La Pulga Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Dit leek mij wel een leuke toevoeging om het te hebben over de games waar je mee bent opgegroeid. Mijn eerste game was Super Mario voor de Super Nintendo en daar urenlang plezier aan beleefd als 4 jarig kind. Ook Flintstones vond ik op dat platform toen echt geweldig. De Nintendo 64 generatie en GameCube heb ik helaas moeten overslaan. Uiteindelijk een echte Playstation liefhebber geworden met games als Tekken, Tony Hawk,Crash Team Racing, Spyro, Dragon Ball Z Budokai en natuurlijk alle voetbalspellen. Kocht ook altijd FIFA en PES en toch was PES mijn favoriet. Verder op de PC natuurlijk alle Championship managers gegrind, Command & Conquers, Sims 1 en 2 en Roller Coaster Ook heb ik nog hier een Gameboy Advance hier liggen met Pokemon Gold, Blue en Crystal. Verder nog een Medabots schijfje wat ik helaas nog nooit heb weten uit te spelen. Waar zijn jullie mee opgegroeid en welke game zou je graag nog eens willen spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 This Is Football 2003. Dat vond ik zo'n geweldig spel, je had 3 verschillende soorten tackles, staande tackle, normale sliding en een volle sliding met twee gestrekte benen erin. Heerlijk spel. Verder heb ik misschien wel duizende uren in GunZ gestopt. Weet niet of mensen dat hier kennen? Was een spel op een platform genaamd IJJI, was erg populair onder Brazilianen en Koreanen (want gratis). En je moest echt skills hebben om anderen te verslaan, ik had een gedeeld account met mijn maatje en we zijn ooit in de top 50 in de rankings van dat spel beland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 4 minuten geleden zei LouisPSV: This Is Football 2003. Kon je daar ook geen schwalbes mee doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Zojuist zei Bogatyr: Kon je daar ook geen schwalbes mee doen Haha ja dat kon inderdaad! En de scheids trapte er dan soms ook gewoon in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 5 minuten geleden zei LouisPSV: Haha ja dat kon inderdaad! En de scheids trapte er dan soms ook gewoon in. Geweldige tijden als ik tegen men broers speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2022 Komt dat schot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Commander Keen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Sonic voor op de Sega!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Gabi, Om op je vraag te antwoorden. Ik herinner me van vroeger nog Crash Bandicoot, Zelda, Sled Storm, international superstar soccer, Alien Resurrection. Dit allemaal op PS1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 2 uur geleden zei chrisje1993: Sonic voor op de Sega!! Die heb ik hier nog liggen dat spel voor op de megadrive 😎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Bogatyr: Vet, met die schwalbes ook haha O dat is al genoemd. 29 augustus 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Toen ik echt jong was verslond ik alle Davilex-games. Op de Red Cat-reeks ging ik verdomd goed (vooral Superkarts en Topografie) en ook de A2-Racers serie (A2 Racer II & IV, Vakantieracer en Grachtenracer) heb ik enorm veel gespeeld. Wel vaak gefrustreerd dat de games zo vaak slecht geproduceerd waren dat de pc vast sloeg. Ook Worms II, verschillende LEGO-games (LEGO Loco, LEGO Island), The Sims, Roller Coaster Tycoon en Timon & Pumba: Jungle Games heb ik tot in den treuren gespeeld. Toen ik wat ouder werd een Gameboy Advance en Gamecube aangeschaft. Uiteraard Pokémon Silver, Mario Kart en Super Smash kapot gespeeld, evenals verschillende versies van FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) Volfied is een van de eerste pc-games die ik heb gespeeld en ik vond het schitterend. 29 augustus 2022 bewerkt door RubenS2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 uur geleden zei Bogatyr: Gabi, Om op je vraag te antwoorden. Ik herinner me van vroeger nog Crash Bandicoot, Zelda, Sled Storm, international superstar soccer, Alien Resurrection. Dit allemaal op PS1. Oef, ISS 3 was ook echt nice. Stadion maken en met je flankspelers op L1 drukken om in te zoomen voor een actie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Voor mij is dat toen en nu nog steeds Championship Manager 01-02. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Tekken 3 op de Playstation, Pokemon op de Game Boy Color, C & C Red Alert 2 op de pc. Speel nog vaak de enige fps van C & C, Renegade, online. Dat spel is al 20 jaar oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2022 23 minuten geleden zei FMNOOB: Tekken 3 op de Playstation, Pokemon op de Game Boy Color, C & C Red Alert 2 op de pc. Speel nog vaak de enige fps van C & C, Renegade, online. Dat spel is al 20 jaar oud. Is dat dan ook de eerste versie? Kan me vaag herinneren dat een soort remake van uit is gekomen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) Carmageddon Wolfenstein 3D DOOM Resident Evil C&C Commando's Age of Empire The Settlers Anno .... 30 augustus 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 14 uur geleden zei La Pulga: Is dat dan ook de eerste versie? Kan me vaag herinneren dat een soort remake van uit is gekomen namelijk. Van C & C en C & C Red Alert is er een remake geweest. Alle andere spellen tot op heden niet als je dat bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Heb een jaar of 2 nog op een gameavond met collega's RA 2 gespeeld in een netwerk game. Uiteraard gewonnen deze killer. Mijn echte eerste game ervaringen ooit waren toch op de Atari 2600. Veel gespeelde games waren dan wel de bekende titels zoals Frogger, space invaders en donkey kong. Maar mijn favoriet was River Raid: Objecten ontwijken en onderweg brandstof oppikken. Echt wel een divers spel voor die tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Sensible World of Soccer compleet afgespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 14 minuten geleden zei Vlonkie: Sensible World of Soccer compleet afgespeeld Haha ik ook echt heel veel gedaan. Kocht altijd signori en Spencer. Spencer echt zieksnel altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ik speelde vroeger thuis ook veel Puma World Football. Naast natuurlijk Competitie Manager, GTA1, RedCat, A2 Racer, Age of Empires/Mythology, Supaplex, Pokemon (via een emulator op pc), Tony Hawk en nog veel andere spellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 uur geleden zei FMNOOB: Van C & C en C & C Red Alert is er een remake geweest. Alle andere spellen tot op heden niet als je dat bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten