Titan Gepost January 20 Share Gepost January 20 Koekoek De betreffende speler heeft 1 voor afstandsschoten . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 20 Share Gepost January 20 (edited) Hij wilde uitverdedigen. Maar allememachies wat een goal. Die ging dwars door de geluidsbarriere. Edited January 20 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost January 20 Share Gepost January 20 5 minuten geleden zei neva: Die ging dwars door de geluidsbarriere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vis Gepost January 20 Share Gepost January 20 Was toch ook gewoon een intikkertje? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 20 Share Gepost January 20 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik ben benieuwd kerel. Hier loopt het een beetje de spuigaten uit, al mijn spelers willen opeens echt moddervette contracten. Ik heb geld genoeg op de bank maar ik ga geen 10 miljoen op jaarbasis uitgeven aan een 31-jarige Aleksander Mitrovic. Dat hij vorig seizoen 15 goals maakte in de competitie zal me een worst wezen. Heb m voor 40 miljoen verkocht aan Juventus. Zelfde probleem had ik met Szoboszlai, maar die heb ik naar 8 miljoen terug weten te dringen. Ik ga maar de jacht op Moukoko openen want hij heeft een transferclausule van 85 miljoen. Ja, op een gegeven moment ontkom je niet aan die contracten. Ik leg altijd de grens op 1 mil per maand, tenzij het echte toppers zijn. Mijn mexicaanse linksbuiten wou 1 mil hebben per jaar, dus die mag in de komende periode vertrekken. Inzake Moukoko: Ai man, dat is jammer. Ik heb Moukoko, om er zeker van te zijn dat die kwam, ook echt meer gegeven dan hij vroeg. Die man is zo goed en jong, dat ik hem dat wel waard vond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 20 Share Gepost January 20 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja, op een gegeven moment ontkom je niet aan die contracten. Ik leg altijd de grens op 1 mil per maand, tenzij het echte toppers zijn. Mijn mexicaanse linksbuiten wou 1 mil hebben per jaar, dus die mag in de komende periode vertrekken. Inzake Moukoko: Ai man, dat is jammer. Ik heb Moukoko, om er zeker van te zijn dat die kwam, ook echt meer gegeven dan hij vroeg. Die man is zo goed en jong, dat ik hem dat wel waard vond. Hmm ja, ik had het misschien wel moeten doen, maar aan de andere kant heb ik een prachtige newgen van Dortmund gekocht voor een soortgelijk bedrag. Is nog iets minder ver in zijn ontwikkeling maar ik ga gewoon hetzelfde doen met hem als ik met Endrick heb gedaan. Opstellen. Denk dat die reuze stappen gaat maken onder mijn hoede, heb wel het probleem dat ik erg veel buitenspelers heb en niemand verhuurd wilt worden. Had misschien die Hongaar niet een mega dik contract moeten geven haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 20 Share Gepost January 20 (edited) Op 17-1-2023 om 10:22 zei Bolderbast: Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar ik vond dit topic erg leuk. Heb zelf geen tijd en energie om het op te pakken, maar wellicht iemand anders wel. Cc @neva, @FlyD, @Tim' en andere staffluitjes. Edit: bedoel staff-luitjes en geen staf-fluitjes. Is een wezenlijk verschil. Bij tien likes op dit bericht en de terugkeer van Socrates doe ik het zelf wel. Luie donders. Edited January 20 by Bolderbast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 19 minuten geleden zei Bolderbast: Bij tien likes op dit bericht doe ik het zelf wel. Luie donders. Was hier nog geen reactie op gekomen? Excuus Hier hebben we het momenteel binnen de staf over om te kijken hoe we dit vorm kunnen gaan geven met welke stellingen en vragen etc. - het staat hoe dan ook te boek als uitmuntend idee, waarvoor dank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 20 Share Gepost January 20 24 minuten geleden zei Bolderbast: Bij tien likes op dit bericht doe ik het zelf wel. Luie donders. Scheelt ons weer. Even liken @Tim' @Jotew en de rest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 20 Share Gepost January 20 1 minuut geleden zei neva: Scheelt ons weer. Even liken @Tim' @Jotew en de rest Heb mijn bericht even aangepast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 4 minuten geleden zei Bolderbast: Heb mijn bericht even aangepast Dan denk ik dat neva zijn like ook aanpast. die ziet de dm's alweer tevoorschijn komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 20 Share Gepost January 20 Wat een duivelse kwast, die Bolderbast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost January 20 Share Gepost January 20 Na lang te zijn blijven plakken in FM20 omdat mijn save te leuk was nu toch maar weer eens voor een nieuwe versie gegaan. Zoals altijd eerst maar eens kennis maken met het spel door een save met mijn eigen club AZ te starten. Ga proberen zo realistisch mogelijk te managen dus eigen jeugd, jonge spelers en scouten in Scandinavië, eerste divisie etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 7 minuten geleden zei Dr. Bibber: Na lang te zijn blijven plakken in FM20 omdat mijn save te leuk was nu toch maar weer eens voor een nieuwe versie gegaan. Zoals altijd eerst maar eens kennis maken met het spel door een save met mijn eigen club AZ te starten. Ga proberen zo realistisch mogelijk te managen dus eigen jeugd, jonge spelers en scouten in Scandinavië, eerste divisie etc. Een goeie slager van een centrale verdediger uit Zuid-Amerika zie ik ook nog wel als realistisch; hetgeen je ook zwaar behoefte aan hebt bij AZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 20 Share Gepost January 20 9 minuten geleden zei Dr. Bibber: Na lang te zijn blijven plakken in FM20 omdat mijn save te leuk was nu toch maar weer eens voor een nieuwe versie gegaan. Zoals altijd eerst maar eens kennis maken met het spel door een save met mijn eigen club AZ te starten. Ga proberen zo realistisch mogelijk te managen dus eigen jeugd, jonge spelers en scouten in Scandinavië, eerste divisie etc. Ik ben ook 10 jaar blijven plakken in FM08 Veel succes en plezier met AZ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost January 20 Share Gepost January 20 13 minuten geleden zei Fantasy: Een goeie slager van een centrale verdediger uit Zuid-Amerika zie ik ook nog wel als realistisch; hetgeen je ook zwaar behoefte aan hebt bij AZ Een type Moreno van destijds inderdaad. Ik zal hem meenemen in de scouting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 5 minuten geleden zei Dr. Bibber: Een type Moreno van destijds inderdaad. Ik zal hem meenemen in de scouting Of een gekke Baltische verdediger zoals Klavan. Er is altijd wel ergens een leuke exoot te vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 20 Share Gepost January 20 Haal dan ook gelijk een Georgische spitta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 20 Share Gepost January 20 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Hmm ja, ik had het misschien wel moeten doen, maar aan de andere kant heb ik een prachtige newgen van Dortmund gekocht voor een soortgelijk bedrag. Is nog iets minder ver in zijn ontwikkeling maar ik ga gewoon hetzelfde doen met hem als ik met Endrick heb gedaan. Opstellen. Denk dat die reuze stappen gaat maken onder mijn hoede, heb wel het probleem dat ik erg veel buitenspelers heb en niemand verhuurd wilt worden. Had misschien die Hongaar niet een mega dik contract moeten geven haha. Ik zag die regen net voorbij komen inderdaad. Zit wel muziek in. Endrick twijfel ik zelf nog steeds over. Omdat die mexicaan vertrekken mag en Neymar na 1 seizoen gaat stoppen, ben ik wel een nieuwe linksbuiten nodig. Endrick kan daar ook wel spelen volgens mij. Of ik moet nog ergens op een lekker AML regen stuiten. Dat mag ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 Oh hallo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 20 Share Gepost January 20 Dat worden mooie potjes daar bij Tepelena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brackie Gepost January 20 Share Gepost January 20 Tweede seizoen bij Anderlecht. Opnieuw de dubbel, maar deze keer ook ongeslagen kampioen! Met dank aan Beljo (37 goals) en Verschaeren (23g, 17a). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 20 Share Gepost January 20 17 uur geleden zei Elsjorro1990: Jongensboek dit hoor. Het was minder overtuigend dan vorig seizoen, maar jeugdproduct Bellingham en afscheid nemende LEGEND Harry Kane schenken ons de 2e CL zege. Wat een HEERLIJK team is zich hier aan het ontvouwen. Ik denk dat het zeker een natte avond was voor velen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 20 Share Gepost January 20 Is Warren Zaïre-Emery bij iemand uitgegroeid top een wereldspeler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 20 Share Gepost January 20 heerlijke reeks neergezet, helaas volgde Juventus hierop die we nipt met 2-3 verliezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts