Jump to content

[FM23] El club mas odiado de Mexico

delichris
 Share

Recommended Posts

636cfb4876592-clubamericafm23.png

Seizoen 2022 - 2023

We gaan nu echt beginnen met FM23. Ik kan nu eindelijk los gaan met Club America. Wat mij opviel is dat er veel buitenlanders zijn en veel oude spelers. Ik zal dus de komende jaren daar wat aan gaan doen. Hoe weet ik nog niet, want veel Mexicaanse spelers zitten niet te springen om naar ons toe te komen. Misschien kan ik wel wat Mexicaanse spelers vanuit het buitenland zo gek krijgen, maar dat gaat nu nog niet echt lukken.

En dan ga ik het nu over de transfers hebben. We hebben veel spelers laten gaan. Daar ga ik het nu niet over hebben, want ach die zijn nu verleden tijd. 

Ik wil het nu over de inkomende transfers hebben. De eerste speler die komt is Diego Reyes. Hij is een centrale verdediger en komt over van Tigres, maar is door ons opgeleid. Hij kost ons 1,7 miljoen. Deyovaisio Zeefuik is een rechtsback die zeker van waarde is. Hij komt over van Hertha BSC en kost ons 2,2 miljoen. De derde en voorlopige laatste transfer is van Enes Ünal. Ik zocht nog een goede spits en die vond ik in hem. Hij komt over van Getafe en kost ons 2,6 miljoen.

Ik denk dat ik een sterke selectie heb gemaakt en wij gaan nu vol voor de titel, want die moet terug naar ons toe komen. De screen van de taktiek geeft niet meteen mijn basis weg. Maar we gaan zo spelen.

Aanstelling

636d01dcd51ef-aanstelling.png

Introductie

636d01edba8fa-introductie.png

Welkom

636d02036a1bb-welkom.png

Transfers uit

636d021f07470-transfersuit1.png

636d02308ace7-transfersuit2.png

636d024301ba5-transfersuit3.png

Transfers in

636d0267ea91c-transfersin.png

Spoiler

636d027dbf3d3-reyes1.png

636d029c761eb-zeefuik2.png

636d02b9a383a-unal3.png

Selectie Club America

636d02c6ce738-selectie.png

Taktiek

636d02d799da2-taktiek.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Dankje.

@Titan Dat was een heerlijke spits om te hebben. Ik heb nu andere legendes in het team.

@Djurovski Dankje.

@ElMarcos Het was zeker bizar. Maar ik hoop dat wij nieuwe legendes gaan maken en ik heb er een paar in het team zitten.

@Marius @MNie @Glenn08 @DGremlin @Thymen @19CH98 @chrisje1993 @La Pulga @Mansveld @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell 

Seizoen 2022 - 2023

De transfers zijn gedaan en nu gaat het seizoen echt beginnen. Mijn assistent kan de oefenwedstrijden doen zodat ik dan een goed beeld van de selectie krijg. Ik krijg wel twee dompers te verwerken. Zowel Ochoa (mijn eerste doelman) als Jimenez (mijn tweede doelman) willen beiden hun contracten verlengen. Nu ben ik in dubio. Of verkopen en transfervrij laten gaan. Voor alsnog laat ik ze beide in de selectie. En ga lopende het seizoen een beslissing nemen.

We hebben een leuke voorbereiding. We gaan spelen tegen Sporting Gijon, Cordoba, Amorebieta, Chattanooga FC, Arteaga, Toluca en Inter Miami II. We speelden volgens de Karlo Pep 2 taktiek, maar dan niet met een verdedigende middenvelder, maar een aanvallende centrale middenvelder. Ik merkte dat ik niet niet fijn vond en ben teruggegaan naar de taktiek in de vorige update. Ik hoop dat deze gaat aanslaan, want ik was even in paniek. Vooral omdat je bij Club America meteen moet presteren. De druk is erg hoog. 

In de competitie gaan we spelen tegen Chivas, Toluca, FC Juarez, Bachilleres, Santos Laguna, At. San Luis, Pachua, Pumas en Cruz Azul. We spelen gewoon even negen wedstrijden in dertig dagen. Is dat pittig? Ja dat is pittig. Oftewel welkom in Mexico.

Voorbereiding

636e29df6df64-voorbereiding.png

Club America - Chivas Liga MX opening

636e29eadeb06-clubchivas1.png

636e29f81c3e3-clubchivas2.png

Juli

636e2a051706d-juli.png

Stand Liga MX Opening

636e2a1adcfb0-stand.png

Financiën

636e2a2ce620a-financien.png

Overzicht

636e2a3ceb9fa-overzicht.png

@Kyrill Ik heb drie goede spelers aangetrokken. 

@Marius Valt mee hoor. Alles onder de rode lijn is van mij. De rest was van de voorganger.

@La Pulga Hij zal ook veel gaan spelen.

@DGremlin Klopt hij heeft bij Porto gespeeld. Maar ik wilde hem meer vanwege zijn verleden bij ons.

@Djurovski Ik zag Zeefuik staan en ik zocht een goede rechtsback en dan is het snel duidelijk.

@Thymen Nee dat is Tigres. Maar wij zijn de nummer twee.

@Titan @ElMarcos @MNie @Glenn08 @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell 

Seizoen 2022 - 2023

Waar de voorbereiding gewoon slecht was daarentegen hebben wij een geweldige start gemaakt in de competitie. En dit geeft de burger heel veel moed. Alles lijkt in goud te veranderen behalve die laatste wedstrijd dan. Gaan we onze goede vorm doorzetten en knallen we lekker door of worden we gestopt? 

We gaan deze maand spelen tegen Tigres, Atlas, Leon, Mazatlan, Puebla en La Piedad.

Atlas - Club America Liga MX opening

636f7c5de74dd-atlasclub1.png

636f7c69aaa7a-atlasclub2.png

Augustus

636f7c77b28d3-augustus.png

Stand Liga MX Opening

636f7c864d997-stand.png

Financiën

636f7c93917b3-financien.png

Overzicht

636f7cb259a92-overzicht.png

@Titan Op de voorbereiding na loopt alles tot op heden erg goed.

@19CH98 De start van de competitie was goed, maar de voorbereiding was gewoon heel slecht van ons.

@ElMarcos Ik heb goede spelers gehaald en ik weet ook nog niet echt waar we staan. Op dit moment doen wij het heel goed bovenin, maar het kan zomaar ineens anders worden.

@Marius De twijfel lijkt helemaal weg te zijn, maar voor je het weet loopt je tegen een aantal dompers aan.

@Djurovski Ik heb op tijd het tij weten te keren door een andere taktiek te gaan pakken.

@Thymen Ik schrok even van de voorbereiding en besloot meteen mijn taktiek aan te passen en dat lijkt te werken.

@Kyrill @La Pulga @DGremlin @MNie @Glenn08 @chrisje1993 @Mansveld @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell 

Seizoen 2022 - 2023

Ik gooi er nog maar een update er uit. Aangezien ik nog steeds in seizoen één zit, maar dan in de sluitingsseizoen. Kan ik dus er nog wel één doen. We blijven iedereen verbazen zowel dat we eerste staan als dat we veel scoren en ook wel eens veel tegen krijgen. Maar goed over tien jaar is iedereen dat vergeten en denken ze alleen maar aan de prijzen die er waren.

We spelen maar één competitiewedstrijd en dat is tegen Necaxa. We gaan wel drie oefenwedstrijden spelen tegen Aragon FC, CDC Olimpo en Colorado Springs. Van het programma snap ik niets. In juli negen wedstrijden en vorige maand ook een stuk zes of zeven en nu maar één wedstrijd. 

Ik heb ook nog twee transfers gedaan. Karel Campos wordt verhuurd aan Cimarrones en ik heb besloten om Guillermo Ochoa te gaan verkopen. Nu krijg ik er nog geld voor en anders loopt hij gratis weg. Hij gaat naar Al Ain voor 475k.

Transfers uit

636fc80dddb00-transfersuit.png

Necaxa - Club America Liga MX opening

636fc81821c1c-necaxaclub.png

September

636fc828322f7-september.png

Stand Liga MX Opening

636fc83e2b9ad-stand.png

Financiën

636fc84d48344-financien.png

Overzicht

636fc86b764a2-overzicht.png

@Marius De neutrale kijker werd goed verwend door ons. Ik moet wel zorgen dat wij minder gaan tegen krijgen en meer scoren.

@19CH98 We doen het goed op dit moment en gelukkig zegt zo'n voorbereiding niets.

@Kyrill Ik heb niets te klagen op dit moment qua stand.

@Tim' We weten het net goed te vinden en soms krijgen we ook iets teveel goals tegen. Daar kunnen wij nog aan werken.

@Djurovski Ik wil toch wel minder goals tegen gaan krijgen in de toekomst.

@Titan Het is zelden vervelend bij ons.

@ElMarcos @Thymen @La Pulga @DGremlin @MNie @Glenn08 @chrisje1993 @Mansveld @Tim Windt @Thomassje123 @LouisPSV @Jotew @Daniell