Jump to content

[FM23] El club mas odiado de Mexico

delichris
 Share

Recommended Posts

636cfb4876592-clubamericafm23.png

Seizoen 2022 - 2023

Ik moet zeggen dat ik heel erg schrok toen wij de eerste wedstrijd zo verloren. Maar ik wist ook wel dat met onze fans in de return dat er iets mogelijk was, maar dat het zo spannend werd had ik niet verwacht. Ik ben heel blij met de titel en nu zien wat we in de sluitingscompetitie kunnen klaar maken. Deze begint in Januari en we gaan dus oefenen in December en één wedstrijd in Januari.

We gaan spelen tegen Pachuca Premier, PSV en Antwerp in December. In Januari gaan we spelen tegen Toros Neza. En voor de competitie gaan we spelen tegen Chivas, Toluca, FC juarez, At. San Luis en Pachuca. We moeten gewoon scherp om de play-offs te halen. En normaal lukt dat wel.

Ook heb ik twee spelers gehaald. De eerst is Heriberto Jurado en komt over van Necaxa voor 4,2 miljoen. Hij is een linkerwinger, maar moet nog veel leren. Is ook gehaald omdat hij Mexicaan is. De tweede is Emilio Martinez. Hij komt over van Puebla en kost ons 1,4 miljoen. Hij is een rechtsback en ook een Mexicaan.

Ik heb ook even een kleine schoonmaak gehouden in mijn jeugdteam. Veel overbodige spelers gratis de deur uit gedaan. Ook twee spelers verkocht waar wij geld voor kregen. Roger Martinez vertrekt naar Tigres voor 2,1 miljoen. En Bruno Valdez gaat naar Ajax voor 6,25 miljoen. Wij krijgen veel geld binnen en nu gaan we lekker beginnen met de wedstrijden.

Doelstelling

63750b87a970f-doelstellingensluitingscom

Transfers uit

63750bbcaff67-transfersuit.png

Transfers in

63750baaaa00c-transfersin.png

Spoiler

63750bd03962d-jurado1.png

63750be610b68-martinez2.png

December

63750b987cc0b-december.png

Chivas - Club America Liga MX Sluiting

63750bf295163-chivasclub.png

Januari

63750c05b6857-januari.png

Stand Liga MX

63750c145956a-stand.png

Financien

63750c2650a3e-financien.png

Overzicht manager

63750c362a858-overzicht.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Dankje

@Al Veni Ik speel zelf ook meestal in Europa, maar ik wilde eens wat anders.

@MNie dankje.

@Tim' Jij ziet het op een screen. Ik zat te kijken en werd compleet gek.

@19CH98 Zo zie je maar. Onderschat mijn team nooit.

@Marius We hebben dit heel knap omgedraaid en ik hoop dat er nog velen gaan volgen.

@DGremlin Dankje.

@Glenn08 Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk ging, maar uiteindelijk toch wel.

@ElMarcos Het werd nog heel even spannend, maar we pakken dan toch de titel.

@Titan Dit is altijd heel spannend en gelukkig had ik net mijn nagels geknipt.

@Thymen Gelukkig konden we de titel wel pakken. Ook al werd het spanennd.

@Djurovski Best wel spannend. Hopelijk in de toekomst niet meer zo spannend.

@Mansveld Ja het was nodig en nu kijken wat we in de sluitingscompetitie kunnen.

@La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell

636cfb4876592-clubamericafm23.png

Seizoen 2022 - 2023

We zijn heel goed gestart aan het sluitingsseizoen. Nu zien of we onze vorm door kunnen zetten. Deze maand gaan we spelen tegen Santos Laguna, Pumas, Cruz Azul en Atlas. We zijn voor alle wedstrijden wel de favoriet op dit moment.

Club America - Cruz Azul Liga MX Sluiting

63766b7e4d589-clubcruzazul.png

Club America - Atlas Liga MX Sluiting

63766b8959af3-clubatlas.png

Februari

63766ba28a2df-februari.png

Stand Liga MX

63766bb72883a-stand.png

Financien

63766bcac62ef-financien.png

Overzicht manager

63766bea1d224-overzicht.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Ik wilde bewust niet teveel spelers halen en doorgaan met de bestaande selectie.

@19CH98 We zijn goed gestart.

@DGremlin We zijn heel goed gestart.

@Thymen Dit is onze goede start geweest en nu moeten wij zien het vol te houden.

@MNie Ik wilde bewust wat andere teams tegen komen. Eens zien hoe sterk we zijn. Het pakte niet lekker uit qua overwinningen, maar onze start was wel goed.

@Titan We zijn inderdaad weer goed gestart. Ik wilde bewust niet te veel veranderen midden in het seizoen.

@Tim' We hebben mooi kunnen cashen en de start was ook goed.

@Djurovski De start was goed van ons. We moeten ons geen zorgen maken om de oefenwedstrijden. Veel spelers hadden een lange rust pauze.

@ElMarcos De start was goed en nu zien dit vol te houden.

@r4vje Leuk dat je mij weer volgt.

@Al Veni @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell