Djurovski Geplaatst 27 december 2022 Auteur Share Geplaatst 27 december 2022 Nu iedereen zijn buikjes lekker vol heeft wordt het weer tijd voor een update. Ditmaal is de laptop mee naar het hoge noorden dus hoeven jullie niet te wachten tot nieuwjaar. Een overvolle maand mei dus. Dus ga er maar eens goed voor zitten. We beginnen met de Europa League campagne waar de beker finale dus heerlijk tussen in was gestopt. Als 1e kwam Leipzig bij ons op bezoek. RasenBallsport Leipzig is op gericht in 2009. Naam Red Bull mocht niet en zo is er een mooie maas in de wet gevonden. De club nam niet illustere clubs als Lokomotive Leipzig , Sachsen Leipzig of Chemie Leipzig over maar de licentie van 5e klasser SSV Makranstädt over. Wie ? Ja precies. De bedoeling was om binnen tien jaar in de Bundesliga te komen en het lukte zelfs in zeven jaar. Dankzij het vele geld van de energiedrank reus. Voorlopig bestaat de prijzenkast uit de gewonnen beker finale tegen Freiburg. En wat mij betreft blijft het ook daarbij. In Leuven begonnen we direct met een tegenslag want Gulliksen raakt geblesseerd en na afloop bleek ook nog eens vrij ernstig want hij ligt er uit voor de rest van het seizoen. Drie minuten later pakken wij wel de voorsprong. Peeters opent op de ingevallen Bozorov die legt de bal goed voor en van Duiven tikt knap binnen. Lang kunnen wij niet van de voorsprong genieten. Nkunku maakt zeven minuten later de 1-1 op aangeven van Olmo. Verder gebeurt er niet gek veel en zo blijft de eindstand dan ook 1-1. De return spelen wij in de Red Bull Arena die gebouwd is binnen het legendarische Zentral Stadion. Hoewel het vernieuwde stadion van 2004 tot 2010 ook nog Zentral Stadion heette. Voor bijna 43000 toeschouwers namen wij het op tegen de Bullen. Met de beide blokken zo laag mogelijk en de mentaliteit op verdedigen gingen wij niet voor de MU publieksprijs. Maar het leek goed uit te pakken. De eerste 40 minuten kwam Leipzig niet door de Eupense muur heen. Dat wij zelf niet veel wisten te creëren boeide me niet. Een vrije trap in de 41e minuut deed ons de das om. Het was weer Olmo die scoorde. In de rust sloeg ik aan de twijfel wat te doen. Zo door gaan en dan hopen op die ene kans of toch maar de loopgraven uit en in de aanval. Want wees wel er moest gescoord worden. Uiteindelijk besloot ik toch ons normale spel te hanteren ( en dat verdedigen niet echt mijn ding is ) en twee minuten na rust werd dat al direct afgestraft door een mooie aanval van RBL en was het Werner die de wedstrijd eigenlijk al besliste. Na iets meer dan uur spelen maakte Nkunku ook nog de 3-0 en eindigt ons avontuur dus in de halve finale van de Europa League maar dat wij zo ver zouden komen had ik nooit verwacht. En al met al financieel natuurlijk zeer lekker weten te scoren. Onze volgende wedstrijd is tegen Genk en die geheel uitverkocht. Wordt dit al het kampioensduel? Dat is maar de vraag want de dag ervoor moet onze enigste kandidaat nog aan de bak en waar ik zelf voor vreesde gebeurt dan ook. Club wint van Anderlecht en zo kan geen enkele ploeg meer gelijk of langs ons heen gaan. Kampioen zonder zelf te spelen. Geen mooi podium geen vuurwerk nee niks van dat. De fans vinden het allemaal wel prima die hadden weer wat te vieren en dat is niet iets wat ze gewend zijn. En door deze titel kom ik in de top 10 van succesvolste managers in België. Dus dat houd in dat we de komende weken voor spek en bonen spelen. Hoewel we zijn nog altijd ongeslagen maar gezien het programma lijkt dat bijna onmogelijk te worden. Aangezien veel spelers met vermoeidheid kampte ( al drie wedstrijden in de benen binnen 12 dagen ) mocht een B team komen opdraven. Genk wou nog wat goed maken betreft de beker maar verslikten zich toch op de Kehrweg. Keita opent de score door raak te koppen op de voorzet van Camara, En Schoonbaert kopt raak uit een hoekschop van Peeters. En zo winnen wij vrij simpel met 2-0. Keita was opgelucht eindelijk weer eens te scoren. En wij pakken een nieuw record. Drie dagen later spelen wij uit bij Club Brugge. Qua balbezit domineren wij de wedstrijd maar Brugge is fitter en weet op de counter veel meer kansen te dan ons te creëren. Vlak na rust lijkt de thuisclub op 1-0 te komen maar het doelpunt wordt afgekeurd. Vlak daarna pakken wij wel de leiding. Het is Peeters die goed weg loopt en de pass van Vanhoutte was op maat. Lang bleef die 0-1 ook op het bord staan maar een penalty tien minuten voor tijd zorgt dan voor de 1-1. Drie dagen later stond de return op het programma en kwam Brugge op bezoek bij ons. In de 26e minuut pakken wij de leiding door Vanhoutte op aangeven van Peeters. Na rust lopen de metertjes inmiddels in het rood. Weer heeft Brugge een penalty nodig om langszij te komen. Deze wordt in de 77e minuut benut door Rits. In de laatste 10 minuten loopt Brugge nog uit naar 1-3 en zo verliezen wij voor het eerst sinds lange tijd een wedstrijd Ondanks het overvolle programma spelen wij in en tegen Anderlecht een sterke pot die wij van het begin tot het einde domineren. Echter vergeten wij 1 ding en dat is scoren. Anderlecht deed dat ook niet dus blijft het bij 0-0 Twee dagen na de wedstrijd tegen Anderlecht stond Gent alweer op het programma. Halloooooooo we zijn geen machines he. Wij spelen nog heel behoorlijk met een deel B en zelfs C keus en komen nog op 1-0 door Camara. Als ik moest wisselen werden wij er niet sterker van maar het moest wel gebeuren en daar kon Gent van profiteren. Vlak voor tijd leken wij nog gelijk te spelen door een treffer van een jeugdspeler maar hij stond buitenspel. 2e nederlaag op rij in eigen huis maar goed gezien dit programma kan ik er mee leven. We sluiten het seizoen af aan de kust bij Oostende. En spelen een goede wedstrijd. Via van Duiven pakken we de voorsprong in de 9e minuut en zijn invaller Keita doet met iets meer dan een kwartier te spelen ook van zich spreken en scoort ook. Met een 0-2 sluiten wij het seizoen positief af. Wij eindigen alsnog met een voorsprong van 12 punten boven Brugge. In de Europese play-off groep is het Cercle Brugge die bovenaan staat en zo spelen beide clubs uit Brugge Europees voetbal komend seizoen. In de degradatie poule in het Union wat zich rechtstreeks veilig speelt. De beide directe degradanten stond eigenlijk al vast en daar veranderd ook weinig in. Westerlo moet het doen in de play-off. De definitieve eindstand dan Club die de kampioenspoule als nummer 6 is ingegaan eindigde daar als 2e en mag dus Champions League spelen. Genk mag de Europa League in en Anderlecht en Cercle Brugge mogen de Conference League proberen te winnen. Westerlo , Charleroi en Lommel dalen dus alle drie af waar het voor Lommel dus bij 1 seizoen bleef Beerschot ( bijna onze plaaggeest in de beker vorig seizoen ) wordt kampioen en mag het komend seizoen weer eens laten zien op het hoogste niveau. Ook Marius zal blij zijn want zijn geliefde Lierse is ook gepromoveerd net als Zulte Waregem dat zich na een jaar direct weer laat zien op het hoogste niveau. Iets wat wij van Kortrijk niet kunnen zeggen want zij degraderen direct weer. Met twee jeugd ploegen wordt het 2e niveau er niet mooier op maar goed dat is het risico met dit soort ploegen. Onze satelliet club deed het redelijk. Geen idee waar deze vrijgevigheid vandaan komt. Want van een maximale 10 % transferopbrengsten krijgen wij ineens een budget van 50 miljoen!!!! voor komend seizoen. Betekend dat we dan ook 100 % van de vertrokken spelers kunnen bijschrijven? Ben je gek dat blijft leuk op 10% staan...... Maar goed met 50 miljoen kan ik natuurlijk wel lekker gaan shoppen deze zomer. Het beloofd een hete zomer te worden in Eupen stay tuned @Kyrill Dank je wel @delichris Ben er ook blij mee. Zowel de uitslag als het spel @Tim' Dat is zeker waar. Misschien maar eens een sollicitatie brief sturen IRL haha. @19CH98 Dank je wel @Marius Het was dus ook niet vol te houden. Speelden zelfs op dinsdag en donderdag... Achterlijk gedoe. Gelukkig was de voorsprong groot genoeg. @DGremlin dat kun je zeker stellen @Satioz @keano77 thnx @Titan @ElMarcos @DemoN @MNie @chrisje1993 @Glenn08 @DavyPeeters @Mansveld @Bogatyr @MarcFM1 @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @John Terry 2.0 @stef1978 @Vlonkie @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Tim Windt @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Jammer van Europa uit door dat ellendige Leipzig, verder gaat het erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Tegen Leipzig terecht verloren als ik de Xg bekijkt. Hierdoor geen prachtig einde aan een droomavontuur maar een halve finale is ook een absurd goede prestatie. Daarnaast natuurlijk de titel binnengehaald maar dat kon ook niet anders gezien de enorme voorsprong die je al had. Tot slot ook buiten het veld goed nieuws, met 50 miljoen moet jij toch het een en ander kunnen regelen vermoed ik zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Al met al zul je toch wel heel tevreden zijn met dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Titeltje erbij! Je had Genk wel mogen laten winnen in de beker hoor, minpuntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Een geweldige Europese campagne en de nationale dubbel, wat een seizoen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Jammer van de EL, maar een mooi seizoen gespeeld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Proficiat met de dubbel en de zeer knappe Europese campagne! Heerlijk budget ook dat je krijgt; het team gaat een stevige upgrade krijgen vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 De Europese wedstrijden sprongen natuurlijk het meest in het oog, aangezien die andere wedstrijden weinig tot geen betekenis meer zouden hebben. Jammer dat RBL nog een maatje te groot was maar 1/2 finale was natuurlijk sowieso al een overachievement. De titel werd zoals verwacht gepakt, maar het belangrijkste nieuws is uiteindelijk toch dat transferbudget van 50 miljoen euro (en het feit dat Lierse gepromoveerd is natuurlijk ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Je hield nog mooi stand in de heenwedstrijd tegen Leipzig, maar uiteindelijk gaat die ploeg er dan toch met de overwinning van door. Niks om je voor te schamen lijkt me zo. En ondertussen wel gewoon de dubbel gepakt, wat je ook qua financiën terugziet. En nog even lachen om België natuurlijk, de nummer zes die de voorrondes van de Champions League in gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyPeeters Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Wow op dat budget ben ik als Standard manager wel even jaloers! Ik kreeg 20% en vroeg meer, waardoor ze mij 35% gaven..en jij krijgt even 50 miljoen 🤣 Benieuwd wat je ermee gaat doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Logischerwijs waren de Duitsers nog te sterk dit seizoen. In uitwedstrijden moet Eupen op dit moment boven zichzelf uitstijgen. In eigen land lijkt de uitdaging al weg te zijn. Die zak met geld dus goed in gaan zetten om de Europese top aan te gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Ik heb de afgelopen tijd even rustig alles kunnen bijlezen. Je gaat verdomd lekker, kerel. Prachtige prestaties, leuke aanwinsten en een lekker leesbaar verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2023 Allereerst Iedereen de beste wensen. Helaas ben ik vergeten om screens van de spelers te maken dus het overzicht met wie en hoeveel iedereen heeft gespeeld kan ik helaas niet posten. Wat jullie dan nog wel tegoed hebben zijn nog diverse overzichten. Het belangrijkste komend seizoen zal gaan worden hoe wij Stef Peeters gaan vervangen. Zoals jullie kunnen zien was hij weer zeer belangrijk voor onze ploeg. En bij beste aankopen van het seizoen komen 3 van de vier spelers bij ons vandaag. Dan mag je toch wel zeggen dat wij goed gehandeld hebben. De competitie is wel twee plaatsen gezakt. Iets wat we hopelijk kunnen veranderen de komende jaren. Maar dan zullen ook de overige ploegen moeten gaan presteren natuurlijk. Maar als land zelf zijn we juist wel iets gestegen. Hierdoor hoeft de kampioen geen voorronde meer te spelen. Wat natuurlijk voor de clubs een groot voordeel is. Nu nog hopen op wat mooie lotingen in de poulefases dan. Zelf zijn wij het snelst stijgende team in Europa. En zijn van plaats 159 naar 99 geklommen. We staan in de top 100! Onze reputatie is als 1 van de weinige clubs wat gestegen terwijl de meeste clubs dus inleveren. Al zal het nog wel even duren voordat wij qua reputatie de beste club in België zijn. De supercup spelen wij Club Brugge waar wij natuurlijk nog een appeltje mee te schillen hebben aangezien hun ons dit seizoen op onze 1e nederlaag trakteerden. De competitie begint al weer vroeg dit jaar. Wel meteen een mooi affiche tegen Genk. Ook promovendus Beerschot komt al snel bij ons op bezoek. @Kyrill Thnx al zul je dit voorlopig niet lezen snif @19CH98 Terecht verloren inderdaad maar blijft toch zuur hoor. Maar we kunnen gewoon zeer tevreden zijn over dit seizoen. Even afwachten welke namen er gepresenteerd gaan worden he @MNie Dat ben ik absoluut @Glenn08 Sorry deel geen kado's uit zelfs niet in december @ElMarcos Wij mogen absoluut niet klagen nee haha @delichris Hadden ze aardig waar ik ze wou hebben maar dan zo'n klote vrije trap. Maar al met al een top seizoen @DGremlin Het is wel even fijn om met een leuk budget te gaan shoppen maar zal vooral gericht worden aangekocht @MariusDat we zo ver waren gekomen had ik nooit verwacht. Wel blij met de voorsprong want anders had zo'n schema heel slecht kunnen uitpakken. Benieuwd naar Lierse komend seizoen en gaan hopelijk wat leuke spelers halen met dat budget. @Tim' Wat zo'n vrije trap dan wel niet kan doen. Helaas maar goed met een halve finale ben ik zeer tevreden. Alleen mogelijk in België en in mindere mate Holland maar dan op een lager niveau @DavyPeeters Ik zag deze ook niet aankomen hoor. Maar nog altijd maar 10% inkomend bij tellen he. Maar goed met dit bedrag kan ik wel wat natuurlijk stay tuned @Titan Stiekem hoopte ik op een Lyon moment maar helaas. Ben vooral benieuwd hoe dit team gaat spelen zonder Stef. En om de echte Europese top aan te pakken zal er meer dan 50 miljoen bij moeten. Maar het is een mooie stap om hopelijk de 1e stappen te zetten er naar toe @Nom de Guerre Thnx voor de complimenten. @keano77 @Satioz thnx @DemoN @chrisje1993 @Mansveld @Bogatyr @MarcFM1 @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @John Terry 2.0 @stef1978 @Vlonkie @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Tim Windt @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Mooi dat het Belgisch voetbal erop vooruit gaat in Europa en er niet langer voorrondes dienen gespeeld te worden voor de CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Een leuk overzicht hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Je hebt een enorm goed seizoen gedraaid en deze cijfers bewijzen dat ook nog eens. Je aankopen hebben ook erg goed gepresteerd, zeker voor de prijzen die je voor ze betaald hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Alleen maar goed nieuws lijkt me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Je hebt weer een prachtig seizoen achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2023 In juni mocht ik ook nog Bolivia coachen voor de Copa America. Met drie Vaca's in de selectie hoop ik de tegenstanders gek te maken. Echt bekende namen zitten er niet bij. En zullen het vooral van het collectief moeten hebben. De pers was verbaasd over de definitieve selectie. Maar we missen nu eenmaal een goede rechtsbuiten. Dit is de uiteindelijke selectie. Vooraf speelden wij nog 1 wedstrijd , een oefenweedstrijd tegen Panama en deze werd eenvoudig gewonnen. Het toernooi trappen wij af tegen Paraquay, En beginnen sterk en komen al snel op 0-1 door Miranda. Die liep goed door en de pass van Arano kwam op tijd. Wij hadden de bal en Paraquay de kansen en die lijken dan ook gelijk te komen in de 38e minuut maar de treffer wordt afgekeurd voor buitenspel. In de 79e minuut is het dan wel raak voor Almiron. Wederom ruikt het naar buitenspel maar de treffer telt nu wel. Met nog een minuut te spelen in reguliere speeltijd pakken wij onverwacht de leiding door Algaranaz. Hij kopt raak uit een hoekschop van Camacho. Helaas weten wij de drie punten niet te pakken want twee minuten later scoort Bareiro de 2-2 Tegen Uruguay waar Suarez nog altijd rondloopt hadden wij het zwaar en zat een stunt er absoluut niet in. Voetballend kunnen we redelijk mee komen maar weten de tegenstander niet bij de keel te pakken. Uruguay wint door treffers door van Suarez en Araujo. In de kwalificatie voor het WK wisten wij te stunten door de Argentijnen op 0-0 te houden maar wij spelen vandaag niet in La Paz maar in Ecuador. Sommige Nederlandse supporters zullen wel weer gruwelen bij de opstelling van onze tegenstander. Een stunt zat er helaas niet in. Enzo Fernandez scoort op aangeven van Messi. En met nog ongeveer een kwartier te spelen mag Messi het van 11 meter zelf doen nadat Jusino twee keer geel pakt in een paar minuten tijd. Voor zo ver zijn interland carrière onder mij. Willen wij nog wat bereiken dan moet er gewonnen worden tegen Chili. Die bezig zijn met een minder toernooi en ook in de kwalificatie voor het WK presteren ze ondermaats. Toch is het een ploeg met nog altijd veel kwaliteit. Vooral op de counter. Want hoewel wij een sterke wedstrijd spelen stonden wij bij de thee toch met 0-3 achter te koekeloeren. Wat ook de einduitslag was. Tot slot moesten wij nog tegen Costa Rica die al zeker waren van de volgende ronde wat gezien deze poule toch best verrassend genoemd mag worden. Met dezelfde start 11 begonnen wij vol goede moed Vroeg in de wedstrijd kwamen wij op 0-1 door Bruno Miranda , eindelijk weer een treffer voor Bolivia. Direct na de thee komen wij op 0-2 en krijgt Costa Rica toch een tik. Tien minuten na rust lopen wij zelfs uit naar 0-3 en vlak voor tijd komen wij zelfs op 0-4. De nul houden wij niet want in de blessuretijd scoort Costa Rica nog. Het bestuur is blij met onze inzet. Uiteindelijk is het zeer zuur dat wij in de 1e wedstrijd die overwinning niet wisten vast te houden want dan waren wij gewoon door gegaan. Jammer maar helaas. Zelf denk ik dat wij meer kans hadden gehad in Poule A. Na afloop van de Copa en het EK melden zich Frankrijk , Nederland en Argentinië ( wat 3e werd op de Copa ). Voor het geld had ik naar Frankrijk moeten gaan aangezien hun ruim 3 ton in de maand over hadden voor mij. Echter heb ik een hekel aan het Franse volk. Nederland betaalde ook een stuk meer maar aangezien ik een droeftoeter ben ( volgens @Zawisza .red ) kies ik ook niet voor een baan bij de KNVB Ik ga dus aan de slag bij de Argentijnen. De Boliviaanse bond snapt mijn keuze en zo kan ik door de voordeur naar buiten. Aangezien ik de Boliviaanse competitie niet kan selecteren is het behelpen qua spelers om hier echt wat van te kunnen maken. Had zelf niet verwacht dat dit soort landen zich nu al zouden melden maar dit is een trein die niet vaak voorbij komt. @Marius Hopelijk is de weg omhoog gevonden voor het Belgische voetbal @delichris Thnx @Tim' Ik mag graag spelers goedkoop halen @DGremlin Dat klopt @ElMarcos Mogen absoluut niet klagen @Glenn08 @MNie @keano77 @Satioz Thnx @19CH98 @DavyPeeters @Titan @Nom de Guerre @DemoN @chrisje1993 @Mansveld @Bogatyr @MarcFM1 @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @John Terry 2.0 @stef1978 @Vlonkie @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Tim Windt @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Ik wilde zeggen dat ik best wel wat spelers kende, maar toen merkte ik dat ik bij de tegenstander aan het kijken was voor de opstelling. Wat dat betreft niet gek om de stap naar Argentinië te maken. Je gaat er toch een heel stuk op vooruit qua spelersmateriaal en kunt je wellicht opeens een van de favorieten voor een wereldtitel noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Het is geen afgang geworden voor Bolivia, was een prestatie op zich is. Meerdere landen konden de prestaties op waarde schatten, logisch dat je voor Argentinië kiest. Op naar een nieuw WK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Je kwam nog dicht bij de laatste acht, een knap toernooi gespeeld dus! Mooi dat je nu al voor Argentinië gevraagd wordt, dat maakt het een stuk makkelijker om successen te behalen dan met Bolivia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Een verdienstelijk tornooi gespeeld. Jammer dat het net niet genoeg was voor de volgende ronde. Met Argentinië krijg je wel een hele leuke nieuwe werkgever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Een leuk toernooi gespeeld en nu zien wat je met de Argentijnen kan klaar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten