Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Lijkt wel of ik tegen een bug aanloop. Ik verkoop bij Feyenoord eerst Jahanbaksh voor 4 mil, toen kreeg ik 3.5 mil transferbudget, maar kon geen enkel salaris betalen. Salarisbudget was ook niet aan te passen. Nou ok, jammer.

Nu heb ik Bijlow verkocht voor 25mil en dus 16 miljoen transferbudget, maar m’n salarisbudget staat nogsteeds onaanpasbaar vast op -1 miljoen. 

Ik heb dit in 17 jaar FM nog nooit meegemaakt. Hebben jullie hier ook last van?

12 uur geleden zei Keko:

Even een vraagje aan mijn FM-vrienden.

Ik speel nu in de tweede divisie van Spanje, en daar is de regel dat het totale salaris van de ingeschreven spelers niet boven de 297.000 euro p/m mag liggen.

Echter, als ik kijk naar alle andere teams, gaan die daar ver, maar dan ook ver boven. Elche heeft met 3 spelers dat plafond al bereikt. Hoe kan dit?

dat komt omdat er in Spanje een regel is dat je salarissen volgens mij maar een bepaald aandeel mogen zijn van je omzet, Elche mag hun spelers meer bieden omdat ze een hogere omzet hebben.

Weet iemand of, en zo ja waar, je het kleurenschema kan aanpassen? Stond in voorgaande edities altijd gewoon bij Voorkeuren als ik het me goed herinner, maar dat is nu niet het geval. In FM23 heeft je eigen team een paarse kleur waar paars vorige jaren altijd stond voor een satellietclub. Zou dit dus graag aanpassen. 

1 uur geleden zei Arles:

Weet iemand of, en zo ja waar, je het kleurenschema kan aanpassen? Stond in voorgaande edities altijd gewoon bij Voorkeuren als ik het me goed herinner, maar dat is nu niet het geval. In FM23 heeft je eigen team een paarse kleur waar paars vorige jaren altijd stond voor een satellietclub. Zou dit dus graag aanpassen. 

image.thumb.png.b88692541eb8dfe84f3acdf895e46aab.png

In de zoekbalk 'kleuren' typen en je bent er zo :checkit:

Op 6-12-2022 om 09:58 zei Fantasy:

Jij hebt het FM-leven van zo veel FM’ers nu makkelijker gemaakt. Dit heb ik in ruim tien jaar nog nooit gezien, dat er een zoekfunctie was in de instellingen 

Ik kwam er gister ook voor het eerst achter na een post op de SI forums :-D