Mansveld Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Mooi talentje hoor! Over je resultaten is niets anders te zeggen dan dat het heel erg goed gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 20, 2022 Author Share Gepost November 20, 2022 Seizoen 2022 - 2023 Aangezien Nederland morgen speelt op het WK heb ik geen zin om met FM23 bezig te zijn. Daarom een extra update vandaag en wat voor één. Het gaat een lange worden en jullie gaan zien hoever wij gaan komen in de Sluitingscompetitie. We gaan beginnen met de kwartfinale tegen La Piedad. Wat er daarna gaat gebeuren zien we wel. Play-offs are coming. Loting kwartfinale Kwartfinale Play-offs Loting halve finale Halve finale Play-offs Aankonding finale Play-offs Finale Play-offs Financien Overzicht Antwoorden op posts van users @Thymen Met Jorge heb ik zeker een groot talent tot mijn beschikking. @Marius We staan er heel goed voor. @Titan Het gaat voortreffelijk met ons. Dit moeten wij nu vasthouden. @Al Veni Ik heb hem wel ingewisseld voor een betere. We spelen heel goed op dit moment. @Tim' Nu nog niet, maar in het tweede seizoen zit hij bij de selectie en krijgt hij zeker speelminuten. @Djurovski We spelen heel goed inderdaad en met Jorge heb ik een diamant in handen. @19CH98 We zijn echt de beste club op dit moment en nu moeten wij dit waarmaken in de play-offs. Chivas valt heel erg tegen op dit moment. @Mansveld Het gaat meer dan goed op dit moment en Jorge is een toppertje in wording. @Nr.14 @ElMarcos @DGremlin @Thomassje123 @r4vje @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell @MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Gefeliciteerd met de dubbel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Gefeliciteerd met deze nieuwe titel, het gaat je heel makkelijk af daar in Mexico! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Mooi dat je de dubbel hebt weten te pakken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Heerlijk gedaan, met overmacht door de play-offs heen! Volgend seizoen op jacht naar de CONCACAF CL? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 7-1 in een halve finale dat kunnen er niet veel zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Anders haal je even uit, hallo zeg! Gefeliciteerd met de dubbel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Koekoek, lekker hoor. Benieuwd was je volgend jaar in de CL kan bewerkstellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 De play-offs waren een eitje, enkel de tegenstander in de finale kon wat tegenstand bieden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Dit is ook niet een beetje overtuigend, maar je laat echt zien waarom je terecht deze play-offs wint. Proficiat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 Proficiat met het behalen van beide titels! De PO's liepen wel heel vlot zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 22, 2022 Author Share Gepost November 22, 2022 Seizoen 2022 - 2023 Mijn eerste seizoen zit er op met Club America en we hebben een heel goed seizoen achter de rug. Twee titels te pakken en nu is het even tijd om uit te rusten en dan gaan we beginnen met het nieuwe seizoen. Voor nu nog wat feiten en statistieken. Verder moet ik nog even kijken hoe ik het einde van een seizoen maak. Deze update is niet zoals jullie van me gewend zijn. Sorry hiervoor. Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Antwoorden op posts van users @Al Veni Het is altijd lekker om in je debuutseizoen twee titels te gaan pakken. @19CH98 Ik heb ook goede spelers tot mijn beschikking. Ik had dit ook niet verwacht hoor. @ElMarcos Het is altijd lekker om zo een seizoen te sluiten en nu zien wat we volgend seizoen kunnen doen. @Titan Ik ga zeker op jacht voor een CL winst. @Djurovski Nee dat was een heerlijke overwinning. @MNie Ja we weten wel wat scoren is. De dubbele landstitel pakken is wel lekker. @Thymen Daar ben ik ook benieuwd naar. @Marius Het lijkt erop alsof we nu al te groot zijn voor Mexico. @Tim' We waren echt heer en meester dit seizoen. @DGremlin Het was erg lekker om twee titels te pakken in mijn eerste seizoen. @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @r4vje @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Enes Unal heeft niet zo gepresteerd als dat ik verwacht had. Kan me zo voorstellen dat je daar zelf ook meer van had verwacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Toch knap dat er zich nog twee spelers van andere ploegen in het team van het jaar hebben gespeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Een prijzenregen bij jouw club. Volgend jaar wel even een linksback opstellen die ook in het elftal van het jaar komt he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Zou die 2 spelers halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Mooi overzicht van een zeer sterk seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Bijna alle plekken in het Elftal van het Jaar worden door jouw spelers ingenomen. Dat bevestigt nog maar eens die dominantie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Zo, dat Team van het Jaar laat wel zien wat voor seizoen je hebt gedraaid. Het ging erg lekker hoor! En wat een geinige prijs: de Back van het Jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 23, 2022 Author Share Gepost November 23, 2022 Seizoen 2023 - 2024 We gaan beginnen aan een nieuw seizoen. Ik heb besloten dat ik mijn team goed wilt gaan versterken. En daardoor zal ik ook afscheid gaan nemen van spelers om zo weer geld vrij te maken voor nieuwe spelers. Achttien spelers gaan ons verlaten sommigen op huurbasis, maar heel veel vertrekken definitief bij ons vandaan. De bekendste speler die vertrekt is Brian Rodriguez. Hij gaat naar FC Köln voor 8,5 miljoen. En dan nu mijn inkomende transfers. Wij halen zes nieuwe spelers. De eerste is Israel Reyes van Puebla. Wij betalen 3,5 miljoen. Hij is een centrale verdediger en is vooral gehaald voor de toekomst. De tweede speler is voor velen een bekende. Maarten Paes komt naar Mexico toe. Hij is een keeper en komt over van North Texas. We betaalden 3,5 miljoen. De derde speler is Roberto de la Rosa. Hij is een spits en komt over van Pachuca. We betaalden 2,3 miljoen. De vierde speler kent iedereen wel vermoed ik. Andres Guardado komt ons versterken. Hij komt gratis over van Betis Sevilla. De vijfde speler is Eugenio Pizuto. Hij is een middenvelder en komt over van Braga B. Wij betaalden niets, want hij kwam gratis over. De zesde en laatste speler die naar ons komt is Jesus Angulo. Hij komt over van Tigres voor zes miljoen. Hij gaat mijn nieuwe linksback worden. Er is ook geloot voor de Leagues Cup. Daarin gaan we eerst spelen tegen Philadelphia Union en St. Louis City. En er is ook geloot voor de Concacaf Champions League. Daarin gaan we spelen tegen Atalanta United, Pachuca, Pacific FC en San Jose Earthquakes. Ik moet nog wel even zeggen dat ik geen screen van de selectie heb. Deze ben ik vergeten te maken. Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Loting Leagues Cup Loting Concacaf Champions League Antwoorden op posts van users @Thymen Enes had Martin voor zich en die speelde de pannen van het dak. Voor Enes jammer, maar als ik een spits in bloedvorm heb dan haal ik hem er niet uit. @Al Veni Ik hecht daar geen waarde aan. @Titan Ik heb een leuke linksback gehaald al zeg ik het zelf. @Djurovski Dat gaat niet gebeuren. Ik heb wel andere leuke spelers gehaald. @ElMarcos Dankje. @Marius We waren gewoon heer en meester. @Tim' We speelden erg goed en volgens mij geven ze veel prijzen weg in Mexico. @19CH98 @MNie @DGremlin @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @r4vje @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Paar bekende namen binnengehaald, ben benieuwd naar het komende seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Prima versterkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Rodríguez is wel een speler die vervangen dient te worden, maar je hebt ook weer wat interessante namen binnengehaald. Vooral Guardado zal met zijn ervaring een belangrijke rol kunnen spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Veel transfers, maar dat zijn we van jou wel meer gewend. Je lijkt in ieder geval wel een paar leuke namen aangetrokken te hebben. De CL loting is moeilijk te beoordelen. Ik heb ook geen idee hoeveel ploegen doorstoten naar de volgende ronde, maar het ziet er vooral een Amerikaans-Mexicaans onderonsje uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts