Jump to content

[FM23] El club mas odiado de Mexico

delichris
 Share

Recommended Posts

In de eerste competitie scoorde je er lustig op los, het was in ieder geval niet saai voor de fans en de neutrale kijker. Nu lijkt het scoren iets moeizamer te gaan maar gelukkig ben je achterin mooi stabiel, zo zie ik het graag :D

Je straat nog mooi bovenin en de verschillen zijn klein. 1 goede reeks en je loopt zo weg

636cfb4876592-clubamericafm23.png

Seizoen 2022 - 2023

Van het competitieprogramma snap ik helemaal niets. Deze maand spelen wij maar drie wedstrijden. Volgens mij zat er iemand flink aan de Corona toen hij of zij het programma klaar maakte. De ene maand speel je er veel meer dan de maand er na. Echt te bizar voor woorden. We gaan dus deze maand drie wedstrijden spelen en dat gaat gebeuren tegen Tigres, Leon en Pueble. Ook krijgen wij een talentenlichting en er zit één hele goede speler bij. Ik kan al zeggen dat deze jongen volgend seizoen bij de eerste selectie zal gaan zitten. Volgend seizoen zal ik hem voorstellen aan jullie.

Talenten lichting

63789c9702d9c-talenten.png

Tigres - Club America Liga MX Sluiting

63789ca64f626-tigresclub1.png

63789cbc942cb-tigresclub2.png

Maart

63789d2eefb9f-maart.png

Stand Liga MX

63789d0c1404e-stand.png

Financien

63789ce605673-financien.png

Overzicht manager

63789cf51a2ff-overzicht.png

Antwoorden op posts van users

@DGremlin We moeten gemakkelijk bij de beste acht komen. 

@Tim' Het is altijd leuk om als enige ongeslagen te blijven, maar of dat ook aldoor gaat lukken weet ik niet. Hieronder je screens van Araujo en Martin.

Spoiler

63789d9d972a8-araujo.png

63789dac63bcc-martin.png

@Marius Het is altijd lekker om bovenaan te staan, maar we moeten gewoon bij de beste acht eindigen en dan maakt de loting wel uit wie we krijgen.

@ElMarcos Het liefst win ik alles, maar we moeten gewoon bij de beste acht eindigen.

@Djurovski Dit is gewoon om bij de beste acht te eindigen. Daarna begint het seizoen pas echt.

@Thymen We gaan lekker verder waar we gebleven waren.

@Thomassje123 Het wordt nu ook meer een team. Ik speel veel met de beste 11 en dan gaat alles ook beter lopen.

@Titan Ik vind dat het seizoen niet echt lang is. Ik zit al in mijn tweede seizoen en nu wordt het pas echt lang.

@19CH98 Ik wil gewoon bij de beste acht eindigen en dat moet ook gewoon. Het gaat wel lukken denk ik en dan is die loting weer belangrijk.

@r4vje @Al Veni @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell@MNie

636cfb4876592-clubamericafm23.png

Seizoen 2022 - 2023

En nu zit ik alweer in de maand april. Wat gaat de tijd toch snel. Ik merk dat er veel vraag is naar Jorge Hernández is. En daarom komt de screen al eerder. Dit seizoen zit hij nog in het jeugdteam en vanaf volgend seizoen komt hij naar het eerste toe. 

Deze maand gaan we spelen tegen Mazatlan, La Piedad, Bachilleres, Necaxa en Monterrey. Vijf mooie wedstrijden. Ook krijgen wij een domper te verwerken. Jonathan dos Santos is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. En in hem zag ik juist mijn verbintenis in het veld. Nu zal ik het zonder hem moeten doen en zullen andere jongens op moeten gaan staan.

Screen Hernández

6379edd088d02-hernandezgrootstetalent.pn

Blessure dos Santos

6379edddcd22b-blessuredossantos.png

Club America - Necaxa Liga MX Sluiting

6379ee0c869dc-clubnecaxa.png

April

6379ee300ae15-april.png

Stand Liga MX

6379ee570b0f9-stand.png

Antwoorden op posts van users

@MNie De screen is er hoor. Die nederlaag was jammer, maar voor ons niets aan de hand.

@19CH98 Ik wil heel graag bovenaan eindigen zodat wij als de grote favoriet worden gezien.

@Tim' Het lijkt inderdaad een groot talent. 

@Nr.14 Leuk een nieuwe volger. Jorge is een groot talent. We moeten eerst zeventien wedstrijden spelen en dan plaatsen de beste acht zich voor de play-offs.

@Titan Nou bij deze is Jorge bekend. Hij heeft zijn minuten al gemaakt in het tweede seizoen.

@Al Veni Het is een groot talent en ik zie in hem een gouden toekomst.

@Marius Nu mogen wij die eerste plek niet meer weggeven. Jorge is het grootste talent wat ik in jaren heb gekregen met FM.

@ElMarcos Alles lijkt nu goed te gaan op dit moment.

@Djurovski Dit vasthouden tot aan de play-offs moet geen moeite zijn voor ons.

@DGremlin De beste acht gaan we halen en dan is het gewoon do or die in de play-offs.

@Thymen Alles gaat voor als nog goed. En Jorge zijn screen staat in de update.

@Thomassje123 @r4vje @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell

Mooi bovenaan de reguliere competitie geeindigd. Je bent met afstand de beste ploeg van het land op deze manier. Daarnaast valt Chivas mij in negatieve zin op dit keer. 2e in de 1e helft en nu op plek 17. Scheelt jou in ieder geval een concurrent voor de titel.