Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Hier wel nog druk in FM. Dit gaat nog een erg interessante titelrace worden, waar ik toch mag hopen dat Feyenoord ook een keer een potje gaat verliezen. Onderlinge duel eindigde 3-2 voor Feyenoord, waar wij veel hogere xG hadden. Dus ik heb nog wel hoop op de volgende ontmoeting.

stand.thumb.jpg.de6e0007e04041f65ab89b93d972225d.jpg

Laatste wedstrijd van het seizoen, 3 punten achter op de koploper, maar.... M'n keeper moet naar het EK en kan dus niet worden opgesteld. Koploper Malaga verliest en dus heb ik alleen maar een overwinning nodig. 3-2 verloren van Alaves omdat m'n reservedoelman 3 blunders maakt :classic_dry:

Wel gepromoveerd, maar die gast mag meteen vertrekken.

6 uur geleden zei Gert:

Hier wel nog druk in FM. Dit gaat nog een erg interessante titelrace worden, waar ik toch mag hopen dat Feyenoord ook een keer een potje gaat verliezen. Onderlinge duel eindigde 3-2 voor Feyenoord, waar wij veel hogere xG hadden. Dus ik heb nog wel hoop op de volgende ontmoeting.

stand.thumb.jpg.de6e0007e04041f65ab89b93d972225d.jpg

Oi oi oi.......

stand2.thumb.jpg.6d87e846a0125cf5eccd4ac75f65f132.jpg

Onderlinge duel werd gelijk en in Rotterdam verliezen ze vrijwel geen punten en zijn ze nog zonder nederlaag. De rest is wel achter ons, dus nog 4 wedstrijden strijden en hopen op een misstap.

Kreeg een aanbod van Leicester half november tijdens Metz game, en besloten even de uitdaging aan te gaan. Stonden toen twaalfde. Niet gekeken naar selectie maar gewoon erin gesprongen. Helaas net niet gered om Man City van de troon te stoten, maar gezien de achterstand van toen (16 punten) is het toch een lekkere prestatie. De 8-3 winst op Real Sociedad in de finale van de Europa League was mede te danken aan de vijf goals van Daka 

leicester.png

2 uur geleden zei Gert:

Oi oi oi.......

stand2.thumb.jpg.6d87e846a0125cf5eccd4ac75f65f132.jpg

Onderlinge duel werd gelijk en in Rotterdam verliezen ze vrijwel geen punten en zijn ze nog zonder nederlaag. De rest is wel achter ons, dus nog 4 wedstrijden strijden en hopen op een misstap.

Dit is de kans met nog 3 potten te gaan. Wel zelf nog conference league halve finales tussendoor dus hopelijk kunnen we het heel houden en het ritme erin houden. Spannend.

wedstrijden.jpg.835b7d9f973e62817fc062540c999efe.jpg

6 uur geleden zei Jotew:

En met welke club ga je starten?

Ik begin even met een korte game om het gevoel weer terug te krijgen, dus ik ben begonnen met de Bottom at Christmas challenge. Everton it is. 

Eerste paar duels gespeeld, ging best oké, dus het begin oogt hoopvol.

9 uur geleden zei neva:

Ik heb nog niet het FM gevoel te pakken. Te weinig tijd, zin. Kan me er niet toe zetten. Zonde. Maar toch gaan we even een nieuwe nieuwe nieuwe poging doen.

Herkenbaar. Heel herkenbaar. Waar ga je starten? Ik ben nu met Barça begonnen, maar het kriebelt om ergens een kleine Europese competitie te downloaden en daar aan de slag te gaan. Litouwen, Andorra, Noord-Macedonië ofzo, iets in die categorie. 

Eindstand seizoen 3. Gaat erg lekker. Alleen Ajax blijft te goed, ook in de beker versla ik ze nog niet. Maar goed ik heb inmiddels een aardig transferbudget maar wil veel met jeugd doen en transfervrije spelers. Tot nu toe nog steeds geen spelers gehaald die duurder waren van Van der Boomen (275.000). Dat wil ik zo lang mogelijk volhouden :D Oja ook de laatste 16 van de Europa League gehaald.. In totaal iets van 9-5 ofzo verloren van onze Erik ten Hag.

strgfhfdrtgf3.png

6 minuten geleden zei Fantasy:

Herkenbaar. Heel herkenbaar. Waar ga je starten? Ik ben nu met Barça begonnen, maar het kriebelt om ergens een kleine Europese competitie te downloaden en daar aan de slag te gaan. Litouwen, Andorra, Noord-Macedonië ofzo, iets in die categorie. 

Doe nou gewoon een netwerkgame met mij. Ik kan ook 's nachts:checkit:

45 minuten geleden zei Fantasy:

Ja, nou postten we tegelijk, maar de Xmas challenge met Everton nu. Wil ook wel weer een lange save starten, maar of ik nu voor de Pentagon challenge of de San Marino challenge ga, het voelt even heel erg repetitief en ik ben er vrij snel weer klaar mee.

3 minuten geleden zei neva:

Ja, nou postten we tegelijk, maar de Xmas challenge met Everton nu. Wil ook wel weer een lange save starten, maar of ik nu voor de Pentagon challenge of de San Marino challenge ga, het voelt even heel erg repetitief en ik ben er vrij snel weer klaar mee.

Kies jij een land uit; beginnen we daar allebei separaat. En dan wie het snelst de CL haalt/wint (d)