Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

9 minuten geleden zei Willem:

@Kyrill Ligt aan de tegenstander wat ik doe bij uitduels maar bijv. tegen lagere teams (laten we zeggen 12e of lager op de ranglijst) houd ik dezelfde mentaliteit en speelwijze aan, worden de teams beter kan je switchen van aanvallend naar positief of op andere manieren net een tikkeltje verdedigender spelen.

Ik gooi het niet allemaal overhoop maar leg de nuances net een beetje anders. Soms werkt het alsnog niet maar wat ik heb geleerd is dat je in ieder geval niet alles overhoop moet gooien en verdedigend moet spelen of moet schakelen naar 5 verdedigers terwijl je normaal gesproken met 4 speelt bijvoorbeeld. Voor de spelers is het (vooral in uitduels) belangrijk dat ze bekend zijn met de formatie en zich hier comfortabel bij voelen.

Geweldig maat. Thnx thnx!! Hoop dat dit gaat werken voor mijn Fiorentina en Arsenal. 

13 uur geleden zei Kyrill:

Ten allen tijden is wat overdreven... Niet? Kan ook zkr 3-5x per helft? 

Ten alle tijden als in op elk moment van de wedstrijd...  In het echt zit daar ook geen limiet op hoe vaak een trainer wat kan zeggen. Als ik in minuut 21 een speler wil oppeppen omdat hij slordig word, wil ik ook een minuut later bijvoorbeeld een buitenspeler kunnen complimenteren wanneer hij een goede actie maakt.. Daarom ook de vraag of het een 'game-coded' dingetje is dat het soms wedstrijdminuten lang niet mogelijk is wat te 'roepen'.. Hoevaak een ieder dan zijn zegje wil doen vanaf de zijlijn kan iedereen prima voor zichzelf invullen en bepalen.

27 minuten geleden zei Jotew:

Ten alle tijden als in op elk moment van de wedstrijd...  In het echt zit daar ook geen limiet op hoe vaak een trainer wat kan zeggen. Als ik in minuut 21 een speler wil oppeppen omdat hij slordig word, wil ik ook een minuut later bijvoorbeeld een buitenspeler kunnen complimenteren wanneer hij een goede actie maakt.. Daarom ook de vraag of het een 'game-coded' dingetje is dat het soms wedstrijdminuten lang niet mogelijk is wat te 'roepen'.. Hoevaak een ieder dan zijn zegje wil doen vanaf de zijlijn kan iedereen prima voor zichzelf invullen en bepalen.

OK. Geen idee, misschien weet @Stefan.Dit aangezien hij voor ze werkt. 

Ben ik de enige? Maar ik krijg al weken om de haverklap te horen van mijn staff tijdens de wedstrijd, remove ''Stay on Feet'' instructie omdat we teveel overtredingen maken... en gele kaarten pakken daar mee. Maar dat is toch absurd? Get stuck in is daar toch JUIST voor, niet Stay on Feet?!

30 minuten geleden zei Kyrill:

Ben ik de enige? Maar ik krijg al weken om de haverklap te horen van mijn staff tijdens de wedstrijd, remove ''Stay on Feet'' instructie omdat we teveel overtredingen maken... en gele kaarten pakken daar mee. Maar dat is toch absurd? Get stuck in is daar toch JUIST voor, niet Stay on Feet?!

Als ik eerlijk ben let ik niet zo op die dingen man. Vind een hoop van de dingen die je staf adviseren niet de moeite waard om te lezen, zowel tijdens als buiten de wedstrijden. 

Edited by Orrie

Soms is FM zo kut he. Heb al 4 geblesseerde spelers (Hancko, Lopez, Timber en Pedersen) + net op donderdags uitgeschakeld door Arsenal in de EL....speel ik vervolgens tegen Ajax uit. En dan doodleuk Idrissi en Fofana missen omdat die al bij hun nationale team zijn voor de interlandbreak :cab: