Copywriter Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 Zojuist zei nasje92: Ik ben op zoek naar een middenvelder en heb 1.3 miljoen ter beschikking.. Is een van de volgende spelers daarvoor haalbaar? Misehouy Muzambo Fitz Jim Hlynsson Fitz Jim is al verkocht. Hlynsson 500.000 Misehouy 800.000 Muzambo hangt geen waarde aan is een jeugdspeler kan denk ik niet verkocht worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 36 minuten geleden zei Kelvin: Akkoord @Geppiej Vlap is ook akkoord. Zet jij het even in een PB voor het overzicht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 Zojuist zei Copywriter: Fitz Jim is al verkocht. Hlynsson 500.000 Misehouy 800.000 Muzambo hangt geen waarde aan is een jeugdspeler kan denk ik niet verkocht worden Akkoord met Hlynsson en Misehouy. Is mijn budget ook meteen op. Ik stuur wel een Pm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 Oh @Geppiej maakte dezelfde grap al 14 minuten geleden zei Copywriter: Voor de liefhebbers, bij Jong Ajax en Ajax zijn er nog spelers beschikbaar. Wie van de Ajax selectie staan er in de etalage? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 34 minuten geleden zei Fantasy: Oh @Geppiej maakte dezelfde grap al Wie van de Ajax selectie staan er in de etalage? Spelers van jong Ajax, Gorter en Pierie. de rest is denk ik onbetaalbaar voor de meesten gezien hun marktwaarde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 28 minuten geleden zei Copywriter: Spelers van jong Ajax, Gorter en Pierie. de rest is denk ik onbetaalbaar voor de meesten gezien hun marktwaarde. Dus een Kudus is niet te koop? Of te ruil tegen Til + El Ghazi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 5 minuten geleden zei Fantasy: Dus een Kudus is niet te koop? Of te ruil tegen Til + El Ghazi? Dat is de helft van de marktwaarde van Kudus, dus nee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 2 minuten geleden zei Copywriter: Dat is de helft van de marktwaarde van Kudus, dus nee Guus Til 7,5 miljoen Anwar El Ghazi 9 miljoen Mohamed Kudus 10 miljoen Ik weet niet welke waardes jij hebt, maar we rekenen met transfermarkt.nl budgetten hè. Niet met FM-marktwaardes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 2 minuten geleden zei Fantasy: Guus Til 7,5 miljoen Anwar El Ghazi 9 miljoen Mohamed Kudus 10 miljoen Ik weet niet welke waardes jij hebt, maar we rekenen met transfermarkt.nl budgetten hè. Niet met FM-marktwaardes Ok doe eens gek deal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 Aantal van Jong Feyenoord mogen ook vertrekken. Op de toppers na dan natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 Transferlijst bij FC Groningen; Jan Hoekstra Ragnar Oratmangoen Delaho Irandust Joel van Kaam Ramon-Pascal Lundqvist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 Wat vraag je voor Irandust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 10 uur geleden zei Copywriter: Fitz Jim is al verkocht. Hlynsson 500.000 Misehouy 800.000 Muzambo hangt geen waarde aan is een jeugdspeler kan denk ik niet verkocht worden Is Kaplan te koop? 9 uur geleden zei Djurovski: Aantal van Jong Feyenoord mogen ook vertrekken. Op de toppers na dan natuurlijk Breinburg en Dermane te koop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 Bij Jong PSV zijn trouwens ook wel wat jongens te koop en te huur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 1 uur geleden zei 007mark: Is Kaplan te koop? Breinburg en Dermane te koop? Breinburg wel Dermane niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 13 uur geleden zei Geppiej: 800.000 en we hebben een deal Maak er 700.000 van, dan zijn we beide blij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geppiej Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 5 minuten geleden zei LouisPSV: Maak er 700.000 van, dan zijn we beide blij. Als jij dan een PM stuurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Bij Jong PSV zijn trouwens ook wel wat jongens te koop en te huur Tygo Land, Isaac Babadi en Jason van Duiven beschikbaar? 33 minuten geleden zei Djurovski: Breinburg wel Dermane niet Wat wil je voor Breinburg hebben? Want hij heeft geen waarde op Transfermarkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 5 minuten geleden zei 007mark: Tygo Land, Isaac Babadi en Jason van Duiven beschikbaar? Wat wil je voor Breinburg hebben? Want hij heeft geen waarde op Transfermarkt. Isaac Babadi mag op huurbasis één seizoen vertrekken, Jason van Duiven idem. Tygo Land mag gewoon in Eindhoven blijven Jenson Seelt is ook te huur, net als Livano Comenencia Spoiler Te koop zijn: Jeremy Antonisse - AML/SP - €250.000,- (marktwaarde 300K) Spoiler Richard Ledezma - (A)MC - €750.000,- (marktwaarde 800K) Spoiler Mathijs Tielemans - (A)MC - €200.000,- (marktwaarde 250K) Spoiler Mohamed Nassoh - (A)MC - €100.000,- (marktwaarde 150K) Spoiler Mees Kreekels - VC - €100.000,- (marktwaarde 175K) Spoiler Dennis Vos - VLC - €250.000,- (marktwaarde 350K) Spoiler Simon Colyn - AMC/SP - €300.000,- (marktwaarde 400K) Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 2 minuten geleden zei Fantasy: Isaac Babadi mag op huurbasis één seizoen vertrekken, Jason van Duiven idem Tygo Land mag gewoon in Eindhoven blijven Ik wil Babadi wel kansen gunnen bij Fortuna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 8 minuten geleden zei 007mark: Tygo Land, Isaac Babadi en Jason van Duiven beschikbaar? Wat wil je voor Breinburg hebben? Want hij heeft geen waarde op Transfermarkt. 250k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 18 minuten geleden zei LouisPSV: Ik wil Babadi wel kansen gunnen bij Fortuna. Ik stuur 'm liever naar Sittard dan naar Heerenveen met het oog op speelminuten, dus dat is een deal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 22 minuten geleden zei Fantasy: Isaac Babadi mag op huurbasis één seizoen vertrekken, Jason van Duiven idem. Tygo Land mag gewoon in Eindhoven blijven Nah, ga niet opleiden voor PSV 19 minuten geleden zei Djurovski: 250k Maak er 200K van en ik verwelkom hem graag in Heerenveen. Dan mag je de PM direct toesturen naar ome Kelvin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 Zojuist zei 007mark: Nah, ga niet opleiden voor PSV Gratis en voor niets een talentvolle spits die je kunt gebruiken gedurende het seizoen 2022/2023. Graag of niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 10, 2022 Share Gepost November 10, 2022 Op 9-11-2022 om 09:36 zei Fantasy: Uit m’n hoofd is zijn waarde op transfermarkt 500 of 600K. En aangezien we met transfermarkt.nl-budgetten werken hou ik die prijzen/waardes aan bij het doen en ontvangen van biedingen ook. Van Ginkel is reeds verkocht, maar doe gerust een mooi bod op Vertessen zijn waarde op transfermarkt is 650k, maar aangezien hij talentvol is, wil ik er 1 miljoen voor. Op 9-11-2022 om 10:33 zei nasje92: Hoeveel voor Mees de Wit? marktwaarde 1,5, verkoopprijs 2 miljoen. 22 uur geleden zei Blom: Ik heb interesse in Mees de Wit en Peer koopmeiners. Kunnen we een mooie combideal maken? De Wit: 2 miljoen Koopmeiners: 1 miljoen samen wil ik ze wel verkopen voor 2,7 miljoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts