Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hogwarts Legacy

Orrie

Aanbevolen berichten

Gister is er een nieuw filmpje gebracht waarbij wat van de soundtrack te horen is. Ik kon nog geen topic vinden van dit spel wat in februari 2023 uitkomt, vandaar dat ik er één aanmaak. Ik kan me niet voorstellen dat er geen liefhebbers zijn die dit spel gaan kopen volgend jaar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het hem juist (de pure nostalgie). En ik denk dat een spel wat op de magie van Hogwarts gericht is, en niet op de verhaallijn van vroeger, juist iets beters is. Al vind ik het ontbreken van Zwerkbal wel een flink minpunt, kan niet wachten tot dit spel uit is. 

bewerkt door Orrie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Oerlie:

Is er eigenlijk al meer bekend over de releasedatum op de Switch, ga hem sowieso halen... maar zou het zonde vinden om hem voor de PS4 te halen als ik waarschijnlijk binnen het jaar een PS5 zou kopen

Nop. Alleen voor de Playstation, xBox en PC momenteel nog bekend. Dit spel was voor mij wel de reden dat ik een PS5 haalde. Heb alleen nog geen 4K TV. :classic_sad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-12-2022 om 15:44 zei Oerlie:

Is er eigenlijk al meer bekend over de releasedatum op de Switch, ga hem sowieso halen... maar zou het zonde vinden om hem voor de PS4 te halen als ik waarschijnlijk binnen het jaar een PS5 zou kopen

25 juli. PS4 en xBox ook pas 4 april. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-12-2022 om 11:21 zei Elsjorro1990:

Zowiezo dat ik deze ga aanschaffen ja. Diehard Potter fans hiero. Vrouw zal hem ook wel gaan spelen, die is net zo'n fan. 

Hier hetzelfde. Gaat er constant eentje meekijken en meebeslissen over de keuzes. Wordt al een leuke beslissing welke afdeling je gaat kiezen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-1-2023 om 12:38 zei sennid:

Hier ook al gekocht. Heb een beetje gezien hoe het eruit ziet maar voor de rest wil ik er zo min mogelijk van zien. Staat al 30 minuten demo gameplay op youtube maar die heb ik links laten liggen 

Ik kijk echt alles en pre-order helemaal niks meer. Ik laat me nooit meer zo naaien zoals met Cyberpunk. Daar zijn de games te duur voor en uiteindelijk zit je opgescheept met een beta versie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites