Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

09564c567619e908601875875d449d77.png

Zuur. Lekker seizoentje gedraaid met een mooie vierde plek. Doelstelling was degradatie vermijden, dan is de play offs halen mooi. In de finale onze meerdere moeten erkennen met Hull City.

Wat pech met de bloedrode cijfers (waardoor enkele spelers moesten vertrekken in de winter) en blessures, o.a. Bielik moeten terugsturen naar Derby en doelman Ruddy zelfs einde carrière... Maar zelfs zonder die tegenval was de concurrentie (te) sterk.

Volgend seizoen gaan we aan kwaliteit moeten inboeten, vrees ik. Er moet minstens één sterkhouder worden verkocht om putten te dichten en de 5 huurspelers, waaronder wonderkind Hannibal, gaan terug naar hun moederclub. Bovendien is er slechts 1 miljoen transferbudget, en geen salarisbudget... Pittig! 

Save begonnen met Mainz. Ging aardig tot nu toe en toen kwam Bayern uit: 6-1 verlies. Wat een cheatcode zijn zij zeg deze FM.

Tevens besloten om de camera tijdelijk maar even op 2D te zetten, ik kan echt niet aanzien hoe mijn verdedigers continu onder de bal door springen, top Match Engine. 

5 uur geleden zei Bingbangboem:

09564c567619e908601875875d449d77.png

Zuur. Lekker seizoentje gedraaid met een mooie vierde plek. Doelstelling was degradatie vermijden, dan is de play offs halen mooi. In de finale onze meerdere moeten erkennen met Hull City.

Wat pech met de bloedrode cijfers (waardoor enkele spelers moesten vertrekken in de winter) en blessures, o.a. Bielik moeten terugsturen naar Derby en doelman Ruddy zelfs einde carrière... Maar zelfs zonder die tegenval was de concurrentie (te) sterk.

Volgend seizoen gaan we aan kwaliteit moeten inboeten, vrees ik. Er moet minstens één sterkhouder worden verkocht om putten te dichten en de 5 huurspelers, waaronder wonderkind Hannibal, gaan terug naar hun moederclub. Bovendien is er slechts 1 miljoen transferbudget, en geen salarisbudget... Pittig! 

speel zelf ook met birmingham (momenteel 2e in de competitie). welke aankopen had je gedaan?

3 uur geleden zei AntiChrist7:

wel, dat is de 6de penalty dit seizoen gemist. waarondr 3 van een met 16pk, 12 kalmte en techniek.... zo voorspelbaar

Bij mij worden ze bijna nooit gemist.

Denk van de 20-tal die ik er heb gekregen, 1 of 2 maar gemist.

16 minuten geleden zei Miz:

Wellicht mis ik iets, maar waarom kan ik spelers die in het laatste half jaar van hun contract zitten geen contract aanbieden? Is dat iets typisch voor de lagere klasse in Engeland?

Dat is een regel voor Engelse clubs onderling. Dat kan pas een stuk later in het seizoen. Daardoor loop je als Premier League-club ook soms transfervrije spelers mis aan buitenlandse clubs.

13 minuten geleden zei Tim':

Dat is een regel voor Engelse clubs onderling. Dat kan pas een stuk later in het seizoen. Daardoor loop je als Premier League-club ook soms transfervrije spelers mis aan buitenlandse clubs.

Wel ja, maar ik speel met Burton Albion en kan dus geen contracten aanbieden aan spelers van clubs uit dezelfde divisie?