Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

19 uur geleden zei delichris:

Ik hink op twee gedachten. Ik zit nu zo rond 27 augustus en ik heb Casemiro en de Gea op de transferlijst gezet. Bij zitten over de 1,5 miljoen per maand aan salaris. En aangezien ik het geld kan gebruiken wil ze dus verkopen.

zit je in je eerste seizoen?

10 uur geleden zei 007mark:

Soms is FM zo kut he. Heb al 4 geblesseerde spelers (Hancko, Lopez, Timber en Pedersen) + net op donderdags uitgeschakeld door Arsenal in de EL....speel ik vervolgens tegen Ajax uit. En dan doodleuk Idrissi en Fofana missen omdat die al bij hun nationale team zijn voor de interlandbreak

Kon je die interlandverzoeken voor die twee niet weigeren? Weet niet of jij ook in seizoen 1 zit maar ik had hetzelfde met Walemark. Die werd opgeroepen voor een oefenpot met Zweden tegen Thailand terwijl inderdaad de Klassieker op het programma stond :D Heb m niet vrijgegeven voor Zweden.

Zojuist zei MarcFR:

Kon je die interlandverzoeken voor die twee niet weigeren? Weet niet of jij ook in seizoen 1 zit maar ik had hetzelfde met Walemark. Die werd opgeroepen voor een oefenpot met Zweden tegen Thailand terwijl inderdaad de Klassieker op het programma stond :D Heb m niet vrijgegeven voor Zweden.

Oefenpotten kan je idd weigeren ja, doe ik zelf ook meer dan eens :)

1 uur geleden zei MarcFR:

Dat was sowieso al te laat, maar had ook nergens gezien dat ze deze wedstrijd zouden missen. Totdat ik richting de wedstrijd doorklikte zegmaar en mijn opstelling moest invullen.

Uiteindelijk 2-0 verloren, vrij kansloos.  Probeerde nog heel verdedigend te spelen, maar helaas. Wieffer pakt dan ook nog rood, wat niet meehelpt :D

Na de Europese uitschakeling en verlies tegen Ajax geen heel zwaar programma meer in de Eredivisie. Dus besloten om mijn VM's naar voren te schuiven naar MC's. Op die manier Szymanski ingepast, zodat Kökcü iets naar achter zou spelen samen met Timber. In plaats van koppeltje Timber-Geertruida daar als VM's. Zag namelijk dat mijn xG nooit heel hoog was en ik toch met moeite wedstrijden wist te winnen. Ook al stond ik bovenaan, wilde iets meer intensiteit en dominantie zien. Ook omdat we dus geen Europese wedstrijden meer hebben. Krijg je dit: 

image.png.fa690c9b255bae77594658173fb7c947.png

Hoogste xG voor van het seizoen, maar schiet Mijnans ineens een directe vrije trap erin.

7 minuten geleden zei JoelAjax:

Lekkerder kan een winst niet zijn :-D

Alles of niets na de 85e minuut, wat resulteerde in de 3-3. Daarna weer naar de oorspronkelijke tactiek gegaan en nog de winst binnengesleept, lekker zeg!

image.thumb.png.6e9d0f42f1ebcbbd624a73d368e2c5e1.png

Lekker bezig. Screentje Monticelli en Babadi aub?

15 minuten geleden zei Keko:

image.png.bed9227154f3f2cc801071e38068dde4.png

9e penalty was de beslissende Bizarre wedstrijd, Real uitgeschakeld als tweede divisionist. Ze hadden wel een B-team, maar alsnog

image.png.6cfd8bb004784221cedd53c21a1cee12.png

Ik denk dat ik maar even niet meer in Madrid kom :D

Nu in de halve finale tegen Barcelona. Heb alleen nog geen cent gekregen aan prijzengeld, komt dat later pas?

1 minuut geleden zei JoelAjax:

Dankje! Monticelli heeft zich niet heel geweldig ontwikkeld, maar doet het wel goed. Babadi pas op zijn 20e gehaald en was al erg goed.

Schermafbeelding 2022-12-27 om 14.30.22.png

Schermafbeelding 2022-12-27 om 14.32.50.png

Badadi is duidelijk de betere speler ja, maar Monticelli scoort gelukkig wel veel, ondanks zijn mindere ontwikkeling! Graag gedaan :)

48 minuten geleden zei Keko:

image.png.6cfd8bb004784221cedd53c21a1cee12.png

Ik denk dat ik maar even niet meer in Madrid kom

Nu in de halve finale tegen Barcelona. Heb alleen nog geen cent gekregen aan prijzengeld, komt dat later pas?

Volgens mij krijg je na iedere gespeelde wedstrijd altijd een bedrag (afhankelijk van het resultaat), en voor een eindklassering. Maar dat zou ook ergens in het spel te vinden moeten zijn.