Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

10 uur geleden zei RicardoKaka8:

Vandaag met Feyenoord begonnen. Wat hebben die een gruwelijk lekkere selectie voor FM zeg, Giménez is ongelofelijk goed en Kökçü is heel geil. 

Ik kijk er echt enorm naar uit! Ik moet vanavond even de real name fix downloaden en dan kunnen we gaan!!

Ben wel benieuwd; hoe speel jij (basis elf en vaste wissels bijv.)

11 uur geleden zei Chiemel:

Ah dit is nog steeds zo? Was in FM20 ook al zo. Zo uit mijn hoofd: linksboven bij staff in het algemeen "show all staff" (dus niet in deze sectie)

Ja blijkbaar is dit nog steeds zo :-D Het is nu wel gelukt via de andere manier, dus thanks!

28 minuten geleden zei MarcFM1:

Ik kijk er echt enorm naar uit! Ik moet vanavond even de real name fix downloaden en dan kunnen we gaan!!

Santi schiet ze er inderdaad als warme broodjes in. De assist komt hier vaak van Dilrosun. 

Ik inmiddels bij de laatste wedstrijd voor het WK. We doen goed mee bovenin. 

De jeugd ziet er ook waanzinnig uit. Er loopt onwijs veel talent rond. Zo zonde dat je geen gebruik kan maken van de KKD met -21. 

Ik hoop snel een satellietcub te hebben waar ik de nodige spelers kan stallen. 

5 minuten geleden zei Marvin:

Santi schiet ze er inderdaad als warme broodjes in. De assist komt hier vaak van Dilrosun. 

Ik inmiddels bij de laatste wedstrijd voor het WK. We doen goed mee bovenin. 

De jeugd ziet er ook waanzinnig uit. Er loopt onwijs veel talent rond. Zo zonde dat je geen gebruik kan maken van de KKD met -21. 

Ik hoop snel een satellietcub te hebben waar ik de nodige spelers kan stallen. 

Ik ben heel benieuwd als ik vanavond ga starten!

Ik speel zelf altijd veel met de jeugd. Ik doe altijd: eigen jeugd altijd voorrang, alleen Nederlanders halen van 20 of ouder. Onder 20 mogen ze van iedere nationaliteit zijn, maar bij voorkeur Nederlands. 

Ben dus daarom ook weer heel benieuwd naar de kwaliteit in/van de jeugd!

Kan je trouwens ook in FM promoveren naar de KKD met de o21? kampioen, algeheel kampioen en dan geluk hebben met eindklassering o21 team in 3e div?

1 uur geleden zei Dannyforza:

Goedemorgen, ik heb even een vraagje ik heb de real name fix gedaan weet iemand toevallig ook of dat werkt op het Duitse nationaal elftal? Zit midden in een save met PSV word het dan weer bijgewerkt zoals in fm22 met de eerst volgende interlands periode?

Volgens mij wel.

2 uur geleden zei Messidona:

Eind augustus komt Manchester City mijn top mezzala afsnoepen... Had helaas een ontsnappingsclausule die ze geactiveerd hebben. Blijft een recordtransfer voor Gent maar ik ben vrij zeker dat ik geen nieuwe vervanger van eenzelfde niveau nog ga kunnen aantrekken :(

image.thumb.png.c2ccaecf9d2d29bb09e71cd82d5983f7.png

Misschien Ísak Bergmann Jóhannesson van Kopenhagen? Heb ik met Antwerp vrij goedkoop (7,5 mil) kunnen oppikken. 

2 uur geleden zei putdus:

Meer mensen met Atalanta bezig?

wat veel spelers in de verhuur zeg.

wat irritant dat je elke keer eerst met de zaakwaarnemer moet praten ipv gelijk contract aanbieden.

Nooit die tifo video gezien? :)

Maar italie is altijd al wat op het randje geweest, zoals dat 50% eigendom over sommige spelers

Edited by AntiChrist7

16 uur geleden zei glennix:

Bij de real name fix van sortitoutsi is dit allemaal toegevoegd. Maar er waren problemen om deze ingame te laten verschijnen maar het zou toch gelukt zijn nu.

De Real Name Fix van sortitoutsi is uit BTW. :happy:

is er ergens een manier om te downloaden zonder je te registreren?

5 uur geleden zei MarcFM1:

Op Steam staan echt een hoop van die dingen zoals de real name fix. Verder rouleer ik heel erg veel, mede door het drukke schema. Bijlow, Geertruida, Hancko, Trauner en Giménez zijn vaste spelers. Kökçü had een moeizame eerste seizoenshelft (zit nu winterstop) mede door blessures. Op de flanken voorin en linksback nog steeds wel zoekende.