Steels Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 7 minuten geleden zei Aaron21: dan gaat je game toch niet vooruit man? hoeveel sterren heb je over voor snelheid? Een halve ster..maar dat zegt ook helemaal niets. Ik heb een laptop die het best nog kan draaien (veel verder dan 2 seizoenen geraak ik toch nooit) Gewoon kiezen waar je jezelf het beste bij voelt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 https://community.sigames.com/forums/topic/535530-guide-how-to-set-up-an-optimal-database-for-a-balanced-savegame-and-ways-to-increase-realism-updated-03-may-21-links-updated/ @Aaron21 Hier lees je er meer info over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Zojuist zei Steels: https://community.sigames.com/forums/topic/535530-guide-how-to-set-up-an-optimal-database-for-a-balanced-savegame-and-ways-to-increase-realism-updated-03-may-21-links-updated/ @Aaron21 Hier lees je er meer info over thanks, maar ik speel op een andere manier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 9 minuten geleden zei Aaron21: thanks, maar ik speel op een andere manier. Hoe stel jij dan je je game in? Vindt het wel interessant om te weten.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Intensiteit is écht een dingetje in FM23! Ik merkte aan het begin (bèta) al dat de AI heel goed is geworden in het conserveren van energie door minder intense tactieken te gebruiken. Hierdoor hebben ze vaak aan het eind van de wedstrijd nog energie over en, zeker als je zelf een intense speelwijze hanteert, kunnen ze zomaar in het laatste kwartier dwars door jouw defensie heen lopen om de wedstrijd op het laatste punt te doen kantelen. Ik heb hierdoor al mijn speelwijze moeten aanpassen t.o.v. eerdere FM versies. (minder hoge druk zetten, etc.) Echter, bij de training is het ook écht een aanrader om de intensiteit in de gaten te houden, zeker ook bij de jeugd! In eerdere versies pushte ik de jeugd veel harder tijdens de training, nu hanteer ik een schema met de volgende intensiteit: Daarnaast ben ik meer gaan letten op de intensiteit van de individuele training en trainen de meesten zo'n beetje het hele seizoen op halve intensiteit, vooral degenen die de meeste minuten maken: Het resultaat mag er wezen, al zeg ik het zelf. In de spoiler hieronder kun je enkele ontwikkelingen van de afgelopen 12 maanden zien! Spoiler Rudiger Winter - 17 jaar - MC - Professioneel Kyran Brittijn - 17 jaar - AMC - Professioneel Gijs Brouwer - 16 jaar - AMR - Redelijk Professioneel Abu Hammond - 17 jaar - VM/MC - Very Ambitious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Zo die gaan hard omhoog. Dus door ze minder hard te laten trainen wordt de ontwikkeling beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabby Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 2 uur geleden zei Daniell: Intensiteit is écht een dingetje in FM23! Ik merkte aan het begin (bèta) al dat de AI heel goed is geworden in het conserveren van energie door minder intense tactieken te gebruiken. Hierdoor hebben ze vaak aan het eind van de wedstrijd nog energie over en, zeker als je zelf een intense speelwijze hanteert, kunnen ze zomaar in het laatste kwartier dwars door jouw defensie heen lopen om de wedstrijd op het laatste punt te doen kantelen. Ik heb hierdoor al mijn speelwijze moeten aanpassen t.o.v. eerdere FM versies. (minder hoge druk zetten, etc.) Echter, bij de training is het ook écht een aanrader om de intensiteit in de gaten te houden, zeker ook bij de jeugd! In eerdere versies pushte ik de jeugd veel harder tijdens de training, nu hanteer ik een schema met de volgende intensiteit: Daarnaast ben ik meer gaan letten op de intensiteit van de individuele training en trainen de meesten zo'n beetje het hele seizoen op halve intensiteit, vooral degenen die de meeste minuten maken: Het resultaat mag er wezen, al zeg ik het zelf. In de spoiler hieronder kun je enkele ontwikkelingen van de afgelopen 12 maanden zien! Inhoud verbergen Rudiger Winter - 17 jaar - MC - Professioneel Kyran Brittijn - 17 jaar - AMC - Professioneel Gijs Brouwer - 16 jaar - AMR - Redelijk Professioneel Abu Hammond - 17 jaar - VM/MC - Very Ambitious Erg interessant om te zien! Ben je van plam meer details te geven over je trainingsschema’s? Probeer me er ook meer in te verdiepen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 7 minuten geleden zei Krabby: Erg interessant om te zien! Ben je van plam meer details te geven over je trainingsschema’s? Probeer me er ook meer in te verdiepen Ik hoop van het weekend, en anders begin volgende week, hier meer over te delen in mijn novelle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabby Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 6 minuten geleden zei Daniell: Ik hoop van het weekend, en anders begin volgende week, hier meer over te delen in mijn novelle. Ga ik zeker volgen, dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMMSTR Gepost November 18, 2022 Share Gepost November 18, 2022 Op 11-11-2022 om 19:06 zei Steels: Ik blijf graag op de hoogte, aangezien ik deze editie ook nog eens mijn clubje onder handen ga nemen. Maar moet nog steeds mijn eerste save starten met Benfica, voorlopig teveel werk om er eens deftig voor te gaan zitten. Hopelijk volgende week tijdens mijn nachtweek overdag wat tijd! net eindelijk de tijd gevonden om men eerste seizoen af te sluiten niets speciaal 2de geworden geen beker geen europese verassing redelijk realistisch dus haha Heb meteen me transfers afgerond denk wel dat ik mezelf goed versterkt en heb de selectie volgens mij goed uitgekuist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMMSTR Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 lekker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Hughes Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Hoe vet is dit gedaan dan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Dit soort overwinningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Tegenstander had een offday volgens mij En dit is pas 2de kwali ronde voor CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Ik kom deze hoofdjeugdopleiding tegen. Dit lijkt mij wel een goede voor de staf. Wat vinden jullie ervan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Wat is zijn persoonlijkheid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 3 minuten geleden zei sennid: Wat is zijn persoonlijkheid? Dat staat er: Grillig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 7 minuten geleden zei delichris: Dat staat er: Grillig. Helemaal eroverheen gelezen. Maar is idd goeie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 2 minuten geleden zei sennid: Helemaal eroverheen gelezen. Maar is idd goeie. Ik heb hem ook aangenomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 1 uur geleden zei delichris: Ik kom deze hoofdjeugdopleiding tegen. Dit lijkt mij wel een goede voor de staf. Wat vinden jullie ervan? Grillig is niet de persoonlijkheid die je wilt voor een hoofd jeugdopleiding.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 8 minuten geleden zei Steels: Grillig is niet de persoonlijkheid die je wilt voor een hoofd jeugdopleiding.. Oke, maar ik ga het proberen met hem. Wordt het niets dan gaat hij gewoon weer weg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Zijn er trouwens nog mensen te vinden die een beetje Fantasy Kits kunnen maken, of is dat principe uitgestorven op MU? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Dit is toch prachtig? Krijg er zelfs van ideeën bij over jeugdzaalvoetbaltoernooien van vroeger . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 je kan blijkbaar wedstrijddagen niet meer aanpassen naar woe-zat binnen een save? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost November 19, 2022 Share Gepost November 19, 2022 Most reputable en best youth system in Groenland is wel makkelijk voor ons, we zijn veruit de grootste, rijkste en hebben de grootste reputatie Maar weet niet of ze wonderen verwachten van me om het beste youth system in de wereld te hebben als club uit Groenland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts