Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Kyrill:

Die Squadplanner als je die instelt, krijg je dan automatisch overal als opstelling je 1e keus als het 11 verschillende spelers zijn?:

Hoe moet ik dat zien? @Nom de Guerre @Fantasy @Mordurette

Meer als dit zijn de beste spelers per positie, zodat je een beeld krijgt van de diepte en samenstelling van je selectie, inclusief jeugddoorstroom. Ik denk dat dit althans is wat je vroeg.

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Meer als dit zijn de beste spelers per positie, zodat je een beeld krijgt van de diepte en samenstelling van je selectie, inclusief jeugddoorstroom. Ik denk dat dit althans is wat je vroeg.

Niet helemaal maar nu weet ik wel wat het is/doet haha

Ik dacht dat het een ''Lazy/Luie'' manier was om vooraf je opstelling door te geven maar is het dus niet haha, dank.

Want vooral omdat je spelers omhoog of om omlaag kan bewegen naar 1e,2e,3e keus etc 

Dacht ik dat je hiermee vooraf je opstelling kon bepalen, dus vandaar, is dus niet, muchas gracias.:cheer:

6 minuten geleden zei Kyrill:

Die Squadplanner als je die instelt, krijg je dan automatisch overal als opstelling je 1e keus als het 11 verschillende spelers zijn?:

Hoe moet ik dat zien? @Nom de Guerre @Fantasy @Mordurette

Nee, Trauner staat bijvoorbeeld bij mij rb, rechter centraal en linker centraal. Terwijl ik hem alleen zie als rechter centraal. Maar je kan ook jeugdspelers en shortlistspelers toevoegen. Ik heb bijvoorbeeld eens deze middenvelder voor volgend seizoen op mijn shortlist staat en ook al in mijn squadplanner. 

1 minuut geleden zei Arezo:

Nee, Trauner staat bijvoorbeeld bij mij rb, rechter centraal en linker centraal. Terwijl ik hem alleen zie als rechter centraal. Maar je kan ook jeugdspelers en shortlistspelers toevoegen. Ik heb bijvoorbeeld eens deze middenvelder voor volgend seizoen op mijn shortlist staat en ook al in mijn squadplanner. 

Dankjewel! Duidelijk!

image.thumb.jpeg.f70462b048e11b61237fcb03fd5b29b4.jpeg

Nou, na jaren geen FM even een testje gedaan met 10 wedstrijden en een eigen 4-3-3. Viel niet mee, dus ga me de komende tijd maar even meer in verdiepen nog. Eigenlijk alleen maar goals dmv voorzetten op beest Verheydt. Wat dan weer wel het idee was van de tactiek. Maar defensief centraal sneden ze er met regelmaat achter, dus dus leerzaam test spelletje.

Nee, hoor, @Kyrill. Ik werd geen kampioen met Ajax, dus eigenlijk ben ik een grote prutser :D.

Komt dat ik de eerste acht potjes even wilde kijken of 95% balbezit en 0-0 in schoten te benaderen viel. Daarna wel een inhaalrace, maar Feyenoord won alles de laatste tien duels. Moest nog op het matje komen bij het bestuur en was bijna ontslagen, twee weken voor de CL-finale :D 

Zojuist zei Titan:

Nee, hoor, @Kyrill. Ik werd geen kampioen met Ajax, dus eigenlijk ben ik een grote prutser .

Komt dat ik de eerste acht potjes even wilde kijken of 95% balbezit en 0-0 in schoten te benaderen viel. Daarna wel een inhaalrace, maar Feyenoord won alles de laatste tien duels. Moest nog op het matje komen bij het bestuur en was bijna ontslagen, twee weken voor de CL-finale  

CL>Kampioenschap Marcel :D  ;)

2 minuten geleden zei Titan:

Nee, hoor, @Kyrill. Ik werd geen kampioen met Ajax, dus eigenlijk ben ik een grote prutser :D.

Komt dat ik de eerste acht potjes even wilde kijken of 95% balbezit en 0-0 in schoten te benaderen viel. Daarna wel een inhaalrace, maar Feyenoord won alles de laatste tien duels. Moest nog op het matje komen bij het bestuur en was bijna ontslagen, twee weken voor de CL-finale :D 

Ik zag je screen met die 91 procent balbezit. Denk, leuk, ga ik met FC Eindhoven ook proberen. Derde minuut 2-0 achter. Laat maar weer.

47 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Zo, jaarlijks seizoen met Ajax zit er op. Maar eens rustig nadenken waar we dit jaar de youth only challenge starten. Wonder boven wonder had mijn vrouw niet alleen een slaapdienst gisteravond, maar ook een dagdienst morgen. Kids voor de tablet, papa achter de pc. 

Weet mama dat wel :classic_biggrin:

9 uur geleden zei SantiagoMunez:

Dit brengt me toch aan het twijfelen of een LLM-save nu de beste keuze is. 😅

edit: of LLM is juist geschikt, omdat de transfers minder relevant zijn en de bug later in-game wordt aangepast?

Na drie edities met Dulwich, is de keuze dit jaar gevallen op Buxton FC in de VNL North. 🔥