chrisje1993 Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Zojuist zei Thymen: Wat is je prijs voor Pieri? Moet je aan @Copywritervragen haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 1 minuut geleden zei chrisje1993: Moet je aan @Copywritervragen haha. @Copywriter wat kost Pieri? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 59 minuten geleden zei Thymen: Wat is je prijs voor Pieri? Waarde transfermarkt is 1 miljoen je mag hem voor 750.000 ophalen om in de Adelaarshorst te gaan schitteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 31 minuten geleden zei Copywriter: Waarde transfermarkt is 1 miljoen je mag hem voor 750.000 ophalen om in de Adelaarshorst te gaan schitteren. Deal, ik zal hem doorzetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geppiej Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Nog iemand die een spits te koop heeft? Of eventueel wil ruilen met Van Wolfswinkel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost November 14, 2022 Author Share Gepost November 14, 2022 Op 13-11-2022 om 17:36 zei Thymen: Komt de game beschikbaar om je tactiek op het team af te stemmen ? Jullie krijgen sowieso screens van je vernieuwde selectie en ik zal kijken of ik de game kan uploaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost November 16, 2022 Author Share Gepost November 16, 2022 (edited) Tijd voor t(actie)ken Het is tijd om de tactieken in te gaan sturen. In de openingspost zijn alle selecties te vinden na verwerking van de transfers, hier vind je ook het laatste transferoverzicht. Zoals jullie zien heb ik bij 1 club een foutje gemaakt met de transfers en deze manager heeft daarom iets te veel uitgegeven, dit zal ik corrigeren in de winterstop. (Sorry!). Ook is er een link van de game: https://we.tl/t-46LOHlgi6e Het opsturen van de tactiek bestaat uit drie delen: 1. Tactiek (verplicht): deze stuur je middels een downloadlink, maximaal 1 tactiek. Dus geen tactieken voor thuis- en uitwedstrijden of aparte tactieken voor tegen degradatiekandidaten of koplopers 2. Opstelling (optioneel): Naast de tactiek heb je de optie om een basisopstelling te sturen, dit kan gewoon in een kort lijstje meegestuurd worden op het moment dat je downloadlink stuurt. 3. Back-ups (optioneel): Je kunt ook nog een schaduwopstelling meesturen met daarin de wissels voor het geval er blessures of schorsingen zijn in je basisopstelling. Deadline: Zondag 20 november 20.00, als alle tactieken eerder zijn dan beginnen we eerder. Dus zorg dat jij niet degene bent op wie iedereen zit te wachten. Succes met volspammen van mijn mailbox. Loting UEFA Conference League - 2e ronde Union (LUX) - AZ Vitoria Guimaraes - Lillestrom Spoiler SC Cambuur / @Kyrill Go Ahead Eagles / @Thymen FC Volendam / @Netzwerk Fortuna Sittard / @LouisPSV FC Utrecht / @aron24 Feyenoord / @Djurovski RKC Waalwijk / @Svenpunt FC Groningen / @chrisje1993 NEC / @Oerlie FC Emmen / @nasje92 Ajax / @Copywriter SC Heerenveen / @007mark PSV / @Fantasy AZ / @Aaron21 Sparta / @Fabian. Vitesse / Kelvin FC Twente / @Geppiej Excelsior / @Blom 964404307_MUCoefficientenpolonaise.fm Edited November 16, 2022 by Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Krijg je bonuspunten voor als je de eerste bent die z'n tactiek instuurt? #zinin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost November 16, 2022 Author Share Gepost November 16, 2022 3 minuten geleden zei Fantasy: Krijg je bonuspunten voor als je de eerste bent die z'n tactiek instuurt? #zinin Absoluut, Vitesse was als eerste, dus die krijgen 50 miljoen extra budget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Denk niet dat gaat lukken voor zondag. Ben niet in Nederland op moment en heb FM23 nog niet. Zal kijken of zondagavond heeeel misschien lukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 wat een geile selectie heb ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 1 uur geleden zei 007mark: Denk niet dat gaat lukken voor zondag. Ben niet in Nederland op moment en heb FM23 nog niet. Zal kijken of zondagavond heeeel misschien lukt En waarom zou dat ons probleem moeten zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Teveel transfergeld uitgeven = minpunten. Gewoon starten met -9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 24 minuten geleden zei Copywriter: Teveel transfergeld uitgeven = minpunten. Gewoon starten met -9 Ik dacht het niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blom Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Zo nu maar hopen dat we er niet uitvliegen, tacktiek is ingestuurd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost November 18, 2022 Author Share Gepost November 18, 2022 Tijd voor t(actie)ken - Halverwege 9 managers hebben hun tactiek ingeleverd, in een geval gaat er nog iets niet goed met het inladen van de tactiek De categorie 'Chapeau', je kunt wachten op de eerstvolgende updateFC Utrecht / @aron24 PSV / @Fantasy AZ / @Aaron21 Sparta / @Fabian. FC Emmen / @nasje92 FC Twente / @Geppiej Excelsior / @Blom FC Groningen / @chrisje1993 De categorie 'Pechdag', Feyenoord / @Djurovski De categorie 'Doodschamen', nog 49,5 uur: SC Cambuur / @Kyrill Go Ahead Eagles / @Thymen FC Volendam / @Netzwerk Fortuna Sittard / @LouisPSV RKC Waalwijk / @Svenpunt NEC / @Oerlie Ajax / @Copywriter SC Heerenveen / @007mark / Voorbereiding knip ik in twee updates dus als je voor maandagavond inlevert kan je tactiek het tweede deel van de voorbereiding nog meedraaien Vitesse / Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Karel is geband dus dat gaat lastig worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost November 18, 2022 Author Share Gepost November 18, 2022 10 minuten geleden zei Djurovski: Karel is geband dus dat gaat lastig worden Wel realistisch dat de trainer van Cambuur tijdje uit de roulatie is. Al was de reden IRL natuurlijk veel triester. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 @Kelvin je krijgt hem morgen. Avonddienst en FM nog niet aangeslingerd deze week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Mijn tactiek krijg je ten laatste morgenmiddag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Thanks voor de reminder , mijn tactiek komt netjes voor de deadline ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 (edited) @Kelvin wilde je een pm sturen maar je kan geen berichten ontvangen daarom hier op het forum: de sign-up gedownload en bekeken. Hier zie ik dat Ajax geen trainers en staff heeft muv een assistent manager. Dat is natuurlijk van invloed op het verloop van de game. Ga je die nog toevoegen? Anders start Ajax sowieso met een achterstand. Edited November 19, 2022 by Copywriter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost November 21, 2022 Author Share Gepost November 21, 2022 Voorbereiding - deel 1 Nogmaals het verzoek aan @Svenpunt en @Netzwerk om een tactiek in te sturen Spoiler SC Cambuur / @Kyrill Go Ahead Eagles / @Thymen FC Volendam / @Netzwerk Fortuna Sittard / @LouisPSV FC Utrecht / @aron24 Feyenoord / @Djurovski RKC Waalwijk / @Svenpunt FC Groningen / @chrisje1993 NEC / @Oerlie FC Emmen / @nasje92 Ajax / @Copywriter SC Heerenveen / @007mark PSV / @Fantasy AZ / @Aaron21 Sparta / @Fabian. Vitesse / Kelvin FC Twente / @Geppiej Excelsior / @Blom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 prima voorbereiding gedraaid met zelfs 2 keer de dubbele cijfers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 In Napels beter gepresteerd dan Ajax in het echt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts