Vis Gepost January 17 Share Gepost January 17 33 minuten geleden zei neva: Dat ligt er aan op welk niveau je al zit, dus dat antwoord is helaas niet eenduidig. 4e niveau van Faeroer :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 17 Share Gepost January 17 8 minuten geleden zei Vis: 4e niveau van Faeroer :-) Bedoel voornamelijk niveau van de faciliteiten. Maar zal gelijk zijn ongeveer aan die van mij op het 3e niveau van Albanië, dat was 45K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 18 Share Gepost January 18 Dat Abidjan City heeft ook meteen hun omzet *100 gehad denk ik zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simeone01 Gepost January 18 Share Gepost January 18 Na lang nadenken, verhalen lezen, zelf wat dingetjes proberen ga ik van start met een nieuwe save. Voor het eerst een serieuze poging LLM/Building a nation. We gaan starten bij Honningsvåg FC. Voor zo ver ik het heb kunnen vinden is het de meest noorderlijke voetbalclub die met een eerste elftal actief is in een competitie. Ze spelen in de Noorse 4. Divisjon, het 5e niveau. Hier een paar prachtige plaatjes van hun 'stadion'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFM1 Gepost January 18 Share Gepost January 18 2 minuten geleden zei Simeone01: Na lang nadenken, verhalen lezen, zelf wat dingetjes proberen ga ik van start met een nieuwe save. Voor het eerst een serieuze poging LLM/Building a nation. We gaan starten bij Honningsvåg FC. Voor zo ver ik het heb kunnen vinden is het de meest noorderlijke voetbalclub die met een eerste elftal actief is in een competitie. Ze spelen in de Noorse 4. Divisjon, het 5e niveau. Hier een paar prachtige plaatjes van hun 'stadion'. Ik zou graag op de hoogte blijven, ben heel benieuwd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simeone01 Gepost January 18 Share Gepost January 18 1 minuut geleden zei MarcFM1: Ik zou graag op de hoogte blijven, ben heel benieuwd! Wellicht start ik er een novelle over.. Even over nadenken nog. Allemaal nieuw voor mij haha.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vis Gepost January 18 Share Gepost January 18 13 uur geleden zei neva: Bedoel voornamelijk niveau van de faciliteiten. Maar zal gelijk zijn ongeveer aan die van mij op het 3e niveau van Albanië, dat was 45K. Oh sorry haha, dat had ik niet door :-) Maar de rest is idd ook helemaal waardeloos. Dus 45k scheelt weer, daar ben ik al bijna haha Thnx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 18 Share Gepost January 18 Zo'n geef de jeugd een kans challenge op een laag niveau test wel echt m'n geduld. Financiën zijn kut, spelers zijn kut, en de progressie is traag. Maar de progressie die dan wel geboekt wordt is wel een stuk leuker om te ervaren dan bij een normale save. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakai Gepost January 18 Share Gepost January 18 Matig ding aan FM: geen newgens die ouder dan 40 zijn. In het echt heb je gewoon Buffon, King Kazu, Joaquin, Zlatan, maar in FM is er echt een harde grens waardoor iedereen stopt op maximaal 39/40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 18 Share Gepost January 18 Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om snel de opstelling van je opstellingsplanner te kiezen? Dus hier zeg maar: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 18 Share Gepost January 18 Alleen een overname kan m'n financiën nog redden.. Mijn inkomsten op het 5e niveau van Frankrijk zijn niet bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 18 Share Gepost January 18 Ik ben zo blij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 18 Share Gepost January 18 Tevreden over onze seizoensstart, met een reeks van 3 overwinningen hebben we flinke stappen gezet en hebben we ook al kunnen stunten met een puntje tegen AS Roma. Met tegenstanders als Juve, AC Milan, Inter, Udinese en AS Roma hadden we natuurlijk ook geen makkelijke start. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost January 19 Share Gepost January 19 Op 16-1-2023 om 11:34 zei ReneLeBlanc: Misschien dat Beljo nog beschikbaar is? Is 'm geworden, thanks! Mooie stats, ben benieuwd hoe hij t gaat doen Nog tips voor een leuke rechtsback? Benita heeft prima stats maar mandekking en tackelen stijgen maar niet dus heb wat twijfels of ik hem mijn eerste optie kan/moet maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 19 Share Gepost January 19 20 uur geleden zei TheRealOne: Zo'n geef de jeugd een kans challenge op een laag niveau test wel echt m'n geduld. Financiën zijn kut, spelers zijn kut, en de progressie is traag. Maar de progressie die dan wel geboekt wordt is wel een stuk leuker om te ervaren dan bij een normale save. Wat houdt dat precies in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 19 Share Gepost January 19 1 uur geleden zei putdus: Wat houdt dat precies in? Kort gezegd (in mijn geval); geen aankopen doen en alleen spelers uit de eigen jeugdopleiding toepassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19 Share Gepost January 19 2 uur geleden zei MarcFR: Is 'm geworden, thanks! Mooie stats, ben benieuwd hoe hij t gaat doen Nog tips voor een leuke rechtsback? Benita heeft prima stats maar mandekking en tackelen stijgen maar niet dus heb wat twijfels of ik hem mijn eerste optie kan/moet maken. Nice! Beljo is een mooie spits hoor, doet het in elke game wel naar behoren. Geertje al weg dus? Die heeft het bij mij tot 2030 ofzo volgehouden. Moet zeggen dat ik in mijn Feyenoord game nooit een bestaande rechtsback heb aangetrokken voor de basis. Had een hele mooie newgen gevonden die achter Geertruida werd klaargestoomd. Dedic is misschien wel wat, maar wellicht dat die al bij een grote club zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost January 19 Share Gepost January 19 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Nice! Beljo is een mooie spits hoor, doet het in elke game wel naar behoren. Geertje al weg dus? Die heeft het bij mij tot 2030 ofzo volgehouden. Moet zeggen dat ik in mijn Feyenoord game nooit een bestaande rechtsback heb aangetrokken voor de basis. Had een hele mooie newgen gevonden die achter Geertruida werd klaargestoomd. Dedic is misschien wel wat, maar wellicht dat die al bij een grote club zit. Ja Geertje is begin seizoen 3 naar Arsenal gegaan voor 35 miljoen. Dedic ging naar City maar zit inmiddels alweer bij Inter. Thanks iig, ga ik nog even verder speuren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19 Share Gepost January 19 1 minuut geleden zei MarcFR: Ja Geertje is begin seizoen 3 naar Arsenal gegaan voor 35 miljoen. Dedic ging naar City maar zit inmiddels alweer bij Inter. Thanks iig, ga ik nog even verder speuren Schiet me opeens een naam te binnen; Nathan. Braziliaanse rechtsback, aanvallend goed. Kan wel wat zijn. Malo Gusto of Kossonou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 19 Share Gepost January 19 16 minuten geleden zei MarcFR: Ja Geertje is begin seizoen 3 naar Arsenal gegaan voor 35 miljoen. Dedic ging naar City maar zit inmiddels alweer bij Inter. Thanks iig, ga ik nog even verder speuren Pedro Porro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 19 Share Gepost January 19 @ReneLeBlanc Ga jij maar even heel gauw Moukoko halen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19 Share Gepost January 19 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: @ReneLeBlanc Ga jij maar even heel gauw Moukoko halen: Aiaiaiaiai, ja ik was al langer overtuigd maar dit geeft wel het extra zetje. Probleem is alleen dat die nog niet wilt komen omdat mijn reputatie niet hoog genoeg is, oftewel ik moet top vier eindigen dit jaar om hem te kunnen halen. Ik heb in ieder geval al een plaatsje voor hem gemaakt: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 19 Share Gepost January 19 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Aiaiaiaiai, ja ik was al langer overtuigd maar dit geeft wel het extra zetje. Probleem is alleen dat die nog niet wilt komen omdat mijn reputatie niet hoog genoeg is, oftewel ik moet top vier eindigen dit jaar om hem te kunnen halen. Ik heb in ieder geval al een plaatsje voor hem gemaakt: Ik herken die tactiek precies, hoe bevalt het? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19 Share Gepost January 19 Zojuist zei Oerlie: Ik herken die tactiek precies, hoe bevalt het? Ja waarvoor hulde. Ik speel m wel alleen in thuis wedstrijden, in uitwedstrijden val ik terug op mijn eigen tactiek. Deze tactiek vermorzeld mensen in eigen huis, maar loop te vaak in de val in uitwedstrijden. Sinds ik dat doe gaat het een stuk beter, sta momenteel op een derde plek met vijf punten achterstand op de nummer twee en zes punten voorsprong op de nummer vier. Moet nog vier wedstrijden, waar ik uit tegen de beide Manchester clubs moet, nog naar Palace moet en thuis afsluit tegen Brentford. Alles is nog mogelijk, en oja halve finale EL tegen Getafe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 19 Share Gepost January 19 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja waarvoor hulde. Ik speel m wel alleen in thuis wedstrijden, in uitwedstrijden val ik terug op mijn eigen tactiek. Deze tactiek vermorzeld mensen in eigen huis, maar loop te vaak in de val in uitwedstrijden. Sinds ik dat doe gaat het een stuk beter, sta momenteel op een derde plek met vijf punten achterstand op de nummer twee en zes punten voorsprong op de nummer vier. Moet nog vier wedstrijden, waar ik uit tegen de beide Manchester clubs moet, nog naar Palace moet en thuis afsluit tegen Brentford. Alles is nog mogelijk, en oja halve finale EL tegen Getafe. Lekker hoor, gebruik hem zelf altijd. Gaan daardoor in topwedstrijden nog weleens op ons bek haha. Maar ik win liever met 5-4 dan 1-0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts