Al Veni Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Goede transferperiode gedraaid! Guardado heeft nog verrassend oké fysieke attributen zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Prima aankopen weten te doen weer. Vermoedelijk ga je dit seizoen nog machtiger worden dan je al was. Zeer benieuwd wat je in deze Leagues Cup kan en in de Noord-Amerikaanse CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Mooi aanwinsten hoor, en met Guardado een ervaren kracht erbij op het middenveld. Die Leagues Cup is wel een geinig toernooitje om te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r4vje Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Prima versterkingen binnen weten te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Goed gehandeld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Mooie versterkingen weten te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 24, 2022 Author Share Gepost November 24, 2022 Seizoen 2023 - 2024 We gaan nu beginnen aan het nieuwe seizoen. We starten onze voorbereiding met onze nieuwe B team. Daarna spelen we tegen Marina, Guerreros de la Plata, Arteaga, Houston 2, Oceania en Junior. In de competitie gaan we spelen tegen Monterrey, Atlas en Bachilleres. In de Leagues Cup spelen we tegen St. Louis City en Philadelphia Union. Voorbereiding Monterrey - Club America Liga MX opening St. Louis City - Club America Leagues Cup Club America - Philadelphia Union Leagues Cup Juli Stand Liga MX Stand poule Leagues Cup Loting Leagues Cup Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @19CH98 Als je de mogelijkheid krijgt dan moet je die ook pakken. @Djurovski Ik ben er erg tevreden over. @Tim' We hebben ons goed versterkt en ik ben nog niet klaar. Wacht maar af in de winter. @Marius Om vooruit te gaan moet je veel transfers doen. Volgens mij gaan de eerste twee door in de CL. Ik heb ook geen idee hoe sterk wij zijn. @Al Veni Met Guardado heb ik een hele ervaren en goede speler aangetrokken. @ElMarcos We zijn zeker sterker geworden deze zomer en ik kan verklappen dat wij in de winter nog sterker gaan worden. Wat we gaan doen in de Leagues Cup en de CL is voor mij een raadsel. En vooral hoe sterk we zijn in deze toernooien. @Titan Ik ben zeer tevreden over mijn transfers. Die Leagues Cup weet ik weinig van. @r4vje Ik ben tevreden over de transfers. @DGremlin Ik ben ook tevreden. @Thymen We lijken sterker te zijn. @MNie @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Veel beter dan dit gaat het niet worden denk ik zo! Alleen maar overwinningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Stevig uit de startblokken geschoten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Die voorbereiding zag er al goed uit en in de seizoenstart trek je die lijn ook door. En je maakt me wel heel benieuwd naar je wintertransfers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Alleen maar overwinningen zorgen voor een geweldige start. Die 20-0 in de voorbereiding springt er ook wel uit trouwens. Wat voor tornooi is die Leagues Cup? Zegt mij helemaal niets eerlijk gezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Zeer sterke start zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Stoelriemen vast! heerlijke prestaties Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 Een perfecte start! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 Na een zeer goede voorbereiding schiet je ook werkelijk uit de startblokken in het nieuwe seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 Je hebt het rustig aan gedaan tegen de MLS-clubs. Die zijn soms verrassend goed (en vervelend om tegen te spelen). In Mexico is het prijsschieten alweer begonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 26, 2022 Author Share Gepost November 26, 2022 Seizoen 2023 - 2024 We gaan weer verder na een dag van Oranje rust. Ik heb besloten om een nieuwe directeur voetbalzaken aan te trekken. Het is een pikante transfer. Maar ik ben tevreden met hem. We kunnen nu ook daarin stappen zetten. We gaan deze maand spelen tegen Sporting Kansas City in de Leagues Cup, Pachuca voor de CL, Pacific FC in de CL en in de competitie spelen wij tegen Mazatlan en La Piedad. En eventueel meerdere wedstrijd als we door gaan in de Leagues Cup. Ik zal eerst de Leagues Cup doen en dan de wedstrijden in de Champions League. Anders is het een beetje onoverzichtig. Nieuwe Directeur voetbalzaken Leagues Cup Loting halve finale oost Loting halve finale Leagues Cup Pachuca - Club America Champions League Club America - Pacific FC Champions League Augustus Stand Liga MX Stand Champions League Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @19CH98 We zijn heel goed begonnen en dat mag ook wel een keer. @Al Veni Ja we hebben onze start niet gemist. @Tim' Je zal nog even wat updates moeten wachten. Maar er komen hele goede spelers hoor. @Marius Die 20-0 zegt me niets. Dit was gewoon een amateur clubje. Die Leagues Cup is een apart toernooi. Je speelt eerst een poule, dan is het in een oost gedeelte en ik denk west, zuid en noord en dan nogmaals een halve finale en een kleine finale en een grote finale. Je bent dus even wat wedstrijden onderweg. @Djurovski We zijn inderdaad goed gestart. @Thymen We zijn heel goed gestart en nu zien wat we de rest van het seizoen kunnen. @DGremlin We zijn inderdaad goed gestart. @ElMarcos Dit is een start die je wilt hebben. @Titan Ik heb soms geen idee waar we staan tegen MLS ploegen. Zeker als je ziet dat we maar met 1-0 winnen. @r4vje @Kyrill @MNie @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Aan spektakel geen gebrek in ieder geval! De waarde van die Leagues Cup kan ik niet inschatten, dus ook geen idee of het verlies in die halve finale zwaar doorweegt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Het gaat nog steeds erg goed, jammer van het verlies met strafschoppen maar desondanks heb je weer laten zien dat je een van de betere ploegen van het continent bent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Zonde van die halve finale maar de prestaties blijven verder zeer goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Dit gaat wel heel vlot weer. Behalve die laatste wedstrijd dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 26, 2022 Author Share Gepost November 26, 2022 Seizoen 2023 - 2024 Weet je wat? Ik gooi er nog een update in. Waarom? Gewoon omdat het kan. We gaan deze maand spelen tegen FC Dallas om de derde plaats en ik moet eerlijk zeggen dat dit een wedstrijd is die mij totaal niet interesseerd. Ik zal daarom ook met wat reservespelers gaan aantreden. In de competitie gaan we spelen tegen Tigres, Chivas en Puebla. In de Champions League spelen wij tegen San Jose Earthquakes. Ook mogen wij spelen om de Campeones beker tegen Seattle Sounders. Dit kan voor mij zomaar een extra prijs worden als wij deze winnend afsluiten. Kleine finale Leagues Cup Campeones beker San Jose Earthquakes - Club America Champions League September Stand Liga MX Stand Champions League Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Marius Het is zelden saai bij ons. Wat de waarde is van de Leagues Cup weet ik ook niet. Maar ik had wel graag in de finale gestaan. @19CH98 Het seizoen is nog lang en dan ook erg lang. Het is jammer van de prijs, maar volgend seizoen misschien weer een kans. @Djurovski Het is jammer, maar ik vind op dit moment de titel belangrijker. @DGremlin We gingen lekker tot aan die halve finale. Maar volgend seizoen misschien weer nieuwe kansen voor ons. @Al Veni @Tim' @Thymen @ElMarcos @Titan @r4vje @Kyrill @MNie @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Zo'n 3e plaats is inderdaad niets om voor te spelen. Nationaal en in de CL gaat het prima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Het gaat nog steeds heel goed, zeker als je de inhaalduels gaat spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 26, 2022 Share Gepost November 26, 2022 Opvallend dat je door al die tornooien ondertussen zo veel wedstrijden minder hebt gespeeld in de competitie. Met een tweede plaats sta je er dan natuurlijk uitstekend voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts