Orrie Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Gister is er een nieuw filmpje gebracht waarbij wat van de soundtrack te horen is. Ik kon nog geen topic vinden van dit spel wat in februari 2023 uitkomt, vandaar dat ik er één aanmaak. Ik kan me niet voorstellen dat er geen liefhebbers zijn die dit spel gaan kopen volgend jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Ergens pure nostalgie. Denk misschien wel dat ik hem ga halen. Vroeger ook op de pc dat 1e spel doodgespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 7 december 2022 Auteur Share Geplaatst 7 december 2022 (bewerkt) Dat is het hem juist (de pure nostalgie). En ik denk dat een spel wat op de magie van Hogwarts gericht is, en niet op de verhaallijn van vroeger, juist iets beters is. Al vind ik het ontbreken van Zwerkbal wel een flink minpunt, kan niet wachten tot dit spel uit is. 7 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Is er eigenlijk al meer bekend over de releasedatum op de Switch, ga hem sowieso halen... maar zou het zonde vinden om hem voor de PS4 te halen als ik waarschijnlijk binnen het jaar een PS5 zou kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 7 december 2022 Auteur Share Geplaatst 7 december 2022 11 minuten geleden zei Oerlie: Is er eigenlijk al meer bekend over de releasedatum op de Switch, ga hem sowieso halen... maar zou het zonde vinden om hem voor de PS4 te halen als ik waarschijnlijk binnen het jaar een PS5 zou kopen Nop. Alleen voor de Playstation, xBox en PC momenteel nog bekend. Dit spel was voor mij wel de reden dat ik een PS5 haalde. Heb alleen nog geen 4K TV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 14 december 2022 Auteur Share Geplaatst 14 december 2022 Op 7-12-2022 om 15:44 zei Oerlie: Is er eigenlijk al meer bekend over de releasedatum op de Switch, ga hem sowieso halen... maar zou het zonde vinden om hem voor de PS4 te halen als ik waarschijnlijk binnen het jaar een PS5 zou kopen 25 juli. PS4 en xBox ook pas 4 april. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Kan me niet voorstellen dat zo'n grote game een beetje fatsoenlijk draait op de Switch. Zou dan altijd voor de ps4 versie gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 15 december 2022 Auteur Share Geplaatst 15 december 2022 34 minuten lang gameplay, nieuw filmpje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Geeft me heel erg Asssasins Creed x Farcry vibes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 Ziet er leuk uit. Ga hem wel aanschaffen voor op de pc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Zowiezo dat ik deze ga aanschaffen ja. Diehard Potter fans hiero. Vrouw zal hem ook wel gaan spelen, die is net zo'n fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 december 2022 Auteur Share Geplaatst 19 december 2022 Op 16-12-2022 om 11:21 zei Zawisza: Geeft me heel erg Asssasins Creed x Farcry vibes Op wat voor manier bedoel je dat? Kan hem zelf niet linken namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Ik ben wel hyped hiervoor. Ik ga 'm zeker halen voor de Switch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Op 15-12-2022 om 19:36 zei Orrie: 34 minuten lang gameplay, nieuw filmpje Dit ziet er wel echt vet uit! Stevie was ook flink hyped Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Geef eigenlijk nooit zoveel geld uit aan games. Maar nu ga ik toch een uitzondering maken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Op 19-12-2022 om 11:21 zei Elsjorro1990: Zowiezo dat ik deze ga aanschaffen ja. Diehard Potter fans hiero. Vrouw zal hem ook wel gaan spelen, die is net zo'n fan. Hier hetzelfde. Gaat er constant eentje meekijken en meebeslissen over de keuzes. Wordt al een leuke beslissing welke afdeling je gaat kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 58 minuten geleden zei Dansmeister: Hier hetzelfde. Gaat er constant eentje meekijken en meebeslissen over de keuzes. Wordt al een leuke beslissing welke afdeling je gaat kiezen. Hahaha zowiezo ja. Wij gaan over anderhalf week naar de Forbidden Forres Experience in Brussel. Warmdraaiertje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Hier ook al gekocht. Heb een beetje gezien hoe het eruit ziet maar voor de rest wil ik er zo min mogelijk van zien. Staat al 30 minuten demo gameplay op youtube maar die heb ik links laten liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Op 10-1-2023 om 12:38 zei sennid: Hier ook al gekocht. Heb een beetje gezien hoe het eruit ziet maar voor de rest wil ik er zo min mogelijk van zien. Staat al 30 minuten demo gameplay op youtube maar die heb ik links laten liggen Ik kijk echt alles en pre-order helemaal niks meer. Ik laat me nooit meer zo naaien zoals met Cyberpunk. Daar zijn de games te duur voor en uiteindelijk zit je opgescheept met een beta versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Ben benieuwd hoe die zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 (bewerkt) Ik weet dus niet of ik het al kan spelen op pc Schijnt pas 19.00 te kunnen early acces 6 februari 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Las een recensie in de Volkskrant of NRC die was niet heel lovend over deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Las een recensie in de Volkskrant of NRC die was niet heel lovend over deze game. Die recensies neem ik nooit serieus. Die spelen een spel op een blauwe maandag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten