CrisChivu Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 5 uur geleden zei Mordurette: Zou zelf dan ook andere Scandinavische spelers onder contract nemen om verder te groeien maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zag die newgen uit de Faeröer, is dat wat? Niet echt veel geworden.. Heb de hoop op de doelman en Spits Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Mijn AMC doet het elk jaar wel weer erg goed. Eerst Kokcu met 39(3) wedstrijden, 28 doelpunten en 9 assists en nu Szymanski met 14(1) wedstrijden, tien goals en vier assists. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Zuur. Lekker seizoentje gedraaid met een mooie vierde plek. Doelstelling was degradatie vermijden, dan is de play offs halen mooi. In de finale onze meerdere moeten erkennen met Hull City. Wat pech met de bloedrode cijfers (waardoor enkele spelers moesten vertrekken in de winter) en blessures, o.a. Bielik moeten terugsturen naar Derby en doelman Ruddy zelfs einde carrière... Maar zelfs zonder die tegenval was de concurrentie (te) sterk. Volgend seizoen gaan we aan kwaliteit moeten inboeten, vrees ik. Er moet minstens één sterkhouder worden verkocht om putten te dichten en de 5 huurspelers, waaronder wonderkind Hannibal, gaan terug naar hun moederclub. Bovendien is er slechts 1 miljoen transferbudget, en geen salarisbudget... Pittig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Dubbelpost, but worth it: Jude zorgt ervoor dat z'n broertje een contractverlenging krijgt Pfieuw. Misschien hebben we nu toch wat ruimte om transfers te doen deze zomer zodat we weer een gooi kunnen doen naar de Premier League play offs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Pep! Het tweede jaar op rij de Golden Boy in de gelederen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabby Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Save begonnen met Mainz. Ging aardig tot nu toe en toen kwam Bayern uit: 6-1 verlies. Wat een cheatcode zijn zij zeg deze FM. Tevens besloten om de camera tijdelijk maar even op 2D te zetten, ik kan echt niet aanzien hoe mijn verdedigers continu onder de bal door springen, top Match Engine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 wel, dat is de 6de penalty dit seizoen gemist. waarondr 3 van een met 16pk, 12 kalmte en techniek.... zo voorspelbaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 (edited) Hmm, talentje wel. Beetje extra werken aan passing en positie kiezen. Edited November 22, 2022 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMMSTR Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 Na een 4de plaats in de competitie kampioen geworden in men 2de seizoen nu verder gaan op deze weg op zoek naar de successen van weleer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 5 uur geleden zei Bingbangboem: Zuur. Lekker seizoentje gedraaid met een mooie vierde plek. Doelstelling was degradatie vermijden, dan is de play offs halen mooi. In de finale onze meerdere moeten erkennen met Hull City. Wat pech met de bloedrode cijfers (waardoor enkele spelers moesten vertrekken in de winter) en blessures, o.a. Bielik moeten terugsturen naar Derby en doelman Ruddy zelfs einde carrière... Maar zelfs zonder die tegenval was de concurrentie (te) sterk. Volgend seizoen gaan we aan kwaliteit moeten inboeten, vrees ik. Er moet minstens één sterkhouder worden verkocht om putten te dichten en de 5 huurspelers, waaronder wonderkind Hannibal, gaan terug naar hun moederclub. Bovendien is er slechts 1 miljoen transferbudget, en geen salarisbudget... Pittig! speel zelf ook met birmingham (momenteel 2e in de competitie). welke aankopen had je gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W8er Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 3 uur geleden zei AntiChrist7: wel, dat is de 6de penalty dit seizoen gemist. waarondr 3 van een met 16pk, 12 kalmte en techniek.... zo voorspelbaar Bij mij worden ze bijna nooit gemist. Denk van de 20-tal die ik er heb gekregen, 1 of 2 maar gemist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavyPeeters Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 3 uur geleden zei FMMSTR: Na een 4de plaats in de competitie kampioen geworden in men 2de seizoen nu verder gaan op deze weg op zoek naar de successen van weleer In seizoen 2 zitten er dus weer 6 teams in Play-off I, handig om te weten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicchio Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Na twee succesvolle seizoenen (back-to-back promoties) bij Arendal staat Rosenborg op de stoep. Alsof je twee keer met IJsselmeervogels promoveert en dan plots naar Feyenoord kunt. Doen, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Ligt er aan wat je doel van de save is, maar in principe wel ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicchio Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 1 minuut geleden zei neva: Ligt er aan wat je doel van de save is, maar in principe wel ja. Zo snel mogelijk met een Scandinavische club een Europese prijs pakken. De budgetten bij Rosenborg trekken me nu over de streep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Wellicht mis ik iets, maar waarom kan ik spelers die in het laatste half jaar van hun contract zitten geen contract aanbieden? Is dat iets typisch voor de lagere klasse in Engeland? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 16 minuten geleden zei Miz: Wellicht mis ik iets, maar waarom kan ik spelers die in het laatste half jaar van hun contract zitten geen contract aanbieden? Is dat iets typisch voor de lagere klasse in Engeland? Dat is een regel voor Engelse clubs onderling. Dat kan pas een stuk later in het seizoen. Daardoor loop je als Premier League-club ook soms transfervrije spelers mis aan buitenlandse clubs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 De tweede wedstrijd met FK Bodø/Glimt, na een 2-3 uitoverwinning wordt Lech Poznan thuis ook overtuigend over de knie gelegd: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 13 minuten geleden zei Tim': Dat is een regel voor Engelse clubs onderling. Dat kan pas een stuk later in het seizoen. Daardoor loop je als Premier League-club ook soms transfervrije spelers mis aan buitenlandse clubs. Wel ja, maar ik speel met Burton Albion en kan dus geen contracten aanbieden aan spelers van clubs uit dezelfde divisie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 51 minuten geleden zei Miz: Wel ja, maar ik speel met Burton Albion en kan dus geen contracten aanbieden aan spelers van clubs uit dezelfde divisie? Dat kan in Engeland volgens mij in de laatste 3 maanden van 't contract. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 1 uur geleden zei Miz: Wel ja, maar ik speel met Burton Albion en kan dus geen contracten aanbieden aan spelers van clubs uit dezelfde divisie? Helaas klopt dat. Volgens mij is het inderdaad drie maanden van tevoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 Ik ga vandaag eindelijk FM23 kunnen aanschaffen. Zijn er zaken waar ik in tegenstelling tot 22 rekening mee moet houden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 25 minuten geleden zei PatjePauw: Ik ga vandaag eindelijk FM23 kunnen aanschaffen. Zijn er zaken waar ik in tegenstelling tot 22 rekening mee moet houden? Dat je meer uren kwijt bent, waarschijnlijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 40 minuten geleden zei PatjePauw: Ik ga vandaag eindelijk FM23 kunnen aanschaffen. Zijn er zaken waar ik in tegenstelling tot 22 rekening mee moet houden? Dat je een aantal weken achter loopt op ons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffers Gepost November 23, 2022 Share Gepost November 23, 2022 (edited) Zo, de jaarlijkse RBC game maar eens gestart . Met deze selectiespelers (allen ex-RBC) start ik. Edited November 23, 2022 by Jeffers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts