Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Op 30-11-2022 om 15:01 zei Michiel RAFC:

Hoe heb je al die transfers klaargespeeld? De financiële situatie is een drama in het begin. 

Ik ben pas echt transfers kunnen beginnen doen toen ik oa Vincent Janssen voor 20 miljoen verkocht. 

Ja, ik verkocht Janssen ook voor 24 miljoen aan Stuttgart. Frey aan Dinamo Zagreb (13 miljoen), Miyoshi voor 10 aan Mainz, Anthony Valencia aan Emelec (8 miljoen), Scott (7,5 aan Young boys), Butez (6,75 aan Nantes), Fischer 6,5 aan Mainz, Gerkens (6 aan Lens),  Engels (5 naar Brugge), Alderweireld (voor 3,5 aan Valencia), Verstraete (2 aan Dusseldorf). Ook spelers met relatief hoog salaris voor wat minder geld weggedaan: De Sart, Boya, Dinis Almeida, Naingollan, Vilsaint en Bataillee. 

En dan elke keer z.s.m. vragen om een hogere transferopbrengst. 

5 minuten geleden zei Willem:

@putdus

Vooral Esposito is niet zo goed als dat je misschien vanuit vorige FM's hoopte. Dit is 2027 trouwens.

Inhoud verbergen

image.thumb.png.e0516e5a810947394a1155f2b06621b3.png

image.thumb.png.015bc0fb34905787611944689ff76271.png

Ook nog even de oudere broer van Sebastiano Esposito erbij gepakt. 

image.thumb.png.b7c1ba01b92b2443650fe7d7f34574bf.png

Bedankt, vind ze allemaal niet zo.
Zoek een opvolger voor Koopmeiers, heb ik verkocht winterstop seizoen 1 voor 65 miljoen aan Real Madrid.

34 minuten geleden zei Willem:

@putdus Ik heb met Casadei en Salvatore Esposito twee goede jonge Italiaanse centrale middenvelders rondlopen naast Barella. In mijn game is Ricci ook een topper geworden.

Ben jij ook atalanta?  o nee napoli denk he?

Casadei van chelsea?
Heb Fabio Miretti gehaald als opvolger.

Edited by putdus

Iemand anders problemen met de objectives die je van de board krijgt. Ik heb FC Utrecht halverwege het seizoen overgenomen. Ze stonden 14e toen en ik ben uiteindelijk 7e geëindigd. Van het bestuur moest ik in de middenmoot eindigen. Nu kreeg ik een nieuwe objective dat ik de playoff moest winnen. Deze was 'Required'. Uiteindelijk ben ik in de finale gestrand. Verder heb ik een objective gefaald (Wees competitief in de TOTO KNVB Beker) van het seizoen 2024/2025. Dit is erg knap, want het is nog maar mei 2024. Als ik er overheen hover lijkt het alsof ik ben gestrand in de kwartfinale, terwijl Utrecht (voor dat ik overname) in de tweede ronde strandde. Deze heb ik dus ook gefaald. Ik zit serieus te denken om terug te gaan naar FM22

29 minuten geleden zei Schaduwspits:

Ik wil graag de building a nation challenge doen in San Marino, welke update hebben jullie daarvoor gedownload? en spelen jullie echt elke wedstrijd zelf of doen jullie meeste simuleren?

https://community.sigames.com/forums/topic/570007-libertas-san-marino-the-fm23-san-marino-challenge/

Hier vind je all ins & outs

Meeste speel ik zelf. Ik kan met de Zealand skin tijdens een wedstrijd verder simuleren met instant result. Dus stel ik sta na 10 minuten bijvoorbeeld 2 of 3-0 voor dan kan ik de rest van de wedstrijd simuleren

29 minuten geleden zei Thomassje123:

https://community.sigames.com/forums/topic/570007-libertas-san-marino-the-fm23-san-marino-challenge/

Hier vind je all ins & outs

Meeste speel ik zelf. Ik kan met de Zealand skin tijdens een wedstrijd verder simuleren met instant result. Dus stel ik sta na 10 minuten bijvoorbeeld 2 of 3-0 voor dan kan ik de rest van de wedstrijd simuleren

Ah, top! Dankje man, ook voor je snelle reactie! Heb de Zealand skin gelijk gedownload.

21 minuten geleden zei CrisChivu:

Ook al in een ander sub forum geplaatst, maar ik denk dat daar weinig 'actie' is.

Ik zit te denken om ooit een 94-95 te gaan maken in FM 23.

Geen idee waar ik alleen moet beginnen en wie daarin zou willen helpen..

Hebben jullie enig idee en waar te starten???

Als je niet weet waaraan je begint met zulke dingen is het beter dat je er niet aan begint misschien. Enorm veel research en werk aan en een grote editorkennis om dit te doen.

Even een vraagje aan mijn FM-vrienden.

Ik speel nu in de tweede divisie van Spanje, en daar is de regel dat het totale salaris van de ingeschreven spelers niet boven de 297.000 euro p/m mag liggen.

Echter, als ik kijk naar alle andere teams, gaan die daar ver, maar dan ook ver boven. Elche heeft met 3 spelers dat plafond al bereikt. Hoe kan dit?

4 minuten geleden zei Glenn08:

@KekoZijn er andere regels voor teams die degraderen uit de hoogste klasse? Misschien is er voor hun een soort van aanvaarding voor x aantal jaar na degradatie.

Daar dacht ik ook aan, maar clubs die al een jaar of 7 in de competitie zitten, overschrijden dit ook maximaal.

Verder is het reglement van de competitie niet heel gedetailleerd op de pagina, daar staat die 297.000 ook niet eens bij (maar wel bij de eisen van de selectie-inschrijving)