Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Op 20-1-2023 om 15:50 zei Brackie:

Tweede seizoen bij Anderlecht. Opnieuw de dubbel, maar deze keer ook ongeslagen kampioen! 

image.thumb.png.b3e62f88a6ab55dcfe45c7d708f65509.png

Met dank aan Beljo (37 goals) en Verschaeren (23g, 17a).

Welke tactiek hanteer je bij Anderlecht? Heb nu toch ook maar eens besloten om een save met mijn club op te starten (in de hoop het toch wat langer vol te houden :p ) ikzelf ga voor volgende 4-2-4 formatie:

TF-s - AF-a
IF-a --------------------- IF-s
BBM-s - DLP-d
FB-s - BPD-d - CD-d - FB-a
SK-s

Nu enkel nog wat doorselecteren en betere transfers doen dan in het echt!

image.png.f9ae43f6b8ac3d3edbb06b75cfe655e2.png

Yes, m'n opzet is geslaagd. Zo min mogelijk tegendoelpunten. Had nog wel 2 lager uit kunnen vallen, maar de eerste wedstrijd speelde ik nog 4-2-4 en toen won ik 2-6. Gelijk de grootste zege van het jaar. Even ter vergelijking; vorig jaar scoorde ik er nog 151 en kreeg ik er 20 tegen ;c 

Wat een kloteseizoen dus. Er was werkelijk geen bal aan, maar ik wilde dit graag doen een keer. Spitsen lopen zonder vertrouwen omdat ze te weinig scoren en de ratings zijn over het algemeen ook heel laag. Maar ja, mag niet ontevreden zijn uiteindelijk. Van de 10 gelijke spelen zijn er 9 0-0. Eenmaal werd het 1-1 (tegen KF Tirana), Dinamo Tirana schoot er dus 2 in in de openingswedstrijd (2-6) en de overige tegengoals kwamen van Skenderbeu (2-1) en Laci (3-1). 

Edited by neva

3 uur geleden zei Mordurette:

Of gewoon voor vele miljoenen verkopen en een betere spelers terug halen.

Ja, dat kan natuurlijk ook altijd, maar probeer een zo realistisch mogelijke game te spelen dus mijn beste spelers te behouden. Plus dat het van het huidige team ook wel mijn favoriete speler is dus hem niet graag verkoop :) 

2 uur geleden zei Aaron21:

Screentje van tactiek en opstelling?

Het is een download.. :blush:

5 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Ja, dat kan natuurlijk ook altijd, maar probeer een zo realistisch mogelijke game te spelen dus mijn beste spelers te behouden. Plus dat het van het huidige team ook wel mijn favoriete speler is dus hem niet graag verkoop  

Het is een download.. 

Welke download dan? 😁

53 minuten geleden zei Aaron21:

Welke download dan? 😁

Hij heet Randy Marsh Gegenpress. Ik moet zeggen dat het een leuke tactiek is, wel erg kwetsbaar met redelijk wat tegendoelpunten, maar de vele doelpunten voor maken het wel weer goed. 4-1 tegen Feyenoord en 5-3 gewonnen tegen PSV in de competitie en in Europa bijna alle wedstrijden minimaal 4 keer gescoord. 

Op 11-1-2023 om 19:24 zei Arezo:

Hoe the fuck kan ineens het moraal van mijn team inkakken? Ben met Wrexham, 1e seizoen PL. Sta in de middenmoot, maar krijg het moraal niet omhoog. Nog nooit meegemaakt.

Heb je dit nog kunnen oplossen? Anders heb ik nog wel een idee.

6 uur geleden zei Steels:

Welke tactiek hanteer je bij Anderlecht? Heb nu toch ook maar eens besloten om een save met mijn club op te starten (in de hoop het toch wat langer vol te houden :p ) ikzelf ga voor volgende 4-2-4 formatie:

TF-s - AF-a
IF-a --------------------- IF-s
BBM-s - DLP-d
FB-s - BPD-d - CD-d - FB-a
SK-s

Nu enkel nog wat doorselecteren en betere transfers doen dan in het echt!

424 werkt prima deze FM, gebruik hem zelf ook bij Catania en PSV(novelle), wel iets andere rollen trouwens.

iemand die in zwitserland managet? na het eerste seizoen is er eencompetitie hervorming en is er een finale playoff waar nr1 en 2 driekeer tegen elkaar spelen.

Haalde hem als nr1, en van de 3 matchen had ik maar 1 thuismatch... volgend seizoen ga ik dus voor plaats 2 lijkt me...

1 uur geleden zei delichris:

Een heerlijke overwinning en vooral als één van de vele jonkies in de selectie de winnende scoort.

63cd4dc63f60c-unitedliverpool1.png63cd4dfb1c667-uniteliverpool2.png

Is die wat? Ben met FC Nordsjaelland bezig en wil enkel Scandinaviërs aantrekken.

1 minuut geleden zei JanVertonghen:

Maakt mij echt helemaal niks uit. Lijkt me wel leuk om een weggezakte club met een mooie historie opnieuw op te bouwen of om in bijvoorbeeld Engeland een hele kleine club naar boven te brengen.

Dat eerste klinkt wel goed. Eigenlijk Engeland ook wel zitten wel leuke clubs met mooie namen daar onderin te bengelen