Oerlie Gepost January 17 Share Gepost January 17 38 minuten geleden zei Dannyforza: Bezig met 2e seizoen PSV nu zoek ik nog een centrale verdediger. Voor het eerste team iemand een suggestie? Budget 10-30m in mijn novelle heb ik rekik gehaald, doet het uitstekend. Samen met de Vrij overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 17 Share Gepost January 17 Poh transferzomertje dit zeg bij Birmingham. Kon op alles posities waar ik back-up nodig was prima talenten ophalen en was op zoek naar een doelman en een spits. Vidovic ging terug naar Bayern, Met 39 goals een super seizoen gehad, maar er zat weinig rek meer in en dan is 34 miljoen veel geld. Zeker toen ik zag dat Moukoko voor 18 miljoen op de TL stond. Die dus maar direct gehaald. Toen viel mijn oog op Mamardashvili. Die was voor 5,5 miljoen op te halen bij Celta de Vigo. Koopjes wat mij betreft. Moukoko nog maar 21 en Mamardashvili 25. Team is klaar voor ons 1e CL seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 17 Share Gepost January 17 14 uur geleden zei Oerlie: Uiteindelijk in ons eerste seizoen op een keurige 14e plek geëindigd, waar we op voorhand degradatiekandidaat nummer 1 waren! Toon verborgen inhoud @ReneLeBlanc we gaan het moeten doen met 3 miljoen TB, wordt dus weer creatief boekhouden haha. Poeh, 3 miljoen Dat is niet veel zeg, de knetters. Misschien moederclub vinden om nog wat spelers goedkoop aan te kunnen trekken? Sowieso zit bij City natuurlijk wel veel talent wat je zou kunnen huren. Wordt een hels karwei denk ik haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 17 Share Gepost January 17 (edited) Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar ik vond dit topic erg leuk. Heb zelf geen tijd en energie om het op te pakken, maar wellicht iemand anders wel. Cc @neva, @FlyD, @Tim' en andere staffluitjes. Edit: bedoel staff-luitjes en geen staf-fluitjes. Is een wezenlijk verschil. Edited January 17 by Bolderbast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 17 Share Gepost January 17 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Poh transferzomertje dit zeg bij Birmingham. Kon op alles posities waar ik back-up nodig was prima talenten ophalen en was op zoek naar een doelman en een spits. Vidovic ging terug naar Bayern, Met 39 goals een super seizoen gehad, maar er zat weinig rek meer in en dan is 34 miljoen veel geld. Zeker toen ik zag dat Moukoko voor 18 miljoen op de TL stond. Die dus maar direct gehaald. Toen viel mijn oog op Mamardashvili. Die was voor 5,5 miljoen op te halen bij Celta de Vigo. Koopjes wat mij betreft. Moukoko nog maar 21 en Mamardashvili 25. Team is klaar voor ons 1e CL seizoen. Ah hier staat hoeveel je betaald hebt voor Moukoko. Wat een transfer zeg Weinig gespeeld zeker bij Dortmund dan? ls die 21 is, zit je nu in seizoen 3/4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost January 17 Share Gepost January 17 2042: Qatar heeft een speler in de top 10 van de GOAL50. Speelt die ook nog eens bij PSG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 17 Share Gepost January 17 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ah hier staat hoeveel je betaald hebt voor Moukoko. Wat een transfer zeg Weinig gespeeld zeker bij Dortmund dan? ls die 21 is, zit je nu in seizoen 3/4? Seizoen 2026/2027 staat op het punt van beginnen. Heeft inderdaad schandalig weinig gespeeld bij Dortmund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 17 Share Gepost January 17 12 uur geleden zei neva: Nou, Albanie treedt ergens in 2030/31 ofzo toe tot de EU, maar helaas leidt dat niet tot een versoepeling van de buitenlander-regels. Het bestuur wil mijn faciliteiten niet verbeteren, want die zijn goed genoeg. De jeugdscouting mag niet omhoog, want ze willen dat ik me focus op het halen van spelers. Maar ik heb 30 miljoen inmiddels (ze hebben het weer verhoogd), maar ik kan helemaal niemand halen, want ik mag maar 4 buitenlanders opstellen en ik heb er al 7 ofzo. De Albanezen die willen komen zijn niet goed genoeg en de Albanezen die goed genoeg zijn willen niet komen. Drama. Edit: Eindelijk Is dat hard-coded dat de buitenlander regel niet wordt versoepeld? Anders kan ik nog geluk hebben en dat het bij mij wel soepeler wordt. Netjes wat je presteert in de CL. Ik hoop zelf dat ik dit seizoen de knock out play off van de Europa League kan gaan bereiken. In de competitie helaas wel 7 punten achterstand in de winterstop op Tirana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 17 Share Gepost January 17 Kon deze jongen niet laten lopen. @Marvin weer eentje voor de collectie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Gepost January 17 Share Gepost January 17 (edited) Het eerste seizoen in de Premier League is ten einde. Wij hebben het voorbeeld van @ReneLeBlancgevolgd door de 5e plek in de competitie te bemachtigen. Dankzij de CL winst van Liverpool betekent dit zelfs dat wij mee mogen doen aan de groepsfase van het miljoenenbal. Tot mijn verbazing besloot het bestuur, zelfstandig, om ook een nieuw onderkomen te gaan bouwen. Hoe en wat is nog even afwachten. Het zal voor mij nu zaak worden de sterkhouders (met name de ontsnappingsclausules) weten te behouden en de selectie verder te versterken met wat ervaren krachten. Hiervoor heb ik een kleine 60 mil gekregen. Dit zal nog iets oplopen door wat overbodige spelers die mogen vertrekken. @007mark In de nationale bekertoernooien strandden we helaas al vrij vroeg waardoor prolongatie van de FA cup titel er helaas niet in zat. In de EL zijn wij in de kwartfinale uitgeschakeld door Benfica. Edited January 17 by Marvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 17 Share Gepost January 17 5 minuten geleden zei Marvin: Het eerste seizoen in de Premier League is ten einde. Wij hebben het voorbeeld van @ReneLeBlancgevolgd door de 5e plek in de competitie te bemachtigen. Dankzij de CL winst van Liverpool betekent dit zelfs dat wij mee mogen doen aan de groepsfase van het miljoenenbal. Tot mijn verbazing besloot het bestuur, zelfstandig, om ook een nieuw onderkomen te gaan bouwen. Hoe en wat is nog even afwachten. Het zal voor mij nu zaak worden de sterkhouders (met name de ontsnappingsclausules) weten te behouden en de selectie verder te versterken met wat ervaren krachten. Hiervoor heb ik een kleine 60 mil gekregen. Dit zal nog iets oplopen door wat overbodige spelers die mogen vertrekken. Held! Je hebt wel een stuk meer punten behaald dan ik. Met jouw puntenaantal was ik op een vierde plek geëindigd bij mij in de competitie, niet dat dat nou heel veel uitmaakt maar goed. Zaak is inderdaad om je kern bij elkaar te houden want ik merk dat het tweede seizoen in combinatie met de Champions League vreselijk pittig is. Hele wisselvallige uitslagen. Je zou Pavlovic en/of Daniliuc voor je CV posities kunnen checken, Ilic/Miretti voor CM, Balogun voor SP. Misschien heb je er wat aan. Stadion wordt bij mij inderdaad ook gebouwd, maar ik dacht dat ze er bij mij al eerder mee kwamen. Zal is ff checken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 17 Share Gepost January 17 (edited) Bizar. Na onze promotie helemaal níets te zoeken op dit niveau (derde niveau Zweden), maar we mogen nog een jaartje. Precies op de juiste momenten steeds een overwinning gestolen. Het is een jeugdchallenge, dus volgend seizoen valt zeer waarschijnlijk het doek, maar toch. Edited January 17 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 17 Share Gepost January 17 58 minuten geleden zei Marvin: Het eerste seizoen in de Premier League is ten einde. Wij hebben het voorbeeld van @ReneLeBlancgevolgd door de 5e plek in de competitie te bemachtigen. Dankzij de CL winst van Liverpool betekent dit zelfs dat wij mee mogen doen aan de groepsfase van het miljoenenbal. Tot mijn verbazing besloot het bestuur, zelfstandig, om ook een nieuw onderkomen te gaan bouwen. Hoe en wat is nog even afwachten. Het zal voor mij nu zaak worden de sterkhouders (met name de ontsnappingsclausules) weten te behouden en de selectie verder te versterken met wat ervaren krachten. Hiervoor heb ik een kleine 60 mil gekregen. Dit zal nog iets oplopen door wat overbodige spelers die mogen vertrekken. @007mark In de nationale bekertoernooien strandden we helaas al vrij vroeg waardoor prolongatie van de FA cup titel er helaas niet in zat. In de EL zijn wij in de kwartfinale uitgeschakeld door Benfica. Bizar wel zulkje goede resultaten in eerste PL seizoen direct. Heb zo'n voorgevoel dat mij dat niet gaat lukken met Sunderland. 2e seizoen zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel wat trager spelen trouwens. Ben ook flink aan de gang om bijvoorbeeld staff te verbeteren en dat soort 'randzaken'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schaduwspits Gepost January 17 Share Gepost January 17 Bij mijn Feyenoord game is iedereen geschorst na 2 gele kaarten, ik heb de update met amateurteams. Maar dat is toch niet zo in het echt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 17 Share Gepost January 17 22 minuten geleden zei Schaduwspits: Bij mijn Feyenoord game is iedereen geschorst na 2 gele kaarten, ik heb de update met amateurteams. Maar dat is toch niet zo in het echt? Nope, zit 'm dan waarschijnlijk in je lowerleague data file! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 17 Share Gepost January 17 @ReneLeBlanc Zoals beloofd: Diallo: Guler: En als ik je nog een tip mag geven: Jobe Bellingham Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 17 Share Gepost January 17 @Elsjorro1990 zo dan. Dat trio heeft allemaal echt een prachtige ontwikkeling doorgemaakt zeg Ik ga Bellingham zeker even scouten, stond al tijdje op mijn lijstje maar zat nogal ruim in de middenvelders. Thanks voor de tip iig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 17 Share Gepost January 17 Wat is die bellingham goed bij jou zeg. Bij mij totaal niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 17 Share Gepost January 17 16 minuten geleden zei putdus: Wat is die bellingham goed bij jou zeg. Bij mij totaal niet Heb hem ook echt vanaf dag 1 basis gezet ten koste van op dat moment betere spelers op zijn 16e. Zoals je ziet al bijna 150 competitieduels gespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 17 Share Gepost January 17 @Elsjorro1990 @putdus Daarnaast heeft hij een Dynamic Potential tussen de 60-80 (hoogste = 100). Zal dus per save verschillen hoe goed, of slecht, hij uiteindelijk is/word Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 17 Share Gepost January 17 Zojuist zei Jotew: @Elsjorro1990 @putdus Daarnaast heeft hij een Dynamic Potential tussen de 60-80 (hoogste = 100). Zal dus per save verschillen hoe goed, of slecht, hij uiteindelijk is/word Gok dat dit dan wel ongeveer de bovenkant is van hoe goed hij uiteindelijk kan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 17 Share Gepost January 17 Potverdorie @Fantasy, die buitenlandersrestricties zijn echt waardeloos. Moet je nou eens kijken wat mij maar 6,5 ton hoeft te kosten: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost January 17 Share Gepost January 17 Inmiddels weer een seizoen verder met Linfield, maar dit is wel ff lekker in de CL voorbereiding seizoen 2024/2025. Thuis 2-3 verloren van Shakhtar en dan even dit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vis Gepost January 17 Share Gepost January 17 Het is vast al vaker gevraagd, maar zijn ongeveer de kosten voor de eerste upgrade van de trainingsfaciliteiten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 17 Share Gepost January 17 3 minuten geleden zei Vis: Het is vast al vaker gevraagd, maar zijn ongeveer de kosten voor de eerste upgrade van de trainingsfaciliteiten? Dat ligt er aan op welk niveau je al zit, dus dat antwoord is helaas niet eenduidig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts