Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU's beste nummer allertijden

Erwin.

Aanbevolen berichten

MU's beste nummer aller tijden

De top 3 zal ik uitgebreider beschrijven maar vergeet vooral niet deze nummers ook eens te beluisteren. Ze hebben nochtans elk 2 goede stemmen gekregen.

4. Coldplay - Fix You (2005)

4. Nirvana - Smells Like Teen Spirit (1991)

6. Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (2016)

@Bolderbast @Grote Ree @The Kerfts @MetalMichael @Hakai @Urbeto @AntiChrist7 @ivago @Djurovski @Christian. @Keko @Richarð. @Arezo @Laki @Tim' @KayDeManaager @Copywriter @Kyrill @Bogatyr @Zawisza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Zawisza:

One more light is een meesterwerk, zonder twijfel 1 vd beste nummers van Linkin Park

Vooral gezien het overlijden van Chester een hele rake post. 

'Who cares if one more light goes out? Well I do'. Traantje gelaten bij de top2000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MU's beste nummer aller tijden

Op 3 zien we de gedoodverfde favoriet terug, het nummer dat vele jaren de FMusic lijst heeft gedomineerd. In deze ingekorte versie hebben ze het echter niet gehaald. Een grote teleurstelling dus voor de mannen van Pearl Jam. Zoals Eddie Vedder zingt in het begin van het nummer 'Hey, hey, yeah, uh'. Zo is ook die vertwijfeling nu te voelen nu ze die topspot niet bezetten. Daarna vertelde Eddie nog meer maar ik hoorde alleen nog dit op de achtergrond: 'Why, why can't it be, oh, can't it be mine?
Ooh, ah yeah, ah, ooh'

3. Pearl Jam - Black

@Bolderbast @Grote Ree @The Kerfts @MetalMichael @Hakai @Urbeto @AntiChrist7 @ivago @Djurovski @Christian. @Keko @Richarð. @Arezo @Laki @Tim' @KayDeManaager @Copywriter @Kyrill @Bogatyr @Zawisza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is 7 uur op een vrijdag.  En de nummer twee wordt bekend gemaakt. Ik heb de man naast me gevraagd of hij deze plek wilde uitreiken maar hij zei 'La, la-la, di-dee-da'. Ik kan ook niet meer verwachten van een 3 maanden oude baby. Wie inmiddels al wel een oude man is is Billy Joel. Desondanks weet hij de harten van dit toch wel jongere publiek voor hem te winnen. Zijn Piano Man is dan ook the best of the rest geworden.

2. Billy Joel - Piano Man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2023 om 19:12 zei Arezo:

Dit vind ik dan wel weer een ongelooflijk kutnummer. Jullie steppen me teleur.

Ik vind Goodnight Saigon van hem veel beter. Piano Man is niet echt een kutnummer. Maar de status die het heeft bij de gemiddelde muziekliefhebber heeft het niet bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het duurt even voor een nieuwe update maar dan heb je ook wat. Voordat we verder gaan met de nummer 1 wil ik eerst even terugkijken op nummer 505. Eh wacht even die is er helemaal niet, nevermind. De nummer 1 dan, van 26e in 2015 naar 18e in 2016 en ondanks dat er in de tussenliggende jaren geen lijst is geweest wel steeds wat verder omhoog gekropen. Samen met Fleetwood Mac's The Chain heeft dit nummer ook de meeste stemmen gekregen en dus een zeer verdiende eerste plek te pakken al zeg ik het zelf. Dan rest er niets anders meer dan te gaan genieten van deze ijskoude apen en het nummer over een lange afstandsrelatie.

1. Arctic Monkeys - 505

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, dit is echt volledig langs mij gegaan. Heel klein beetje dubbel met mij eigen initiatief, maar goede herkansing wellicht voor sommigen. Wel tevreden met 505 overigens, die doet het bij mij ook altijd goed.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites