Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

38 minuten geleden zei Dannyforza:

Bezig met 2e seizoen PSV 

nu zoek ik nog een centrale verdediger. Voor het eerste team

iemand een suggestie? Budget 10-30m

in mijn novelle heb ik rekik gehaald, doet het uitstekend. Samen met de Vrij overigens.

Poh transferzomertje dit zeg bij Birmingham. Kon op alles posities waar ik back-up nodig was prima talenten ophalen en was op zoek naar een doelman en een spits. Vidovic ging terug naar Bayern, Met 39 goals een super seizoen gehad, maar er zat weinig rek meer in en dan is 34 miljoen veel geld. Zeker toen ik zag dat Moukoko voor 18 miljoen op de TL stond.

Die dus maar direct gehaald. Toen viel mijn oog op Mamardashvili. Die was voor 5,5 miljoen op te halen bij Celta de Vigo. Koopjes wat mij betreft. Moukoko nog maar 21 en Mamardashvili 25.

Team is klaar voor ons 1e CL seizoen. 

14 uur geleden zei Oerlie:

Uiteindelijk in ons eerste seizoen op een keurige 14e plek geëindigd, waar we op voorhand degradatiekandidaat nummer 1 waren!

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.26d837f3422e2e1adc74652b2deba23a.png

@ReneLeBlanc we gaan het moeten doen met 3 miljoen TB, wordt dus weer creatief boekhouden haha.

Poeh, 3 miljoen ;c Dat is niet veel zeg, de knetters. Misschien moederclub vinden om nog wat spelers goedkoop aan te kunnen trekken? Sowieso zit bij City natuurlijk wel veel talent wat je zou kunnen huren. Wordt een hels karwei denk ik haha. :D 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Poh transferzomertje dit zeg bij Birmingham. Kon op alles posities waar ik back-up nodig was prima talenten ophalen en was op zoek naar een doelman en een spits. Vidovic ging terug naar Bayern, Met 39 goals een super seizoen gehad, maar er zat weinig rek meer in en dan is 34 miljoen veel geld. Zeker toen ik zag dat Moukoko voor 18 miljoen op de TL stond.

Die dus maar direct gehaald. Toen viel mijn oog op Mamardashvili. Die was voor 5,5 miljoen op te halen bij Celta de Vigo. Koopjes wat mij betreft. Moukoko nog maar 21 en Mamardashvili 25.

Team is klaar voor ons 1e CL seizoen. 

Ah hier staat hoeveel je betaald hebt voor Moukoko. Wat een transfer zeg _O_ Weinig gespeeld zeker bij Dortmund dan? ls die 21 is, zit je nu in seizoen 3/4?

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ah hier staat hoeveel je betaald hebt voor Moukoko. Wat een transfer zeg _O_ Weinig gespeeld zeker bij Dortmund dan? ls die 21 is, zit je nu in seizoen 3/4?

Seizoen 2026/2027 staat op het punt van beginnen. Heeft inderdaad schandalig weinig gespeeld bij Dortmund. 

12 uur geleden zei neva:

Nou, Albanie treedt ergens in 2030/31 ofzo toe tot de EU, maar helaas leidt dat niet tot een versoepeling van de buitenlander-regels. Het bestuur wil mijn faciliteiten niet verbeteren, want die zijn goed genoeg. De jeugdscouting mag niet omhoog, want ze willen dat ik me focus op het halen van spelers. Maar ik heb 30 miljoen inmiddels (ze hebben het weer verhoogd), maar ik kan helemaal niemand halen, want ik mag maar 4 buitenlanders opstellen en ik heb er al 7 ofzo. De Albanezen die willen komen zijn niet goed genoeg en de Albanezen die goed genoeg zijn willen niet komen. Drama.

Edit: Eindelijk :<

image.thumb.png.38f1630324035fb493aeee4a35d285a0.png

Is dat hard-coded dat de buitenlander regel niet wordt versoepeld? Anders kan ik nog geluk hebben en dat het bij mij wel soepeler wordt. Netjes wat je presteert in de CL. Ik hoop zelf dat ik dit seizoen de knock out play off van de Europa League kan gaan bereiken. In de competitie helaas wel 7 punten achterstand in de winterstop op Tirana

Het eerste seizoen in de Premier League is ten einde. Wij hebben het voorbeeld van @ReneLeBlancgevolgd door de 5e plek in de competitie te bemachtigen. Dankzij de CL winst van Liverpool betekent dit zelfs dat wij mee mogen doen aan de groepsfase van het miljoenenbal. 

Tot mijn verbazing besloot het bestuur, zelfstandig, om ook een nieuw onderkomen te gaan bouwen. Hoe en wat is nog even afwachten. Het zal voor mij nu zaak worden de sterkhouders (met name de ontsnappingsclausules) weten te behouden en de selectie verder te versterken met wat ervaren krachten. Hiervoor heb ik een kleine 60 mil gekregen. Dit zal nog iets oplopen door wat overbodige spelers die mogen vertrekken. @007mark

In de nationale bekertoernooien strandden we helaas al vrij vroeg waardoor prolongatie van de FA cup titel er helaas niet in zat. In de EL zijn wij in de kwartfinale uitgeschakeld door Benfica.

Scherm­afbeelding 2023-01-17 om 15.32.31.png

Scherm­afbeelding 2023-01-17 om 14.45.05.png

Edited by Marvin

5 minuten geleden zei Marvin:

Het eerste seizoen in de Premier League is ten einde. Wij hebben het voorbeeld van @ReneLeBlancgevolgd door de 5e plek in de competitie te bemachtigen. Dankzij de CL winst van Liverpool betekent dit zelfs dat wij mee mogen doen aan de groepsfase van het miljoenenbal. 

Tot mijn verbazing besloot het bestuur, zelfstandig, om ook een nieuw onderkomen te gaan bouwen. Hoe en wat is nog even afwachten. Het zal voor mij nu zaak worden de sterkhouders (met name de ontsnappingsclausules) weten te behouden en de selectie verder te versterken met wat ervaren krachten. Hiervoor heb ik een kleine 60 mil gekregen. Dit zal nog iets oplopen door wat overbodige spelers die mogen vertrekken.

Held! Je hebt wel een stuk meer punten behaald dan ik. Met jouw puntenaantal was ik op een vierde plek geëindigd bij mij in de competitie, niet dat dat nou heel veel uitmaakt maar goed. Zaak is inderdaad om je kern bij elkaar te houden want ik merk dat het tweede seizoen in combinatie met de Champions League vreselijk pittig is. Hele wisselvallige uitslagen. Je zou Pavlovic en/of Daniliuc voor je CV posities kunnen checken, Ilic/Miretti voor CM, Balogun voor SP. Misschien heb je er wat aan.

Stadion wordt bij mij inderdaad ook gebouwd, maar ik dacht dat ze er bij mij al eerder mee kwamen. Zal is ff checken.  

Bizar. Na onze promotie helemaal níets te zoeken op dit niveau (derde niveau Zweden), maar we mogen nog een jaartje. Precies op de juiste momenten steeds een overwinning gestolen. Het is een jeugdchallenge, dus volgend seizoen valt zeer waarschijnlijk het doek, maar toch. 

image.png.9286ea673cb40e46a04e1d9ab4675c12.png

Edited by PJHoutman

58 minuten geleden zei Marvin:

Tot mijn verbazing besloot het bestuur, zelfstandig, om ook een nieuw onderkomen te gaan bouwen. Hoe en wat is nog even afwachten. Het zal voor mij nu zaak worden de sterkhouders (met name de ontsnappingsclausules) weten te behouden en de selectie verder te versterken met wat ervaren krachten. Hiervoor heb ik een kleine 60 mil gekregen. Dit zal nog iets oplopen door wat overbodige spelers die mogen vertrekken. @007mark

In de nationale bekertoernooien strandden we helaas al vrij vroeg waardoor prolongatie van de FA cup titel er helaas niet in zat. In de EL zijn wij in de kwartfinale uitgeschakeld door Benfica.

Bizar wel zulkje goede resultaten in eerste PL seizoen direct. Heb zo'n voorgevoel dat mij dat niet gaat lukken met Sunderland.

2e seizoen zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel wat trager spelen trouwens. Ben ook flink aan de gang om bijvoorbeeld staff te verbeteren en dat soort 'randzaken'.

22 minuten geleden zei Schaduwspits:

Bij mijn Feyenoord game is iedereen geschorst na 2 gele kaarten, ik heb de update met amateurteams. Maar dat is toch niet zo in het echt?

Nope, zit 'm dan waarschijnlijk in je lowerleague data file! ;)  

3 minuten geleden zei Vis:

Het is vast al vaker gevraagd, maar zijn ongeveer de kosten voor de eerste upgrade van de trainingsfaciliteiten?

Dat ligt er aan op welk niveau je al zit, dus dat antwoord is helaas niet eenduidig.