Fantasy Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 2 uur geleden zei putdus: Is Warren Zaïre-Emery bij iemand uitgegroeid top een wereldspeler? 2026 is dit; denk dat hij met de nodige speelminuten en trainingen echt wel een goeie kan worden. Top van de wereld? Dat zou ik niet durven zeggen. Een van de betere; zeker wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 Hier zit die nog in het tweede van PSG. seizoen 2028. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost January 20 Share Gepost January 20 Seizoen 1 en 2 eigenlijk geen last van gehad maar nu in seizoen 3 scoor ik ontzettend moeizaam. Ik win de potjes wel over het algemeen omdat ik weinig weggeef maar wil toch wat meer creëren/scoren. xG ligt per pot meestal wel tussen de 2 en 3. Iemand die iets geks ziet aan de tactiek of een tip heeft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 20 Share Gepost January 20 Ik heb nog niet de selectie om titelkandidaat te zijn, maar als ik Real Madrid zo zie, gaat dat ook nog wel even duren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 20 Share Gepost January 20 Zeau, die zijn serieus vertrokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 20 Share Gepost January 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 21 Share Gepost January 21 Alle posities in m'n intake worden van te voren met een 9 beoordeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost January 21 Share Gepost January 21 Odgaard laat bij zijn competitiedebuut even zien waarom hij gehaald is 1740de77d453806cab3293b473493263.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 21 Author Share Gepost January 21 Wat een seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 21 Share Gepost January 21 14 uur geleden zei Fantasy: 2026 is dit; denk dat hij met de nodige speelminuten en trainingen echt wel een goeie kan worden. Top van de wereld? Dat zou ik niet durven zeggen. Een van de betere; zeker wel. ja schijnt 1 vd grootste talenten te zijn in fm. Maar in geen 1 game komt het eruit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 21 Share Gepost January 21 32 minuten geleden zei Fantasy: Wat een seizoen Gefeliciteerd! Nu hopelijk even wat miljoenen binnenharken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 21 Share Gepost January 21 Kijk. Tien punten moet te doen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Dieu merci! Merci Dieu! De god van Beveren stopt ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavyPeeters Gepost January 21 Share Gepost January 21 Iemand een idee? mijn laptop liep vast met mijn grootste save actief..heb moeten geforceerd afsluiten, en bij het opnieuw opstarten van de game kan ik mijn main save niet meer laden, een andere lukt wel nog.. Kan ik dit ergens oplossen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 21 Share Gepost January 21 @Titan; doe je nog wel eens zo'n 90 procent balbezit tactiekje maken? Heb nu dit: Maar blijf helaas tussen 70 en 78 procent hangen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost January 21 Share Gepost January 21 Zojuist zei neva: @Titan; doe je nog wel eens zo'n 90 procent balbezit tactiekje maken? Heb nu dit: Maar blijf helaas tussen 70 en 78 procent hangen.. Lang geleden alweer. Misschien dit weekend eens wat aankloten. Loop toch al eind voor op m'n novelle in-game . Ik denk dat te veel beweging in je tactiek hebt op het moment. Regista wil vooruit en kiest waarschijnlijk voor balverlies met een pass richting de wingers of de CM/a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 21 Share Gepost January 21 Hmm, moet nog statischer dus. Probleem is dat ik er ook niet mee wil verliezen Ga alleen in de nationale competitie zo spelen, want ga eens voor records qua tegendoelpunten in plaats van doelpunten voor. Ben alleen wel al 132 duels ongeslagen en die reeks wil ik nog zeker een paar jaar doorzetten Ik ga eens even kijken hoe een halfback en een anchor werkt met de CM op support. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost January 21 Share Gepost January 21 Als je nog een beetje wil scoren, zou ik een false 9 opstellen. Mochten die lui achterin de bal naar voren jagen, is er nog iemand die het probeert vast te houden tussen middenveld en aanval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 21 Share Gepost January 21 (edited) 12 minuten geleden zei Titan: Als je nog een beetje wil scoren, zou ik een false 9 opstellen. Mochten die lui achterin de bal naar voren jagen, is er nog iemand die het probeert vast te houden tussen middenveld en aanval. Vooralsnog loopt het aanvallend wel, m'n spits rent overal achteraan en als het dan een keer niet lukt, scoren we wel uit een standaardsituatie. Maar ga het wel proberen. Heb m'n wingers al omgetoverd tot wide midfielders ook, kozen nog te vaak de diepte en dat leidde net tot slechts 58% balbezit. Defensief staat het dan wel weer lekker. Laatste 5 wedstrijden slechts 2 schoten op doel hoeven te incasseren, allebei werden ze eruit geranseld door m'n doelman. Aanvallend is het nog OK, moet zeggen dat het kwaliteitsverschil ook wel aanzienlijk is. Vorig jaar in een 4-2-4 scoorde ik er gemiddeld 4,2 ofzo. Edited January 21 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 21 Share Gepost January 21 5 uur geleden zei neva: Kijk. Tien punten moet te doen zijn. Dit staat wel mooi. Jammer dat ik nog tegen Liverpool en Arsenal moet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 21 Share Gepost January 21 @ReneLeBlanc ons tweede seizoen ook keurig in de middenmoot geëindigd, waarin we 2 plaatsen hoger eindigde dan vorig jaar en 4 punten meer pakte. Deze lijn doortrekken en we kunnen ons opmaken voor het linkerrijtje volgend seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 21 Share Gepost January 21 Iets te scherp getraind denk ik. Dag voor de eerste ontmoeting in de tussenronde CL met Bayern Munchen. Zo ben ik dus al helemaal kansloos 3 veldspelers (basis), m'n eerste doelman en m'n derde doelman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 21 Share Gepost January 21 Pfff die Haaland blijft een beest he.. En Salah mag er ook zijn, maar de top 3 wordt wel door mijn aanvaller compleet gemaakt @Willem, jij gebruikte hem nooit als spits toch? Ik gebruik deze tactiek, maar de spelers rouleer ik dan wel op sommige plekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 22 Share Gepost January 22 Is het een idee om weer met een man of drie/vier/vijf een savegame te starten en dan om de beurt een half seizoen te spelen? Zoiets werd een jaar of drie geleden weleens gedaan, maar kan er nu geen topic van vinden. Lijkt me wel leuk om dat weer in het leven te roepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 22 Share Gepost January 22 6 uur geleden zei JanVertonghen: Is het een idee om weer met een man of drie/vier/vijf een savegame te starten en dan om de beurt een half seizoen te spelen? Zoiets werd een jaar of drie geleden weleens gedaan, maar kan er nu geen topic van vinden. Lijkt me wel leuk om dat weer in het leven te roepen. https://manutd.nl/forum/topic/57949-fm23-estafette-valletta-fc/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts