Brozai Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 Lijkt wel of ik tegen een bug aanloop. Ik verkoop bij Feyenoord eerst Jahanbaksh voor 4 mil, toen kreeg ik 3.5 mil transferbudget, maar kon geen enkel salaris betalen. Salarisbudget was ook niet aan te passen. Nou ok, jammer. Nu heb ik Bijlow verkocht voor 25mil en dus 16 miljoen transferbudget, maar m’n salarisbudget staat nogsteeds onaanpasbaar vast op -1 miljoen. Ik heb dit in 17 jaar FM nog nooit meegemaakt. Hebben jullie hier ook last van? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 12 uur geleden zei Keko: Even een vraagje aan mijn FM-vrienden. Ik speel nu in de tweede divisie van Spanje, en daar is de regel dat het totale salaris van de ingeschreven spelers niet boven de 297.000 euro p/m mag liggen. Echter, als ik kijk naar alle andere teams, gaan die daar ver, maar dan ook ver boven. Elche heeft met 3 spelers dat plafond al bereikt. Hoe kan dit? dat komt omdat er in Spanje een regel is dat je salarissen volgens mij maar een bepaald aandeel mogen zijn van je omzet, Elche mag hun spelers meer bieden omdat ze een hogere omzet hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 19 uur geleden zei 007mark: Zit eigenlijk de promotieregel vanuit de Beloftencompetitie erin? Dat bijv Jong Feyenoord kan doorstromen naar de KKD uiteindelijk. Iemand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 Nou lekker schema in mei... Net verloren van Genoa waardoor we in de titelstrijd een puntje achter Juventus staan. Tegen Milan is de bekerfinale, tegen Real de CL-finale. Denk dat we vol voor die 2 moeten gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 21 minuten geleden zei 007mark: Iemand? in hoeverre ik het kan zien bij het reglement niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 19 minuten geleden zei Oerlie: in hoeverre ik het kan zien bij het reglement niet. En kan dat ingame nog veranderd worden denk je? @Richarð. weet jij hier iets over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 4 uur geleden zei 007mark: En kan dat ingame nog veranderd worden denk je? @Richarð. weet jij hier iets over? Ik heb geen FM23. Maar ik gok dat dit er niet in zit, FM kennende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 Op 4-12-2022 om 14:19 zei 007mark: Zit eigenlijk de promotieregel vanuit de Beloftencompetitie erin? Dat bijv Jong Feyenoord kan doorstromen naar de KKD uiteindelijk. Er zit geen promotie naar de KKD in FM23 helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost December 5, 2022 Share Gepost December 5, 2022 Weet iemand of, en zo ja waar, je het kleurenschema kan aanpassen? Stond in voorgaande edities altijd gewoon bij Voorkeuren als ik het me goed herinner, maar dat is nu niet het geval. In FM23 heeft je eigen team een paarse kleur waar paars vorige jaren altijd stond voor een satellietclub. Zou dit dus graag aanpassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giroud Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 1 uur geleden zei Arles: Weet iemand of, en zo ja waar, je het kleurenschema kan aanpassen? Stond in voorgaande edities altijd gewoon bij Voorkeuren als ik het me goed herinner, maar dat is nu niet het geval. In FM23 heeft je eigen team een paarse kleur waar paars vorige jaren altijd stond voor een satellietclub. Zou dit dus graag aanpassen. In de zoekbalk 'kleuren' typen en je bent er zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 6, 2022 Author Share Gepost December 6, 2022 7 uur geleden zei Giroud: In de zoekbalk 'kleuren' typen en je bent er zo Jij hebt het FM-leven van zo veel FM’ers nu makkelijker gemaakt. Dit heb ik in ruim tien jaar nog nooit gezien, dat er een zoekfunctie was in de instellingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 8 uur geleden zei Giroud: In de zoekbalk 'kleuren' typen en je bent er zo Kan jij daar die kleuren van je club en satellietclub wel wijzigen 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Jij hebt het FM-leven van zo veel FM’ers nu makkelijker gemaakt. Dit heb ik in ruim tien jaar nog nooit gezien, dat er een zoekfunctie was in de instellingen Waaaaaaaaaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 1 uur geleden zei Steels: Kan jij daar die kleuren van je club en satellietclub wel wijzigen 🤔 Net gecheckt, helaas niet haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giroud Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Ik kwam hier zelf ook echt veel te laat achter @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost December 6, 2022 Share Gepost December 6, 2022 Met twee veroorzaakte penalties en een slechte terugspeelbal bedank ik Sinterklaas Birmingham vandaag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Op 5-12-2022 om 19:26 zei FlyD: Er zit geen promotie naar de KKD in FM23 helaas. Kun je dit zelf wel via editor regelen of ook niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 49 minuten geleden zei nasje92: Kun je dit zelf wel via editor regelen of ook niet? Vast wel, maar daar ken ik niks van eerlijk gezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 (edited) 58 minuten geleden zei nasje92: Kun je dit zelf wel via editor regelen of ook niet? Er is editor data beschikbaar op het forum Edited December 7, 2022 by Copywriter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Op 6-12-2022 om 09:58 zei Fantasy: Jij hebt het FM-leven van zo veel FM’ers nu makkelijker gemaakt. Dit heb ik in ruim tien jaar nog nooit gezien, dat er een zoekfunctie was in de instellingen Ik kwam er gister ook voor het eerst achter na een post op de SI forums Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 1 uur geleden zei Copywriter: Er is editor data beschikbaar op het forum Wat bedoel je hier precies mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 23 minuten geleden zei nasje92: Wat bedoel je hier precies mee? Waarschijnlijk dat er op het forum een database te downloaden is voor de lagere divisies/klasses in NL. https://manutd.nl/forum/835-editor-data/ Maar durf niet te zeggen of daar die promotie tot de KKD in verwerkt is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 @nasje92 misschien kan de maker @Pa+rick antwoord geven of promotie / degradatie regeling van en naar de KKD opgenomen is. Ik weet wel dat hij al een aantal seizoenen gesimuleerd had. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Giovanni Di Lorenzo naait me even zeg, was nog prima geweest op rechtsback voor een jaartje maar hij kiest voor AC Milan. Had hem een contractverlenging aangeboden maar meneer laat ons in de steek voor het noorden van het land Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost December 7, 2022 Share Gepost December 7, 2022 Ik klaag niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts