Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

2 uur geleden zei putdus:

Is Warren Zaïre-Emery bij iemand uitgegroeid top een wereldspeler?

image.png.adb5bed0090eb9c47396c37b6dc30f7c.png

2026 is dit; denk dat hij met de nodige speelminuten en trainingen echt wel een goeie kan worden. Top van de wereld? Dat zou ik niet durven zeggen. Een van de betere; zeker wel.

1234.png.8bb71a32f6a8278e91b724ab6cb80bf2.png

4321.thumb.png.70110d73d95e9a7a8bade955b4bf919e.png

Seizoen 1 en 2 eigenlijk geen last van gehad maar nu in seizoen 3 scoor ik ontzettend moeizaam. Ik win de potjes wel over het algemeen omdat ik weinig weggeef maar wil toch wat meer creëren/scoren. xG ligt per pot meestal wel tussen de 2 en 3.

Iemand die iets geks ziet aan de tactiek of een tip heeft?

14 uur geleden zei Fantasy:

image.png.adb5bed0090eb9c47396c37b6dc30f7c.png

2026 is dit; denk dat hij met de nodige speelminuten en trainingen echt wel een goeie kan worden. Top van de wereld? Dat zou ik niet durven zeggen. Een van de betere; zeker wel.

ja schijnt 1 vd grootste talenten te zijn in fm.

Maar in geen 1 game komt het eruit.

Zojuist zei neva:

@Titan; doe je nog wel eens zo'n 90 procent balbezit tactiekje maken? Heb nu dit:

image.png.9766893bc6cb9dae6b61e176f75abe0b.png

Maar blijf helaas tussen 70 en 78 procent hangen..

Lang geleden alweer. Misschien dit weekend eens wat aankloten. Loop toch al eind voor op m'n novelle in-game :D. Ik denk dat te veel beweging in je tactiek hebt op het moment. Regista wil vooruit en kiest waarschijnlijk voor balverlies met een pass richting de wingers of de CM/a.

Hmm, moet nog statischer dus. Probleem is dat ik er ook niet mee wil verliezen :D Ga alleen in de nationale competitie zo spelen, want ga eens voor records qua tegendoelpunten in plaats van doelpunten voor. Ben alleen wel al 132 duels ongeslagen en die reeks wil ik nog zeker een paar jaar doorzetten ;c  Ik ga eens even kijken hoe een halfback en een anchor werkt met de CM op support.

12 minuten geleden zei Titan:

Als je nog een beetje wil scoren, zou ik een false 9 opstellen. Mochten die lui achterin de bal naar voren jagen, is er nog iemand die het probeert vast te houden tussen middenveld en aanval.

Vooralsnog loopt het aanvallend wel, m'n spits rent overal achteraan en als het dan een keer niet lukt, scoren we wel uit een standaardsituatie. Maar ga het wel proberen. Heb m'n wingers al omgetoverd tot wide midfielders ook, kozen nog te vaak de diepte en dat leidde net tot slechts 58% balbezit.

Defensief staat het dan wel weer lekker. Laatste 5 wedstrijden slechts 2 schoten op doel hoeven te incasseren, allebei werden ze eruit geranseld door m'n doelman.

Aanvallend is het nog OK, moet zeggen dat het kwaliteitsverschil ook wel aanzienlijk is. Vorig jaar in een 4-2-4 scoorde ik er gemiddeld 4,2 ofzo.

image.png.40e4764814ab20c0ee9ed3bbe72619e8.png

Edited by neva

Iets te scherp getraind denk ik. Dag voor de eerste ontmoeting in de tussenronde CL met Bayern Munchen. Zo ben ik dus al helemaal kansloos :D 

image.png.623044c01e7063fe472478520a47bfd3.png

3 veldspelers (basis), m'n eerste doelman en m'n derde doelman.

Pfff die Haaland blijft een beest he.. En Salah mag er ook zijn, maar de top 3 wordt wel door mijn aanvaller compleet gemaakt :classic_love:@Willem, jij gebruikte hem nooit als spits toch?

image.thumb.png.93c06751d1dd9f2923627acdd1ec3112.png

Ik gebruik deze tactiek, maar de spelers rouleer ik dan wel op sommige plekken.

image.png.642cbf03bfe6309a4c2b767a247d2612.png

Is het een idee om weer met een man of drie/vier/vijf een savegame te starten en dan om de beurt een half seizoen te spelen? Zoiets werd een jaar of drie geleden weleens gedaan, maar kan er nu geen topic van vinden. Lijkt me wel leuk om dat weer in het leven te roepen.

6 uur geleden zei JanVertonghen:

Is het een idee om weer met een man of drie/vier/vijf een savegame te starten en dan om de beurt een half seizoen te spelen? Zoiets werd een jaar of drie geleden weleens gedaan, maar kan er nu geen topic van vinden. Lijkt me wel leuk om dat weer in het leven te roepen.

https://manutd.nl/forum/topic/57949-fm23-estafette-valletta-fc/