Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Inmiddels over de helft van het eerste seizoen, en we gaan de 2e seizoenshelft in met deze prachtige overwinning op Newcastle!

image.png.a305f55843cc9662a83d432cc4c191ac.png

Waardoor we momenteel op een keurige 15e plek staan. Dit seizoen blijft de doelstelling degradatie voorkomen en dan van daaruit verder te bouwen.

Spoiler

image.png.b1f4214de3ce18056d74240c8dacd128.png

10 minuten geleden zei Fantasy:

In 52 uur al 2 crashes. Dat is bijna knap :D Je speelt op een Macbook, is het niet? Of heb je twee pc's waarop je FM speelt en wissel je daartussen? Ik zou het oprecht niet weten, maar heel zuur is het natuurlijk wel :( 

Nee, mijn Macbook is verleden tijd haha, die trok FM niet meer. Dus speel nu op een Windows laptop die FM ruimschoots aan moet kunnen, ook met een grote database.. 

Ik vermoed dat het mis is gegaan op het moment dat de laptop onder een x-aantal percentages van de batterij komt.. Dan vergeet ik die oplader er weer aan te gooien op het moment dat ik lekker met het laptopje op schoot op de bank lig...

Ja het is wel heel zuur, hopen dat ik het op de één of andere manier nog recht kan breien.. :moop:

Zojuist zei Jotew:

Nee, mijn Macbook is verleden tijd haha, die trok FM niet meer. Dus speel nu op een Windows laptop die FM ruimschoots aan moet kunnen, ook met een grote database.. 

Ik vermoed dat het mis is gegaan op het moment dat de laptop onder een x-aantal percentages van de batterij komt.. Dan vergeet ik die oplader er weer aan te gooien op het moment dat ik lekker met het laptopje op schoot op de bank lig...

Ja het is wel heel zuur, hopen dat ik het op de één of andere manier nog recht kan breien.. 

Dat zou het niet moeten zijn. Ik heb ook wel eens (of twee keer) de laptop uit laten vallen met een lege batterij terwijl FM nog draaide, maar dan doet alles het weer zoals normaal wanneer ik de oplader erin steek, weer 'opstart' en verder ga. Hoe dan ook wel enorm zuur natuurlijk. Ook geen back-up ergens die het nog wel doet?

5 minuten geleden zei Fantasy:

Dat zou het niet moeten zijn. Ik heb ook wel eens (of twee keer) de laptop uit laten vallen met een lege batterij terwijl FM nog draaide, maar dan doet alles het weer zoals normaal wanneer ik de oplader erin steek, weer 'opstart' en verder ga. Hoe dan ook wel enorm zuur natuurlijk. Ook geen back-up ergens die het nog wel doet?

Dat was met mijn Macbook inderdaad ook altijd het geval, dus dan was er nog geen man overboord. Maar nu sluit hij 'm 2 keer gewoon compleet af (FM) met een crash tot gevolg..

Heb de laatste 3 opgeslagen saves geprobeerd.. Die daarvoor zijn nog van de in-game maanden juli/aug terwijl ik in eind december zat :cry:

1 uur geleden zei Jotew:

Dat was met mijn Macbook inderdaad ook altijd het geval, dus dan was er nog geen man overboord. Maar nu sluit hij 'm 2 keer gewoon compleet af (FM) met een crash tot gevolg..

Heb de laatste 3 opgeslagen saves geprobeerd.. Die daarvoor zijn nog van de in-game maanden juli/aug terwijl ik in eind december zat 

Haal die bestanden eens weg die in de map crash dump zitten. Vermoedelijk dat je game dan weer verder gaat.

Ben geen nieuwe gast hier, maar besloten om toch maar weer eens actiever te gaan posten. Laatste jaren enkel maar aanwezig als lezer van jullie saves en avonturen.

Na standaard begin met KRC Genk en Marseille, toch maar weer begonnen aan de 'Ultimate FM challenge'. Vorig jaar ook mee gestart maar niet afgemaakt.

Dit jaar vrij snel en geheel onverwacht aangenomen als bondscoach bij Brazilie na het WK en meteen erna de uitdaging aangegaan met Cape Town Spurs (voormalig Ajax CT). Zit nu in het tweede seizoen, in het eerste seizoen met veel geluk de beker gepakt en na een geweldige remonte ook kampioen in divisie 2 in zuid-Afrika. 

4 uur geleden zei Jotew:

Heeft ook niks uitgehaald...

gebruik je toevallig een gedownloade skin, daar kan het soms ook aan liggen.

Zelf met nog 10 wedstrijden voor de boeg lijken we aardig op weg naar handhaving in de premier league!

image.png.8da5adfc56cf296cbdd3538de4edc1f7.png

Edited by Oerlie

Zat hier zelf altijd maar te lachen met @Steelszijn vele werk dat ie in games steekt, en met zijn zoektocht naar een alter ego. Merk ik van mezelf op dat ik mij ook wel teveel liet meeslepen in games van anderen, en het hebben van een leuke manager. En niet meer kijken naar het plezier in de game, maar gewoon naar wat ik met de game wou bereiken.

Daarom voorlopig even gestopt met mij Build a nation, en gewoon iets gedaan wat ik gewoon altijd leuk vindt. En dat is het dicht bij huis zoeken. Normaal is het België, maar nu gegaan voor Roda JC, en voorlopig slaat die game wel aan.