Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

48 minuten geleden zei dvsermelo:

Huh, wat is dit? Heeft iemand dit wel eens eerder gehad?

5hqSGWm.png

5 minuten geleden zei Steels:

Pc afgesloten tijdens het opslaan of spelen? 

Vaker dan mij lief is, heel irritant. @Rob1981heeft dit sowieso meegemaakt en denk andere users ook. Dit is precies 100% de reden waarom ik overdreven veel save. Ik heb gemiddeld tussen 6-10 aparte save files van exact zelfde tijdstip en verder nog gemiddeld genomen 4-8 backup save files. Heb loop der jaren vaak save verloren zoals jij nu hebt dvs. Tegenwoordig heb ik dus heel veel save files en hoef ik nooit meer dingen opnieuw te spelen. 

31 minuten geleden zei Steels:

Pc afgesloten tijdens het opslaan of spelen? 

Nee, dat niet.

23 minuten geleden zei Kyrill:

Vaker dan mij lief is, heel irritant. @Rob1981heeft dit sowieso meegemaakt en denk andere users ook. Dit is precies 100% de reden waarom ik overdreven veel save. Ik heb gemiddeld tussen 6-10 aparte save files van exact zelfde tijdstip en verder nog gemiddeld genomen 4-8 backup save files. Heb loop der jaren vaak save verloren zoals jij nu hebt dvs. Tegenwoordig heb ik dus heel veel save files en hoef ik nooit meer dingen opnieuw te spelen. 

Ik heb ook altijd een paar backups, maar die hebben hetzelfde probleem. 

3 uur geleden zei Willem:

@Aaron21 Ik switch net als @DavyPeeters tussen een paar formaties maar hierbij is het spelidee wel altijd ongeveer hetzelfde, alleen de nuances liggen net iets anders. Als dat niet het geval is en de formatie en spelopvatting veranderen elke keer vrij drastisch dan snap ik inderdaad wat je bedoelt, dat werkt niet.

Precies!

Soms als mijn nr 10 wat rust kan gebruiken zet ik een spits extra die ritme nodig heeft, en de flanken blijven hoog staan..dat is dan ongeveer de enige reden om te switchen tussen 4-2-3-1 en 4-2-4