r4vje Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 Bezig met een test game voor mijn Man Utd project, wilde mijn tactiek even testen, binnen 15 minuten twee rode kaarten tegen Liverpool .. dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 Inmiddels over de helft van het eerste seizoen, en we gaan de 2e seizoenshelft in met deze prachtige overwinning op Newcastle! Waardoor we momenteel op een keurige 15e plek staan. Dit seizoen blijft de doelstelling degradatie voorkomen en dan van daaruit verder te bouwen. Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 Oeps Er waren wat spelers die ik echt niet kon laten lopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 (edited) Dit is misschien een stomme vraag, maar hoe maak je het makkelijkst van die korte clips van goals? Ik zie alleen save match ik probeer met game bar maar die wilt niet meewerken Edited November 28, 2022 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 20 uur geleden zei Jeroen.: Trainers hebben net als spelers een verborgen maximum dus sommige zullen zeker groeien terwijl er bij andere weinig van te zien zal zijn. Weet jij welke trainers veel stijgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 Op 26-11-2022 om 21:25 zei putdus: Iemand future screenshot van Filippo Mané? iemand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 (edited) 1 minuut geleden zei putdus: Weet jij welke trainers veel stijgen? Geen idee eerlijk gezegd maar is vooral iets wat ik vaak bij oud-spelers die net gestopt zijn zie. Edited November 28, 2022 by Jeroen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 (edited) Ok ik weet niet of het gaat werken, maar voor de oude zakken hier zoals ik die oud genoeg zijn om Zidane's goal tegen leverkussen gezien te hebben 1101635279_FootballManager20232022-11-2819-58-56.mp4 Edited November 28, 2022 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 28, 2022 Share Gepost November 28, 2022 (edited) Koekoek Hoe gaan we het noemen? Synas de Folgore? (Folgore sinas in het Italiaans) Edited November 29, 2022 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 Heren, goedemorgen. Mijn FM is nu voor de 2e maal gecrasht en geen van mijn laatste saves wil die op de één of andere manier openen... Heeft iemand enig idee hoe dit te herstellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 29, 2022 Author Share Gepost November 29, 2022 In 52 uur al 2 crashes. Dat is bijna knap Je speelt op een Macbook, is het niet? Of heb je twee pc's waarop je FM speelt en wissel je daartussen? Ik zou het oprecht niet weten, maar heel zuur is het natuurlijk wel :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 10 minuten geleden zei Fantasy: In 52 uur al 2 crashes. Dat is bijna knap Je speelt op een Macbook, is het niet? Of heb je twee pc's waarop je FM speelt en wissel je daartussen? Ik zou het oprecht niet weten, maar heel zuur is het natuurlijk wel :( Nee, mijn Macbook is verleden tijd haha, die trok FM niet meer. Dus speel nu op een Windows laptop die FM ruimschoots aan moet kunnen, ook met een grote database.. Ik vermoed dat het mis is gegaan op het moment dat de laptop onder een x-aantal percentages van de batterij komt.. Dan vergeet ik die oplader er weer aan te gooien op het moment dat ik lekker met het laptopje op schoot op de bank lig... Ja het is wel heel zuur, hopen dat ik het op de één of andere manier nog recht kan breien.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 29, 2022 Author Share Gepost November 29, 2022 Zojuist zei Jotew: Nee, mijn Macbook is verleden tijd haha, die trok FM niet meer. Dus speel nu op een Windows laptop die FM ruimschoots aan moet kunnen, ook met een grote database.. Ik vermoed dat het mis is gegaan op het moment dat de laptop onder een x-aantal percentages van de batterij komt.. Dan vergeet ik die oplader er weer aan te gooien op het moment dat ik lekker met het laptopje op schoot op de bank lig... Ja het is wel heel zuur, hopen dat ik het op de één of andere manier nog recht kan breien.. Dat zou het niet moeten zijn. Ik heb ook wel eens (of twee keer) de laptop uit laten vallen met een lege batterij terwijl FM nog draaide, maar dan doet alles het weer zoals normaal wanneer ik de oplader erin steek, weer 'opstart' en verder ga. Hoe dan ook wel enorm zuur natuurlijk. Ook geen back-up ergens die het nog wel doet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 5 minuten geleden zei Fantasy: Dat zou het niet moeten zijn. Ik heb ook wel eens (of twee keer) de laptop uit laten vallen met een lege batterij terwijl FM nog draaide, maar dan doet alles het weer zoals normaal wanneer ik de oplader erin steek, weer 'opstart' en verder ga. Hoe dan ook wel enorm zuur natuurlijk. Ook geen back-up ergens die het nog wel doet? Dat was met mijn Macbook inderdaad ook altijd het geval, dus dan was er nog geen man overboord. Maar nu sluit hij 'm 2 keer gewoon compleet af (FM) met een crash tot gevolg.. Heb de laatste 3 opgeslagen saves geprobeerd.. Die daarvoor zijn nog van de in-game maanden juli/aug terwijl ik in eind december zat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 1 uur geleden zei Jotew: Dat was met mijn Macbook inderdaad ook altijd het geval, dus dan was er nog geen man overboord. Maar nu sluit hij 'm 2 keer gewoon compleet af (FM) met een crash tot gevolg.. Heb de laatste 3 opgeslagen saves geprobeerd.. Die daarvoor zijn nog van de in-game maanden juli/aug terwijl ik in eind december zat Haal die bestanden eens weg die in de map crash dump zitten. Vermoedelijk dat je game dan weer verder gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sven_06 Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 Ben geen nieuwe gast hier, maar besloten om toch maar weer eens actiever te gaan posten. Laatste jaren enkel maar aanwezig als lezer van jullie saves en avonturen. Na standaard begin met KRC Genk en Marseille, toch maar weer begonnen aan de 'Ultimate FM challenge'. Vorig jaar ook mee gestart maar niet afgemaakt. Dit jaar vrij snel en geheel onverwacht aangenomen als bondscoach bij Brazilie na het WK en meteen erna de uitdaging aangegaan met Cape Town Spurs (voormalig Ajax CT). Zit nu in het tweede seizoen, in het eerste seizoen met veel geluk de beker gepakt en na een geweldige remonte ook kampioen in divisie 2 in zuid-Afrika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 4 uur geleden zei delichris: Haal die bestanden eens weg die in de map crash dump zitten. Vermoedelijk dat je game dan weer verder gaat. Heeft ook niks uitgehaald... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 3 uur geleden zei Jotew: Heeft ook niks uitgehaald... Dan weet ik het helaas ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 Eurgh mijn FM ook voor de eerste keer gecrasht. Dat is dus de reden dat ik na iedere match en om de week save... maar lijkt dat het een toevalstreffer was en ik kan doorgaan. In 2000h FM21 nooit crash gehad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 (edited) 4 uur geleden zei Jotew: Heeft ook niks uitgehaald... gebruik je toevallig een gedownloade skin, daar kan het soms ook aan liggen. Zelf met nog 10 wedstrijden voor de boeg lijken we aardig op weg naar handhaving in de premier league! Edited November 29, 2022 by Oerlie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 @JotewToevallig een custom database toegevoegd? Daar kan het ook aan liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 Zat hier zelf altijd maar te lachen met @Steelszijn vele werk dat ie in games steekt, en met zijn zoektocht naar een alter ego. Merk ik van mezelf op dat ik mij ook wel teveel liet meeslepen in games van anderen, en het hebben van een leuke manager. En niet meer kijken naar het plezier in de game, maar gewoon naar wat ik met de game wou bereiken. Daarom voorlopig even gestopt met mij Build a nation, en gewoon iets gedaan wat ik gewoon altijd leuk vindt. En dat is het dicht bij huis zoeken. Normaal is het België, maar nu gegaan voor Roda JC, en voorlopig slaat die game wel aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 @delichris @Oerlie @glennix Dank voor de reacties heren! Maar ik gebruik nog altijd de standaard skin en heb daarnaast geen editor files gebruikt aangezien ik deze save in de beta gestart ben. Dus dat kunnen we ook uitsluiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 29, 2022 Share Gepost November 29, 2022 1 uur geleden zei Jotew: @delichris @Oerlie @glennix Dank voor de reacties heren! Maar ik gebruik nog altijd de standaard skin en heb daarnaast geen editor files gebruikt aangezien ik deze save in de beta gestart ben. Dus dat kunnen we ook uitsluiten Misschien is dat net het probleem, dat je save uit de beta komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 30, 2022 Share Gepost November 30, 2022 9 uur geleden zei Aaron21: Misschien is dat net het probleem, dat je save uit de beta komt. Dat zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts