Jump to content

[FM23/SIGN-UP] Coefficientenpolonaise Hollandaise

Kelvin
 Share

Recommended Posts

Tussenupdate

Onder het mom, we zijn toch al lekker bezig met de verkeerde uitslag bij Ajax - FC Groningen dacht FM we knikkeren er ff een crashdump overheen. Gelukkig had ik nog back-uppie gemaakt op de zaterdag in het laatste weekend, helaas moest ik dus de vier laatste wedstrijden opnieuw simuleren. Na een aantal pogingen kwam ik qua uitslagen, het dichtste bij de uitslagen van de vorige speelronde. FC Volendam - NEC gaat van 0-3 naar 1-4, Twente - Fortuna van 1-2 naar 0-1, Sparta - AZ van 1-0 naar 2-0 en Ajax - FC Groningen blijft 2-1. Vanwege dit probleem zal de eerstvolgende update niet vanavond maar morgen zijn. En nu maar hopen dat het afgelopen is met dit gezeik!

711a05d062c4199599a678e92a7d01f6.png

2 uur geleden zei Aaron21:

valsspeler. :D:checkit:

herspelen om Zaza topschutter te maken. 

heb ik bij elke poging verloren? @Kelvin

Het koste wat herstarts om Sparta en Fortuna (die tegelijk speelden) allebei te laten winnen. Maar ik heb uitslagen gezien van 5-5, 6-4, 3-4, dus ik had het idee dat FM mij zat te fucken. 

31 minuten geleden zei Fabian.:

Altijd al gezegd, wat een topspits die Zaza. Levert altijd. :mrgy:

Simone Zaza Penalty GIF | Gfycat

Europees Voetbal

De polonaise in Europa kon deze week al voorzichtig worden ingezet. Op dinsdagavond gaat Benfica met 3-1 in eigen huis onderuit tegen Dinamo Kyiv, een dag later weet PSV juist thuis te winnen met dezelfde cijfers tegen Union Saint-Gilloise. Op donderdagavond is het AZ die in Portugal afrekent met Gil Vicente en ook Molde weet in Portugal van Vitoria de Guimaraes te winnen. De enige smetjes op een perfecte week zijn het gelijke spel van FC Twente in eigen huis tegen Astana na opnieuw een 2-0 voorsprong en de zege van OGC Nice tegen Maccabi Tel-Aviv.

Coefficientenstand:
4. Italië: 60.569 (+ 1.000)
5. Nederland 49.733 (+ 3.333)
6. Frankrijk: 49.081 (+ 0.500)
7. Portugal: 45.716 (+ 2.000)

4a2fdfb518429e5113cb900a74266111.png

Speelronde 3

Het puntloze AZ krijgt bezoek van het foutloze NEC, terwijl het foutloze PSV juist het puntloze FC Volendam mag verwelkomen. Ook Vitesse (thuis tegen SC Heerenveen), Cambuur (uit tegen Fortuna Sittard) en RKC (thuis tegen Feyenoord) hopen van de nul af te komen in deze derde speelronde.

Spoiler om direct resultaat te zien

Spoiler

c0510e26a40c540a7de1cffe13751550.png

Citaat

Andere Informatie

Tactiek

Zoals hierboven reeds aangegeven, het is ten allen tijde mogelijk een nieuwe tactiek in te sturen. Ik zal proberen er voor te zorgen dat deze tactiek direct de volgende wedstrijd in gebruik gaat, maar er kan altijd 1 wedstrijd vertraging inzitten. Kleine tip: Mocht je willen weten hoe je programma eruitziet, dan kun je het wedstrijdschema van de Eredivisie in het echt aanhouden voor dit seizoen.

Ontslag

Wat gebeurt er in geval van ontslag? Het belangrijkste is: je keert niet direct terug bij je huidige club. Ik hoop dat er nog een reservelijst komt met mensen die zich aanmelden en daar kom jij als ontslagen manager ook op.

Mocht de situatie zich voordoen dat bijvoorbeeld ik ontslag krijg bij Vitesse, dan komt die positie vrij. Dan kunnen de managers zich eventueel aanmelden die willen overstappen en anders komt nr. 1 op de reservelijst bij Vitesse terecht. Mocht de nr. 1 ook de oude manager zijn van Vitesse, dan blijft de positie vacant tot er een tweede manager ontslagen wordt. Dus als ook de manager van Cambuur wordt ontslagen dan kan de manager van SC Cambuur aan de slag bij Vitesse en de manager van Vitesse begint dan bij SC Cambuur.

Spoiler

SC Cambuur / @Kyrill 
Go Ahead Eagles / @Thymen 

FC Volendam / @Netzwerk 
Fortuna Sittard / @LouisPSV 

FC Utrecht / @aron24
Feyenoord / @Djurovski 
RKC Waalwijk / @Svenpunt 
FC Groningen / @chrisje1993 
NEC / @Oerlie 
FC Emmen / @nasje92 
Ajax / @Copywriter