Djurovski Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Wisselvallig maar wel ongeslagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Ook in de tweede fase sta je er prima voor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 In de eerste competitie scoorde je er lustig op los, het was in ieder geval niet saai voor de fans en de neutrale kijker. Nu lijkt het scoren iets moeizamer te gaan maar gelukkig ben je achterin mooi stabiel, zo zie ik het graag Je straat nog mooi bovenin en de verschillen zijn klein. 1 goede reeks en je loopt zo weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Zoals al eerder genoemd, de seizoenen zijn lang en het is puur zaak om bij de bovenste ploegen te blijven hangen richting de play-offs. Vanuit dat perspectief gewoon weer een prima periode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Voor een club als deze is de reguliere competitie niet heel belangrijk omdat de play-offs toch wel gehaald gaan worden. Desondanks heb je het nog altijd goed voor elkaar met een plek bovenin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 19, 2022 Author Share Gepost November 19, 2022 Seizoen 2022 - 2023 Van het competitieprogramma snap ik helemaal niets. Deze maand spelen wij maar drie wedstrijden. Volgens mij zat er iemand flink aan de Corona toen hij of zij het programma klaar maakte. De ene maand speel je er veel meer dan de maand er na. Echt te bizar voor woorden. We gaan dus deze maand drie wedstrijden spelen en dat gaat gebeuren tegen Tigres, Leon en Pueble. Ook krijgen wij een talentenlichting en er zit één hele goede speler bij. Ik kan al zeggen dat deze jongen volgend seizoen bij de eerste selectie zal gaan zitten. Volgend seizoen zal ik hem voorstellen aan jullie. Talenten lichting Tigres - Club America Liga MX Sluiting Maart Stand Liga MX Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @DGremlin We moeten gemakkelijk bij de beste acht komen. @Tim' Het is altijd leuk om als enige ongeslagen te blijven, maar of dat ook aldoor gaat lukken weet ik niet. Hieronder je screens van Araujo en Martin. Spoiler @Marius Het is altijd lekker om bovenaan te staan, maar we moeten gewoon bij de beste acht eindigen en dan maakt de loting wel uit wie we krijgen. @ElMarcos Het liefst win ik alles, maar we moeten gewoon bij de beste acht eindigen. @Djurovski Dit is gewoon om bij de beste acht te eindigen. Daarna begint het seizoen pas echt. @Thymen We gaan lekker verder waar we gebleven waren. @Thomassje123 Het wordt nu ook meer een team. Ik speel veel met de beste 11 en dan gaat alles ook beter lopen. @Titan Ik vind dat het seizoen niet echt lang is. Ik zit al in mijn tweede seizoen en nu wordt het pas echt lang. @19CH98 Ik wil gewoon bij de beste acht eindigen en dat moet ook gewoon. Het gaat wel lukken denk ik en dan is die loting weer belangrijk. @r4vje @Al Veni @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell@MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Hallo Jorge!! Screentje? Goede wedstrijden en die nederlaag was voor de neutrale kijker geweldig natuurlijk. Wel jammer dat je daar aan het kortste eind trekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 De beste acht is inderdaad het probleem niet, dat kan nu al bijna niet meer fout. Toch is het voor de vorm mooi om bovenaan te eindigen. En daarnaast een mooi talentje in de ploeg gekregen als ik de sterren moet geloven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Jemig dat moet een groot talent zijn die Hernández! En in de competitie sta je netjes bovenaan, dus vooral goed nieuws deze update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nr.14 Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Leuk hoe je schrijft! Ben erg benieuwd naar dat toptalent wordt een spannende titelstrijd als ik het zo zie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Pfoe, ben nu al benieuwd naar Hernández! Aan zijn huidige beoordeling te zien, zou het me niet verbazen dat je zo'n jongen al snel laat debutren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Heerlijk talent wat is doorgekomen zeg! Ben benieuwd naar een screentje van z'n attributen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 En daar is de eerste plek ... Die laatste partij was ook wel een spektakelpartij zeg. Van de jeugdlichting ga je waarschijnlijk ook al snel vruchten plukken zoals anderen hier ook al aangeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Prima jeugdinstroom lijkt het en je grijpt de macht weer in de competitie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Lijkt me een prima jeugdspeler. Vorm vasthouden tot de playoff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Prima resultaten alweer. Nu proberen de topvorm te bereiken tegen de play-offs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 De sterren beloven ieder geval veel goeds bij die jeugdspeler, benieuwd naar zijn introductie. De resultaten zijn nog steeds prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 20, 2022 Author Share Gepost November 20, 2022 Seizoen 2022 - 2023 En nu zit ik alweer in de maand april. Wat gaat de tijd toch snel. Ik merk dat er veel vraag is naar Jorge Hernández is. En daarom komt de screen al eerder. Dit seizoen zit hij nog in het jeugdteam en vanaf volgend seizoen komt hij naar het eerste toe. Deze maand gaan we spelen tegen Mazatlan, La Piedad, Bachilleres, Necaxa en Monterrey. Vijf mooie wedstrijden. Ook krijgen wij een domper te verwerken. Jonathan dos Santos is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. En in hem zag ik juist mijn verbintenis in het veld. Nu zal ik het zonder hem moeten doen en zullen andere jongens op moeten gaan staan. Screen Hernández Blessure dos Santos Club America - Necaxa Liga MX Sluiting April Stand Liga MX Antwoorden op posts van users @MNie De screen is er hoor. Die nederlaag was jammer, maar voor ons niets aan de hand. @19CH98 Ik wil heel graag bovenaan eindigen zodat wij als de grote favoriet worden gezien. @Tim' Het lijkt inderdaad een groot talent. @Nr.14 Leuk een nieuwe volger. Jorge is een groot talent. We moeten eerst zeventien wedstrijden spelen en dan plaatsen de beste acht zich voor de play-offs. @Titan Nou bij deze is Jorge bekend. Hij heeft zijn minuten al gemaakt in het tweede seizoen. @Al Veni Het is een groot talent en ik zie in hem een gouden toekomst. @Marius Nu mogen wij die eerste plek niet meer weggeven. Jorge is het grootste talent wat ik in jaren heb gekregen met FM. @ElMarcos Alles lijkt nu goed te gaan op dit moment. @Djurovski Dit vasthouden tot aan de play-offs moet geen moeite zijn voor ons. @DGremlin De beste acht gaan we halen en dan is het gewoon do or die in de play-offs. @Thymen Alles gaat voor als nog goed. En Jorge zijn screen staat in de update. @Thomassje123 @r4vje @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Jorge is absoluut een toptalent te noemen. Daar ga je veel plezier aan beleven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Met overmacht de eerste plaats vast gehouden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Prima speler! Zelfs zonder routinier Dos Santos gaat het voortvarend in Mexico. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Je hoofd jeugdopleiding verdient wel een eindejaarsbonus als hij zulke talenten aflevert Resultaten gaan ook weer stevig voor de wind! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Die Hernández is een heerlijke speler zeg. Komt hij al aan speelminuten toe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Zeer goede resultaten en wat een talent zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Mooi bovenaan de reguliere competitie geeindigd. Je bent met afstand de beste ploeg van het land op deze manier. Daarnaast valt Chivas mij in negatieve zin op dit keer. 2e in de 1e helft en nu op plek 17. Scheelt jou in ieder geval een concurrent voor de titel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts