Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

ligt het aan mij of is het dit jaar een stuk moeilijker om redelijke talentjes binnen te halen?

Ik ga wat lijstjes af maar ze na 1 seizoen (wanneer ik eindelijk geld heb) zijn hun prijzen al flink omhoog.

Tenzij iemand suggesties heeft voor spelers die in de subtop eredivisie meekunnen voor max 2M?

9 uur geleden zei Brozai:
22 uur geleden zei Cicchio:

Nelson Weiper gehaald als jonge spits achter m'n eerste spits bij Rosenborg. Die viel geblesseerd weg. Of Weiper het gat goed heeft opgevuld? Ja!

2000307463_Schermafbeelding2022-11-23om23_52_00.thumb.png.f8872772fa4e4d0450f091f4cc8a46df.png

1590719702_Schermafbeelding2022-11-23om23_52_19.thumb.png.d3e62d95f0eb2b6449d90ef7b71b415e.pngIn welke window heb je hem gehaald? En voor hoeveel?

@Brozai Ik heb 'm in maart 2024 gehaald voor 2,2 miljoen. 

Iemand die me toevallig kan helpen?

Paar dagen voor de wedstrijd krijg ik meestal onderstaand bericht mbt de volgende tegenstander;

1a973e48c90c809ec318c80d1fd3dee4.png
https://gyazo.com/1a973e48c90c809ec318c80d1fd3dee4

Als ik doorklik op de dingen die te maken hebben met de vorige wedstrijd van de tegenstander (match momentum, xg performance, last match passes etc.) krijg ik de melding dat er niet genoeg data beschikbaar is om te visualiseren. Terwijl ik wel volgens het beeldscherm data analisten heb die hoge kwaliteit kunnen leveren (zie hieronder).

f553d377baba88f45b25f3dc60a462cd.png
https://gyazo.com/f553d377baba88f45b25f3dc60a462cd

Doe ik iets verkeerd bij instellingen oid?

Edited by Ivoo

Ik zit hier bijna halverwege seizoen 4 met Almere City. Omdat ik geen hele brede selectie heb, daardoor loopt t nu in de Eredivisie stroef. Omdat ik simpelweg vaak geen fitte selectie heb, omdat ik elke week de woensdag Europees en zaterdag eredivisie speel. We staan nu 14e terwijl op de xG stand we 6e zouden moeten staan. We spelen erg veel gelijk of verliezen met een goal verschil. Europees gaat het goed en gaan we 100% zeker verder in de conference league. Bestuur is nog met een 6.5 rating gematigd tevreden, dus hopelijk houden ze nog even geduld met me en gaan we snel de xG omzetten in de nodige punten, zodat we een verdiende sprong naar het linker rijtje maken.

2 uur geleden zei Rob1981:

Je kan gewoon makkelijk bij elke club in de competitie een speler voor veel geld weghalen om je concurrentie te verhogen haha! Even allemaal 10 miljoen erbij ;-)

Mwah, ffp staat me in de weg 😒 heb niks aan mijn geld haha. Structurele inkomsten zijn te laag

Andere clubs hebben geld zat trouwens. (15 miljoen+). Ze doen er alleen niks mee

Edited by Thomassje123