Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KAS Eupen Wir sind da

Djurovski

Aanbevolen berichten

De nationale prestaties zijn weer op orde en je mag je nu ook focussen op de strijd tegen Hoffenheim. Blijft leuk om die stamnummers te zien. Ze voegen natuurlijk helemaal niets toe, maar voor België blijft dat toch een dingetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7cMUFAI.png

We zijn aanbeland in januari en voor ik de update over deze maand doe komt er eerst een update met een sidejob.

In de social feed kwam ik tegen dat er een Nationale ploeg zonder manager zat en besloot met het oog op aankomende zomer daar op te reageren en kreeg ook nog de baan. 

mvUSIep.png

U4Knohc.png

Ik ga tussendoor het vliegtuig pakken naar Zuid Amerika om te proberen wat te bereiken met Bolivia. Een uitdaging aangezien er geen technische staf aanwezig is. 1e doel. En de competitie niet speelbaar is dus zal uit niet te veel spelers kunnen kiezen. Reden dat ik toch hiervoor ben gegaan is het volgende. 

g44Qu4e.png

De ploeg speelt in de zomer de Copa America en ben benieuwd wat ik met Bolivia daar kan laten zien. En misschien kan ik wat indruk maken op wat grotere landen in de toekomst. De verwachting van de bond is dat ik competitief kan zijn in de kwalificatie voor het WK. Maar gezien de stand is dat een pittige opgave.

DUYjg0N.png

Mijn eerste wedstrijd is overigens tegen Argentinië voor de kwalificatie van het WK om vervolgens in Chili te spelen.

Een lastige start dus. 

@Kyrill Ik mag niet klagen nee

@DGremlinIn eigen land loopt het heerlijk en in Europa gedaan waar ik op gehoopt had. Hoffenheim is een lastige tegenstander dus ben benieuwd

@19CH98 In eigen land is dat zeker het doel. Europees is het ervaring opdoen

@ElMarcos Nationaal domineren we nog niet maar valt het kwartje vaak de goede kant op. Waar ik niet om klaag haha. 

@Marius Ik gok dat onze kansen tegen Hoffenheim 40/60 zijn maar dat kan genoeg zijn. Nationaal maak ik mij weinig zorgen maar de vraag is natuurlijk hoe die play-off gaan verlopen.

@Titan Een echte vechtploeg i love it. Hoeft niet altijd goed en mooi te zijn als ze maar strijden voor het shirt

@delichris Ik mag zeker niet klagen

@Tim' Het zal zeker een strijd worden tegen die Duitsers. Ja inderdaad het zegt in principe niks maar als je dan die wikipedia pagina's leest dat ze zeker na een fusie alles er aan doen om het oude stamnummer te behouden leeft het in België wel.

@keano77 @Satioz thnx

@DavyPeeters @Glenn08 

@Bogatyr 

@John Terry 2.0 @stef1978 

@glennix @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette  @FlyD @Kevinreijnen 

@Vlonkie @DemoN @Svenpunt 

@mannie510 @Vreven  @Mansveld @Tim Windt  @Thomassje123 @chrisje1993 @jefri  

@MarcFM1 @Fantasy @MNie @Al Veni 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0LshBox.png

9kON9mc.png

We beginnen de maand januari met een bekerwedstrijd tegen Gent. Daarna spelen we in tien dagen nog vier competitie

wedstrijden. Namelijk tegen Genk , Sint Truiden , Charleroi en Oostende. Maar voor wij ons op de wedstrijden richten is er natuurlijk ook het 1 en ander gebeurt op de transfermarkt. En speelden wij drie oefenwedstrijden.

pUHJUT9.png

Aangezien het goed uitpakte om in de zomer niet te zwaar te oefenen deden we dat in de winter ook niet. Een wedstrijdje in de Italiaanse zon. Een club uitnodigen zodat ik zelf een keeper aan het werk kon zien en tot slot 1 van de betere Nederlandse amateurclub ronselen om aan het vertrouwen te werken voor het bekerpotje. Al met al kunnen we spreken dat het ging zoals verwacht. Alle drie de wedstrijden werden zonder al te veel problemen gewonnen. 

De eerste speler die vertrok was de pas 18 jarige Florian Monseu die niet kon rekenen op minuten. Nu niet en in de toekomst ook niet. Voor 62k wat nog kan oplopen tot 89k gaat hij het proberen op het niveautje lager bij Zulte. Onze vriend uit Qatar gaat op huurbasis spelen bij Universitatea Craiova die een optie tot koop van 250k hebben bedongen. Jan Kral vorig seizoen nog vaste basisspeler maar moet het dit seizoen vooral met invalbeurten doen. Het Duitse Stuttgart had drie miljoen euro voor hem over. 1,5 nu en 1,5 volgend seizoen. Een mooie deal Zeker omdat hij nog maar een contract voor 1,5 jaar had. Toni Moya die vorig seizoen in de winter voor 190K werd gekocht. Gaat deze winter terug naar Spanje. Als vaste invaller en 3e keus centraal maakte hij de nodige minuten. Dan is Betis Sevilla ook opgevallen en hij vertrekt voor zes miljoen euro. Paxton Pomykal. Die transfervrij in maart bij ons kwam vertrekt nu al weer. Ondanks dat hij een basisplaats had naast Stef Peeters op het middenveld begon hij te zeuren dat hij niet in de gewenste rol speelde. Een gesprek hielp niet en hij wou perse vertrekken. Voor zeven miljoen euro is Atalanta zijn nieuwe werkgever. En moeten wij nog even wachten voordat wij een Amerikaan kunnen afstrepen op de pokeplayer kaart.

Ondanks dat er aardig wat geld is verdiend betekend het niet dat ik zomaar kan shoppen. Met maar 10% van de som die naar het budget gaat heb ik niet al te veel om uit te geven. Om over een lastige voorzitter nog maar te zwijgen. Maar daardoor wordt je dus creatief. En ga je trucjes bedenken. Aangezien mijn gewenste rechtsback weer geblokkeerd werd besloot ik het anders te doen en Brayan Cordoba transfervrij naar de club te halen. Zijn contract liep 31/12 af bij Atletico Nacional. Deze 24 jarige Colombiaan is van nature een centrale verdediger maar kan ook prima als rechtsback spelen. 

Spoiler

3Bw8a03.png

Brendan Schoonbaert is niet direct een speler voor de basis maar wel voor de breedte en voldoet aan de regels voor de Belgische competitie. Zijn contract loopt komende zomer af en de oud speler van Knokke wou maar al te graag voor ons tekenen. En wat kun je doen wanneer een speler in de transferperiode tekent voor de zomer? Je kunt hem voor een klein prijsje direct overnemen. Voor 85k komt Brendan dus niet in de zomer maar nu al. 

Spoiler

FgTy4XG.png

Ook de volgende speler wisten wij zo te halen. En dat is best wel een verrassende naam. Vorig jaar rond deze tijd stuurde ik hem nog terug naar Frankrijk. Sambou Soumano komt weer spelen voor Eupen. Zijn contract zou aflopen bij Lorient. En voor 100k komt hij niet in de zomer maar nu. In de zomer zou hij waarschijnlijk niet nodig zijn geweest maar ik heb wat opties nodig op de linkerkant. Daarnaast kan Sambou ook nog in de spits spelen natuurlijk. 

Spoiler

0slTPKF.png

Concurrentie kan hij wel direct krijgen voor de linkerkant want we namen nog een talent over van Toulouse. Voor 450k , 250 nu rest op afbetaling nemen wij Amadou Camara over. Amadou kan ook goed als nummer 10 spelen en de pas 18 jarige speler uit Guinee beschikt over veel talent.

Spoiler

wOXI4Wy.png

Tot slot misschien wel onze beste transfer. Na het vertrek van Moya en Pomykal en Peeters die ons in de zomer zal verlaten. Is er wel een nieuwe centrale middenvelder nodig. Met Antonucci en Vanhoutte , die beide ook als 10 kunnen spelen is het wat magertjes als er blessures of schorsingen komen. Tot twee maal toe besloot het bestuur dwars te liggen maar bij poging drie had ik de mogelijkheid om te praten met het bestuur. Ik heb ze weten te overtuigen dat deze transfer door moest gaan en door onze goede prestaties besloot de voorzitter groen licht te geven. Voor in totaal 3,5 miljoen ( 1,5 direct ) nemen wij de 21 jarige Noor Odin Thiago Holm over van Valerenga

Spoiler

sSaiJBf.png

In de beker hadden wij weinig moeite met Gent. Al in de 10e namen wij de leiding door Gulliksen die goed werd vrijgespeeld door Vahan. In de 22e minuut kwam de thuisploeg langszij door een goed uitgevoerde counter. Even later namen wij de leiding weer. Finnsson zag Gulliksen vertrekken en de bal was op maat. Met nog ongeveer een kwartier te spelen beslist de ingevallen Keita de wedstrijd op aangeven van N'Dri. Cordoba en jonge Milosavljevic maakten hun debuut deze wedstrijd. 

uyU41QD.png

gkFtnoR.png

Hierna namen wij het op tegen Genk in de Cegeka Arena. Met ruim 23000 plaatsen zijn er maar drie stadions groter in België. Het stadion staat op exact de zelfde plaats als waar vroeger het Andre Dumontstadion van Thor Waterschei stond. De Cegeka Arena kreeg eerst een beladen naam namelijk het Thyl Gheyselinck stadion. Vernoemd naar de man die de fusie van de twee Genkse ( Thor en Winterslag )  ploegen tot stond bracht maar ook verantwoordelijk was voor de sluiting van de Limburgse mijnen. In de jaren erna werd het stadion diverse malen verbouwd tot het moderne stadion wat het heden ten dage is. Over de wedstrijd zelf is niet veel te zeggen. Ondanks dat het op papier een topper zou zijn waren wij het meest tevreden met de 0-0. Hoewel we misschien wel recht hadden op iets meer. 

mngL3WJ.png

Hierna namen wij het op tegen Sint Truiden. Die hun thuiswedstrijden spelen in Stayen met een capaciteit van 14600. De bijnaam luid " de hel van Stayen " De bijnaam komt uit de jaren 60 toen Europese grootmacht Anderlecht jaren verloor bij Sint Truiden. En ook nu nog in de recentere jaren hebben de grote ploegen het vaak lastig. Vooral tegen Anderlecht komen er demonen vrij in de hel. Tussen 2000-01 en 2005/06 pakte Club Brugge maar 1 punt ( 5-2 , 5-3 , 3-2 , 3-2 en 2-2 ) Enigste uitzondering lijkt Genk te zijn. Pas in 2015 wist Sint Truiden voor het eerst thuis van Genk te winnen. In 95/96 verloor de gehele top 5 op Stayen. Sint Truiden wist voor de rest maar 1 overwinning te pakken en wist degradatie maar net af te wenden.

Op bezoek aan de Kehrweg had Sint Truiden weinig in te brokkelen. Al in de 8e minuut pakten wij de leiding. Een voorzet van Peeters wordt goed ingekopt door Gulliksen. In de 52e minuut staat Peeters achter de bal. Een vrije trap op zo'n 30 meter van het doel. Hij gooit hem goed voor het doel en Schoonbaert kopt raak. In de 59e minuut schiet Peeters de bal heerlijk over de muur in de kruising en laat zien waarom hij vandaag de man of the match is. Met nog een kwartier te spelen maakt Vahan de 4-0 op aangeven van Vanhoutte en laatst genoemde weet in de blessuretijd N'Dri vrij te spelen die de eindstand op 5-0 zet. Het was het debuut van Holm en Schoonbaert.

H1W2eM1.png

In de beker hadden wij het erg lastig tegen Charleroi. Hou zou dat zijn op het Stade du Pays de Charleroi? Voor het EK in Nederland en België werd het stadion gerenoveerd en konden er 30000 mensen in. Tegenwoordig is dat nog de helft. In de volksmond heet het stadion nog altijd Mambourg. Vandaag hadden wij geen kind aan Charleroi. Wederom staan wij snel op voorsprong en weer is Gulliksen de man van de 0-1. Dit keer op aangeven van N'Dri. Direct na rust is het Sambou die voor de 0-2 zorgt en dat is zijn 1e treffer in dienst van Eupen. Vijf minuten later kopt Gorenc raak uit een voorzet van Peeters. En weer vijf minuten later is het Vanhoutte die de eindstand op het bord zet. Hoewel Keita nog een opgelegde kans mistte voor de 0-5.

d8jojTt.png

KV Oostende is de laatste tegenstander deze maand. De ploeg die hun wedstrijden afwerken in de Diaz Arena die plaats bied aan 8431 toeschouwers. Het stadion wat ligt in Mariakerke is de laatste jaren regelmatig verbouwd. Ik word niet erg warm van dit gedrocht. Ondanks dat wij een stuk beter waren hadden we het lastig tegen de badgasten. In de 69e minuut krijgen wij eerst voordeel maar toen dat op niets uitliep besloot de VAR toch in te grijpen en ging de bal op de stip. Peeters wist hier uiteraard wel raad mee. Twaalf minuten voor tijd scoort Ambrose uit een zeldzame counter en ondanks dat wij nog wel aandringen wordt er niet meer gescoord. 

5FbE4pZ.png

pTBfAie.png

aOBASTw.png

Ondanks ons puntverlies tegen het nog altijd goed presterende Oostende weet Genk niet te profiteren en blijft het gat dus 10 punten. Luik is inmiddels bezig met de weg omhoog en Brugge en Anderlecht staat weer in de bovenste regionen. 

Ondertussen zijn de werkzaamheden aan het trainingscomplex compleet.

@Marius Klopt het zal waarschijnlijk pittig zijn maar dat maakt het ook weer leuk lijkt mij

@19CH98 Op grote hoogte kun je wel eens stunten. Hopelijk ook eens op wat lager gelegen grond. Heb er zin in

@Kyrill thnx

@delichris Dat maakt het wat leuker hopelijk

@DGremlin Eens kijken of we van dit lelijke eendje ook een zwaan kunnen maken

@Titan Die voorzitter ziet mij aankomen haha. Heb er zin heb wel het idee dat ik in de verkeerde poule zit maar gaan ons best doen

@Tim' Uitdagingen zijn altijd leuk. Tja ze staan vooral bekend om zo hoog te voetballen waar ze af en toe eens kunnen stunten. Eens kijken of ik het ook buitens huis kan laten zien

@ElMarcos Het zijn niet de twee makkelijkste wedstrijden nee

@Satioz @keano77 thnx

@DavyPeeters @Glenn08 

@Bogatyr 

@John Terry 2.0 @stef1978 

@glennix @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette  @FlyD @Kevinreijnen 

@mannie510 @Vreven  @Mansveld @Tim Windt  @Thomassje123 @chrisje1993 @jefri  

@MarcFM1 @Fantasy @MNie @Al Veni 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde net over je aankopen gaan schrijven dat het vooral wat degelijke spelers zijn, maar dat ze er niet bovenuit springen. Maar toen zag ik Holm en sloeg dat nergens meer op. Heerlijke aankoop hoor. En je prestaties zijn weer top, dus genoeg om van te genieten als Eupen-fan lijkt me zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Holm doe je waarschijnlijk fantastische zaken op de transfermarkt, maar ook voor het overige lijk je toch goed gehandeld te hebben met de zeer beperkte middelen die beschikbaar waren. De herstart was meteen ook weer meer dan goed: gelijk spelen tegen de dichtste concurrenten is op zich prima, en de andere tegenstanders kregen weer een draai om de oren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iXrpfst.png

Zeven wedstrijden mochten wij spelen in de kortste maand van het jaar. Vier wedstrijden in de competitie. Antwerp , Mechelen , Anderlecht en Lommel kruisen de degens met ons. Ook spelen wij de 1e halve finale in de beker tegen Union en staat de ontmoeting met Hoffenheim op het programma in de Europa League. Een drukke maand dus.

Op bezoek in Den Bosuil , het stadion van Antwerp waar ruim 16000 toeschouwers in passen. 35 keer werd hier België Nederland gespeeld. Maar goed voor het stadion hoef je niet naar Antwerpen. Ga maar naar een bepaald café.  Vandaag kregen ze voetbal les van Eupen. Tot aan de rust was er weinig aan de hand voor Antwerpen. Bij Eupen schrokken ze ff toen Holm vlak voor rust eraf moest maar na afloop viel de blessure mee ( kleine week niks doen ). Na rust lieten wij onze voeten spreken en opende score door van Duiven. In de 72e minuut besliste Vanhoutte de wedstrijd door een voorzet van Finnsson binnen te koppen. Van Duiven zorgde nog voor de 0-3 door de bal met z'n dikke teen binnen te tikken op een voorzet van Vahan. 

BjmmVWs.png

Wat er loos was in de beker wedstrijd tegen Union? Geen idee maar we wisten weinig te creëren. Gelukkig gaven wij ook niet veel weg. Vijf minuten voor rust komen wij aan de leiding door een goede individuele actie van N'Dri. In de 51e minuut kopt Bony met zn face de 1-1 binnen. Even was het stil op de Kehrweg toen even later Vanzeir de bezoekers op 1-2 zetten maar de treffer wordt door de VAR afgekeurd. Het blijft 1-1 en mogen wij dus in de return aan de bak.

sLkyl1p.png

Mechelen die hun thuiswedstrijden in het ( AFAS Stadion ) Achter de Kazerne speelt is de volgende ploeg die op bezoek in Eupen komt. Met 16672 toeschouwers is het stadion net wat groter dan die van Antwerp. En een stuk mooier. Achter de kazerne komt omdat er vroeger een militaire kazerne naast het stadion stond. En mocht je eens bij het stadion zijn ga ook de fanshop in. Vriendelijke mensen daar.

De schrik zat er al weer snel in toen Mechelen na een kwartier op 0-1 kwam door Engvall. Een kwartier later kwamen wij langszij. Gulliksen legde de bal over de verdediging en Vahan liep goed door en 1 op 1 met de doelman maakte hij geen fout. Ondanks dat wij een licht overwicht hadden wisten wij niet door te drukken en moeten tevreden zijn met een punt.

M2u53uK.png

In het Lottopark namen wij het op tegen Anderlecht. Met 21000 plaatsen is het het 5e stadion van België ( in theorie het 6e stadion.... ) Vroeger zat hier een restaurant in het stadion die zelfs een Michelin ster had. Tegenwoordig mag je het doen met een klef broodje kroket als bezoeker. De bijnaam luid het Astridpark. 

Of het er aan ligt dat onze tegenstanders in eigen huis ons wat meer ruimte geven weet ik niet maar we lieten vandaag weer het spel zien wat ik graag wil zien en waar wij om geroemd worden. Afjagend, dominant en de tegenstander onze wil opleggen. En ondanks de frisse temperaturen gingen de spelers van Anderlecht met zweetdruppels de catacomben in. Zwijnend dat het nog altijd 0-0 is. In de 62e minuten weten we de muur te breken. N'Dri geeft voor en van Duiven komt voor zijn man en tikt de bal binnen. Hierna mag hij douchen , hij wordt gespaard voor de EL. Zijn invaller Keita lijkt met zijn 1e balcontact te scoren maar doet dat in buitenspel positie. Vijf minuten later maakt een andere invaller wel de 0-2. Finnsson geeft een lange bal op Soumano en die weet daar wel raad mee. In de blessuretijd kopt Gulliksen de 0-3 binnen op aangeven van Magee , ook een invaller. 

4TdiAbs.png

We reizen weer naar Leuven om het daar op te nemen tegen Hoffenheim. Hoffenheim blijft toch vreemd verhaal. Een club die succesvol is in eigen land terwijl het dorpje nog geen 3300 inwoners heeft. Maar alles te danken heeft een rijke inwoner. In mijn vorige novelle heb ik deze club als uitgebreid beschreven dus zal het nu vooral op het voetbal richten. Hoffenheim een subtopper in Duitsland is dus de tegenstander. Toch weten wij goed tegenstand te bieden en gaat het gelijk op. In de 10e minuut zijn wij dichtbij de 1-0 maar de kopbal van Gulliksen spat op de lat uiteen. Tien minuten naar rust is het wel feest. Van Duiven wordt ingespeeld en geeft de bal goed mee aan Vahan en zijn schot is de keeper te machtig. Deze 1-0 staat lang , heel lang op het bord. Is er een stunt in de maak? Het is hoe je het bekijkt want in de 90+2 maakt Skov de 1-1. Vooraf misschien meer dan verwacht maar uiteindelijk best zuur.

DVlaEFr.png

Thuis tegen Lommel ( die onderaan bengelen ) beginnen we met de reserves. Het gat is groot en hebben een lastige return in Duitsland voor de boeg. De ploeg die hun thuiswedstrijden afwerkt in het Soevereinstadion dat plaats bied aan exact 8000 man. Ondanks het verschil in punten hadden wij het lastig tegen Lommel. Zoverre dat ik in de rust toch wat A spelers binnen de lijnen bracht. Dit hielp wel en zodoende wisten we met 2-0 te winnen. Door treffers van Vanhoutte en Vahan.

CnVhTvf.png

In het Prezero stadion wat niet in Hoffenheim ligt maar in het naburige Sinsheim speelden wij de thuisclub van de mat. 

In de 14e minuut lijken wij op voorsprong komen door Gulliksen maar helaas stond hij een fractie buitenspel. Ondanks ons overwicht is het altijd maar zweten met zo'n tussenstand. In de 65e minuut komen wij dan toch op 0-1. Het is Holm die van afstand kan schieten op aangeven van Vahan. De 0-1 blijkt ook de einduitslag en zo is de stunt een feit.

5d4tQ0S.png

O9ESvgk.png

ZKuhNWl.png

Ondanks ons puntverlies tegen Mechelen lopen wij wel uit op Genk. Het gat is inmiddels 13 punten. Onderin lijkt het doek nu wel definitief gevallen voor Lommel en Charleroi. Dan nog de brandende vraag. Wie is onze volgende tegenstander in de Europa League?

yqRyuY7.png

We gaan het opnemen tegen de nummer drie van Frankrijk. Olympique Lyon. Een zeer zware tegenstander. Maar dat zijn de meeste tegenstanders wel in deze fase

@delichris Op dit moment is er helemaal niets te klagen in Eupen. Behalve verdwaalde Franstaligen.

@Kyrill Thnx man

@Tim' Haha. Al blijf ik van mening dat je met 11 Messi's nooit kampioen gaat worden. Je hebt imo ook spelers nodig die je kunt inzitten indien nodig. De waterdragers zeg maar. Daarnaast zit je ook nog met regels in België dus al zou ik alleen maar toppers willen halen is dat ( nog ) niet mogelijk.  Holm is een heerlijke speler benieuwd hoe lang die Eupen gaat ballen. 

@Mansveld Klopt zo'n Schoonbaert is gewoon een degelijke speler en prima in te zetten tegen minder sterkere tegenstanders en voldoet aan alle eisen die nodig zijn. Haal dan liever zo'n speler dan een buitenlander waardoor je weer in de knoei met de regels komt. Holm is absoluut een aanwinst.

@19CH98 Dat ben ik helemaal met jou eens.

@ElMarcos Ik ben tevreden met de nieuwe spelers en mogen zeker niet klagen over de resultaten

@DGremlin Het gaatje is zelfs wat groter geworden.

@Marius Met Holm doen wij natuurlijk ook al een voorschot op komend seizoen waar Stef Peeters gaat vertrekken. Al zal hij zich nu eerst moeten schikken in een andere rol. Met Camara hebben we denk ik een mooi talent gehaald terwijl de overige drie voor de breedte zeer goed zijn. We zijn in de competitie goed op weg

@Titan Ik hoop de komende jaren vaker tegen mooie clubs te oefenen. Momenteel zijn de oefenperiodes kort waardoor ik mij niet zo kan uitleven als ik zou willen.

@Bogatyr @glennix @Satioz  @MarcFM1 @keano77 thnx

@DavyPeeters @Glenn08  @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette  @FlyD @Kevinreijnen @John Terry 2.0 @stef1978 

@mannie510 @Vreven   @Tim Windt  @Thomassje123 @chrisje1993 @jefri  

@Fantasy @MNie @Al Veni 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben heel benieuwd welk café in Antwerpen niet mag ontbreken tijdens een city trip :D Hoffenheim heb je in Duitsland op schitterende wijze weggespeeld. Jammer dat je speler tot slechts één goal kwamen met zoveel overmacht. Lyon is different cook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Titan:

Nu ben heel benieuwd welk café in Antwerpen niet mag ontbreken tijdens een city trip  Hoffenheim heb je in Duitsland op schitterende wijze weggespeeld. Jammer dat je speler tot slechts één goal kwamen met zoveel overmacht. Lyon is different cook.

Marmite

Link naar opmerking
Deel via andere websites