Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

7 uur geleden zei Laki:

O zo moeilijk om uw spelers tevreden te houden. Ze zijn constant moe, uitgeput, en dan boos omdat ik ze laat rusten. Of zelfs ploegen die hun spelers terugroepen omdat ze niet genoeg spelen, omdat ik ze 1x aan de kant zet omdat hij doodmoe is.

Echt zo frustrerend dit spel. Het is belachelijk.

Gweeg3W.png

Zeven van de negen matchen gespeeld...

Hoe ziet jouw team/spelersoverzicht eruit qua informatie? De mijne zoals hieronder en dan heb je al heel veel relevante informatie om moraal in de gaten te houden bijvoorbeeld en of ze genoeg spelen. Een goede tactiek maakt ook vaak een wereld van verschil, want zolang je wedstrijden wint blijft het moraal goed.

b0a5de1b6dad6e0093ab89cdf949f147.png

Edited by Rrrood

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

@ReneLeBlanc Daar is die hoor. Het gaat eigenlijk compleet tegen mijn principes in en ik ben hem eigenlijk helemaal niet nodig, maar hij mag lekker nog wat CL-zeges gaan pakken samen met zijn broertje:

20230127200508_1.thumb.jpg.b007defbe5f0033f436bd66f034f13b3.jpg

Lekker hoor! Die hoop ik ook nog een keer te halen. :<

27 minuten geleden zei Elsjorro1990:

@ReneLeBlanc Daar is die hoor. Het gaat eigenlijk compleet tegen mijn principes in en ik ben hem eigenlijk helemaal niet nodig, maar hij mag lekker nog wat CL-zeges gaan pakken samen met zijn broertje:

Ach, eens een keer wat anders dan youth only, wel een keer leuk om zulke dingen dan te doen, toch?

6 minuten geleden zei Daniell:

Ach, eens een keer wat anders dan youth only, wel een keer leuk om zulke dingen dan te doen, toch?

Oh dat zeker. Het rekt de game nog met wat jaren hopelijk. Ben er wel op uit gekeken, maar die broertjes Bellingham nog even tot hun pensioen laten shinen moet wel lukken.

Daarna weer een youth only.

Helaas moesten we afscheid nemen van Marcelo Herrera, die we vorig jaar voor 2,5 miljoen kochten; waarna hij afgelopen seizoen 28 goals en 29 assists produceerde. Geen verrassing dus dat clubs als Málaga om de hoek kwamen kijken en 4,2 miljoen euro wilden neertellen.

image.png.49a61101ac3dc316ecf4303919d17c16.png

Dus terug op zoek naar een rechtsbuiten, waarna ik terecht kwam bij Diego Sosa die voor 2 miljoen euro mocht vertrekken bij Deportivo Morón :D 

image.png.2cc8668d71311d1349d625f473ee5b5d.png

39 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Heeft de FM update ook invloed op de tactieken? Ik verlies na de install ineens 6-4 van Fortuna, 4-0 van Ajax en de bekerfinale ook kansloos verloren. Gewoon een dip of ligt dit aan de update?

De FM update heeft niets aan de MatchEngine veranderd, dus tactieken werken nog steeds hetzelfde.

Edit: Het enige wat ik op SI forum lees, is dat het moraal gereset kan zijn.

Edited by Rrrood

Zojuist zei Fantasy:

Tenzij je de patch vanuit FM/SI zelf bedoelt, want die kan wel degelijk invloed hebben op de Match Engine. De data update hier van het forum heeft geen invloed op de ME.

In theorie wel ja, maar er is helemaal niets aan de ME veranderd!

Changelist 23.2.2

- Stability and crash fixes, including some users being unable to process past specific in-game dates or encountering problems when attempting to load saves
- Improvements to performance in game, including game start up time and increasing rate of processing speed in some situations between days
- Changes to game performance during matches
- Removed additional game border that would appear instead of Macbook notch for users running on recent models of M1 Macs
- Fix for set piece delivery aim instruction sometimes becoming unavailable

Ik heb tot nu toe Tadic dit seizoen wat meer op de bank laten zitten, omdat hij wat ouder wordt en ik Jaydon Banel aan het klaarstomen ben als zijn vervanger (die dus ook meer speelt ipv Tadic). Banel had een lichte blessure, dus moest even op de bank plaats nemen. Tadic speelde weer eens, en dan doet hij dit :cab:

732e5943cc7859ae1ce372bc55b721a7.png

Nadat we op het WK de tweede ronde wisten te halen (helaas verloren van Zweden) wisten we ons in de Nations League op het hoogste niveau te handhaven. Een 3-2 winst tegen Engeland op de slotdag was genoeg om Oranje (waar we eerder met 2-1 van wonnen en 3-3 tegen gelijkspeelden) voor te blijven. De ontketende Denen, halvefinalist op het afgelopen WK, waren niet bij te houden.

image.png.6dde18b3368f080393d7b6d2fe1fac07.png

Edited by neva

Altijd leuk die transferclausules die je niet uit nieuwe contracten kan slopen... Verliezen halverwege oktober onze huidige topscorer (8 duels, 7 goals) en tevens topscorer van afgelopen seizoen. Kan ook geen vervanger uit HSV II inschrijven:classic_sad:

Iemand tips voor een leuke spits voor +-10 miljoen in seizoen 2?

d0aba16349dd1531bda3e56d3419de76.png

10 minuten geleden zei Mansveld:

Altijd leuk die transferclausules die je niet uit nieuwe contracten kan slopen... Verliezen halverwege oktober onze huidige topscorer (8 duels, 7 goals) en tevens topscorer van afgelopen seizoen. Kan ook geen vervanger uit HSV II inschrijven

Iemand tips voor een leuke spits voor +-10 miljoen in seizoen 2?

d0aba16349dd1531bda3e56d3419de76.png

Nelson Weiper. Volgens mij is dat een Duitser van Mainz.