Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

4 uur geleden zei TheRealOne:

Ik heb tot nu toe Tadic dit seizoen wat meer op de bank laten zitten, omdat hij wat ouder wordt en ik Jaydon Banel aan het klaarstomen ben als zijn vervanger (die dus ook meer speelt ipv Tadic). Banel had een lichte blessure, dus moest even op de bank plaats nemen. Tadic speelde weer eens, en dan doet hij dit

732e5943cc7859ae1ce372bc55b721a7.png

Tadic altijd opstellen!😆

21 minuten geleden zei Aaron21:

Nelson Weiper. Volgens mij is dat een Duitser van Mainz.

Die kwam idd bij mijn scoutingsverslagen voorbij. Helaas te duur, kost ruim 20 miljoen. Zat net toevallig Leeds te kijken en zag daar de nieuwe aanwinst Rutter. Opgezocht en gescout en leek me een prima aanwinst. Januari komt hij onze kant op

056896f1fa31edb590a6dae526c63a81.png

7b59b86aa7910b28f421dcf7992bae24.png

Nu kijken of we Schade of Maina binnen kunnen halen.

Edited by Mansveld

Shit is getting real. Man man, weer een paar hartverzakkingen rijker, we missen in de 114e minuut een penalty door hem loeihard op de lat te schieten, maar hallelujah, we staan in de finale! :classic_ohmy:

image.thumb.png.d611f4bf3c6ca93f35b80ae97ca4af57.png

image.png.1a6bfb140c8959f5084e01f5cf5ab2de.png

Edited by neva

7 minuten geleden zei delichris:

Hoe stel je ook alweer scouts aan om ze in bepaalde gebieden te laten scouten?

Scouting --> Focus transferbeleid

En dan een nieuwe wervingsfocus creëren waar je op competitie, land of regio kan laten scouten

Club is boos op me dat ik het niet goed heb gedaan in de CL.

Sorry dat ik verloor in de qualifiers van een Rennes wiens budget 5x zo groot is en Firminho in hun team heeft...

En nu heb ik een team dat bij een transferoffer "sign replacement first" direct lockt, ik denk niet dat die gaat doorgaan :p

Edited by AntiChrist7

4 uur geleden zei neva:

Shit is getting real. Man man, weer een paar hartverzakkingen rijker, we missen in de 114e minuut een penalty door hem loeihard op de lat te schieten, maar hallelujah, we staan in de finale! 

image.thumb.png.d611f4bf3c6ca93f35b80ae97ca4af57.png

image.png.1a6bfb140c8959f5084e01f5cf5ab2de.png

En en en??

20 minuten geleden zei Fantasy:

En en en??

Nou. Moest weg want was laat voor een verjaardag en nu ben ik thuis met excuus dat ik moest slapen voor m'n nachtdienst. Maar omdat het vanmiddag zo lekker ging heb ik ook echt niet geslapen vandaag. 

Dus nu zit ik in dubio. Lig al op de bank, maar ergens wil ik eerst die finale spelen. Had al doorgesimuleerd tot de finaledag. Maar ben bang dat ik het vannacht niet trek zonder tukkie. Dus ik denk dat ik nu m'n ogen sluit, maar ik wil ook graag nog even die laptop openklappen :D aaaaaargh

Wacht maar gewoon even. Dan heb ik nog iets kans om in te lopen. Welk jaar zat je ook al weer nu?

image.png.b3df7c64910ebcc5ee8f1fcbff9d296d.png

Hier duurt het nog wel even voordat ik de CL K.O.-fase ga bereiken. Dit was wedstrijd 8/8 en we hebben maar liefst 3 hele punten weten te verzamelen in de Champions League Group Phase :t:

image.png.1f93f09074bfce8d5be699dbc039cece.png

Na een loodzwaar programma weten we ons toch op een Europese plaats te spelen momenteel, waar we vooral knappe overwinningen boekte tegen Napoli en AS Roma. De 'topper' werden dan ook maar nipt verloren.

Spoiler

image.thumb.png.3e29797bcdb5cb04e902b8a1fe022da3.png

1 uur geleden zei Mordurette:

Enorm zonde maar liever op deze manier dan een strafschop tegen in de 93e minuut ofzo.

Is ook zeker waar. En ik werd ook echt weggespeeld, dus kan er best vrede mee hebben.

Dit is ook wel leuk nieuws!

image.png.a78757bb83803e50bed75e194ea74436.png

Edited by neva

EQY9N9R.png

Na Tienen (dat ik weigerde) krijg ik nu deze aanbiedingen. Antwerp is lol (dat ik dat zelfs aangeboden krijg), want met deze manager is de enige historie dat ik heb falen met Harelbeke (gezien de coach van Anderlecht zich terugtrok).

ShoZswR.png

Dit is trouwens echt cursed op elk vlak.

Edited by Laki

Op 28-1-2023 om 11:52 zei TheRealOne:

Ik heb tot nu toe Tadic dit seizoen wat meer op de bank laten zitten, omdat hij wat ouder wordt en ik Jaydon Banel aan het klaarstomen ben als zijn vervanger (die dus ook meer speelt ipv Tadic). Banel had een lichte blessure, dus moest even op de bank plaats nemen. Tadic speelde weer eens, en dan doet hij dit :cab:

732e5943cc7859ae1ce372bc55b721a7.png

hoe is t met bergwijn?