Marius Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 De vertrekkers lijken niet meteen spelers die je heel erg gaat missen. Aan inkomende kant een paar polyvalente spelers, en dat is natuurlijk altijd handig. Verder wel opvallend hoeveel je uitgeeft aan een keeper die eigenlijk slechts tweede doelman wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Leuke spelers aangetrokken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Pfoe wat een heerlijke transfers. Die keeper snap ik niet helemaal aangezien je ook Seimen nog hebt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Volgens mij ben je flink sterker geworden door deze transferperiode. Dan mag je best een keer wat geld uitgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Duidelijk versterkt. Ik hoop wel op speelminuten voor Seimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Ik denk dat je een hele goede transferperiode achter de rug hebt op deze wijze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Leuke transfers gedaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Flink ingekocht, hopelijk gaat dat helpen om Bayern te achterhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Het lijkt erop dat je goede zaken gedaan hebt en dat is precies wat nodig zal zijn om de strijd aan te gaan met die grootmacht die al jaren de baas is in Duitsland. Kill and attack! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Prima gehandeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 24 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2023 34. Vorschau Saison 4 Das Management De doelstellingen van het bestuur zijn weinig verrassend en vrij realistisch voor komend seizoen. In de competitie moeten we een CL-ticket bemachtigen, terwijl we in de beker moeten meestrijden voor de eindwinst. In Europa verwachten ze dan weer dat we competitief zijn.. Iets wat voor interpretatie vatbaar is natuurlijk. Ik mik op de tweede ronde hier en ik vermoed dat dat wel voldoende zal zijn om deze doelstelling te halen. Media Vorschau In de media krijgen we een vijfde plek toegedicht. Als we hen mogen geloven, dan zullen we geen CL-ticket behalen. Selektion Dit seizoen telt de A-kern 25 spelers. De kern is iets meer in evenwicht als vorig seizoen. De gemiddelde leeftijd blijft vrij laag, al hebben we toch een aantal spelers die ondertussen al voldoende ervaring hebben. DNA Ons DNA zit ondertussen op een gemiddelde van 67,31%. Enkel Alexis Tibidi haalt de 62,5% nog steeds niet. Daarnaast zijn er dan nog 3 spelers die de 65% niet halen. Anderzijds zijn er nog steeds maar 2 spelers die boven de 70% scoren. Champions League In de CL hebben we een vrij zware loting gekregen. Luzern is zowat de enige zwakke tegenstander die we treffen. Sociedad, Shakhtar, Nice, Lazio en (alweer) Ajax zijn tegenstanders van ons niveau. Arsenal en PSG zijn dan weer 2 absolute toptegenstanders. Vorbereitung We schakelen dit seizoen over van een 3-4-1-2 naar een 4-3-3. In de voorbereiding lijkt de nieuwe tactiek vrij vlot te lopen; maar in de Supercup worden we meteen terug met de voeten op de grond gezet. Bayern wint met 3-0 en het had gerust nog veel meer kunnen zijn. Reacties en tags Spoiler Bedankt voor iedereen die reageert, liked of gewoon volgt. De aankoop van Yusufu kan inderdaad verbazend lijken met de aanwezigheid van Seimen., maar er zat weldegelijk een plan achter. Door de degradatie van Schalke konden we hem ver onder zijn marktwaarde aankopen met het idee om hem te verhuren. Zo hadden we meteen ook iemand achter de hand op het moment dat er een absoluut topteam Seimen zou proberen binnenhalen.. Jammer genoeg slaagden we er niet in om Yusufu te verhuren, dus zitten we nu met 2 absolute toptalenten in doel in de kern. @19CH98, @Marius,@Tim', @Willem, @delichris, @Kyrill, @Daz, @Djurovski, @chrisje1993, @MNie, @Glenn08, @mannie510 @ElMarcos, @YerrollP, @Orrie Wil je niet langer een tag krijgen? Geef dan gerust een seintje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Dit ziet er goed uit. Hopen op een mooi seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Ik heb vertrouwen in dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 In de competitie zal je de verwachtingen van de bookies wel overtreffen denk ik. Ik zie geen reden waarom je buiten de top 3 zou vallen. Bayern al het vuur aan de schenen leggen wordt wellicht moeilijk als je op de Super Cup moet afgaan. De CL loting vind ik wel te doen; Arsenal en PSG zijn tegenstanders van formaat, maar van elke andere ploeg ben je in staat om te winnen op een goede dag schat ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Een prima voorbereiding en de selectie lijkt klaar voor het seizoen. Helaas is Bayern in de Super Cup nog wel even een maatje te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Het ziet er naar uit dat het een mooi seizoen gaat worden. Helaas wel weer verloren van Bayern maar dat is geen schande op dit moment in de savegame. Zij zijn helaas nog een paar stappen verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Hopelijk is de wedstrijd om de Supercup geen voorbode voor de rest van het seizoen. Het halen van de Champions League lijkt me inderdaad een haalbare kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Ik denk dat het bij het DNA wat je hebt samengesteld moeilijker is om een hoog cijfer te halen dan we van tevoren zagen bij saves van jouw hand. Bij mij zou een Destiny Udogie bijvoorbeeld ook maar 71,67% hebben en een Dorrington 66,67. De enige twee die bij mij boven de 80 zitten zijn Bellingham en Kane dus dat wil wel wat zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Mooi stuk wederom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 26 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2023 35. Spiele Dat de nieuwe tactiek nog niet op punt staat, wordt in het begin van het seizoen meteen vrij duidelijk. In augustus en september blijven we evenwel ongeslagen; maar er worden ook maar 3 wedstrijden gewonnen.. Dat we in de eerste ronde van de beker winnen van Grossaspach is vrij vanzelfsprekend. Mocht dat al niet meer lukken, dan hadden we grote problemen. Tegen Frankfurt en Fortuna Düsseldorf pakken we de 3 punten én slikken we geen doelpunten. Maar daarna volgt er een reeks van 5 gelijke spelen. Tegen Arsenal en RB Leipzig is een gelijkspel zeker geen verkeerde uitslag; maar tegen Keulen, Hertha BSC en Augsburg rekenden we toch wel op meer dan 3 op 9. Tabelle Met 10 op 18 staan we voorlopig op een derde plek. Een plek die we delen met maar liefst 5 clubs. Opvallend genoeg is Union Berlin de ploeg die het best uit de startblokken kwam; met 16 op 18 zijn ze voorlopig leider. Spieltermine In oktober volgen zes wedstrijden. In de CL is er een lastige verplaatsing naar Sociedad én een must-win wedstrijd in eigen huis tegen Luzern. In de BL gaan we op zoek naar enkele driepunters tegen Wolfsburg, Freiburg en Bochum. Tot slot komen we ook opnieuw in actie in de beker. Met BMGB treffen we al heel snel, een heel lastige tegenstander. Reacties en tags Spoiler Bedankt voor iedereen die reageert, liked of gewoon volgt. @19CH98, @Marius,@Tim', @Willem, @delichris, @Kyrill, @Daz, @Djurovski, @chrisje1993, @MNie, @Glenn08, @mannie510 @ElMarcos, @YerrollP, @Orrie Wil je niet langer een tag krijgen? Geef dan gerust een seintje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Die gelijke spelen zijn erg kostbaar maar het lijkt lastiger dan ooit om van je te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Een degelijke start van het seizoen, ben benieuwd of je nog een stap kunt zetten dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Wel ongeslagen hoor, maar iets teveel gelijke spelen in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Vaak een gelijkspel, maar wel gewoon derde in de tussenstand en ook niet verloren van de start. Sommigen spreken misschien van een half lees glas, anderen van een half vol. Ik zou mezelf eerder bij die laatste groep aansluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Een goed begin is het halve werk, maar dan moet je niet alleen maar gelijkspelen daarna.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten