Thomassje123 Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 36 minuten geleden zei bobjuh: Most reputable en best youth system in Groenland is wel makkelijk voor ons, we zijn veruit de grootste, rijkste en hebben de grootste reputatie Maar weet niet of ze wonderen verwachten van me om het beste youth system in de wereld te hebben als club uit Groenland Wereld -> Transfers -> Ingestroomde jeugdspelers Als je scouts hebt moet je hier jonge spelers op zoeken die je kunt opleiden. Als deze spelers home-grown worden telt dat ook meer voor onderstaande doel geloof ik. Elk seizoen krijg ik een bericht in de inbox dat ik de meeste spelers heb opgeleid in de grootste competities Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 7 minuten geleden zei Thomassje123: Wereld -> Transfers -> Ingestroomde jeugdspelers Als je scouts hebt moet je hier jonge spelers op zoeken die je kunt opleiden. Als deze spelers home-grown worden telt dat ook meer voor onderstaande doel geloof ik. Elk seizoen krijg ik een bericht in de inbox dat ik de meeste spelers heb opgeleid in de grootste competities Dank je voor de tip dat wist ik niet. Ik was al bezig om jonge spelers binnen te harken voor ons onder 21 team en homegrown (at club) te krijgen maar het de kwaliteit van (jonge) spelers die willen komen is bij lange na niet goed genoeg dat het echt wereld toppers zijn. De reputatie van de club en de competitie zijn nogsteeds te laag. Bestuur heeft toch echt een beetje te hoge ambities en de beste jeugd opleiding van de wereld is bij lange na niet haalbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 (edited) 12 minuten geleden zei bobjuh: Dank je voor de tip dat wist ik niet. Ik was al bezig om jonge spelers binnen te harken voor ons onder 21 team en homegrown (at club) te krijgen maar het de kwaliteit van (jonge) spelers die willen komen is bij lange na niet goed genoeg dat het echt wereld toppers zijn. De reputatie van de club en de competitie zijn nogsteeds te laag. Bestuur heeft toch echt een beetje te hoge ambities en de beste jeugd opleiding van de wereld is bij lange na niet haalbaar. Nog een tip qua scouting: Ga naar een -19 team van een Liverpool o.i.d. en laat je beste scout een teamverslag doen. 1 dag later heb je al de beoordelingen van al die spelers en kun je de betere spelers er direct uit pikken verder scouten. Zie hieronder: Salzburg ff genomen als voorbeeld: Op 2 spelers na geen kennis over dit team Scout doet teamverslag 1 dag lager ingame: Alle spelers gescout De beste spelers van dat team kun je er in 1 oogopslag uit halen en verder scouten Binnen 20 dagen ingame kun je bijvoorbeeld de hele Premier League gescout hebben Edited November 20, 2022 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 (edited) 12 uur geleden zei Aaron21: je kan blijkbaar wedstrijddagen niet meer aanpassen naar woe-zat binnen een save? Jawel! Oh wacht, als je schema al is ingeladen duurt het tot volgend seizoen Edited November 20, 2022 by Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC14 Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 12 uur geleden zei Aaron21: je kan blijkbaar wedstrijddagen niet meer aanpassen naar woe-zat binnen een save? Klopt. Alleen voorafgaan aan een nieuwe save moet je dit instellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 7 minuten geleden zei Daniell: Jawel! Oh wacht, als je schema al is ingeladen duurt het tot volgend seizoen volgend seizoen makes sense. is het een groot probleem als ik je schema's er toch al inzet? ben nog wat aan het uitzoeken. lang geen FM gespeeld (sinds '19). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 (edited) 3 minuten geleden zei Aaron21: volgend seizoen makes sense. is het een groot probleem als ik je schema's er toch al inzet? ben nog wat aan het uitzoeken. lang geen FM gespeeld (sinds '19). Dat kan zeker, weet alleen niet of het effect even groot is doordat sessies kunnen verdwijnen. Als je ze onder het kopje schedules importeert, kun je daar met de dagen schuiven. Klikken op maandag en vasthouden en dan slepen naar dinsdag bijvoorbeeld. Dan is alleen wel de maandag weer leeg dus dan moet je even kijken welke sessies je mist. Als je klaar bent, sla je hem rechtsonderin op en kun je ze in de kalender plaatsen. Edited November 20, 2022 by Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 25 minuten geleden zei Daniell: Dat kan zeker, weet alleen niet of het effect even groot is doordat sessies kunnen verdwijnen. Als je ze onder het kopje schedules importeert, kun je daar met de dagen schuiven. Klikken op maandag en vasthouden en dan slepen naar dinsdag bijvoorbeeld. Dan is alleen wel de maandag weer leeg dus dan moet je even kijken welke sessies je mist. Als je klaar bent, sla je hem rechtsonderin op en kun je ze in de kalender plaatsen. thanks voor de input. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 @bobjuh Dit is het bericht in de inbox die ik bedoelde. Ik vermoed dat je bestuur dit wilt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMspeler Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Welke instellingen gebruiken jullie hier om het maximale resultaat te halen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Na 12u en 27min zonet, de allereerste keer op 'Continue' gedrukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 2 minuten geleden zei Steels: Na 12u en 27min zonet, de allereerste keer op 'Continue' gedrukt Dan heb ik er al bijna een heel seizoen opzitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 Op 19-11-2022 om 15:25 zei sennid: Wat is zijn persoonlijkheid? Opvliegend , Ploft snel uit zn vel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost November 20, 2022 Share Gepost November 20, 2022 In seizoen één vrij eenvoudig de 4e divisie gewonnen met Melilla. Seizoen later denk nog eenvoudiger de 3e divisie gewonnen. Had een half seizoen een spits op de bank zitten die eigenlijk de basis in moest (maar de basisspits ging ook lekker), heeft met 17 basisplaatsen en 13 invalbeurten even 28 goals gemaakt. Jammer dat die gehuurd is en de kans klein is dat die er volgend jaar ook weer is. Zit financieel wel echt in zwaar weer, maak gigantische verliezen en kan ook niet echt uitvogelen hoe ik ervoor zorg om dat te kantelen. Komt gewoon veel te weinig binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 Wat is dit voor een onzin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 @Gert Zal met de stikstofcrisis te maken hebben... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 Traditioneel speelt Feyenoord altijd de laatste oefenwedstrijd voor de seizoenstart in De Kuip tegen een Europese grootmacht. Wilde ik ook doen en het resultaat is erg lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 Waarom speel je dan tegen Arsenal? (kan dit gelukkig nu posten). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 Op 20-11-2022 om 11:14 zei Thomassje123: @bobjuh Dit is het bericht in de inbox die ik bedoelde. Ik vermoed dat je bestuur dit wilt Het bestuur is tot bezinning gekomen en het is niet meer nodig om de beste jeugdopleiding van de wereld te hebben! Heb wel een goed jeugd team met mijn spelers die ik 18 jaar en jonger heb gekocht en we zijn "een beetje" sterker dan de rest van de under 21 league Geen punt verlies en 281 doelpunten in 44 wedstrijden en het enige team met een positief doelsaldo Top 8 goalscoorders zijn van ons, top scorer heeft 78 doelpunten gemaakt in 44 wedstrijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 1 uur geleden zei Arezo: Waarom speel je dan tegen Arsenal? (kan dit gelukkig nu posten). Haha wel gewoon een grote club natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 Op hoop van zegen,seizoen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 (edited) Ik ben de Geef de jeugd een kans challenge begonnen, met FC United of Manchester. Maar deze club heeft geen B team, hoe maak ik deze aan, of komt dit met de tijd automatisch? Edited November 21, 2022 by LouisPSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost November 21, 2022 Share Gepost November 21, 2022 42 minuten geleden zei LouisPSV: Ik ben de Geef de jeugd een kans challenge begonnen, met FC United of Manchester. Maar deze club heeft geen B team, hoe maak ik deze aan, of komt dit met de tijd automatisch? Waarschijnlijk krijg je later in het spel de mogelijkheid dat team op te richten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 De Deense competitie is echt een hele mooie. Uiteraard als je het goed uitstippelt kom je al gauw op plek 1. Wel is het leuk met de lage coeffientenplek in Europa om ze er boven op te helpen. Zelf probeer ik met Kopenhagen voor talentjes te gaan en Denen. Begin seizoen 2 onder andere Yusuf Poulsen, Kasper Schmeichel en Daramy (weer) op huurbasis. Verder voor de volgers een groot talent: Roony Bardghji, get him Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost November 22, 2022 Share Gepost November 22, 2022 15 minuten geleden zei CrisChivu: De Deense competitie is echt een hele mooie. Uiteraard als je het goed uitstippelt kom je al gauw op plek 1. Wel is het leuk met de lage coeffientenplek in Europa om ze er boven op te helpen. Zelf probeer ik met Kopenhagen voor talentjes te gaan en Denen. Begin seizoen 2 onder andere Yusuf Poulsen, Kasper Schmeichel en Daramy (weer) op huurbasis. Verder voor de volgers een groot talent: Roony Bardghji, get him Zou zelf dan ook andere Scandinavische spelers onder contract nemen om verder te groeien maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zag die newgen uit de Faeröer, is dat wat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts