delichris Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 minuut geleden zei putdus: Eriksen wil zijn contract niet verlengen want alles open houden. Nu zeurt die op 32 jarige leeftijd dat hij een nieuw contract wilt want hij heeft zich ontwikkeld. Doe ik hem een nieuw contract, kan ik hem maar een contract aanbieden voor 10 maanden. Had ik ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 14 Share Gepost January 14 3 minuten geleden zei delichris: Had ik ook. Nu heb ik hem maar verkocht, aan porto. Bij mij wou die 160k per week verdienen en belangrijke basisspeler zijn. Nu bij Porto is die selectiespeler en verdient die 37k per week. Wat ik niet snap, bij mij was die als media omschrijving op het eind gewoon middenvelder en nu bij porto middenvelder van wereldklasse. Waar ligt dat dan aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 14 Share Gepost January 14 20 minuten geleden zei putdus: Nu heb ik hem maar verkocht, aan porto. Bij mij wou die 160k per week verdienen en belangrijke basisspeler zijn. Nu bij Porto is die selectiespeler en verdient die 37k per week. Wat ik niet snap, bij mij was die als media omschrijving op het eind gewoon middenvelder en nu bij porto middenvelder van wereldklasse. Waar ligt dat dan aan? Kan zijn dat Porto een kleinere club dan de jouwe is. Dan veranderd dat volgens mij ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 14 Share Gepost January 14 Even een goed ochtendje ervoor gezeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC14 Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei Bolderbast: Even een goed ochtendje ervoor gezeten 11 anders spelers opgesteld?😆 Wel netjes gedaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 14 Share Gepost January 14 4 minuten geleden zei JC14: 11 anders spelers opgesteld?😆 Wel netjes gedaan! Bijna ja. Nee, het is een combinatie van spelers die terugkwamen van een blessure, kleine aanpassing aan de tactiek en een vrij makkelijk programma. Zometeen moet ik tegen Bayern dus zal deze serie wel doorbroken worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 14 Share Gepost January 14 8 bundesliga duels zonder tegengoal. Knap hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei Bolderbast: Even een goed ochtendje ervoor gezeten Hoe staat de stand ervoor en wat waren je aankopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 14 Share Gepost January 14 11 minuten geleden zei Aaron21: Hoe staat de stand ervoor en wat waren je aankopen? Stand: Transfers: Eigenlijk geen directe basisspelers gehaald, op Gagliardini na. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14 Share Gepost January 14 Walker bedankt, Walker bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 14 Share Gepost January 14 Paar prima spelers in m'n jeugdintake gehad, waaronder een keeper (die ik niet had, dus een 'grijze' op goal). Maar die mag ik dus pas registreren als ze 16 worden, en laat dat nu net pas in december zijn. Een niveau hoger zonder keeper is wel echt een drama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 14 Share Gepost January 14 ik ben united. Een goede spaanse regen van 17 jaar gevonden. Wilt niet naar mijn club komen want wilt zich nog ontwikkelen bij zijn eigen club. Maar wilt wel naar Leicester liverpool en city, en vertrekt nu naar city. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 14 Author Share Gepost January 14 Hè bah, zo dichtbij en toch met lege handen achtergebleven uiteindelijk. Financieel is dit wel érg lekker, zo die twee voorrondes overleefd hebbende. Dankzij dit avontuurtje van een -70K naar een +700K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 14 Share Gepost January 14 2e competitie wedstrijd van de online save wedstrijd 3 1-0 onterecht bij Groningen verloren en wedstrijd 4 0-0 tegen Sparta. Het is dus echt alles of niets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 14 Share Gepost January 14 2 minuten geleden zei Djurovski: 2e competitie wedstrijd van de online save wedstrijd 3 1-0 onterecht bij Groningen verloren en wedstrijd 4 0-0 tegen Sparta. Het is dus echt alles of niets Braut Tjaland En die Valaker Edvardsen is tegen mij altijd heel irritant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 14 Share Gepost January 14 17 minuten geleden zei Rrrood: Braut Tjaland En die Valaker Edvardsen is tegen mij altijd heel irritant. Sinds Elia hem uit de basis heeft gehaald heb ik niet meer gescoord Hmm misschien is dat het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost January 14 Share Gepost January 14 Inmiddels seizoen acht met Olimpique Lyon afgesloten, en je raadt het al.. na vorig seizoen op 86 punten te zijn geëidigd is het ook dit seizoen niet gelukt om kampioen te worden (ondanks Negenentachtig punten) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 14 Share Gepost January 14 Even schelden in de 85e minuut Wát een emotionele achtbaan voor een eerste seizoen met Feyenoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 15 Share Gepost January 15 Ik krijg tijdens de wedstrijd wanneer een penalty word toegekend niet meer dat venster dat je de nemer kan aanpassen. Is dat eruit gehaald of heb ik perongeluk iets veranderd/uitgevinkt of wat dan ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC14 Gepost January 15 Share Gepost January 15 10 uur geleden zei CrisChivu: Inmiddels seizoen acht met Olimpique Lyon afgesloten, en je raadt het al.. na vorig seizoen op 86 punten te zijn geëidigd is het ook dit seizoen niet gelukt om kampioen te worden (ondanks Negenentachtig punten) Ik ben ook met een Lyon save bezig, eerste seizoen is bezig en sta na de winterstop 5 punten los. Geen idee of ik dit vol kan houden overigens😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 15 Share Gepost January 15 11 uur geleden zei CrisChivu: Inmiddels seizoen acht met Olimpique Lyon afgesloten, en je raadt het al.. na vorig seizoen op 86 punten te zijn geëidigd is het ook dit seizoen niet gelukt om kampioen te worden (ondanks Negenentachtig punten) Zuur zeg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 15 Share Gepost January 15 belooft een heel zwaar seizoen te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 15 Share Gepost January 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 15 Share Gepost January 15 Komt omdat er een goede kop op zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost January 15 Share Gepost January 15 Ben begin seizoen 3 (Feyenoord) op zoek naar een vervanger voor de vertrokken Giménez. Hojlund had ik hoog zitten maar heeft net verlengd helaas. Iemand leuke tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts