Jump to content

[FM23] Trainingsoverzicht

Hwb
 Share

Recommended Posts

Ik heb, in Excel, een overzicht gemaakt van welke trainingen wat beïnvloeden volgens het spel. Dit is vrij uitgebreid, maar niet compleet. Het overzicht bestaat uit 4 tabbladen:

1) Een algemeen overzicht van de effecten van de training op happines, condition, tactical familiarity, upcoming match etc.

2) Een overzicht van de effecten van de training op de attributen voor de aanvallende unit.

3) Een overzicht van de effecten van de training op de attributen voor de verdedigende unit.

4) Een overzicht van de effecten van de training op de attributen voor de goalkeeping unit.

5) Bij de Set Pieces (en dan vooral Delivery) heb ik de attributen van de outfield-players ingevoerd. De attributen voor de set piece takers spreken voor zich, die heb ik niet opgenomen.

Wat ontbreekt:

- De dingen die in tabblad 1 staan, verschillen soms een klein beetje voor de verschillende units (afhankelijk van focus). Hier is de primaire focus opgenomen.

- Bij een paar trainingen heeft dezelfde groep (meestal outfield players) primaire en secundaire focus (resp 60% en 20% ). In een enkel geval staat hetzelfde attribuut bij allebei die focussen. Ik weet niet hoe het spel dat verwerkt (wordt dat 80%?) of dat het misschien een fout is. Ik heb dat ook niet consequent toegepast (de ene keer 60%, de andere keer 20% ingevuld), obv wat mij logischer leek.

- In tabblad 1 staan de kolommen Att, Def en GK niet ingevuld. Deze heb ik voor mijzelf gemaakt, om in aan te geven in hoeverre ik een trainingsschema voor die unit geschikt vindt. Omdat dat per persoon kan verschillen, heb ik hier de lege geplaatst.

Trainingsoverzicht FM23.xlsx

Edited by Hwb

• Fantasy changed the title to [FM23] Trainingsoverzicht

Er zat een foutje in, bij de Attacking en Defending Units stonden de technische attributen van de keepers. Foutje gemaakt bij het copy-pasten. Heb dat rechtgezet; Long Throws ontbrak daardoor als attribuut. Heb die nu toegevoegd. Gewijzigde bestand is toegevoegd.

Een mention voor degenen die geliket hebben: @Titan, @Daniell, @neva, @Arezo, @Fantasy

Edited by Hwb

Guest Sanders
Op 1-11-2022 om 21:30 zei Hwb:

Er zat een foutje in, bij de Attacking en Defending Units stonden de technische attributen van de keepers. Foutje gemaakt bij het copy-pasten. Heb dat rechtgezet; Long Throws ontbrak daardoor als attribuut. Heb die nu toegevoegd. Gewijzigde bestand is toegevoegd.

Een mention voor degenen die geliket hebben: @Titan, @Daniell, @neva, @Arezo, @Fantasy

@HWB,

klopt het dat ik dit sheet jiet kan downloaden, omdat deze niet meer beschikbaar is?

ik ben erg benieuwd naar de inhoud 😊

3 uur geleden zei Gast Sanders:

@HWB,

klopt het dat ik dit sheet jiet kan downloaden, omdat deze niet meer beschikbaar is?

ik ben erg benieuwd naar de inhoud 😊

Als je je even registreert als lid op het forum, dan krijg je de rechten om bestanden te downloaden ;)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Create New...