Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

14 uur geleden zei Elsjorro1990:

Heeft Fofana dan een statische potentie, zoals Bellingham? In mijn game is de potentie van Fofana echt europese subtop op zijn best. 

Durf ik eigenlijk niet te zeggen, maar zou goed kunnen zijn. Misschien dat hij nu voor het eerst zijn volledige potentie waarmaakte bij me. Vorige games was die ook wel erg goed hoor en vertrok die altijd naar United oid. Vul zelf maar in of je dat Europese subtop vind of niet ;c 

37 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Durf ik eigenlijk niet te zeggen, maar zou goed kunnen zijn. Misschien dat hij nu voor het eerst zijn volledige potentie waarmaakte bij me. Vorige games was die ook wel erg goed hoor en vertrok die altijd naar United oid. Vul zelf maar in of je dat Europese subtop vind of niet  

Ik heb even met de inkijkversie van fmrte gekeken, hij heeft bij mij een PA van 145.

Hele belangrijke en goede zege op de Spurs met het oog op het behalen van CL voetbal. We blijven ongekend dichtbij bovenin meespelen, maar de titel is een illusie. Fofana kon zomaar zijn laatste goal gemaakt hebben. Die staat in de belangstelling van elke topclub en heeft een clausule van 88 miljoen in zijn contract staan welke hij niet wil verlengen.

Moukoko staat op de TL voor 64 miljoen... wie weet! ;c

@ReneLeBlanc @007mark

Scherm­afbeelding 2023-01-19 om 18.43.28.png

Scherm­afbeelding 2023-01-19 om 18.40.43.png

Edited by Marvin