Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KAS Eupen Wir sind da

Djurovski

Aanbevolen berichten

In de competitie valt er weinig te klagen, maar het hoofddoel was natuurlijk winnen van Basel. Top dat dat gelukt is! Kopenhagen is stug inderdaad, maar wellicht wel een haalbare kaart vergeleken bij andere clubs uit die pot. Succes in die poule!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4n7zBr5.png

Nu de transfermarkt dicht is gaan we eens kijken wie de helden zijn die het in België en Europa moeten gaan doen. 

Uitgaand van mijn favoriete tactiek zal ik de spelers voorstellen per positie en wie vermoedelijk de basisspelers zijn.

Te beginnen met de doelmannen

AJ2J1JQ.png

Nurudeen keepte vorig seizoen Moser uit de basis die inmiddels niet meer bij de club is. Eind vorig seizoen kon ik transfervrij Thiago overnemen maar niet meer inschrijven. Qua potentie ontlopen ze elkaar weinig. Thiago lijkt iets verder te zijn maar met Nurudeen weet ik wel wat ik aan  hem heb. Gaat een spannende strijd worden. Renner is doorgeschoven vanuit de U21 omdat ik drie keepers moet inschrijven. 

ITtByol.png

Op de rechtsback positie wist ik geen versterking te halen ( een 20 jarige Spanjaard wou niet o.a ) Hier zal vermoedelijk het meest gerouleerd worden. Van Genechten begon vorig seizoen in de basis maar lijkt zich nauwelijks te ontwikkelen. Magnee is meer een middenvelder al train ik hem wel om. Papadopoulos is meer een centrale verdediger maar kan op de rechterflank uit de voeten. Paeshuyse is overgeheveld van de U21. 

jQ1NzZU.png

Gorenc zal net als vorig seizoen onze 1e keus zijn als rechter centrale middenvelder. Naast hem zal niet Kral maar Gimber zijn compaan zijn. Met Kral en Papadopoulos heb ik twee prima back-ups mocht iemand geblesseerd of geschorst zijn.

u5xruvr.png

Finnsson is de eerste keus als linksback. Vukcevic is een prima back-up. En is daar ook voor gehaald dus vermoed niet dat hij snel gaat zeuren. Zal de nodige minuten als invaller krijgen en zo nu en dan eens starten tegen de mindere goden.

ynVgGTM.png

Stef Peeters zal dit seizoen basisspeler blijven bij Eupen ondanks aflopend contract. Wil absoluut niet verlengen maar vind hem te belangrijk om te verkopen. Naast hem zal het waarschijnlijk Pomykal worden. Met Moya en Antonucci heb ik twee prima back-ups. Terwijl Vanhoutte en Gulliksen ook prima als centrale middenvelder kunnen spelen. 

nGELs73.png

Konan N'Dri is normaal 1e keus op de rechterflank. Magee kan daar ook prima spelen. Vanhan Bichakhchyan is meer een 10 maar kan ook in geval van nood daar prima spelen. Keita is meer een spits maar zou ook vanaf de flank kunnen spelen

tSKIOrb.png

Vahan dus 1e keus hier. Met Antonucci en Vanhoutte twee prima spelers die bij een blessure , schorsing of vorm verlies er kan spelen. Ook de jonge Noa-Gabriel Simic hoopt dit seizoen op minuten. En met de strikerless formatie zijn wat opties als AMC niet verkeerd. 

hJkUSEP.png

Op de linkerflank is Gulliksen de 1e keus. De verwachtingen zijn dan ook hoog voor deze jonge Noor. Kan hij Wakaso doen vergeten? Bozorov zal als hij fit blijft ook de nodige minuten maken. Menez kan hier spelen maar gezien zijn snelheid heeft dat niet de voorkeur. 

tcVJpgJ.png

In de spits is huurling Jason van Duiven de 1e keus. Maar Keita klopt toch aardig op de deur. Menez zal er voor moeten strijden. En Sanhaji tja opvulling zullen we maar zeggen. Ook vertrokken er nog wat spelers op huurbasis deze transferperiode.

TtKuRk9.png

@19CH98 Nou alleen Hajduk en Rode Ster hebben denk ik slechter geloot. Maar goed we gaan onze huid hopelijk zo duur mogelijk te verkopen. 

@chrisje1993 Mogen niet klagen nee over de start. In de CL is de 3e plaats het doel of het mogelijk is een 2e

@Tim''Dank u. Zullen het nodig hebben. Ach ja meedoen is belangrijker dan winnen toch. Een mooie ervaring voor deze ploeg en hopelijk kunnen we die 3e plaats pakken

@DavyPeeters Peter Gillis is hier niet welkom hoor. Maar die centjes van de UEFA is zeer welkom

@delichris We mogen niet klagen over de start

@Titan Wat een eer voor de CL he dat de laatste keer in dit format Eupen bevat haha. Ben benieuwd wat we kunnen laten zien. Nationaal loopt het inderdaad lekker

@DGremlin Nationaal loopt het erg lekker. Hopelijk houden we dat vast. In de CL zal het waarschijnlijk tussen ons en Kopenhagen gaan voor plek 3

@ElMarcos Thnx. Prestaties nationaal zijn lekker inderdaad. Ik ga uit van plek 3 en ben zeer benieuwd wat we kunnen tegen ploegen als Napoli en Arsenal. 

@keano77 @Satioz @glennix @Glenn08 Thnx

@Marius @Al Veni 

@MNie @19CH98 @Vlonkie @DemoN @Svenpunt 

@mannie510 @Vreven  @Kyrill @Mansveld @Tim Windt  @Thomassje123 @chrisje1993 @jefri  

@MarcFM1 @Fantasy @glennix @FlyD @Kevinreijnen @Bogatyr @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat ik dit vorig seizoen ook al heb gezegd maar je hebt een goed uitgebalanceerde selectie. Nergens iemand met 5 sterren dus dan zit de kracht van het team vooral in de breedte. Dat gezegd hebbende zijn er wel een aantal spelers die kunnen uitgroeien tot absolute topspelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yRT3my6.png

Vier competities wedstrijden stonden er op het programma in september. Oostende , Antwerp , Mechelen en Anderlecht.

Ook de poulewedstrijd in en tegen Napoli in de Champions League stond op het programma. Een zware maand in het vooruitzicht dus. Te beginnen met een ritje naar de kust. Een busrit van 246 km hadden wij er op zitten om het te mogen op nemen tegen Oostende. Een ploeg die ook nog wacht op echt zilverwerk. In 2017 waren ze er dichtbij maar verloren de beker finale. Het wist wel twee keer kampioen te worden op het tweede niveau.

Het werd een knotsgekke wedstrijd waar de pers naderhand afvroeg speelden er wel verdedigers? In de 14e minuut kwam de thuisploeg op voorsprong om deze vier minuten later zelfs te verdubbelen. Hierna scoren wij binnen 5 minuten drie keer en keren de wedstrijd om. Waarvan de 3e en 2e van Keita tot stand kwam van onze doelman. Die de bal achter de verdediging weet te rossen en Keita rende er goed achteraan. Basila maakte vlak voor rust er 3-3 van. In de tweede helft is het weer 3 maal raak voor ons in een paar minuten tijd. En beslissen daarmee de wedstrijd. Gueye doet nog wat terug maar is niet genoeg. 

0CBmROf.png

De spelers en fans van Antwerpen hadden er een busreisje van 151 km opzitten om het op te nemen tegen ons. De club met stamnummer 1 is viervoudig kampioen al wachten ze al sinds 1957 op een nieuwe titel. En wisten drie maal de beker te winnen. En we hadden het lastig. Al in de 4e minuut konden wij in de achtervolging toen Balikwisha de bezoekers op 0-1 schoot nadat Peeters stond de slapen. In de 25e minuut komen wij langszij, Vahan stuurt Antonucci op het juiste moment weg en met een lobje weet hij de doelman te passeren. Wij hebben de bal , Antwerp de kansen. En zo kabbelt de wedstrijd voort. In de 72e minuut komen wij wederom op achterstand. Gerkens is de scherprechter. En zo lijken wij op de 1e nederlaag af te stevenen. Drie minuten voor tijd geeft Magee de bal voor en kopt Vahan raak. In de blessuretijd krijgen wij dan misschien iets meer dan waar we recht op hadden wanneer Vahan Peeters aanspeelt en hij de bal van 18 meter tegen de touwen jast. Van Bommel zat wat chagrijnig te mokken bij de persco maar daar heb ik lak aan. Menez maakte deze wedstrijd zijn debuut voor ons. 

7tfjS0c.png

Ongeveer 1600 kilometer scheiden de stadions van Napoli en Eupen elkaar. En mogen wij het opnemen in het stadion vernoemd naar de beste Argentijnse voetballer ooit, Maradona. Ik zag wat angst in de ogen van onze spelers want dit is de club die Ajax vorig seizoen twee keer het bos instuurde. Weggespeeld werden ze. En nu mogen wij als het bescheiden Eupen het opnemen tegen 1 van de best voetballende ploegen van de wereld. De bookmakers geven ons weinig kans. 

En ook in de voorbeschouwing geven ze ons weinig kans met 23% kans op een overwinning tegenover 47% bij Napoli.

Al in de 2e minuut stonden wij op achterstand maar de goal gaat niet door wegens buitenspel. In de 20e minuut is het dan wel raak voor de Italianen. Anguisja schiet de bal van 20 meter in de lange hoek. In de 38e minuut krijgt Lozano het op zijn heupen en scoort de 2-0 uit een mooie actie. Toch spelen wij vrij aardig zonder echt gevaarlijk te worden. In de 58e minuut lijkt Osimhen dan wederom te scoren maar weer wordt zijn treffer afgekeurd door de VAR. Zo blijft het 2-0 en daar kunnen we mee leven.

sxPfMHD.png

Na een reisje van 147 kilometer komen wij aan in het AFAS stadion ( achter de Kazerne )  in Mechelen. Een roemruchte club. Viermaal werd de titel gepakt. Twee maal de beker. En in het seizoen 87/88 won het de Europacup 2 door een 1-0 overwinning tegen Ajax. De Europese Supercup werd ook gewonnen door PSV te verslaan. Tot op heden is Mechelen nog altijd de laatste ploeg met een Europese prijs op de naam. Wij komen snel op 0-1 door een mooie 1-2 tussen Pomykal en N'Dri waar eerst genoemde de bal goed afmaakt. Mechelen doet snel wat terug via Emreli. En wat wij in het restant ook nog proberen de bal gaat er niet meer in. En waar wij tegen Antwerp misschien te veel kregen krijgen we nu te weinig.

C1ThJXD.png

Anderlecht reisde 146 kilometer en die terugreis zouden ze niet fijn hebben gevonden. 1 van de grootste clubs van het land kwam op bezoek. Met 34 nationale titels hebben wij nog wel even te gaan voor wij zo ver zijn. Negen keer wisten ze de beker te winnen en 13x werd de supercup gewonnen. Daarnaast wisten ze tweemaal de Europacup 2 te winnen en 1 maal de Uefa Cup. Ook waren ze tweemaal de sterkste in de Europese Supercup. Echter is het de laatste jaren wat minder aan het gaan bij deze club. 

In de 8e minuut komen wij op 1-0 wanneer van Duiven zijn 1e treffer voor ons maakt. Hij veroverd de bal , dolt 2 man om vervolgens binnen te schieten. Eindelijk een glimp van zijn talent. Binnen het kwartier staan wij op 2-0. Vahan passt de bal naar Gulliksen en die besluit van zo'n 25 meter uit te halen. Na de thee begint Anderlecht offensief maar in onze eerste tegenstoot is het raak. Antonucci ziet N'Dri vertrekken zijn pass in op maat en N'Dri rond koelbloedig af. En met nog een half uur te spelen beslist van Duiven de wedstrijd met zijn 2e treffer. N'Dri opent op Gulliksen die de bal scherp voorgeeft en van Duiven kan zijn voet er tegen aan zetten. Even later scoort Duranville nog tegen maar daar blijft het ook bij.

kowYBjd.png

OE5ydMA.png

tjo6ACH.png

We staan nog altijd bovenaan maar Genk hijgt in de nek. OHL en Cercle blijven verrassend presteren en Mark van Bommel en Ronny Deila moeten inmiddels vrezen voor hun baan. Al lijken de 3 laatste plaatsen al bijna vergeven. Voor mij was er persoonlijk ook goed nieuws.

IUhqoDf.png

Mijn contract is met drie jaar verlengd, Helaas kon ik de spelers uit Qatar halen er niet uit krijgen dus zal er de komende jaren weer creatief met transfers om moeten worden gegaan. 

@19CH98 Ik zit ook nog met de regels ( 25 spelers ( exclusief U21 spelers ) Dan nog 3 en 6 spelers die tot bepaalde leeftijd hun opleiding hebben genoten in België en maar zeven wissels. En heb nog niet de financiën om de toppers bij de topclubs weg te halen. Dan moet je creatief zijn en dat lukt aardig. Tevreden met de selectie die er staat

@Marius Kern is nog grotendeels origineel Eupen dus die volg je niet zo merk ik haha. Ik vind het altijd wel fijn om niet standaard aankopen te doen. Klopt hoewel de spitspositie wel aardig gevuld is kan er op de flanken wel wat bij. Maar dan zit ik met het volgende. N'Dri en Gulikksen zijn gewoon 1e keus en beter voor hun is niet direct voor handen. Heb daar 2 aardige back-ups voor Magee en Bozorov dus omdat een speler te halen die nauwelijks beter is dan die laatste 2 zie ik ook niet zitten. De start was niet de beste maar wel 1 waar mee te leven valt

@delichris Ik ben er tevreden mee. Ja aardig wat verhuurd maar denk dat de meeste zich hopelijk in de kijker spelen. Verwacht er niet te veel van

@Titan Met 11 Mbappe's wordt je geen wereldkampioen. Je hebt ook wat straatratjes nodig voor het vuile werk. Zonder te ver op de zaken vooruit te lopen zal er zeker gerouleerd moeten worden.

@Tim''Fijn dat het gewaardeerd wordt. Laten we het hopen de start is goed iig

@John Terry 2.0 Qua namen zeker een mooie groep. Voor resultaten wat minder gok ik. Mogen zeker niet klagen over de start. Ben zeker tevreden over de selectie. 

@stef1978 Dank u wel

@Satioz @Bogatyr @keano77 thnx

@DavyPeeters @DGremlin @ElMarcos @Glenn08 @glennix @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette  @FlyD @Kevinreijnen 

@Vlonkie @DemoN @Svenpunt 

@mannie510 @Vreven  @Kyrill @Mansveld @Tim Windt  @Thomassje123 @chrisje1993 @jefri  

@MarcFM1 @Fantasy @MNie @Al Veni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke resultaten in de competitie. In de CL is verliezen van Napoli geen schande.

PS: Heel erg goed volg ik Eupen niet, nee. Ik volg ook de Belgische competitie maar met een half oog. Veel verder dan de Europese wedstrijden of eens een verslag van ploegen als Union, Antwerp, Club, Anderlecht en Standard kom ik eigenlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8VsKCW9.png

Een drukke maand in oktober. Vier wedstrijden in de competitie en twee in de Champions League.

We beginnen deze maand tegen promovendus Lommel om vervolgens Arsenal op bezoek te krijgen. Vervolgens spelen wij toppers tegen Luik en Brugge om vervolgens te spelen in Kopenhagen en sluiten de maand af tegen Cercle.

rE03Ry2.png

Ook was er de loting voor de beker en wij mogen op bezoek in Hoogstraten. Op papier mag dit geen probleem zijn.

Na een busreis van 123 kilometer waren we aangekomen in Lommel. 1x de bal hard en hoog uit het stadion schieten en de bal ligt in Nederland. Eremetaal heeft deze vrij jonge club nog niet weten te behalen. Wel zijn ze in 2020 overgenomen door de City Football Group. De voorzitter is iemand die in Nederland nog wel een belletje doet rinkelen. Harm van Veldhoven.

Ondanks dat drie dagen later de wedstrijd tegen Arsenal op het programma stond stond er geen B team aan de aftrap. Competitie vind ik nu toch even wat belangrijker. Wel besloot ik de linies wat compacter te houden en wat minder te pressen om de spelers wat fitter te houden. Al in de 3e minuut stonden we voor nadat Vanhoutte ( Peeters kreeg wel rust ) een penalty benutte nadat Gulliksen gevloerd werd in de 16.  In de 17e minuut verdubbelen we de voorsprong. Gulliksen neemt een hoekschop en Vanhoutte knikt de bal tegen het net. Hierna voetballen we het rustig uit. Voor het neutrale publiek niet een wedstrijd om te genieten maar drie punten en de spelers niet te veel belasten woog zwaarder.

Oy8Ej4E.png

De sterren van Arsenal hadden een vlieg en busreis van zo'n 407 kilometer achter de rug toen de ploeg aankwam in Leuven voor de 1e " thuiswedstrijd " in de Champions League. Arsenal een grote naam in Europa alleen weinig prijzen de laatste jaren. Toch was het vandaag wel duidelijk dat deze club nog een maatje te groot is voor ons. Heel naïef  besloot ik ons eigen spel te spelen en van Arsenal mochten we de bal hebben maar echt kansen kregen we nauwelijks. Arsenal nam ons doel veel vaker onder vuur en kwam in de 13e minuut op 0-1 door Odegaard. Een voorzet van Saka werd ingeschoten door Jesus zijn schot werd nog geblokt maar Odegaard was er als een duveltje bij om de rebound binnen te schieten.

Vahan is de man die in de geschiedenisboeken gaat als 1e doelpuntmaker in de poulefase van de CL voor Eupen. Finnsson gooit ver in , Gulliksen passt naar van Duiven die de bal door kaatst naar Vahan en ons enigste schot tussen de palen is ook raak. Lang heel lang staat die 1-1 op het bord. Vier minuten extra tijd zegt de 4e man. Nog altijd is het 1-1. We schrijven minuut 93'40. Finnsson gooit in naar Pomykal op zo'n 40 meter van ons doel.. Mijn 1e gedachte ram die bal naar de cornervlag van Arsenal. Maar goed die instelling had ik niet doorgevoerd , nee blijven voetballen stond nog aan. Pomykal verliest de bal en op de counter in de dying seconds.... Odegaard met de voorzet en Jesus die raak schiet. Verdiende overwinning maar zo vreselijk zuur om zo een punt weg te geven. 

65px2H9.png

De derby tegen Luik staat op het programma. En is dat geen mooi affiche om de vorige wedstrijd te doen vergeten? 54 kilometer hadden de fans en spelers gereisd voor de derby op de kehrweg. De tienvoudig kampioen van België speelt het langst op het hoogste niveau in België. Ook wist de club 8x de beker te winnen. Vier keer de supercup en was het in 82 verliezend finalist van de Europacup 2.

Mijn spelers waren gebrand om te laten zien dat ze echt wel kunnen voetballen en we beginnen furieus aan de wedstrijd. Net wanneer Luik dacht dat de storm was gaan liggen pakken we de leiding door een kopbal van Peeters. Ingooi van Finnsson op Pomykal die de bal voorzet en Peeters zet zijn hoofd tegen de bal. In de 34e minuut verdubbelen we de voorsprong. Finnsson zet voor , Peeters tikt de bal met een simpele voetbeweging door op N'Dri die de bal simpel langs de keeper kan spelen. Direct na de thee delen we een mokerslag uit aan de mannen van Deila. Vahan zet de bal voor, N'Dri schiet hard in maar de bal wordt geblokt en komt voor de voeten van Peeters die niet nadenkt. Een paar minuten later is het zelfs 4-0. Een lange bal van Pomykal op van Duiven die de bal goed doorkopt op Gulliksen. Met een mooie schaar stuurt hij zijn verdediger het bos in en schiet de bal diagonaal tegen de netten. Een afgang dreigt voor Luik maar we doen het daarna rustig aan gezien het programma. In het laatste kwartier scoort Luik nog twee keer waarvan de laatste in de blessuretijd. 

bXGw2lw.png

229 kilometer is de afstand tussen het stadion van Club Brugge en Eupen. Wat betekend dat zonder files je er zo'n 2,5 uur over doet. Met 18 titels is alleen Anderlecht succesvoller maar Brugge is wel recordhouder in de beker en in de Supercup met respectievelijk 11 gewonnen bekers en 17 supercups. En is het tot op heden de enigste Belgische club die de finale heeft gehaald van de Europacup 1/Champions League. In 78 verloren ze de finale van Liverpool. Al is 78 sowieso geen gelukkig jaar voor finales. Twee jaar daarvoor verloren ze ook nog de finale van de Uefa Cup.

De wedstrijd zelf was qua spelbeeld een kopie van die tegen Luik. Wij waren heer en meester maar de score verliep wel anders. N'Dri opende de score in de 38e minuut op aangeven van Gulliksen. Vlak voor rust lijkt Brugge gelijk te maken maar Jutgla stond een fractie buitenspel. De 1-0 bleef lang op het bord staan en ondanks dat wij dus veel beter waren is het zweten langs de lijn. De opluchting was dan ook groot toen Vahan zeven minuten voor tijd de 2-0 maakte op aangeven van Gulliksen. 

3HIjRtB.png

nFNRy6v.png

Tussen de wedstrijden Brugge en Kopenhagen in werd Mark van Bommel ontslagen bij Antwerpen. Wij hadden een reis van 845 kilometer achter de rug toen wij aankwamen In Parken Kopenhagen. Een belangrijke wedstrijd want verliezen hier zou een vervolg in Europa tot bijna nihil maken aangezien de thuisclub pas vlak voor tijd tegen de gelijkmaker van Napoli op liep. Nadat het eerder kansloos in Londen verloor met 5-1. De club heeft een rivaliteit met Brondby wat een voorstad van Kopenhagen is. En wedstrijden tussen deze clubs heet de New Firm. Met 14 Landstitels is het 1 van de succesvolste clubs van het land. 

Beide clubs wisten dat ze niet moesten verliezen en het werd dan ook een spannende wedstrijd. Kansen over en weer maar in de pauze stond de brilscore nog op het bord. In de 57e minuut krijgen we een vrije trap. Peeters gooit hem de 16 in en Gorenc kopt raak 0-1. Een slechte aanname van Finnsson wordt direct afgestraft door Johannesson en binnen de minuut lag de gelijkmaker al weer in het net. In de 68e minuut geeft Vahan een geniale pass op Vanhoutte en die denkt niet na en schiet de bal tegen de touwen. Wederom kunnen we niet lang van de voorsprong genieten want vijf minuten later maakt Cornelius de 2-2. Een spannende slotfase volgt maar er wordt niet meer gescoord. We weten dus wat we thuis moeten doen willen we nog door in Europa.

Tcdq7HQ.png

Na een busreis van 2,5 uur en 229 kilometer  waren we in Brugge. Waar we niet tegen Club maar tegen Cercle moesten spelen die het stadion deelt met de grote buurman. Cercle had een goede start dus we waren gewaarschuwd. Cercle is drievoudig kampioen van België maar de laatste titel is al bijna 100 jaar geleden. In 85 wisten ze voor de tweede maal de beker te winnen. Tweemaal verloor het de supercup van België. In 2017 nam de "Franse" club AS Monaco 60% van de aandelen van Cercle over.

Met aardig wat vermoeide spelers besloot ik strikerless te gaan spelen. In de 18e minuut gooit Vukcevic de bal over de achterhoede heen waar Antonucci slim op liep en kon de bal langs de keeper spelen in de 1 op 1 situatie. Met nog een ongeveer een half uur te spelen krijgen we een vrije bal op zo'n meter van het doel. Antonucci achter de bal en Finnsson kopt raak. Een kleine tien minuten later lijkt Menez voor ons te scoren maar zijn treffer wordt afgekeurd hij zou zijn tegenstander aan het shirt hebben getrokken. De 0-3 valt nog wel in de laatste minuut van de officiële  speeltijd. Wanneer N'Dri raakschiet op aangeven van Magnee

7Diaux2.png

DSrVWOZ.png

mbrSIT2.png

Waar wij in de competitie niets lieten liggen speelde Genk twee keer gelijk en verloor het twee keer. Hierdoor hebben we ineens een groot gat geslagen. Staan ineens 11 punten los op de verrassende nummer 2 OHL. Waar Genk dan weer een punt achter staat. Ondanks dat Standard en Antwerpen slecht presteren hoeven ze vermoedelijk niet bang te zijn voor degradatie. 

@delichris Door onze sterke prestaties in de competitie hebben we ineens een gat geslagen. Europees is het lastig maar de 3e plaats is nog mogelijk

@Marius In de competitie blijven we goed presteren. Schande is het zeker niet net als nu tegen Arsenal maar stiekem hoop je op een stuntje. Jij volgt Lierse neem ik aan of ook dat zelfs niet?

@ElMarcos Dat we al zo snel in België presteren had ik al niet verwacht laat staan in Europa. En als je ziet wat die spelers daar verdienen is het ook niet reëel dat we snel mee doen in Europa. Zolang we niet afgaan en tegen de "mindere" clubs meekomen ben ik tevreden.

@DGremlin Weinig reden tot klagen idd.

@Titan Ze pakken inderdaad van elkaar veel punten af wat voor ons zeer gunstig is. In Europa verwacht ik nog niet te veel dus mijn focus ligt dan ook op de competitie. Heb niet gekeken maar misschien dat de topclubs de prioriteit in Europa hadden. 

@19CH98 Of het een stuntje is weet ik niet maar toen ik zag dat Napoli pas in de 88e minuut de 1-1 maakte in Kopenhagen. Wist ik dat het daar niet makkelijk zou worden

@Bogatyr Die was zeker lekker en ook de andere twee topploegen hebben we verslagen. Gulliksen is een zeer leuke speler die voor veel clubs in FM een versterking kan zijn. 

@Tim' Ik ben soms te naïef met FM maar speel het liefst aanvallend. Dat betekend meestal aardig wat doelpunten maar tegen de echte top kom je dan te kort. 

@Satioz @keano77 Thnx

@John Terry 2.0 @stef1978 

@Glenn08 @glennix @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette  @FlyD @Kevinreijnen 

@Vlonkie @DemoN @Svenpunt 

@MarcFM1 @Fantasy @MNie @Al Veni @DavyPeeters

Link naar opmerking
Deel via andere websites