JC14 Gepost January 28 Share Gepost January 28 4 uur geleden zei TheRealOne: Ik heb tot nu toe Tadic dit seizoen wat meer op de bank laten zitten, omdat hij wat ouder wordt en ik Jaydon Banel aan het klaarstomen ben als zijn vervanger (die dus ook meer speelt ipv Tadic). Banel had een lichte blessure, dus moest even op de bank plaats nemen. Tadic speelde weer eens, en dan doet hij dit Tadic altijd opstellen!😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) 21 minuten geleden zei Aaron21: Nelson Weiper. Volgens mij is dat een Duitser van Mainz. Die kwam idd bij mijn scoutingsverslagen voorbij. Helaas te duur, kost ruim 20 miljoen. Zat net toevallig Leeds te kijken en zag daar de nieuwe aanwinst Rutter. Opgezocht en gescout en leek me een prima aanwinst. Januari komt hij onze kant op Nu kijken of we Schade of Maina binnen kunnen halen. Edited January 28 by Mansveld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 28 Share Gepost January 28 2 uur geleden zei Keko: We doen blijkbaar een rondje langs mijn favoriete ploegen Ja hoor, kwartfinale tegen Feyenoord weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) Hoe stel je ook alweer scouts aan om ze in bepaalde gebieden te laten scouten? Edited January 28 by delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) Shit is getting real. Man man, weer een paar hartverzakkingen rijker, we missen in de 114e minuut een penalty door hem loeihard op de lat te schieten, maar hallelujah, we staan in de finale! Edited January 28 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 28 Share Gepost January 28 7 minuten geleden zei delichris: Hoe stel je ook alweer scouts aan om ze in bepaalde gebieden te laten scouten? Scouting --> Focus transferbeleid En dan een nieuwe wervingsfocus creëren waar je op competitie, land of regio kan laten scouten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost January 28 Share Gepost January 28 Na een goede inhaalreeks Ajax bijgehaald en de 1e plaats gapakt. Daarna deze vreemde reeks waardoor ik het kampioenschap en de bekerfinale verloor. En dan afsluiten met de vorm die ik daarvoor had en hopelijk volgend seizoen ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) Club is boos op me dat ik het niet goed heb gedaan in de CL. Sorry dat ik verloor in de qualifiers van een Rennes wiens budget 5x zo groot is en Firminho in hun team heeft... En nu heb ik een team dat bij een transferoffer "sign replacement first" direct lockt, ik denk niet dat die gaat doorgaan :p Edited January 28 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 28 Author Share Gepost January 28 4 uur geleden zei neva: Shit is getting real. Man man, weer een paar hartverzakkingen rijker, we missen in de 114e minuut een penalty door hem loeihard op de lat te schieten, maar hallelujah, we staan in de finale! En en en?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 28 Share Gepost January 28 Eerste potjes in FM'23 met Anderlecht gaan niet slecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 28 Share Gepost January 28 20 minuten geleden zei Fantasy: En en en?? Nou. Moest weg want was laat voor een verjaardag en nu ben ik thuis met excuus dat ik moest slapen voor m'n nachtdienst. Maar omdat het vanmiddag zo lekker ging heb ik ook echt niet geslapen vandaag. Dus nu zit ik in dubio. Lig al op de bank, maar ergens wil ik eerst die finale spelen. Had al doorgesimuleerd tot de finaledag. Maar ben bang dat ik het vannacht niet trek zonder tukkie. Dus ik denk dat ik nu m'n ogen sluit, maar ik wil ook graag nog even die laptop openklappen aaaaaargh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 28 Author Share Gepost January 28 Wacht maar gewoon even. Dan heb ik nog iets kans om in te lopen. Welk jaar zat je ook al weer nu? Hier duurt het nog wel even voordat ik de CL K.O.-fase ga bereiken. Dit was wedstrijd 8/8 en we hebben maar liefst 3 hele punten weten te verzamelen in de Champions League Group Phase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 28 Share Gepost January 28 2039. En ik ga hem spelen. Op de TV. Met CL tune aan. Geen kids, geen vrouw, geen schaamte. Ook geen slaap, maar daar kom ik later vast wel uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 28 Share Gepost January 28 20230128_211437.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 28 Share Gepost January 28 Na een loodzwaar programma weten we ons toch op een Europese plaats te spelen momenteel, waar we vooral knappe overwinningen boekte tegen Napoli en AS Roma. De 'topper' werden dan ook maar nipt verloren. Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 28 Share Gepost January 28 Snik. Gekke veteraan daar op het middenveld. 34 inmiddels, Gavi. Klootzak. Had niks te vertellen helaas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 28 Share Gepost January 28 26 minuten geleden zei neva: Snik. Gekke veteraan daar op het middenveld. 34 inmiddels, Gavi. Klootzak. Had niks te vertellen helaas! Enorm zonde maar liever op deze manier dan een strafschop tegen in de 93e minuut ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) 1 uur geleden zei Mordurette: Enorm zonde maar liever op deze manier dan een strafschop tegen in de 93e minuut ofzo. Is ook zeker waar. En ik werd ook echt weggespeeld, dus kan er best vrede mee hebben. Dit is ook wel leuk nieuws! Edited January 28 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) Morgen Chelsea Edited January 29 by Rrrood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 29 Share Gepost January 29 En we gaan nóg een jaartje door @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost January 29 Share Gepost January 29 Lol, ontslagen. Hier eindigt dus de FM carrière. Ik ben nu op vakantie voor onbepaalde tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost January 29 Share Gepost January 29 (edited) Na Tienen (dat ik weigerde) krijg ik nu deze aanbiedingen. Antwerp is lol (dat ik dat zelfs aangeboden krijg), want met deze manager is de enige historie dat ik heb falen met Harelbeke (gezien de coach van Anderlecht zich terugtrok). Dit is trouwens echt cursed op elk vlak. Edited January 29 by Laki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 29 Share Gepost January 29 4e seizoen Inter. Serie A doet het prima.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost January 29 Share Gepost January 29 Op 28-1-2023 om 11:52 zei TheRealOne: Ik heb tot nu toe Tadic dit seizoen wat meer op de bank laten zitten, omdat hij wat ouder wordt en ik Jaydon Banel aan het klaarstomen ben als zijn vervanger (die dus ook meer speelt ipv Tadic). Banel had een lichte blessure, dus moest even op de bank plaats nemen. Tadic speelde weer eens, en dan doet hij dit hoe is t met bergwijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 29 Share Gepost January 29 Halverwege staan we op een keurige 5e plek, waarbij we qua doelsaldo zelfs op de 2e plek staan. Zou heel lekker zijn als we dit seizoen kwalificatie voor Europees voetbal zouden kunnen veilig stellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts