Kyrill Gepost December 25, 2022 Share Gepost December 25, 2022 9 minuten geleden zei Willem: @Kyrill Ligt aan de tegenstander wat ik doe bij uitduels maar bijv. tegen lagere teams (laten we zeggen 12e of lager op de ranglijst) houd ik dezelfde mentaliteit en speelwijze aan, worden de teams beter kan je switchen van aanvallend naar positief of op andere manieren net een tikkeltje verdedigender spelen. Ik gooi het niet allemaal overhoop maar leg de nuances net een beetje anders. Soms werkt het alsnog niet maar wat ik heb geleerd is dat je in ieder geval niet alles overhoop moet gooien en verdedigend moet spelen of moet schakelen naar 5 verdedigers terwijl je normaal gesproken met 4 speelt bijvoorbeeld. Voor de spelers is het (vooral in uitduels) belangrijk dat ze bekend zijn met de formatie en zich hier comfortabel bij voelen. Geweldig maat. Thnx thnx!! Hoop dat dit gaat werken voor mijn Fiorentina en Arsenal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost December 25, 2022 Share Gepost December 25, 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Daar kan/is de rust halverwege toch voor of aan het einde van het duel? Euh nee? Je moet toch ten alle tijden je spelers al dan niet individueel moeten kunnen toespreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 25, 2022 Share Gepost December 25, 2022 28 minuten geleden zei Jotew: Euh nee? Je moet toch ten alle tijden je spelers al dan niet individueel moeten kunnen toespreken. Ten allen tijden is wat overdreven... Niet? Kan ook zkr 3-5x per helft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 5 matchen voor het einde kampioen en zeker van promotie naar Bundesliga 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 13 uur geleden zei Kyrill: Ten allen tijden is wat overdreven... Niet? Kan ook zkr 3-5x per helft? Ten alle tijden als in op elk moment van de wedstrijd... In het echt zit daar ook geen limiet op hoe vaak een trainer wat kan zeggen. Als ik in minuut 21 een speler wil oppeppen omdat hij slordig word, wil ik ook een minuut later bijvoorbeeld een buitenspeler kunnen complimenteren wanneer hij een goede actie maakt.. Daarom ook de vraag of het een 'game-coded' dingetje is dat het soms wedstrijdminuten lang niet mogelijk is wat te 'roepen'.. Hoevaak een ieder dan zijn zegje wil doen vanaf de zijlijn kan iedereen prima voor zichzelf invullen en bepalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 27 minuten geleden zei Jotew: Ten alle tijden als in op elk moment van de wedstrijd... In het echt zit daar ook geen limiet op hoe vaak een trainer wat kan zeggen. Als ik in minuut 21 een speler wil oppeppen omdat hij slordig word, wil ik ook een minuut later bijvoorbeeld een buitenspeler kunnen complimenteren wanneer hij een goede actie maakt.. Daarom ook de vraag of het een 'game-coded' dingetje is dat het soms wedstrijdminuten lang niet mogelijk is wat te 'roepen'.. Hoevaak een ieder dan zijn zegje wil doen vanaf de zijlijn kan iedereen prima voor zichzelf invullen en bepalen. OK. Geen idee, misschien weet @Stefan.Dit aangezien hij voor ze werkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 58 minuten geleden zei Michiel RAFC: 5 matchen voor het einde kampioen en zeker van promotie naar Bundesliga 2 2 men team Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 (edited) Eerste overwinning van een ploeg uit LaLiga. Vooral de manier waarop ben ik niet ontevreden mee. EDIT: Nou volgende ronde tegen Real Madrid, was leuk Edited December 26, 2022 by Keko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Speel je thuis of uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Ik hink op twee gedachten. Ik zit nu zo rond 27 augustus en ik heb Casemiro en de Gea op de transferlijst gezet. Bij zitten over de 1,5 miljoen per maand aan salaris. En aangezien ik het geld kan gebruiken wil ze dus verkopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Keer met een topclub begonnen. Manchester United, prognose is zesde. Moet te doen zijn. Wat een salarissen geeft die club uit zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 4 minuten geleden zei putdus: Keer met een topclub begonnen. Manchester United, prognose is zesde. Moet te doen zijn. Wat een salarissen geeft die club uit zeg. En je staat heel dik in de schulden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Back-to-back promoties met Wrexham. Volgend jaar onze kunsten vertonen in de League 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 2 uur geleden zei Keko: Eerste overwinning van een ploeg uit LaLiga. Vooral de manier waarop ben ik niet ontevreden mee. EDIT: Nou volgende ronde tegen Real Madrid, was leuk En jij bent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Seizoen 2 ging ook wel aardig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: En jij bent? Melilla UD, een overzicht van de eerste seizoenen komt binnenkort in de podcast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoelAjax Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Creëer je een hoop kansen tegen Bayern uit, scoor je 3 keer, maar speel je tegen een gozer genaamd Kylian Mbappé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 18 minuten geleden zei Keko: Melilla UD, een overzicht van de eerste seizoenen komt binnenkort in de podcast. Lekker teasertje, wat ben je toch een professional. Ik spoiler alles met mijn domme bek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 dit is nog eens een manier om ons te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League! Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Ben ik de enige? Maar ik krijg al weken om de haverklap te horen van mijn staff tijdens de wedstrijd, remove ''Stay on Feet'' instructie omdat we teveel overtredingen maken... en gele kaarten pakken daar mee. Maar dat is toch absurd? Get stuck in is daar toch JUIST voor, niet Stay on Feet?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orrie Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 (edited) 30 minuten geleden zei Kyrill: Ben ik de enige? Maar ik krijg al weken om de haverklap te horen van mijn staff tijdens de wedstrijd, remove ''Stay on Feet'' instructie omdat we teveel overtredingen maken... en gele kaarten pakken daar mee. Maar dat is toch absurd? Get stuck in is daar toch JUIST voor, niet Stay on Feet?! Als ik eerlijk ben let ik niet zo op die dingen man. Vind een hoop van de dingen die je staf adviseren niet de moeite waard om te lezen, zowel tijdens als buiten de wedstrijden. Edited December 26, 2022 by Orrie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Soms is FM zo kut he. Heb al 4 geblesseerde spelers (Hancko, Lopez, Timber en Pedersen) + net op donderdags uitgeschakeld door Arsenal in de EL....speel ik vervolgens tegen Ajax uit. En dan doodleuk Idrissi en Fofana missen omdat die al bij hun nationale team zijn voor de interlandbreak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Op 18-12-2022 om 16:41 zei Thomassje123: Check En dat is back to back Verdiend? Nee zeker niet maar hij is wel lekker. Nu ook wel ons definitief in de top top van Europa genesteld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orrie Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Vandaag een game met Chelsea gestart. In de eerste 8 wedstrijden scoorde mijn spitsen (Aubameyang en Broja) slechts 2 keer, waarna ik Havertz de kans begon te geven. Vervolgens in de eerste 2 potjes tweemaal een hattrick, lekker zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Wel mooi om nu aan deze zijde van dit soort scores te staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts