Djurovski Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Lekker de bekende bezem er door heen gehaald en goed versterkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Lekkere aankopen hoor. Ik zou er niet aan twijfelen of de ploeg versterkt is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 na een goede transferzomer lijkt de selectie klaar voor het komende seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Eén ding is zeker: je bent er niet zwakker op geworden. En dat is nog zacht uitgedrukt. Mooi dat al die spelers de overstap uit Europa zien zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 6, 2022 Author Share Gepost December 6, 2022 Seizoen 2024 - 2025 We gaan lekker beginnen met het nieuwe seizoen. We zouden een trainingskamp in Italië hebben, maar er was helaas niemand die tegen ons durfde te spelen. Daarom heb ik maar drie keer tegen America B gespeeld. Grenoble Foot 38 wilde ook wel tegen ons spelen. Daarna zijn Industriales Naucalpen, Cancun, Caudillos Morelos, Pejelagartos, Leon en River Plate. Ik denk dat we met deze voorbereiding stevig in vorm gaan komen. In de competitie gaan we spelen tegen Venado, Bachilleres en Toluca. In de Leagues Cup zijn Venados en FC Cincinnati onze tegenstanders. Voorbereiding Venados - Club America Leagues Cup Club America - FC Cincinnati Leagues Cup Juli Stand Liga MX Stand Leagues Cup Loting Leagues Cup Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @19CH98 We zijn echt sterker geworden. @MNie Het zijn leuke spelers die ik kon halen inderdaad. @Djurovski We moeten soms de bezem er door heen halen om meer stappen te gaan zetten. @Marius Ik ben heel tevreden over de transfers. Ik vond sommigen ook verrassend dat ze wilden komen. @ElMarcos We lijken inderdaad klaar, maar nu moeten wij de voorbereiding goed door zien te komen. @Titan Ik ben ook tevreden dat er spelers naar Europa willen en dat die clubs ze ook willen. @DGremlin @Tim' @John Terry 2.0 @Al Veni @Thymen @r4vje @Kyrill @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell @Glenn08 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 De resultaten zien er goed uit zo vroeg in het seizoen. Hopelijk kan je dit doorzetten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Als de start de rest van het seizoen weergeeft dan ga je heel veel prijzen pakken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Deze Mexicaanse trein lijkt gewoon niet te stoppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Dit belooft een zeer spannend seizoen te worden. Onderin nochtans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Meteen de sloophamer weer gehanteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Je bent na een goede voorbereiding ook direct goed aan het seizoen begonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Even wat updates gemist, maar de conclusie van al deze posts is duidelijk: goede prestaties en goede aanwinsten. Je bent echt heerlijk bezig daar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 De timing van dat trainingskamp was wellicht ongelukkig waardoor je geen tegenstanders kon vinden. Zowel de start als de voorbereiding zijn weer geweldig verlopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 7, 2022 Author Share Gepost December 7, 2022 Seizoen 2024 - 2025 Viva La Mexico. We gaan weer verder met de maand Augustus. Daarin gaan we spelen tegen Austin FC in de Leagues Cup. In de Champions League gaan we spelen tegen FC Cincinnati en FC Dallas. In de competitie spelen wij tegen Monterrey, Necaxa, Puebla en La Piedad. Ik weet nog niet hoelang ik met deze game verder. Ik heb al de mooiste prijs te pakken. Het enige wat ik nog mis is de Leagues Cup en ik hoop ooit met de Mexicaanse beker te spelen. Club America - Austin FC Leagues Cup Loting Leagues Cup halve finale Zuid Club America - Toluca Leagues Cup FC Cincinnati - Club America Leagues Champions League Club America - FC Dallas Champions League Augustus Stand Liga MX Stand Champions League Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @19CH98 We zijn goed in vorm, maar om dit het hele seizoen vol te houden is lang. @MNie Het zou heel mooi zijn om weer prijzen te gaan pakken. @DGremlin Het gaat een keer stoppen, maar wanneer dat is de vraag. @Titan Onderin is het altijd spannend waar dan ook . @Djurovski We laten meteen weten wat we kunnen. @ElMarcos We zijn heel goed gestart. Het ging soms ook wel eens anders. @Tim' Ik mist je al, maar mooi dat je er weer bent. We blijven goed presteren. @Marius Het was jammer, maar dat komt ook omdat de Mexicaanse competitie anders loopt dan in Europa. @John Terry 2.0 @Al Veni @Thymen @r4vje @Kyrill @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell @Glenn08 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Toch nog 2 nederlagen, maar geen slechte periode! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Verrassend onderuit tegen Toluca. Je team is dus toch menselijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Zowaar een keer een prijs aan je voorbij moeten laten gaan. Desondanks ziet er het er nog steeds naar uit dat het een mooi seizoen gaat worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Zowaar twee nederlagen. Je bent dus niet helemaal onverslaanbaar. Maar misschien is een kleine tegenslag precies wat je team nodig heeft om iedereen weer volledig op scherp te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 De nederlaag tegen Toluca is een verrassing, maar verder weer een prima maand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Twee nederlagen dat komt niet vaak voor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 8, 2022 Author Share Gepost December 8, 2022 Seizoen 2024 - 2025 Wat een maand hebben wij gehad. We liggen uit de Leagues Cup en een nederlaag in de Champions League. Dat zijn toch nederlagen die wij niet mogen krijgen. Ik zal nu weer een jaar moeten wachten op de Leagues Cup om deze proberen te winnen. In de Champions League moeten wij alle zeilen bij gaan zetten. In de Campeones beker gaan we spelen tegen FC Dallas. We hebben nog een rekening open staan tegen ze. In de Champions League spelen wij tegen Toronto FC. Je weet wel die ploeg die het in de halve finale Champions League van vorig seizoen ons het moeilijk maakte. In de competitie spelen wij tegen Pumas, Pachuca en FC Juarez. Club America - Pumas Liga MX Campeones beker Toronto FC - Club America Leagues Champions League September Stand Liga MX Stand Champions League Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Kyrill Het waren nederlagen die ik niet graag wilde hebben. @Titan En weer een prijs verloren door een nederlaag tegen Toluca. @19CH98 Het kan nog steeds een mooi seizoen worden, maar dit is wel erg jammer voor ons. @Tim' Dan maar vol voor de titel gaan op dit moment en ons plaatsen voor de volgende ronde van de CL. @ElMarcos Het was ook een verrassende nederlaag net als die tegen Dallas. @Djurovski Hopelijk komt het ook niet snel meer voor. @DGremlin @MNie @Marius @John Terry 2.0 @Al Veni @Thymen @r4vje @Mansveld @Nr.14 @Thomassje123 @La Pulga @chrisje1993 @Tim Windt @LouisPSV @Jotew @Daniell @Glenn08 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 8, 2022 Share Gepost December 8, 2022 Je haalt nu even mooi uit tegen die Amerikanen, dus zo te zien hadden je spelers wat recht te zetten. En voor de financiën is je aanstelling ook geen verkeerde geweest, want die grafiek ziet er erg mooi uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost December 8, 2022 Share Gepost December 8, 2022 Maar weer eens een prijs erbij! Je blijft goed bezig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 8, 2022 Share Gepost December 8, 2022 Stevig van je afgebeten tegen Dallas en dan heb je weer een prijs erbij in de steeds voller wordende prijzenkast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost December 8, 2022 Share Gepost December 8, 2022 Kleine revanche beet tegen Dallas toch op die manier zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts