Niejo101 Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 (edited) Pieken op het juiste moment met FC Eindhoven. Was zesde geworden in de KKD... Edited November 17, 2022 by Niejo101 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalinho Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 7 uur geleden zei Steels: Hoe bedoel je? Of bedoel je de instant result-knop die sommige skins gebruiken? Die bedoel ik. Maar eigenlijk geef je het antwoord al: je hebt een skin nodig blijkbaar. Ik heb nog nooit een skin gebruikt. Waarom neem je dat en op welke basis kies je er één? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 18 minuten geleden zei Michalinho: Die bedoel ik. Maar eigenlijk geef je het antwoord al: je hebt een skin nodig blijkbaar. Ik heb nog nooit een skin gebruikt. Waarom neem je dat en op welke basis kies je er één? Je hebt ook de Wannachup skin, die is exact hetzelfde als de standaard, enkel inclusief Instant Result knop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 In mijn 3e seizoen Almere dit bericht over mijn speler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Iemand die in topic future screenshot nog wat screenshots wilt posten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 32 minuten geleden zei putdus: Iemand die in topic future screenshot nog wat screenshots wilt posten? Moet er wel vragen komen denk ik omtrent spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 15 minuten geleden zei delichris: Moet er wel vragen komen denk ik omtrent spelers. Er staan vragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 3 jaar contract tekenen en 14 dagen later besluiten dat je aan eind van seizoen stopt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Hoe werkt het precies als je competities niet mee selecteert? Zitten daar dan fictieve spelers en krijgen die ploegen nog wel regens dan? Of hoe werkt dat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 44 minuten geleden zei Aaron21: Hoe werkt het precies als je competities niet mee selecteert? Zitten daar dan fictieve spelers en krijgen die ploegen nog wel regens dan? Of hoe werkt dat? Een land wat je niet hebt geselecteerd kan wel normale spelers hebben en ook regens. Maar niet altijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FCGPeter Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 (edited) In plaats van in de laatste minuut een goal tegen, een keer in de laatste minuut winnen. Edited November 17, 2022 by FCGPeter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 2 uur geleden zei bobjuh: 3 jaar contract tekenen en 14 dagen later besluiten dat je aan eind van seizoen stopt Even loyaliteitsbonus pakken voor t voetbal pensioen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 1 minuut geleden zei Gert: Even loyaliteitsbonus pakken voor t voetbal pensioen En signing bonus ook nog, leuk grapje. Gelukkig hebben we genoeg geld en weet ik niet hoe ik het uit moet geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 2 uur geleden zei Aaron21: Hoe werkt het precies als je competities niet mee selecteert? Zitten daar dan fictieve spelers en krijgen die ploegen nog wel regens dan? Of hoe werkt dat? Lees deze post uit 2019 eens verder in de discussie worden er nog wat vragen gesteld waarop ik antwoord geef, ga je een hoop aan hebben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 thanks! @delichris @Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 FM gecrashed Uiteraard nadat ik al een heleboel veranderingen had aangebracht aan mijn staff..3-4 uur kwijt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 (edited) begrijp ik het goed dat wanneer ik competities inlaadt (speelbaar), maar het detaillevel van de competities waar ik op dat moment niet zelf aan deelneem laag zet, dat dit een positieve invloed zal hebben op de snelheid en geen merkbare invloed op transfer, spelersontwikkeling, etc en mij ook geen merkbaar voordeel of nadeel zal verschaffen? @Daniell Edited November 17, 2022 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 21 minuten geleden zei Aaron21: begrijp ik het goed dat wanneer ik competities inlaadt (speelbaar), maar het detaillevel van de competities waar ik op dat moment niet zelf aan deelneem laag zet, dat dit een positieve invloed zal hebben op de snelheid en geen merkbare invloed op transfer, spelersontwikkeling, etc en mij ook geen merkbaar voordeel of nadeel zal verschaffen? @Daniell Ontwikkeling van spelers wellicht een klein beetje omdat wedstrijden anders gesimuleerd worden en ze dus andere match ratings krijgen. Met name het geval bij de kleinere clubs. Is echter wel te verwaarlozen dus aanname is correct Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Als het bestuur een transferbod accepteert, kan ik die niet meer ter discussie stellen? Zie nergens die knop staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMspeler Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Goedemorgen, vindt deze newgen even bij Werder Bremen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 56 minuten geleden zei Aaron21: begrijp ik het goed dat wanneer ik competities inlaadt (speelbaar), maar het detaillevel van de competities waar ik op dat moment niet zelf aan deelneem laag zet, dat dit een positieve invloed zal hebben op de snelheid en geen merkbare invloed op transfer, spelersontwikkeling, etc en mij ook geen merkbaar voordeel of nadeel zal verschaffen? @Daniell 32 minuten geleden zei Daniell: Ontwikkeling van spelers wellicht een klein beetje omdat wedstrijden anders gesimuleerd worden en ze dus andere match ratings krijgen. Met name het geval bij de kleinere clubs. Is echter wel te verwaarlozen dus aanname is correct Het zal idd de snelheid bevorderen, maar je zal wel degelijk een merkbaar verschil ondervinden op het vlak van spelersontwikkeling, blessures, statistieken, data, scouting, ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 9 minuten geleden zei FMspeler: Goedemorgen, vindt deze newgen even bij Werder Bremen Zo zeg, hopen dat die ook echt bij Werder door de deur loopt. Dat is een heerlijke speler hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 5 minuten geleden zei Steels: Het zal idd de snelheid bevorderen, maar je zal wel degelijk een merkbaar verschil ondervinden op het vlak van spelersontwikkeling, blessures, statistieken, data, scouting, ... hoe beïnvloedt het simuleren van wedstrijden de scouting? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELHenry Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 Zitten er voor altijd vijf wissels in FM 23? Of alleen weer in het eerste jaar net zoals bij FM 22? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 17, 2022 Share Gepost November 17, 2022 5 minuten geleden zei ELHenry: Zitten er voor altijd vijf wissels in FM 23? Of alleen weer in het eerste jaar net zoals bij FM 22? Altijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts