Steels Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 7 uur geleden zei Tim': Helaas klopt dat. Volgens mij is het inderdaad drie maanden van tevoren. Ik dacht slechts één maand van tevoren.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicchio Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 De stap van het kleine Arendal naar het grote Rosenborg gemaakt. En dan komt die loting voor de beker en dan hoop je op Arendal. En dan komt het nog uit ook. Wel jammer dat we thuis spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Wet iemand welke setting je moet aanpassen zodat je terug individuele scoutrapporten ziet en niet gewoon de vereenvoudigde lijst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicchio Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Nelson Weiper gehaald als jonge spits achter m'n eerste spits bij Rosenborg. Die viel geblesseerd weg. Of Weiper het gat goed heeft opgevuld? Ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Iemand een idee of truckje om gratis spelers te kunnen huren? Voorheen leek me dit makkelijker dan nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Op 22-11-2022 om 19:13 zei AntiChrist7: wel, dat is de 6de penalty dit seizoen gemist. waarondr 3 van een met 16pk, 12 kalmte en techniek.... zo voorspelbaar ja was mij ook al opgevallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Hier nadat het vorig seizoen net niet lukte, nu in seizoen 4 dan wel door de playoffs voor Conference League gekomen en Europa in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 13 uur geleden zei Cicchio: Nelson Weiper gehaald als jonge spits achter m'n eerste spits bij Rosenborg. Die viel geblesseerd weg. Of Weiper het gat goed heeft opgevuld? Ja! In welke window heb je hem gehaald? En voor hoeveel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 ligt het aan mij of is het dit jaar een stuk moeilijker om redelijke talentjes binnen te halen? Ik ga wat lijstjes af maar ze na 1 seizoen (wanneer ik eindelijk geld heb) zijn hun prijzen al flink omhoog. Tenzij iemand suggesties heeft voor spelers die in de subtop eredivisie meekunnen voor max 2M? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 1 miljard transferbudget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 Heerlijke speler in seizoen 2 (gestart in de Beta) Skye Vink Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicchio Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 9 uur geleden zei Brozai: 22 uur geleden zei Cicchio: Nelson Weiper gehaald als jonge spits achter m'n eerste spits bij Rosenborg. Die viel geblesseerd weg. Of Weiper het gat goed heeft opgevuld? Ja! In welke window heb je hem gehaald? En voor hoeveel? @Brozai Ik heb 'm in maart 2024 gehaald voor 2,2 miljoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 24, 2022 Share Gepost November 24, 2022 54 minuten geleden zei Copywriter: Heerlijke speler in seizoen 2 (gestart in de Beta) Skye Vink Inhoud verbergen Welke skin is dat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 9 uur geleden zei Aaron21: Welke skin is dat? Flut Skin voor mij al jaren de enige die ik gebruik. Flut heeft veel ervaring bijna geen bugs of hij lost ze op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 Na een wat ellendige periode eindelijk FM weer eens aanslingeren. En dan gaan de eerste 45 minuten zo: Ben er al wel weer klaar mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 (edited) Iemand die me toevallig kan helpen? Paar dagen voor de wedstrijd krijg ik meestal onderstaand bericht mbt de volgende tegenstander; https://gyazo.com/1a973e48c90c809ec318c80d1fd3dee4 Als ik doorklik op de dingen die te maken hebben met de vorige wedstrijd van de tegenstander (match momentum, xg performance, last match passes etc.) krijg ik de melding dat er niet genoeg data beschikbaar is om te visualiseren. Terwijl ik wel volgens het beeldscherm data analisten heb die hoge kwaliteit kunnen leveren (zie hieronder). https://gyazo.com/f553d377baba88f45b25f3dc60a462cd Doe ik iets verkeerd bij instellingen oid? Edited November 25, 2022 by Ivoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 Ik zit hier bijna halverwege seizoen 4 met Almere City. Omdat ik geen hele brede selectie heb, daardoor loopt t nu in de Eredivisie stroef. Omdat ik simpelweg vaak geen fitte selectie heb, omdat ik elke week de woensdag Europees en zaterdag eredivisie speel. We staan nu 14e terwijl op de xG stand we 6e zouden moeten staan. We spelen erg veel gelijk of verliezen met een goal verschil. Europees gaat het goed en gaan we 100% zeker verder in de conference league. Bestuur is nog met een 6.5 rating gematigd tevreden, dus hopelijk houden ze nog even geduld met me en gaan we snel de xG omzetten in de nodige punten, zodat we een verdiende sprong naar het linker rijtje maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 Ik wou mij gaan wagen aan de SAF challenge, als afwisseling op mijn building a nation game. Deze club had ik niet verwacht, en weet niet of ik em gewoon opnieuw moet draaien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 15 hours ago, Thomassje123 said: 1 miljard transferbudget Je kan gewoon makkelijk bij elke club in de competitie een speler voor veel geld weghalen om je concurrentie te verhogen haha! Even allemaal 10 miljoen erbij ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFM1 Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 1 uur geleden zei Glenn08: Ik wou mij gaan wagen aan de SAF challenge, als afwisseling op mijn building a nation game. Deze club had ik niet verwacht, en weet niet of ik em gewoon opnieuw moet draaien. Wat houdt de Sir Alex Ferguson challenge precies in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 (edited) 2 uur geleden zei Rob1981: Je kan gewoon makkelijk bij elke club in de competitie een speler voor veel geld weghalen om je concurrentie te verhogen haha! Even allemaal 10 miljoen erbij ;-) Mwah, ffp staat me in de weg 😒 heb niks aan mijn geld haha. Structurele inkomsten zijn te laag Andere clubs hebben geld zat trouwens. (15 miljoen+). Ze doen er alleen niks mee Edited November 25, 2022 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 Best aardig begin van het derde seizoen zo, al wordt het nog wel ploeteren om dit vol te kunnen houden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 25, 2022 Author Share Gepost November 25, 2022 Champions League League Phase is wel lelijk zeg haha, maar lekker bezig wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 1 uur geleden zei MarcFM1: Wat houdt de Sir Alex Ferguson challenge precies in? Je start op 6 november met de nummer 19 uit Engeland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost November 25, 2022 Share Gepost November 25, 2022 3e seizoen met Ajax, laatste wedstrijd verloren, andere 33 gewonnen. Balen! sta ook in de finale van de CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts