Djurovski Geplaatst 15 december 2022 Auteur Share Geplaatst 15 december 2022 10 minuten geleden zei Titan: Dit jaar mei een hele avond bij de buurman doorgebracht, het Elfde Gebod. Heb dus wat gemist Haha nah het echte cafe waar je geweest moest zijn onthul ik in de volgende update. Al is de Vuile Was ook wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Opnieuw hele knappe resultaten geboekt. Vooral uit bij Hoffenheim volledig gedomineerd. Met de voorsprong in de competitie sta je er in ieder geval zeer goed voor, zelfs wanneer die voorsprong gehalveerd wordt blijft er nog genoeg over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Toch mooi uitgelopen in de competitie en dat is gewoon lekker in zo'n drukke maand. In de EL heel fijn door en met Lyon toch een zware tegenstander. In de return van de beker het afmaken om zo de finale te gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Die waterdragers kun je zeker goed gebruiken, begrijp me niet verkeerd. En dat laten ze ook met z'n allen zien, want je prestaties zijn weer top. Lyon oogt als een zware loting, maar eigenlijk bijna alle clubs die er nog in zitten zijn dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Heerlijke resultaten alweer! Als je Hoffenheim kan verslaan, dan is winnen van Lyon ook niet onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Wederom een hele goede maand. Europees door, in de competitie een riante voorsprong en in de beker ook nog alle kans om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Geweldige periode met zo veel wedstrijden op korte tijd. Hoffenheim uitschakelen was natuurlijk het hoogtepunt. Met Lyon lijk je nu wel één van de zwaarst overgebleven tegenstanders te treffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2022 Auteur Share Geplaatst 18 december 2022 Was een weekendje in Drenthe dus had even geen tijd. Maar we gaan nu weer door in de maand maart. Zeven wedstrijden stonden er weer op het programma. Vier voor de competitie , Standard Luik , Club Brugge , Cercle Brugge en OH Leuven. En alle vier doen het niet onaardig in de competitie. Niet de makkelijkste tegenstanders dus. Ook de return van de beker spelen wij deze maand en ook het tweeluik met Lyon passeert de revue. Een zeer zware maand. Wij beginnen met de buren ruzie op Sclessin ( de bijnaam want officieel is het Maurice Dufrasnestadion ) Sclessin is wel de naam die het meest wordt gebruikt en ontleent de naam aan de wijk waar het stadion staat. Met 27670 toeschouwers is het 1 van de grootste stadions in België en imo het sfeervolste. En wat wil ik hier nog graag een potje mee pikken. Heerlijke rauwe sfeer als ik de beelden en spandoeken mag geloven. Het werd een echte derby en het was de thuisploeg die voorsprong pakte door Raskin op aangeven van Perica. In de 24e minuut komen op gelijke hoogte door Gulliksen. In eerste instantie eindigde zijn kopbal op aangeven van Vanhoutte nog op de paal maar de return was een eitje. In de 65e minuut komt Luik weer op voorsprong maar vijf minuten laten was het al weer gelijk. Van Duiven wordt goed weg gestoken door Holm en blijft kalm. In de 92e minuut lijken wij de overwinning mee te nemer naar Eupen wanneer Gimber kan uithalen maar zijn bal eindigt op de paal. Heel diep in blessuretijd krijgen wij nog een hoekschop. Peeters neemt die en van Duiven kopt raak. Wat een apotheose. Van Duiven gaf na afloop aan dat hij gehecht is geraakt aan Eupen is staat inmiddels bij zijn favoriete clubs. In de voorbereiding voor de return van de halve beker besloot Union hun trainen te ontslaan. Hierdoor spelen wij tegen een trainersloos Union in de beker. Vooraf had ik nog wel mijn bedenkingen door de 1e wedstrijd maar wij weten in de return op twee cruciale momenten te scoren. Op slag van rust is het van Duiven die uit de draai scoort op aangeven van Keita. Direct na de rust is het een voorzet van Cordoba die door Holm wordt verlengt en zo voor de voeten van Duiven komt die niet twijfelt. Een minuut voor tijd is het lange uittrap van Nurudeen die over de verdediging valt en van Duiven anticipeert er goed op. In mei spelen wij de finale tegen Genk. Met de wedstrijd tegen Lyon op het programma begon ik weer eens strikerless tegen Club Brugge. In het Jan Breydelstadion dat Club deelt met aartsrivaal Cercle kunnen ruim 29000 supporters. Momenteel zijn de clubs en de stad aan het kijken of beide clubs een nieuw eigen stadion kunnen gaan bouwen. Al in de 2e minuut stonden wij achter door een treffer van Jutgla op aangeven van Lang. Na ongeveer een half uur maakte Vanaken de 2-0 en leek de 1e nederlaag er aan te komen. In de 41e minuut haalt Peeters uit en zijn schot wordt nog door Vahan van richting veranderd en doen wij ineens weer mee in deze wedstrijd. In de blessuretijd van de 1e helft komen wij zelfs langszij. Een hoekschop van Peeters wordt bij de 1e paal doorgekopt door Gimber en Gulliksen kan intikken bij de 2e paal. In de 68e minuut scoort Jutgla maar stond een fractie buitenspel. In de 76e minuut zijn wij dichtbij de 2-3 maar de inzet van Gulliksen eindigt op de paal. Zo blijft het 2-2 De spelers en fans van Lyon hadden er een rit van ruim 730 kilometer opzitten voor de 1e wedstrijd in Leuven. Begin 2000 was Lyon de club van Frankrijk. Met zeven titels op rij vanaf 2001/2002. In die jaren kwam het ook regelmatig tot de kwartfinale's van de CL. Hierna is de hegemonie overgenomen door PSG maar het is en blijft 1 van de topploegen van Frankrijk. Persoonlijk had ik niet verwacht dat wij zo goed partij zouden bieden tegen Lyon maar de wedstrijd was in evenwicht. Tien minuten na rust gaat de bal op de stip. Magnee zou obstructie hebben gedaan maar ik vind het zwaar. Dembele mist echter de penal. Vijf minuten later is het wel raak wanneer Magnee de bal knullig verliest en Faivre kan profiteren. Met nog een kwartier te spelen besluit Holm van afstand te schieten zijn bal wijkt af op Tolisso en daardoor staat de keeper op het verkeerde been. Met oog op de return in Frankrijk en onze voorsprong in de competitie mogen de reserves aantreden tegen Cercle. Die dus het stadion delen met Club. En ondanks het B team lopen wij over Cercle heen. Het enigste waar ik ontevreden over kan zijn is dat wij er maar 1 maken. Vanuit een hoekschop van Vukcevic kopt Schoonbaert in de tiende minuut raak en dat blijkt ook het enigste doelpunt te zijn. Eind maart mogen ook de nodige spelers internationale ervaring opdoen. In het Groupama stadion te Lyon ( Parc Olympique Lyon ) het nieuwe stadion in Lyon sinds 2016 hiervoor speelde het in Stade de Gerland. Met ruim 59000 toeschouwers is het , het 3e stadion van Frankrijk. In de 12e minuut schiet van Duiven tegen de lat. En daarmee laten wij zien dat we hier komen om te voetballen. Lang blijft het 0-0. In de 67e minuut veroverd N'Dri de bal en kan daardoor door lopen en uithalen en zet ons zo op 0-1. Paar minuten daarna kopt Vahan raak op aangeven van N'Dri en staan wij er heel goed voor. Met nog een kwartier te spelen beslissen wij de wedstrijd. Een lange bal van Vukcevic , van Duiven met de loopactie , keeper komt uit en met een lobje passeert van Duiven de doelman In de volgende ronde treffen wij weer een Franse tegenstander. Ditmaal treffen wij Nantes. Nantes staat 10e waar Lyon 3e staat dus op papier een makkelijkere tegenstander. Hoewel dat dat altijd gevaarlijk is om te zeggen. Tot slot speelden wij in ons tweede huis tegen OHL. Het King Power at Den Dreef ligt in Heverlee een deelgemeente van de stad Leuven. In de volksmond is het nog altijd Den Dreef. 10020 mensen kunnen hier naar binnen en ook de beloftes van de Rode Duivels spelen hier hun wedstrijden. En dit seizoen bied het dus ook een huis aan Europees voetbal ( sorry @FlyD toch wat beter scouten jij ) Ook de dames van België spelen hier hun wedstrijden. Dan kun je toch maar beter de wedstrijden van Eupen in Europa gaan kijken hoor. Veel spelers die vermoeid zijn. Een pittige maand april en een gat met de concurrentie. Dat betekend dat de reserves weer eens mogen spelen. Ook al spelen wij tegen een ploeg die er zeker niet slecht voor staat. Leuven verdiende vandaag meer dan zij kregen maar in de blessuretijd scoren wij de enigste treffer via Camara op aangeven van de opkomende Cordoba. Ook lelijke overwinningen tellen. Met nog 1 wedstrijd te gaan in de reguliere competitie is het gat inmiddels 16 punten met Genk. En nog altijd ongeslagen wat ik zelf wel zeer knap vind. Oostende nog altijd knap 4e en lijkt de verrassing te zijn in de kampioensgroep die dit jaar weer uit zes ploegen gaat bestaan. Antwerp mag nog hopen dus. Gulliksen speelde zijn 1e interland voor Noorwegen. @Kyrill Het is een topseizoen tot zover @Titan Het café wat je echt niet mag missen is natuurlijk het café van @JuicyJoycie zo lastig kan dat toch niet zijn haha. Marmite en de Vuile Was waren overigens ook wel de moeite waard haha. Leuke stad voor een tripje iig Winst is winst toch. Hoe en wat maakt mij niet zo veel uit @19CH98 Merk dat wij uit over het algemeen wat vrijer kunnen spelen. Staan er zeker goed voor maar het programma is aardig vol en hopelijk kan ik de sterkhouders fit houden @delichris We hebben gedaan wat je gevraagd hebt haha @Tim''Had het ook niet verkeerd opgevat hoor. Lyon was lastig maar wisten het uit verrassend goed te doen @DGremlin Dat bleek wel @ElMarcos En ook deze maand valt er weinig te klagen @Marius En ook die hebben wij verslagen. Al zitten er imo nog zeker lastige tegenstanders in. @Glenn08 @Satioz @glennix thnx @Mansveld @Bogatyr @keano77 @MarcFM1 DavyPeeters @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @John Terry 2.0 @stef1978 @Vlonkie @DemoN @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Tim Windt @Thomassje123 @chrisje1993 @jefri @Fantasy @MNie @Al Veni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 Mag je laptop niet mee bij een weekend weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2022 Auteur Share Geplaatst 18 december 2022 1 uur geleden zei Copywriter: Mag je laptop niet mee bij een weekend weg Dan ben ik bij familie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Wat een fijne maand zeg. Lyon uitschakelen en dan Nantes krijgen. Dat moet te doen zijn, maar het is Europees voetbal. Ook heerlijk de finale van de beker gehaald. En in de competitie sta je er gewoon goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Heerlijke resultaten alweer! In de competitie een erg mooie voorsprong bijeen gespeeld, de bekerfinale gehaald én in Europa de bij de laatste acht (met een haalbare tegenstander) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Knap zeg, zo maar eventjes Lyon opzij zetten. Met Nantes lijk je nu een opportuniteit te krijgen om nog verder door te gaan, al ben ik akkoord dat het lastig is om daar uitspraken over te doen. De focus kan ook op Europa natuurlijk, want met die voorsprong in eigen land, zelfs wanneer de punten gedeeld zullen worden, lijk je niet meer in de problemen te gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Dat weet ik toch niet welk café zij heeft . Van WvW weet ik net zoveel als curling. Goed, terug naar je game, haha. De zege op Lyon schiet er bovenuit en dan zou je bijna vergeten wat een prima maand het ook in België was. Met die loting tegen Nantes kun je de halve finale ruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Zeer mooie prestaties weer zeg! Je blijft gewoon geweldig presteren daar in Eupen. De titel is al bijna binnen en dan moet de play-off nog beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Gaat erg goed zeg, wow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Olympique Lyon uitschakelen is erg knap en mooi om te zien dat je reserves de klusjes ook kunnen klaren wanneer je belangrijkste spelers even rust moeten krijgen. Jason van Duiven is wel echt lekker in vorm, goed dat je hebt weten te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Knappe prestaties weer, vooral buitenshuis ben je heel sterk. Hopelijk gaat het dubbele programma je niet opbreken in de eindfase van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 december 2022 Auteur Share Geplaatst 20 december 2022 April doen ik in twee stukken. De jeugdintake plus laatste competitie wedstrijd. En dan in een van de volgende updates de start van de play off plus Nantes. Over de jeugdintake kan ik zeker tevreden zijn. Geen spelers die er direct staan maar misschien wel een aantal die kunnen groeien naar elftal spelers. Waar het meest van verwacht wordt is de 16 jarige spits Lewis Bruneel. Met de juiste training kan dit zeker een speler worden die in de toekomst wel minuten kan gaan maken voor Eupen. Spoiler Een speler die ook hoop bied is de 15 jarige Maximilian Brennecke. Aangezien ik niet veel met een verdedigende middenvelder speel zal ik hem omtrainen naar de tien positie. Spoiler Een positie waar ik zeker wel een goede speler kan gebruiken is de rechtsback positie. Of de 15 jarige Kevin Peters dat in de toekomst gaat worden? Hij zal dan ik sommige aspecten nog wel flink moeten verbeteren. Spoiler Aan de linkerzijde hoopt Gert de Clerq door te breken in de toekomst maar voor hem geldt hetzelfde als voor Kevin. Hij zal zich flink moeten optrainen maar talent heeft hij wel. Spoiler De meeste overige spelers hebben ook een contract gekregen maar daar verwacht ik niet al te veel van. Wie weet weet er nog 1 te verrassen maar in het algemeen zijn dit spelers die ik hoop te verkopen als ze zich wat ontwikkeld hebben. Wel kwam er nog een andere speler binnen en het is er 1 waar ik zeer blij mee ben. Helaas kan ik hem pas op 1 juli inschrijven ( had hem graag nu al willen gebruiken ). Begin van het jaar ging hij voor 3,5 miljoen van Pisa naar de Colorado Rapids maar was nu al weet transfervrij.... Hierdoor kwam ik direct in actie. Ik stel u voor de Toren van Pisa Spoiler De laatste competitie wedstrijd spelen wij thuis tegen KAA Gent die hun thuiswedstrijden in nog vrij nieuwe Ghelamco Arena spelen die in 2013 is opgeleverd. En plaats bied voor 20000 toeschouwers. En koste 76 miljoen euro. En had je gehoord dat er een stadion zou komen met een dak van zonnepanelen die kwamen er niet he. Onder de tribunes zijn diverse cafés die het hele jaar open zijn. Geen idee waarom je daar heen zou gaan maar het kan. Na een kwartier spelen komen wij op 1-0. Peeters speelt een lange bal op van Duiven en met een chip verschalkt hij de doelman. Met nog een kwartier te spelen komen wij op 2-0. N'Dri geeft een goede voorzet , Cordoba passt de bal naar Peeters die de bal inspeelt op Gulliksen die de trekker overhaalt. In de blessuretijd scoort Gent nog. Hierdoor sluiten wij de reguliere competitie af zonder nederlaag. Onderin zal het vooral een strijd worden wie de play-off moet spelen. Union of Westerlo. Of kan Lommel of Charleroi voor een wonder zorgen. Place your bets. Voor het Europese ticket is het lekker spannend xxx. Antwerpen , Luik en Leuven zijn de grootste kanshebbers maar ook de overige clubs doen goed mee. Hier kan nog veel gebeuren natuurlijk. Met acht punten voorsprong ziet het er goed uit voor ons. Zeker als je al kijkt naar het gat met de nummer drie. Oostende is de gemene deler in deze groep want verder zijn het wel de sterkere clubs in het algemeen natuurlijk. @CopywriterLaptop is zeker mee. Vooral om een puber stil te houden. Ik heb het dan meestal te druk met familiedingen om echt te kunnen gamen. Vind mn pa ook weer niet zo gezellig. Al zal het op een troosteloze regenachtige zaterdagmiddag vast wel eens voorkomen. @delichris Onderschatting is altijd gevaarlijk maar op papier hadden wij zwaarder kunnen loten. Momenteel valt er weinig te klagen in Eupen @DGremlin Gezien de vorige tegenstanders zou Nantes te doen moeten zijn. Verder hebben wij absoluut niets te klagen @Marius Met nog tien wedstrijden en acht punten kan er nog veel gebeuren natuurlijk. De kampioenspoule is nu ineens weer zes.... Jullie Belgen weten echt niet wat jullie willen he haha. Maar we kunnen een tikje leiden dat klopt. @Titan Wat WvW er nu mee te maken heeft geen idee haha Maar Joyce heeft echt een cafe in Antwerpen. Weet niet of ik de naam zomaar mag droppen. Voor hetzelfde geld heeft ze straks een paar mafkezen in de zaak staan. Oke back to business. Lyon zo uitschakelen had ik echt niet verwacht en op papier zit er meer in het vat. Ook in de competitie hebben wij het heerlijk gedaan. @ElMarcos Genk kan nog lastig doen maar het ziet er goed uit @Kyrill Mag niet klagen nee @Tim' Ja had het niet verwacht om dat te laten zien in Frankrijk. De reserves doen hun werk maar zie wel het verschil in spel maar dat is niet vreemd. Jason is helaas op huurbasis en gezien de transfersom zou er wonder moeten gebeuren om hem langer hier te kunnen houden. Heb wel geluisterd naar de podcast om talenten soms een reeks de kans te geven en dat lijkt zich nu uit te betalen @19CH98 Klopt , heb ook echt het idee dat de tegenstanders opener spelen in eigen huis dan dat ze bij ons op bezoek komen. We gaan twee drukke maanden tegemoet en dan is een voorsprong mooi @Glenn08 @keano77 @JuicyJoycie thnx @Mansveld @Bogatyr @MarcFM1 DavyPeeters @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @John Terry 2.0 @stef1978 @Satioz @Vlonkie @DemoN @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Tim Windt @Thomassje123 @chrisje1993 @jefri @Fantasy @MNie @Al Veni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyPeeters Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Titel zo goed als binnen, top 2 kan je natuurlijk nu al opschrijven! Mooie spits gaan halen en wie weet enkele mooie jonge spelers voor de A-ploeg over 2-3 jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Een leuke lichting gekregen hoor. En je laatste competitiewedstrijd winnen is altijd lekker qua gevoel richting de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Mooie update een erg goede jeugd lichting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 8 punten voorsprong bij het ingaan van de playoffs is heel fijn. Daarnaast prima talenten maar net als voorgaande jaren ben ik bang dat de club zulke grote sprongen gaat maken dat het lastig word voor ze om aan te haken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Dat is een mooie afsluiting van het reguliere seizoen. In normale landen stoppen we nu, maar je mag nog even de nacompetitie spelen. Die acht punten zijn hopelijk genoeg om vast te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Terug play-off 1 met 6 ploegen? Je hebt alvast een mooie voorsprong, dus dat komt wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten