19CH98 Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Heel knap het weten om te draaien! En dat de beslissing dan in 90+1 valt maakt het alleen maar fijner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Mooi rechtgezet na die nederlaag in de heenwedstrijd. De eerste titel in een reeks van velen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Proficiat met de titel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Meteen zoals we je kennen weer een prijs aan het palmares toegevoegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Gefeliciteerd met het winnen van de play-off en daarmee het winnen van de titel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Een heerlijke revanche in de return; dat zijn de mooiste eindzeges ook al is het nagelbijten als coach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 14, 2022 Share Gepost November 14, 2022 Mooi het resultaat van het heenduel weggepoetst en daar is het zilverwerk ! Gefeliciteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 15, 2022 Share Gepost November 15, 2022 De finale was spannender dan verwacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost November 15, 2022 Share Gepost November 15, 2022 Gefeliciteerd met de titel, goed herpakt in de terugwedstrijd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 16, 2022 Author Share Gepost November 16, 2022 Seizoen 2022 - 2023 Ik moet zeggen dat ik heel erg schrok toen wij de eerste wedstrijd zo verloren. Maar ik wist ook wel dat met onze fans in de return dat er iets mogelijk was, maar dat het zo spannend werd had ik niet verwacht. Ik ben heel blij met de titel en nu zien wat we in de sluitingscompetitie kunnen klaar maken. Deze begint in Januari en we gaan dus oefenen in December en één wedstrijd in Januari. We gaan spelen tegen Pachuca Premier, PSV en Antwerp in December. In Januari gaan we spelen tegen Toros Neza. En voor de competitie gaan we spelen tegen Chivas, Toluca, FC juarez, At. San Luis en Pachuca. We moeten gewoon scherp om de play-offs te halen. En normaal lukt dat wel. Ook heb ik twee spelers gehaald. De eerst is Heriberto Jurado en komt over van Necaxa voor 4,2 miljoen. Hij is een linkerwinger, maar moet nog veel leren. Is ook gehaald omdat hij Mexicaan is. De tweede is Emilio Martinez. Hij komt over van Puebla en kost ons 1,4 miljoen. Hij is een rechtsback en ook een Mexicaan. Ik heb ook even een kleine schoonmaak gehouden in mijn jeugdteam. Veel overbodige spelers gratis de deur uit gedaan. Ook twee spelers verkocht waar wij geld voor kregen. Roger Martinez vertrekt naar Tigres voor 2,1 miljoen. En Bruno Valdez gaat naar Ajax voor 6,25 miljoen. Wij krijgen veel geld binnen en nu gaan we lekker beginnen met de wedstrijden. Doelstelling Transfers uit Transfers in Spoiler December Chivas - Club America Liga MX Sluiting Januari Stand Liga MX Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Kyrill Dankje @Al Veni Ik speel zelf ook meestal in Europa, maar ik wilde eens wat anders. @MNie dankje. @Tim' Jij ziet het op een screen. Ik zat te kijken en werd compleet gek. @19CH98 Zo zie je maar. Onderschat mijn team nooit. @Marius We hebben dit heel knap omgedraaid en ik hoop dat er nog velen gaan volgen. @DGremlin Dankje. @Glenn08 Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk ging, maar uiteindelijk toch wel. @ElMarcos Het werd nog heel even spannend, maar we pakken dan toch de titel. @Titan Dit is altijd heel spannend en gelukkig had ik net mijn nagels geknipt. @Thymen Gelukkig konden we de titel wel pakken. Ook al werd het spanennd. @Djurovski Best wel spannend. Hopelijk in de toekomst niet meer zo spannend. @Mansveld Ja het was nodig en nu kijken wat we in de sluitingscompetitie kunnen. @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Slechts twee nieuwe namen dus er wordt vooral voortgebouwd op de bestaande basis. De voorbereiding viel misschien wat tegen, maar wanneer het er echt om draait staat de ploeg er weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Met 13 uit 5 lig je op koers om ook de tweede seizoenshelft mooie prestaties te behalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Alweer mooi van start gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Mooie start weten te maken ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 De voorbereiding was niet best maar je handelswijze en start van de competitie zijn wel goed! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Niet zeer veel personele wijzigingen voor het eerste elftal, maar zo te zien precies genoeg. Je bent weer uit de startblokken gevlogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Dat zijn mooie inkomsten en ook lekker om de competitie direct goed te beginnen. Zo zie je dat een mindere oefenreeks weinig zegt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Prima start. Nationaal dus goed bezig maar tegen de Europese middelmaat leg je het nog flink af Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 16, 2022 Share Gepost November 16, 2022 Na een niet al te beste oefencampagne ben je toch weer lekker begonnen in de competitie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r4vje Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Goed gestart in de competitie na een matige voorbereiding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 17, 2022 Author Share Gepost November 17, 2022 Seizoen 2022 - 2023 We zijn heel goed gestart aan het sluitingsseizoen. Nu zien of we onze vorm door kunnen zetten. Deze maand gaan we spelen tegen Santos Laguna, Pumas, Cruz Azul en Atlas. We zijn voor alle wedstrijden wel de favoriet op dit moment. Club America - Cruz Azul Liga MX Sluiting Club America - Atlas Liga MX Sluiting Februari Stand Liga MX Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Marius Ik wilde bewust niet teveel spelers halen en doorgaan met de bestaande selectie. @19CH98 We zijn goed gestart. @DGremlin We zijn heel goed gestart. @Thymen Dit is onze goede start geweest en nu moeten wij zien het vol te houden. @MNie Ik wilde bewust wat andere teams tegen komen. Eens zien hoe sterk we zijn. Het pakte niet lekker uit qua overwinningen, maar onze start was wel goed. @Titan We zijn inderdaad weer goed gestart. Ik wilde bewust niet te veel veranderen midden in het seizoen. @Tim' We hebben mooi kunnen cashen en de start was ook goed. @Djurovski De start was goed van ons. We moeten ons geen zorgen maken om de oefenwedstrijden. Veel spelers hadden een lange rust pauze. @ElMarcos De start was goed en nu zien dit vol te houden. @r4vje Leuk dat je mij weer volgt. @Al Veni @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Je staat er prima voor om opnieuw de play-offs te bereiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 (edited) Als enige nog ongeslagen, dat is al een mooie prestatie. Hoe goed zijn Néstor Araujo en Henry Martín? Die namen herken ik namelijk uit de WK-selectie van Mexico. Edited November 17, 2022 by Tim' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Nog steeds ongeslagen. De koppositie overnemen is waarschijnlijk slechts een kwestie van tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Een wat wisselvallige periode, maar nog altijd niet verloren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts