Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

7 uur geleden zei Steels:

Hoe bedoel je? Of bedoel je de instant result-knop die sommige skins gebruiken?

Die bedoel ik. 
Maar eigenlijk geef je het antwoord al: je hebt een skin nodig blijkbaar. 
Ik heb nog nooit een skin gebruikt. Waarom neem je dat en op welke basis kies je er één?

18 minuten geleden zei Michalinho:

Die bedoel ik. 
Maar eigenlijk geef je het antwoord al: je hebt een skin nodig blijkbaar. 
Ik heb nog nooit een skin gebruikt. Waarom neem je dat en op welke basis kies je er één?

Je hebt ook de Wannachup skin, die is exact hetzelfde als de standaard, enkel inclusief Instant Result knop.

44 minuten geleden zei Aaron21:

Hoe werkt het precies als je competities niet mee selecteert? Zitten daar dan fictieve spelers en krijgen die ploegen nog wel regens dan? Of hoe werkt dat?

Een land wat je niet hebt geselecteerd kan wel normale spelers hebben en ook regens. Maar niet altijd.

2 uur geleden zei Aaron21:

Hoe werkt het precies als je competities niet mee selecteert? Zitten daar dan fictieve spelers en krijgen die ploegen nog wel regens dan? Of hoe werkt dat?

Lees deze post uit 2019 eens ;) verder in de discussie worden er nog wat vragen gesteld waarop ik antwoord geef, ga je een hoop aan hebben! 

begrijp ik het goed dat wanneer ik competities inlaadt (speelbaar), maar het detaillevel van de competities waar ik op dat moment niet zelf aan deelneem laag zet, dat dit een positieve invloed zal hebben op de snelheid en geen merkbare invloed op transfer, spelersontwikkeling, etc en mij ook geen merkbaar voordeel of nadeel zal verschaffen?

@Daniell

Edited by Aaron21

21 minuten geleden zei Aaron21:

begrijp ik het goed dat wanneer ik competities inlaadt (speelbaar), maar het detaillevel van de competities waar ik op dat moment niet zelf aan deelneem laag zet, dat dit een positieve invloed zal hebben op de snelheid en geen merkbare invloed op transfer, spelersontwikkeling, etc en mij ook geen merkbaar voordeel of nadeel zal verschaffen?

@Daniell

Ontwikkeling van spelers wellicht een klein beetje omdat wedstrijden anders gesimuleerd worden en ze dus andere match ratings krijgen. Met name het geval bij de kleinere clubs. Is echter wel te verwaarlozen dus aanname is correct (y)

56 minuten geleden zei Aaron21:

@Daniell

32 minuten geleden zei Daniell:

Ontwikkeling van spelers wellicht een klein beetje omdat wedstrijden anders gesimuleerd worden en ze dus andere match ratings krijgen. Met name het geval bij de kleinere clubs. Is echter wel te verwaarlozen dus aanname is correct (y)

Het zal idd de snelheid bevorderen, maar je zal wel degelijk een merkbaar verschil ondervinden op het vlak van spelersontwikkeling, blessures, statistieken, data, scouting, ...

5 minuten geleden zei Steels:

Het zal idd de snelheid bevorderen, maar je zal wel degelijk een merkbaar verschil ondervinden op het vlak van spelersontwikkeling, blessures, statistieken, data, scouting, ...

hoe beïnvloedt het simuleren van wedstrijden de scouting?