Gert Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Hier wel nog druk in FM. Dit gaat nog een erg interessante titelrace worden, waar ik toch mag hopen dat Feyenoord ook een keer een potje gaat verliezen. Onderlinge duel eindigde 3-2 voor Feyenoord, waar wij veel hogere xG hadden. Dus ik heb nog wel hoop op de volgende ontmoeting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 @Glenn08 @OrrieIk bedoel de spelers t/m 18 jaar die zich bij hun eigen club willen ontwikkelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 3 uur geleden zei neva: Ik heb nog niet het FM gevoel te pakken. Te weinig tijd, zin. Kan me er niet toe zetten. Zonde. Maar toch gaan we even een nieuwe nieuwe nieuwe poging doen. En met welke club ga je starten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Laatste wedstrijd van het seizoen, 3 punten achter op de koploper, maar.... M'n keeper moet naar het EK en kan dus niet worden opgesteld. Koploper Malaga verliest en dus heb ik alleen maar een overwinning nodig. 3-2 verloren van Alaves omdat m'n reservedoelman 3 blunders maakt Wel gepromoveerd, maar die gast mag meteen vertrekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 6 uur geleden zei Gert: Hier wel nog druk in FM. Dit gaat nog een erg interessante titelrace worden, waar ik toch mag hopen dat Feyenoord ook een keer een potje gaat verliezen. Onderlinge duel eindigde 3-2 voor Feyenoord, waar wij veel hogere xG hadden. Dus ik heb nog wel hoop op de volgende ontmoeting. Oi oi oi....... Onderlinge duel werd gelijk en in Rotterdam verliezen ze vrijwel geen punten en zijn ze nog zonder nederlaag. De rest is wel achter ons, dus nog 4 wedstrijden strijden en hopen op een misstap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 7 uur geleden zei neva: Ik heb nog niet het FM gevoel te pakken. Te weinig tijd, zin. Kan me er niet toe zetten. Zonde. Maar toch gaan we even een nieuwe nieuwe nieuwe poging doen. ik ook. Vindt t lastig wie te kopen enz, Had ik eerder nooit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Op 27-12-2022 om 23:06 zei Nom de Guerre: Directe eerste keeper? Of een jaartje in de schaduw van DDG ontwikkelen? direct eerste keeper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 46 minuten geleden zei putdus: direct eerste keeper Dat is een uitdaging aan die prijs. Tim Rönning, Alessandro Plizzari, Geronimo Rulli. Caprile en Bijlow wellicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 1 uur geleden zei putdus: direct eerste keeper Dominik Livakovic, Ugurcan Cakir, Altay Bayindir, Juan Musso, Alex Meret, Giorgi Mamardaschvili Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Kreeg een aanbod van Leicester half november tijdens Metz game, en besloten even de uitdaging aan te gaan. Stonden toen twaalfde. Niet gekeken naar selectie maar gewoon erin gesprongen. Helaas net niet gered om Man City van de troon te stoten, maar gezien de achterstand van toen (16 punten) is het toch een lekkere prestatie. De 8-3 winst op Real Sociedad in de finale van de Europa League was mede te danken aan de vijf goals van Daka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Na back-to-back promoties met Wrexham ga ik zo de playoffs spelen om naar de Championship te gaan. #Spannond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Succes @Arezo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Het mocht niet baten. Oxford United heeft ons terug de schoolboeken ingestuurd. Is helemaal niet erg. Onze prognose was 13e. Middenmoot. Ik werd 6e. Door selecteren nu. Wil je weten hoe ik dat doe? Luister dan over 3 weken de FMU Podcast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 2 uur geleden zei Gert: Oi oi oi....... Onderlinge duel werd gelijk en in Rotterdam verliezen ze vrijwel geen punten en zijn ze nog zonder nederlaag. De rest is wel achter ons, dus nog 4 wedstrijden strijden en hopen op een misstap. Dit is de kans met nog 3 potten te gaan. Wel zelf nog conference league halve finales tussendoor dus hopelijk kunnen we het heel houden en het ritme erin houden. Spannend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 6 uur geleden zei Jotew: En met welke club ga je starten? Ik begin even met een korte game om het gevoel weer terug te krijgen, dus ik ben begonnen met de Bottom at Christmas challenge. Everton it is. Eerste paar duels gespeeld, ging best oké, dus het begin oogt hoopvol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 29, 2022 Author Share Gepost December 29, 2022 9 uur geleden zei neva: Ik heb nog niet het FM gevoel te pakken. Te weinig tijd, zin. Kan me er niet toe zetten. Zonde. Maar toch gaan we even een nieuwe nieuwe nieuwe poging doen. Herkenbaar. Heel herkenbaar. Waar ga je starten? Ik ben nu met Barça begonnen, maar het kriebelt om ergens een kleine Europese competitie te downloaden en daar aan de slag te gaan. Litouwen, Andorra, Noord-Macedonië ofzo, iets in die categorie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Eindstand seizoen 3. Gaat erg lekker. Alleen Ajax blijft te goed, ook in de beker versla ik ze nog niet. Maar goed ik heb inmiddels een aardig transferbudget maar wil veel met jeugd doen en transfervrije spelers. Tot nu toe nog steeds geen spelers gehaald die duurder waren van Van der Boomen (275.000). Dat wil ik zo lang mogelijk volhouden Oja ook de laatste 16 van de Europa League gehaald.. In totaal iets van 9-5 ofzo verloren van onze Erik ten Hag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 6 minuten geleden zei Fantasy: Herkenbaar. Heel herkenbaar. Waar ga je starten? Ik ben nu met Barça begonnen, maar het kriebelt om ergens een kleine Europese competitie te downloaden en daar aan de slag te gaan. Litouwen, Andorra, Noord-Macedonië ofzo, iets in die categorie. Doe nou gewoon een netwerkgame met mij. Ik kan ook 's nachts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 29, 2022 Author Share Gepost December 29, 2022 Zojuist zei Arezo: Doe nou gewoon een netwerkgame met mij. Ik kan ook 's nachts Haha vannacht was een uitzondering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 De vrouw is alweer thuis dus kan het seizoen nu niet afmaken 🙁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 45 minuten geleden zei Fantasy: Herkenbaar. Heel herkenbaar. Waar ga je starten? Ik ben nu met Barça begonnen, maar het kriebelt om ergens een kleine Europese competitie te downloaden en daar aan de slag te gaan. Litouwen, Andorra, Noord-Macedonië ofzo, iets in die categorie. Ja, nou postten we tegelijk, maar de Xmas challenge met Everton nu. Wil ook wel weer een lange save starten, maar of ik nu voor de Pentagon challenge of de San Marino challenge ga, het voelt even heel erg repetitief en ik ben er vrij snel weer klaar mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 29, 2022 Author Share Gepost December 29, 2022 3 minuten geleden zei neva: Ja, nou postten we tegelijk, maar de Xmas challenge met Everton nu. Wil ook wel weer een lange save starten, maar of ik nu voor de Pentagon challenge of de San Marino challenge ga, het voelt even heel erg repetitief en ik ben er vrij snel weer klaar mee. Kies jij een land uit; beginnen we daar allebei separaat. En dan wie het snelst de CL haalt/wint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 Gaat erg lekker dit 2e seizoen. Hopelijk kunnen we deze reeks lang door trekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 (edited) Weet iemand of het mogelijk is dat MVV achteraf in FM een reserve team krijgt? Nu is het enkel u18, en het 1ste. Edit: Nevermind, kan je gewoon aanvragen bij het bestuur Edited December 29, 2022 by Glenn08 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 29, 2022 Share Gepost December 29, 2022 19 minuten geleden zei Fantasy: Kies jij een land uit; beginnen we daar allebei separaat. En dan wie het snelst de CL haalt/wint Oké. Ik doe een paar suggesties en jij kiest. Ierland, Letland, Albanië, Macedonië, Cyprus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts