Dr. Bibber Gepost January 22 Share Gepost January 22 Lekkere start van Pavlidis bij AZ Nu hopen dat ik de belangstelling van Atletico Madrid af kan slaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 22 Share Gepost January 22 42 minuten geleden zei Dr. Bibber: Lekkere start van Pavlidis bij AZ Nu hopen dat ik de belangstelling van Atletico Madrid af kan slaan. Of gewoon voor vele miljoenen verkopen en een betere spelers terug halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 22 Share Gepost January 22 Op 20-1-2023 om 15:50 zei Brackie: Tweede seizoen bij Anderlecht. Opnieuw de dubbel, maar deze keer ook ongeslagen kampioen! Met dank aan Beljo (37 goals) en Verschaeren (23g, 17a). Welke tactiek hanteer je bij Anderlecht? Heb nu toch ook maar eens besloten om een save met mijn club op te starten (in de hoop het toch wat langer vol te houden :p ) ikzelf ga voor volgende 4-2-4 formatie: TF-s - AF-a IF-a --------------------- IF-s BBM-s - DLP-d FB-s - BPD-d - CD-d - FB-a SK-s Nu enkel nog wat doorselecteren en betere transfers doen dan in het echt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 uur geleden zei Dr. Bibber: Lekkere start van Pavlidis bij AZ Nu hopen dat ik de belangstelling van Atletico Madrid af kan slaan. Screentje van tactiek en opstelling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 22 Share Gepost January 22 (edited) Yes, m'n opzet is geslaagd. Zo min mogelijk tegendoelpunten. Had nog wel 2 lager uit kunnen vallen, maar de eerste wedstrijd speelde ik nog 4-2-4 en toen won ik 2-6. Gelijk de grootste zege van het jaar. Even ter vergelijking; vorig jaar scoorde ik er nog 151 en kreeg ik er 20 tegen Wat een kloteseizoen dus. Er was werkelijk geen bal aan, maar ik wilde dit graag doen een keer. Spitsen lopen zonder vertrouwen omdat ze te weinig scoren en de ratings zijn over het algemeen ook heel laag. Maar ja, mag niet ontevreden zijn uiteindelijk. Van de 10 gelijke spelen zijn er 9 0-0. Eenmaal werd het 1-1 (tegen KF Tirana), Dinamo Tirana schoot er dus 2 in in de openingswedstrijd (2-6) en de overige tegengoals kwamen van Skenderbeu (2-1) en Laci (3-1). Edited January 22 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 22 Share Gepost January 22 Buitenkantje rechts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 22 Share Gepost January 22 8 minuten geleden zei Rrrood: Buitenkantje rechts Laat hem dit zometeen ook even doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost January 22 Share Gepost January 22 3 uur geleden zei Mordurette: Of gewoon voor vele miljoenen verkopen en een betere spelers terug halen. Ja, dat kan natuurlijk ook altijd, maar probeer een zo realistisch mogelijke game te spelen dus mijn beste spelers te behouden. Plus dat het van het huidige team ook wel mijn favoriete speler is dus hem niet graag verkoop 2 uur geleden zei Aaron21: Screentje van tactiek en opstelling? Het is een download.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 22 Share Gepost January 22 5 minuten geleden zei Dr. Bibber: Ja, dat kan natuurlijk ook altijd, maar probeer een zo realistisch mogelijke game te spelen dus mijn beste spelers te behouden. Plus dat het van het huidige team ook wel mijn favoriete speler is dus hem niet graag verkoop Het is een download.. Welke download dan? 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 22 Share Gepost January 22 (edited) Eindelijk! Snik.. Edited January 22 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost January 22 Share Gepost January 22 53 minuten geleden zei Aaron21: Welke download dan? 😁 Hij heet Randy Marsh Gegenpress. Ik moet zeggen dat het een leuke tactiek is, wel erg kwetsbaar met redelijk wat tegendoelpunten, maar de vele doelpunten voor maken het wel weer goed. 4-1 tegen Feyenoord en 5-3 gewonnen tegen PSV in de competitie en in Europa bijna alle wedstrijden minimaal 4 keer gescoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 22 Share Gepost January 22 5 uur geleden zei Mordurette: https://manutd.nl/forum/topic/57949-fm23-estafette-valletta-fc/ Ah, stond toen nog in dit deel als ik het me goed herinner. Twee/drie/vier man toevallig zin om er ook een te starten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 22 Share Gepost January 22 Op 11-1-2023 om 19:24 zei Arezo: Hoe the fuck kan ineens het moraal van mijn team inkakken? Ben met Wrexham, 1e seizoen PL. Sta in de middenmoot, maar krijg het moraal niet omhoog. Nog nooit meegemaakt. Heb je dit nog kunnen oplossen? Anders heb ik nog wel een idee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 22 Share Gepost January 22 Een heerlijke overwinning en vooral als één van de vele jonkies in de selectie de winnende scoort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 22 Share Gepost January 22 6 uur geleden zei Steels: Welke tactiek hanteer je bij Anderlecht? Heb nu toch ook maar eens besloten om een save met mijn club op te starten (in de hoop het toch wat langer vol te houden :p ) ikzelf ga voor volgende 4-2-4 formatie: TF-s - AF-a IF-a --------------------- IF-s BBM-s - DLP-d FB-s - BPD-d - CD-d - FB-a SK-s Nu enkel nog wat doorselecteren en betere transfers doen dan in het echt! 424 werkt prima deze FM, gebruik hem zelf ook bij Catania en PSV(novelle), wel iets andere rollen trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost January 22 Share Gepost January 22 XG valt een beetje tegen . Gelukkig werd de volgende pot 0-7 nederlaag voor de Seychellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 22 Share Gepost January 22 iemand die in zwitserland managet? na het eerste seizoen is er eencompetitie hervorming en is er een finale playoff waar nr1 en 2 driekeer tegen elkaar spelen. Haalde hem als nr1, en van de 3 matchen had ik maar 1 thuismatch... volgend seizoen ga ik dus voor plaats 2 lijkt me... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 22 Share Gepost January 22 Neeeeeeee.. En dan te bedenken dat we zo aan het seizoen begonnen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 22 Share Gepost January 22 Iemand bekend met deze gozer? Ik wil hem alleen al halen vanwege zijn prachtige naam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 22 Share Gepost January 22 14 minuten geleden zei Bolderbast: Iemand bekend met deze gozer? Ik wil hem alleen al halen vanwege zijn prachtige naam. Ja, bekende wonderkind. Groeibriljantje hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 uur geleden zei delichris: Een heerlijke overwinning en vooral als één van de vele jonkies in de selectie de winnende scoort. Is die wat? Ben met FC Nordsjaelland bezig en wil enkel Scandinaviërs aantrekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 22 Share Gepost January 22 7 minuten geleden zei Aaron21: Is die wat? Ben met FC Nordsjaelland bezig en wil enkel Scandinaviërs aantrekken. Is zijn eerste seizoen in de selectie. Ik had hem eerst veel verhuurd. Kan een grote worden denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 22 Share Gepost January 22 7 uur geleden zei JanVertonghen: Ah, stond toen nog in dit deel als ik het me goed herinner. Twee/drie/vier man toevallig zin om er ook een te starten? Wat voor competitie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 22 Share Gepost January 22 12 minuten geleden zei Djurovski: Wat voor competitie? Maakt mij echt helemaal niks uit. Lijkt me wel leuk om een weggezakte club met een mooie historie opnieuw op te bouwen of om in bijvoorbeeld Engeland een hele kleine club naar boven te brengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 minuut geleden zei JanVertonghen: Maakt mij echt helemaal niks uit. Lijkt me wel leuk om een weggezakte club met een mooie historie opnieuw op te bouwen of om in bijvoorbeeld Engeland een hele kleine club naar boven te brengen. Dat eerste klinkt wel goed. Eigenlijk Engeland ook wel zitten wel leuke clubs met mooie namen daar onderin te bengelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts