Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

36 minuten geleden zei bobjuh:

Most reputable en best youth system in Groenland is wel makkelijk voor ons, we zijn veruit de grootste, rijkste en hebben de grootste reputatie

image.png.3070f14f5068665f16a8bebcdef5c56f.png

Maar weet niet of ze wonderen verwachten van me om het beste youth system in de wereld te hebben als club uit Groenland :classic_blink:

image.png.694660c1a4bc93be23012a4234424c60.png

Wereld -> Transfers -> Ingestroomde jeugdspelers

Als je scouts hebt moet je hier jonge spelers op zoeken die je kunt opleiden. Als deze spelers home-grown worden telt dat ook meer voor onderstaande doel geloof ik. Elk seizoen krijg ik een bericht in de inbox dat ik de meeste spelers heb opgeleid in de grootste competities

7 minuten geleden zei Thomassje123:

Wereld -> Transfers -> Ingestroomde jeugdspelers

Als je scouts hebt moet je hier jonge spelers op zoeken die je kunt opleiden. Als deze spelers home-grown worden telt dat ook meer voor onderstaande doel geloof ik. Elk seizoen krijg ik een bericht in de inbox dat ik de meeste spelers heb opgeleid in de grootste competities

Dank je voor de tip dat wist ik niet. Ik was al bezig om jonge spelers binnen te harken voor ons onder 21 team en homegrown (at club) te krijgen maar het de kwaliteit van (jonge) spelers die willen komen is bij lange na niet goed genoeg dat het echt wereld toppers zijn. De reputatie van de club en de competitie zijn nogsteeds te laag. Bestuur heeft toch echt een beetje te hoge ambities en de beste jeugd opleiding van de wereld is bij lange na niet haalbaar. 

12 minuten geleden zei bobjuh:

Dank je voor de tip dat wist ik niet. Ik was al bezig om jonge spelers binnen te harken voor ons onder 21 team en homegrown (at club) te krijgen maar het de kwaliteit van (jonge) spelers die willen komen is bij lange na niet goed genoeg dat het echt wereld toppers zijn. De reputatie van de club en de competitie zijn nogsteeds te laag. Bestuur heeft toch echt een beetje te hoge ambities en de beste jeugd opleiding van de wereld is bij lange na niet haalbaar. 

Nog een tip qua scouting:

Ga naar een -19 team van een Liverpool o.i.d. en laat je beste scout een teamverslag doen. 1 dag later heb je al de beoordelingen van al die spelers en kun je de betere spelers er direct uit pikken verder scouten. Zie hieronder:

Salzburg ff genomen als voorbeeld: Op 2 spelers na geen kennis over dit team

6c7a81db43e6d24f367a57b52d1b4aba.png

Scout doet teamverslag

0a46eecff0fa9c70b3ffd56d0134e215.png

1 dag lager ingame: Alle spelers gescout

560bd74e492a32c5191354e823fe6d93.png

De beste spelers van dat team kun je er in 1 oogopslag uit halen en verder scouten

Binnen 20 dagen ingame kun je bijvoorbeeld de hele Premier League gescout hebben

Edited by Thomassje123

7 minuten geleden zei Daniell:

Jawel! 

image.png.42ab1c9913ef4f1b87b81487a49f3219.png

Oh wacht, als je schema al is ingeladen duurt het tot volgend seizoen 

volgend seizoen makes sense.

is het een groot probleem als ik je schema's er toch al inzet? 

ben nog wat aan het uitzoeken. lang geen FM gespeeld (sinds '19).

3 minuten geleden zei Aaron21:

volgend seizoen makes sense.

is het een groot probleem als ik je schema's er toch al inzet? 

ben nog wat aan het uitzoeken. lang geen FM gespeeld (sinds '19).

Dat kan zeker, weet alleen niet of het effect even groot is doordat sessies kunnen verdwijnen. Als je ze onder het kopje schedules importeert, kun je daar met de dagen schuiven. Klikken op maandag en vasthouden en dan slepen naar dinsdag bijvoorbeeld. Dan is alleen wel de maandag weer leeg dus dan moet je even kijken welke sessies je mist. Als je klaar bent, sla je hem rechtsonderin op en kun je ze in de kalender plaatsen.

Edited by Daniell

25 minuten geleden zei Daniell:

Dat kan zeker, weet alleen niet of het effect even groot is doordat sessies kunnen verdwijnen. Als je ze onder het kopje schedules importeert, kun je daar met de dagen schuiven. Klikken op maandag en vasthouden en dan slepen naar dinsdag bijvoorbeeld. Dan is alleen wel de maandag weer leeg dus dan moet je even kijken welke sessies je mist. Als je klaar bent, sla je hem rechtsonderin op en kun je ze in de kalender plaatsen.

thanks voor de input. :)

In seizoen één vrij eenvoudig de 4e divisie gewonnen met Melilla. Seizoen later denk nog eenvoudiger de 3e divisie gewonnen. Had een half seizoen een spits op de bank zitten die eigenlijk de basis in moest (maar de basisspits ging ook lekker), heeft met 17 basisplaatsen en 13 invalbeurten even 28 goals gemaakt. Jammer dat die gehuurd is en de kans klein is dat die er volgend jaar ook weer is.

Zit financieel wel echt in zwaar weer, maak gigantische verliezen en kan ook niet echt uitvogelen hoe ik ervoor zorg om dat te kantelen. Komt gewoon veel te weinig binnen.

Op 20-11-2022 om 11:14 zei Thomassje123:

@bobjuh Dit is het bericht in de inbox die ik bedoelde. Ik vermoed dat je bestuur dit wilt

Het bestuur is tot bezinning gekomen en het is niet meer nodig om  de beste jeugdopleiding van de wereld te hebben! :happy:

Heb wel een goed jeugd team met mijn spelers die ik 18 jaar en jonger heb gekocht en we zijn "een beetje" sterker dan de rest van de under 21 league

Geen punt verlies en 281 doelpunten in 44 wedstrijden en het enige team met een positief doelsaldo

image.png.dee3d725d63d7d7703744cca0170bc5a.png

Top 8 goalscoorders zijn van ons, top scorer heeft 78 doelpunten gemaakt in 44 wedstrijden.

image.thumb.png.cacc1bb87fa122f5b4891c6702a70610.png

De Deense competitie is echt een hele mooie. Uiteraard als je het goed uitstippelt kom je al gauw op plek 1. Wel is het leuk met de lage coeffientenplek in Europa om ze er boven op te helpen. Zelf probeer ik met Kopenhagen voor talentjes te gaan en Denen. Begin seizoen 2 onder andere Yusuf Poulsen, Kasper Schmeichel en Daramy (weer) op huurbasis. Verder voor de volgers een groot talent: Roony Bardghji, get him

15 minuten geleden zei CrisChivu:

De Deense competitie is echt een hele mooie. Uiteraard als je het goed uitstippelt kom je al gauw op plek 1. Wel is het leuk met de lage coeffientenplek in Europa om ze er boven op te helpen. Zelf probeer ik met Kopenhagen voor talentjes te gaan en Denen. Begin seizoen 2 onder andere Yusuf Poulsen, Kasper Schmeichel en Daramy (weer) op huurbasis. Verder voor de volgers een groot talent: Roony Bardghji, get him

Zou zelf dan ook andere Scandinavische spelers onder contract nemen om verder te groeien maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zag die newgen uit de Faeröer, is dat wat?