz, @Willem, @delichris, @Tim Windt, @Kyrill, @Daz, @Djurovski, @chrisje1993, @MNie, @mannie510 @ElMarcos, @YerrollP, @Orrie Wil je niet langer een tag krijgen? Geef dan gerust een seintje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Heerlijke update en mooi dat de club zo gegroeid is dat het kan gaan jagen op Bayern! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Mooi overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Mooi overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Die mijlpaal van 10 titels is toch wel het belangrijkste feit. Heel knap om in dat klassement de eerste club te zijn na Bayern! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Een mooi overzicht van een (zeer) mooi seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Een mooi overzicht van een heerlijk seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Mooie mijlpaal! Het sterrensysteem in Duitsland zit wel wat anders. Je krijgt 1 ster voor 3 titels, 2 voor 5 en 3 voor 10. Daarom heeft Borussia bijv. 2 sterren. Vanaf 20 titels heb je 4 sterren trouwens maar dat is alleen voor Bayern... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 9 december 2023 Auteur Share Geplaatst 9 december 2023 5 uur geleden zei Willem: Mooie mijlpaal! Het sterrensysteem in Duitsland zit wel wat anders. Je krijgt 1 ster voor 3 titels, 2 voor 5 en 3 voor 10. Daarom heeft Borussia bijv. 2 sterren. Vanaf 20 titels heb je 4 sterren trouwens maar dat is alleen voor Bayern... Oh dat wist ik helemaal niet Het valt me eigenlijk nu ook pas op dat er inderdaad al een ster op het shirt van Stuttgart staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Je hebt eigenlijk meer goals gescoord dan verwacht en minder tegen gehad. Enorm knap. Verder is ook alles geweldig gegaan. Het DNA ziet er goed uit en zoals @Willem al opmerkte heb je al wat meer sterren verdient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 154. Auf Wiedersehen Ik heb nog even doorgespeeld in deze game, maar vrij snel was het plezier toch weg moet ik zeggen. Ik heb andere saves opgestart en eigenlijk geen enkel moment nog de interesse gehad om deze game verder te zetten. Bij deze houdt de novelle dan ook op. Ik heb alvast veel plezier gehad aan deze save en het laatste seizoen moet zo ongeveer het beste seizoen zijn dat ik ooit gespeeld heb. Ik wil graag iedereen bedanken die deze novelle heeft gevolgd. De feedback was erg fijn en hielp ook om de occasionele FM-dip door te komen. Een welgemeende bedankt! Auf Wiederesehen. @19CH98, @De Raam, @Marius,@Tim', @MarcFM1, @Satioz, @Willem, @delichris, @Tim Windt, @Kyrill, @Daz, @Djurovski, @chrisje1993, @MNie, @mannie510 @ElMarcos, @YerrollP, @Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Je hebt het heel erg lang volgehouden, waarvoor mijn complimenten! Het ganse verhaal was erg leuk om volgen, net zoals de prestaties. Stoppen op een hoogtepunt is bovendien altijd een goede zet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Het was ook een mooie novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) Het was een mooie novelle en gevoelsmatig ook gewoon een mooi moment om hem af te ronden als je plezier minder wordt! Mocht je nog ideeën zoeken voor een nieuwe save. Je idee zou ik ook wel heel erg leuk vinden om in te zetten in een team wat uitkomt op een lager niveau en wat je omhoog werkt qua prestaties en langs deze meetlat! 18 december 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Stoppen op een hoogtepunt is aan jou wel toevertrouwd, je hebt een droomseizoen gehad en sluit daarmee goed af! Wel jammer dat je stopt maar ik kan het dus wel begrijpen. Hopelijk zien we je snel weer terug met een nieuwe novelle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Geweldige novelle die ik met veel plezier gevolgd heb. Ik kijk uit naar de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik vond het hele fijne en toffe novelle. Was regelmatig, echt enorm genieten. Ik snap, dat je ermee stopt na zo'n lange tijd spelen en zoveel seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Geweldige novelle om te volgen was dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Wat een mooie novelle was dit! Bedankt voor de vele mooie updates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten