Zawisza Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 One more light is een meesterwerk, zonder twijfel 1 vd beste nummers van Linkin Park Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Desperado is voor mij sowieso een nummer wat voor mij gedraaid mag worden op mijn crematie over ik hoop nog tientallen jaren te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2023 MU's beste nummer aller tijden De top 3 zal ik uitgebreider beschrijven maar vergeet vooral niet deze nummers ook eens te beluisteren. Ze hebben nochtans elk 2 goede stemmen gekregen. 4. Coldplay - Fix You (2005) 4. Nirvana - Smells Like Teen Spirit (1991) 6. Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (2016) @Bolderbast @Grote Ree @The Kerfts @MetalMichael @Hakai @Urbeto @AntiChrist7 @ivago @Djurovski @Christian. @Keko @Richarð. @Arezo @Laki @Tim' @KayDeManaager @Copywriter @Kyrill @Bogatyr @Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 3 uur geleden zei Zawisza: One more light is een meesterwerk, zonder twijfel 1 vd beste nummers van Linkin Park Vooral gezien het overlijden van Chester een hele rake post. 'Who cares if one more light goes out? Well I do'. Traantje gelaten bij de top2000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Toch bijzonder dat "Smells like teen spirit" en "Fix you" in dezelfde post staan. Twee totaal andere nummers. Ook voor Fix You geldt; het beste nummer wat mij betreft van Coldplay. Zo gevoelig gezongen. Heel meui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Cold Little Heart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2023 MU's beste nummer aller tijden Op 3 zien we de gedoodverfde favoriet terug, het nummer dat vele jaren de FMusic lijst heeft gedomineerd. In deze ingekorte versie hebben ze het echter niet gehaald. Een grote teleurstelling dus voor de mannen van Pearl Jam. Zoals Eddie Vedder zingt in het begin van het nummer 'Hey, hey, yeah, uh'. Zo is ook die vertwijfeling nu te voelen nu ze die topspot niet bezetten. Daarna vertelde Eddie nog meer maar ik hoorde alleen nog dit op de achtergrond: 'Why, why can't it be, oh, can't it be mine? Ooh, ah yeah, ah, ooh' 3. Pearl Jam - Black @Bolderbast @Grote Ree @The Kerfts @MetalMichael @Hakai @Urbeto @AntiChrist7 @ivago @Djurovski @Christian. @Keko @Richarð. @Arezo @Laki @Tim' @KayDeManaager @Copywriter @Kyrill @Bogatyr @Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Tamelijk briljant nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Ben ik de enige die Love and Hate beter vindt dan Cold Little Heart? Vind beide extreem goede nummers, maar vind die eerste net wat puurder, blijft ook net wat meer hangen over het algemeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Prachtig nummer, had de topnotering wel toebehoort imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2023 MU's beste nummer aller tijden Het is 7 uur op een vrijdag. En de nummer twee wordt bekend gemaakt. Ik heb de man naast me gevraagd of hij deze plek wilde uitreiken maar hij zei 'La, la-la, di-dee-da'. Ik kan ook niet meer verwachten van een 3 maanden oude baby. Wie inmiddels al wel een oude man is is Billy Joel. Desondanks weet hij de harten van dit toch wel jongere publiek voor hem te winnen. Zijn Piano Man is dan ook the best of the rest geworden. 2. Billy Joel - Piano Man @Bolderbast @Grote Ree @The Kerfts @MetalMichael @Hakai @Urbeto @AntiChrist7 @ivago @Djurovski @Christian. @Keko @Richarð. @Arezo @Laki @Tim' @KayDeManaager @Copywriter @Kyrill @Bogatyr @Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 "Ik heb de man naast me gevraagd of hij deze plek wilde uitreiken maar hij zei 'La, la-la, di-dee-da'. Ik kan ook niet meer verwachten van een 3 maanden oude baby." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Dit vind ik dan wel weer een ongelooflijk kutnummer. Jullie steppen me teleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Op 6-1-2023 om 19:12 zei Arezo: Dit vind ik dan wel weer een ongelooflijk kutnummer. Jullie steppen me teleur. Ik vind Goodnight Saigon van hem veel beter. Piano Man is niet echt een kutnummer. Maar de status die het heeft bij de gemiddelde muziekliefhebber heeft het niet bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2023 MU's beste nummer aller tijden Het duurt even voor een nieuwe update maar dan heb je ook wat. Voordat we verder gaan met de nummer 1 wil ik eerst even terugkijken op nummer 505. Eh wacht even die is er helemaal niet, nevermind. De nummer 1 dan, van 26e in 2015 naar 18e in 2016 en ondanks dat er in de tussenliggende jaren geen lijst is geweest wel steeds wat verder omhoog gekropen. Samen met Fleetwood Mac's The Chain heeft dit nummer ook de meeste stemmen gekregen en dus een zeer verdiende eerste plek te pakken al zeg ik het zelf. Dan rest er niets anders meer dan te gaan genieten van deze ijskoude apen en het nummer over een lange afstandsrelatie. 1. Arctic Monkeys - 505 @Bolderbast @Grote Ree @The Kerfts @MetalMichael @Hakai @Urbeto @AntiChrist7 @ivago @Djurovski @Christian. @Keko @Richarð. @Arezo @Laki @Tim' @KayDeManaager @Copywriter @Kyrill @Bogatyr @Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Wat een bagger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 18 minuten geleden zei Djurovski: Wat een bagger Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit keer wel. Haha. Wat een nasaal stemmetje heeft dit mannetje. Niet mijn smaak. Complimenten aan @Erwin. voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Niet m'n favoriet van AM, maar wel een erg lekkere plaat. Dank @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Ik had deze niet op 1 verwacht maar wel een prima winnaar hoor. Bedankt voor het organiseren @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Gezien de voorgaande nummers in pakweg de top 5 ben ik hier zeer tevreden mee. Bedankt @Erwin. voor het initiatief! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 (bewerkt) Oh, dit is echt volledig langs mij gegaan. Heel klein beetje dubbel met mij eigen initiatief, maar goede herkansing wellicht voor sommigen. Wel tevreden met 505 overigens, die doet het bij mij ook altijd goed. 27 januari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten