Jump to content

Win Football Manager 2023!

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Bolderbast:

Ik heb een grote voorliefde voor gure regens wiens naam eindigen op 'ic'. Dat is eigenlijk begonnen met Bojan Djordic, AMLC bij Manchester United ten tijde van CM01/02 ofzo. Djordic was niet echt een CM-heldje, zoals Aghahowa, To Madeira en noem maar op, maar ik vond zijn naam tof en hij werd een heldje in mijn eigen game.

Mag op "ik" ook? Deze gozer was de held van mijn langstlopende FM21 career. Fratis opgehaald op 18 en uiteindelijk goed voor 4x Ballon D'or

20221011155243_1.jpg

48 minuten geleden zei Azpi:

in welk jaar is je dat gelukt? Chapeau hoor!

is het trouwens toegestaan/de bedoeling/ dat je reageert op andermans posts of moet je alleen de opdracht posten?

Uit mijn hoofd eerste Champions League in 2035. Speel de save nooit meer, te weinig uitdaging :P 

Deze FM niet echt langlopende games gehad wegens een erg druk bestaan en geen saves van oudere FM's om door te spitten.

Dan kom ik tot de conclusie dat mijn meest opzienbarende prestatie het winnen van de Copa Libertadores is met Cruzeiro. Voor het eerst dat de club deze prijs won sinds 1997. Ingeleid door jeugdproduct Thiago die vrij productief was in mijn save, in het echt gaat het wat minder en maakt hij tegenwoordig minuutjes bij Ludogorets. Brazilië vond ik een leuke, maar erg lange/drukke competitie.

Hoop in de nieuwe FM wat langere games te hebben dan 4/5 jaar.

dab44a87787fbacea0c0201cabe035ba.png

4be82cc351ea9091bb869d59973ba69e.jpg

FM 22 is de eerste FM die ik weer echt actief speel. Ik heb eigenlijk 1 echte save gehad. Daarin begon ik met Ajax. Mijn mooiste prestatie in die save was het kampioenschap met Lyon. Het was de enige keer in 4 seizoenen dat ik de hegemonie van PSG wist te doorbreken. Niet zo gek aangezien volgens mij 18 spelers van hen meer verdienden dan mijn grootverdiener. 

image.thumb.png.4908bb938872013b0cffac1d2616f55e.png

image.png.658e476803f9a678d0b769b9c5b7d92e.png

Edited by Vreven

Ik heb weinig screens, dus ik pak mijn beste prestatie er wel bij waarvan ik een screentje heb...

image.png.f916db58ccd08df3328a360b3994f34b.png

image.png.5243c5bc649a761011123bceb53b2913.png

Tweede plek met een zelf gemaakt team in Oostenrijk is alleen geen prestatie om naar huis te schrijven... Volgens mij had nog wel een extra seizoen gespeeld, die ik echter nooit heb besproken in de novelle. Daarin was ik volgens mij wel kampioen geworden...

Als ik terug zou kunnen naar oudere FM's, dan vind ik vast nog wel een kampioenschap met een degradatiekandidaat er een keer tussen. Of een CL winst met een complete outsider. Maar van dat alles heb ik geen screentjes. 

Austrian Premier Division_ Profile-13.png

Mijn avontuur met de Magic Unicorns was wel een bijzondere.  Begon op het 9de niveau van Oostenrijk en moest zelfs het team in de competitie zetten met de editor, omdat dit team normaal gesproken niet uitkomt in de Pyramide van Oostenrijk. Uiteindelijk op het hoogste niveau kunnen komen, maar door een bug nooit landskampioen kunnen worden. Dit is een screen van mijn laatste seizoen. Red Bull gaf 100 miljoen uit aan spelers en ik 200.000. Dan is het mooi om boven die ploeg te eindigen.  

1 uur geleden zei MisterX:

Ik heb weinig screens, dus ik pak mijn beste prestatie er wel bij waarvan ik een screentje heb...

image.png.f916db58ccd08df3328a360b3994f34b.png

Had echt gehoopt dat dat een bestaand team was :p al zou je ziekenboeg uitpuilen met genetische afwijkingen

Is nog wel een leuk idee. Dichtstbijzijnde ploeg nemen en letterlijk europa overnemen. bonuspunten als je een hoop sattelietclubs hebt in spanje, portugal, duitsland, tsjechie etc

image.png.03b424ce6c0c35624de6b226f6e8da05.png

had hier ook een grote prijs neer kunnen zetten maar ik heb gekozen voor een individuele wedstrijd, één van mijn grootste stunts al dan niet de grootste. Met een man minder komen we op een 2-0 voorsprong tegen Roemenië een land dat ruim 100 plekken hoger staat op de wereldranglijst, lang leek het er op dat we de wedstrijd ook daadwerkelijk gingen winnen. 

Ik moest hier m'n vorige laptop voor aan de elektronische beademing leggen en FM14 opnieuw installeren, maar dat was het me wel waard om mijn game met mijn (destijds) eigen amateurclub DOVO uit de mottenballen te trekken. Ik zal er verder niet te veel woorden aan vuil maken, want de screens zeggen voldoende denk ik. PS: in de spoiler zie je ook nog mijn eerste aankoop van 100+ miljoen ooit, iets wat daarna in mijn herinnering nog maar eenmaal is voorgekomen in mijn FM-loopbaan. César Rinaudo: the myth, the legend.

ha9Elb1.png

T7NmuVg.png 

Spoiler

XTJHZyV.png

0xb3Rcx.png

gBlNEM8.png

i8ctROp.png

Edited by Urbeto
Ik vergat nog het leukste, zie spoiler. Edit 2: I united them, zie ik nu.

2 uur geleden zei AntiChrist7:

Had echt gehoopt dat dat een bestaand team was :p al zou je ziekenboeg uitpuilen met genetische afwijkingen

Is nog wel een leuk idee. Dichtstbijzijnde ploeg nemen en letterlijk europa overnemen. bonuspunten als je een hoop sattelietclubs hebt in spanje, portugal, duitsland, tsjechie etc

Het was een ploeg uit de omgeving van Wenen, dus dat is zo'n beetje de dichtstbijzijnde ploeg die ik had omgeturnd. En ik ging voor zo veel mogelijk satellietclubs, met als doel om die ook steeds beter en beter te maken en kampioen in hun land daardoor. 

Na promotie en zeven titels in 14 jaar bij het Poolse Chrobry Glogow ging ik de uitdaging aan om PSG na 18 jaar te onttronen als kampioen met ESTAC Troyes. Helaas was Olympique Lyon mij net voor, maar twee jaar later pakte ik zelf de titel + de CL. Leuk detail, in maart kreeg ik nog ruzie met mijn spits na uitschakeling in de beker door PSG omdat hij voor prijzen wou spelen. Gelukkig had zijn concurrent een prima tweede seizoenshelft. Jaramillo is de beste speler van het team.

dc12c9762055be387bbbaccd9a28e372.png

Edited by Kelvin

Dit is tijdens de EK kwalificatie voor het EK. We zitten in 2039 en spelen tegen het altijd lastige Malta. Ik heb besloten om een taktiek verandering toe te passen en dat pakte heel goed uit. Ik speel met bijna alleen maar newgens in Oranje. We zijn al wereldkampioen en de kers op de taart zou een Europese titel moeten zijn. Dit lijkt mogelijk, want ik speel als zo'n 3 jaar met dezelfde ploeg. 

634592ec741a2-maltanederland1.png

634592fc7e599-maltanederland2.png

Had een klein FM-dipje en besloot opnieuw te beginnen met Ajax. Ik sta na 24 wedstrijden 5 punten voor op Feyenoord en speel binnenkort de terugwedstrijd tegen Spurs in de 2e ronde van de CL. Eerste wedstrijd werd 0-0. Cambuur is de verrassende nummer 5 van de competitie. Ze staan maar 2 punten achter op de nummer 3 PSV.

image.thumb.png.76c878d38883b25786d8c6f8cdd33691.png

Dit was een 6-1 verlies tegen Chelsea in het WK voor clubteams. Eigenlijk zat ik met mijn hoofd al in de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen en toen kwam dit poeptoernooi nog langs. Heeft toch niemand zin in? Het kwam zo plompverloren op mijn pad dat al mijn spelers nog geen goeie conditie hadden. En dan gaan we natuurlijk niet riskeren dat Vedran Stamenkovic (Ve-dran Sta-men-ko-vic) een blessure kan oplopen. Zonder de vleesgeworden Bolderhaaland verlies je dan met 6-1. 

Ik stond 3-1 achter, mijn linkerverdediger kreeg een rode kaart en ik was het zo beu dat ik ook geen tactische verandering heb doorgevoerd. Hup, door met die kutwedstrijd en verder met het spel. Tsja, dat kost je de kop als je niet een beetje liefde aan het spel geeft.  

image.png.f6f4e029fd6c49caa9025c57fb8d2586.png

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Omdat deze sukkel blijkbaar de verkeerde periode heeft uitgekozen om naar Disneyland te gaan, kan ik helaas niet meer mee doen heren. Ik ben de komende 4 dagen op pad en kan dus geen nieuwe screenshots maken. 

Zorg je er wel voor dat je genoeg benzine/diesel hebt. 

Opdracht 2

Heb FM al een tijdje niet aangeraakt, maar laatste wat ik heb gedaan was een game starten met Club Brugge. Hierin was het lange termijn doel om een ''satellietchallenge'' te doen waarbij ik zoveel mogelijk dochtersclubs aan successen wilden gaan helpen. Volendam en Slavia Sofia waren de eerste waaraan ik begon te werken. Aan Slavia Sofia nog geen spelers kunnen verhuren, aan Volendam al 4 spelers.

De laatste wedstrijd die ik speelde was uit tegen Krasdonar, via hen geplaatst voor de CL

image.thumb.png.1aae11e401f288d28b17a64767a8e57a.png

Edited by Chiemel

• Fantasy unpinned this topic